Ik moet 43 euro aftikken voor 1 uur rijlesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:35 schreef Specularium het volgende:
Het is inderdaad allang bekend dat je pas echt leert rijden als er niemand meer naast je zit en dus
nadat je je rijbewijs hebt gehaald.
Daarom heeft TS gelijk. Prijzen zijn absurd.
Ook leuk als de instructeur besluit dat je nog geen examen kan doen en je verplicht nog 20 lessen te nemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik moet 43 euro aftikken voor 1 uur rijles
Gelukkig heb ik er al 50+ lessen en twee examens (ŕ 180 euro ieder, zaten in het pakket!) opzitten..quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook leuk als de instructeur besluit dat je nog geen examen kan doen en je verplicht nog 20 lessen te nemen.
Dan moet je een andere rijschool zoeken. Je mag op examen wanneer jij dat wilt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ook leuk als de instructeur besluit dat je nog geen examen kan doen en je verplicht nog 20 lessen te nemen.
Nieuwe. Hoewel ik hoopte op verbetering daar ze nu meer moeten controleren op een "rij-mentaliteit + inzicht", zeiken ze nog steeds om de kleinste dingen en het slagingspercentage ligt dan ook nog steeds zo laag.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:56 schreef donroyco het volgende:
Heb jij met het oude of nieuwe examen examen gedaan zomoetdat?
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 02:12 schreef Alec690 het volgende:
Ik vrees met grote vrezen voor m'n examen over 2 weken...![]()
Geld? Het kost me toch al een godsvermogen...
Tijd? Het is al 10 maanden m'n zaterdagmiddag opvulling...
Graag m'n rijbewijs willen hebben? Het doet me al niet zoveel meer, komt vast wel terug als ik hem heb.
Het is puur de frustratie, het gezeik, wat ik zat ben. Frustratie over m'n spaargeld wat flink slinkt, frustratie over de azijnzeikers bij het CBR, frustratie over al die kutlessen die al lang weinig nut meer hebben. Een instructeur die dat examen maar steeds uitstelt, omdat het verkeer tegenwoordig zo 'druk' is en je dus extra veel ervaring op moet doen tijdens zijn asociaal dure lessen.![]()
Grootste frustratie in ook mijn leven. Wat ik eerder al zei: ik heb al een maand of 5 het gevoel dat ik prima kan auto rijden.
euh, nee hoorquote:Op dinsdag 27 januari 2009 01:32 schreef il_punto het volgende:
Het zuigt idd
Gewoon standaard staatsexamen, dan slaag je altijd
Dus omdat je 1 keer verkeerd hebt teruggeschakeld ben je gezakt denk jijquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:21 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Ik ben het er niet helemaal mee eens wat er in de OP staat...
Er zijn maar zat mensen die ontiegllijk kut hebben gereden en dan alsnog de eerste keer hun rijbewijs krijgen... Mijn vriend bijvoorbeeld, rijd overal te hard (word zelfs geflitst), geeft een paar keer geen voorrang en toch krijgt hij zijn rijbewijs... En hij kan nog steeds niet rijden maar dat is een andere discussie
Zelf ben ik ook een gevalltje van ''zakken op iets miereneukerigs'' - ik schakelde in één bocht net iets te laat terug waardoor ik gelijk, blijkbaar, heel de rit niet echt controle had over de auto en bla bla bla...
Als je het mij vraagt is het maar net hoe je examinator gemutst is en of je een beetje vroeg op de dag kon...
Mij heeft het geen ene cent gekost dankzij mijn lieve pappiequote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:06 schreef PallominnoX het volgende:
Wat een bedragen hier..
Ik was voor 1200 euro klaar?
Heb je mooi mazzel mee, ik mocht het helemaal zelf betalen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:07 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Mij heeft het geen ene cent gekost dankzij mijn lieve pappie
Van wiki: http://nl.wikipedia.org/w(...)entage_CBR_Nederlandquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:14 schreef fathank het volgende:
Wat een topic vol met falers. En waar is je bron voor het slagingspercentage? Misschien moet je eens een fatsoenlijke rijschool met een fatsoenlijke instructeur zoeken. De rijschool waar ik en veel vrienden/bekenden gelest hebben heeft iedereen het in 1 keer gehaald, op een uitzondering na.
En dat voorbeeld van die vrouw uit India is ook niet echt representatief. Dat ik een Nederlands rijbewijs heb wil nog niet zeggen dat ik in het verkeer van India deel zou kunnen nemen. Heb je uberhaupt wel eens gezien hoe het er daar aan toe gaat? Dan ben ik heel blij dat die vrouw niet zomaar in een auto mag stappen hier.
Jah, m'n vader ook voor 30 guldenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:06 schreef PallominnoX het volgende:
Wat een bedragen hier..
Ik was voor 1200 euro klaar?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef Herr.Flick het volgende:
Gelukkig dat het CBR tenminste nog een beetje een selectie maakt, anders zaten er nog veel meer randdebielen op de weg zoals TS!
Want je hebt je roze vodje met twee vingers in de neus en je ogen dicht gehaald zeker?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:02 schreef Synthesist het volgende:
scheelt wel dat jullie nog niet rijden, stukje veiliger voor de overige Nederlanders
Dat is er wel, het uitslagformulier.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 13:55 schreef Ridocar het volgende:
Het is het gebrek aan openheid dat het CBR zelf geeft. Er zijn bepaalde normen die een rijschool van het CBR krijgt waar een leerling aan moet voldoen om te slagen. Zelf geeft het CBR niets prijs wat betreft deze normering. Het zou wel leuk zijn als er een checklist zou bestaan waarop staat wat de aandachtspunten zouden moeten zijn. Dan kan een leerling van tevoren inschatten waar de examinator naar kijkt, ipv dat vage 'je moet gewoon rijden zoals in je rijles'.
Zou goed zijn, ware het niet dat toch bijna iedereen het na een paar keer proberen toch wel haalt. Zo kost het je alleen een godsvermogen en het resultaat is hetzelfde...quote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:10 schreef Herr.Flick het volgende:
Gelukkig dat het CBR tenminste nog een beetje een selectie maakt, anders zaten er nog veel meer randdebielen op de weg zoals TS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |