balie? Op een balie zou ik ook geen vakantie willen vieren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef wendyvsgs het volgende:
En haar ouders dat ik liever niet meega op vakantie naar balie, in de zomervakantie.
nee vanwegen het uit elkaar vallen van de toestellen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef CaseyCopa het volgende:
Begrijp ik dit goed? Je wilt niet mee op vakantie omdat "China Airlines'' er 40 minuten om doet voordat de gordels losmogen?
geef ff een link naar de nieuwsberichten van alle toestellen die afgelopen jaar uit elkaar gevallen zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
nee vanwegen het uit elkaar vallen van de toestellen.
Die 40 minuten roesten aan me reet.
balie![]()
![]()
![]()
De 1 houdt van strak, de ander niet. Misschien moet ze het eens op de balie doen, in Bali.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef CaseyCopa het volgende:
Begrijp ik dit goed? Je wilt niet mee op vakantie omdat "China Airlines'' er 40 minuten om doet voordat de gordels losmogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik liep het vliegtuig in en toen was er al zo veiligheidsfilmpje bezig(herhaalde zich) dus ik opzoek naar de spullen onder de stoel en de kaart en niks.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef Thund3r het volgende:
Je krijgt een gratis vakantie samen met je vriendin aangeboden, en dat ga je zitten zeuren over welke vliegtuigmaatschappij ze hebben geboekt?Stel je niet aan en ga gewoon mee.
DIT IS HET ERGSTE!!! IK HEB ECHT MET JE TE DOEN!!!!!!WENDYVSGSquote:er waren geen schermpjes in de stoelen(multimedia)
Nou als je die aircrash investigations op NGC soms zietquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:19 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Watje
Ze storten zelden neer en vaak merk je ook vrij weinig van een crash
wel als je singapore airlines en malaysia airlines bent gewend, en ik vlieg nogal regelmatig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
DIT IS HET ERGSTE!!! IK HEB ECHT MET JE TE DOEN!!!!!!WENDYVSGS
http://www.planecrashinfo.com/rates.htmquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geef ff een link naar de nieuwsberichten van alle toestellen die afgelopen jaar uit elkaar gevallen zijn
Jaahaa... in 2006 én in 2007 heb je al een keer gevlogen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:23 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
wel als je singapore airlines en malaysia airlines bent gewend, en ik vlieg nogal regelmatig.
nee met china airlines was in 2003 en voor de rest vlieg ik minimaal een keer per maand en soms 2 tot 3 keer per maand met malaysia airlines of singapore.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jaahaa... in 2006 én in 2007 heb je al een keer gevlogen.
vet stoerquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:27 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
nee met china airlines was in 2003 en voor de rest vlieg ik minimaal een keer per maand en soms 2 tot 3 keer per maand met malaysia airlines of singapore.
"Ohnee, dit is onder mijn standaard!"quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:23 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
wel als je singapore airlines en malaysia airlines bent gewend, en ik vlieg nogal regelmatig.
verkapt enzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:27 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
nee met china airlines was in 2003 en voor de rest vlieg ik minimaal een keer per maand en soms 2 tot 3 keer per maand met malaysia airlines of singapore.
daar heb ik ook aan gedacht, en ik heb me ook al bedacht dat ik het verschil betaal voor ons vieren, echter trap ik haar ouders dan op hun tenen en ze zijn nogal licht aangebrand.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Thetallguy het volgende:
Dan boek je zelf een ander ticket naar Bali toe en ontmoet je ze wel weer in het hotel.
Ja inderdaad gewoon even naar de balie van een rijsburo gaan !!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Thetallguy het volgende:
Dan boek je zelf een ander ticket naar Bali toe en ontmoet je ze wel weer in het hotel.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja inderdaad gewoon even naar de balie van een rijsburo gaan !!
groetjes veltmuis
dat zou ik ook niet geheel onbelangrijk vinden, ik zou ook niet in een gammele zeepkist stappen. Maar TS, alles wat op schiphol mag landen is wel redelijk safe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef Thund3r het volgende:
Je krijgt een gratis vakantie samen met je vriendin aangeboden, en dat ga je zitten zeuren over welke vliegtuigmaatschappij ze hebben geboekt?Stel je niet aan en ga gewoon mee.
Not good enough!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet geheel onbelangrijk vinden, ik zou ook niet in een gammele zeepkist stappen. Maar TS, alles wat op schiphol mag landen is wel redelijk safe.
WHAHAHA En jij denkt dat wanneer je zegt dat je niet meegaat, dat dat niet gebeurtquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:38 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
daar heb ik ook aan gedacht, en ik heb me ook al bedacht dat ik het verschil betaal voor ons vieren, echter trap ik haar ouders dan op hun tenen en ze zijn nogal licht aangebrand.
Ik kan het goed met ze vinden en zij met mij , maar voor een andere kiezen dan hun of ook maar twijfelen aan hun weg is er niet bij, dan ontploft er iets.
Eerst zeg je mijn vriendin (is goed) daarna "me" vriendin. Fail!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef wendyvsgs het volgende:
En haar ouders dat ik liever niet meega op vakantie naar bali, in de zomervakantie.
Het zit zo mijn vriendin en haar ouders hebben een reis geboekt en me vriendin heeft het verborgen gehouden als een soort verassing en nu hebben ze 5 tickets.
Echter vliegen ze met china airlines en daar zet ik nooit meer een teen of haar in(zie andere topics), hoe vertel ik mijn vriendin dit zo tactvol mogelijk.
Ik kan wel enigszins begrijpen dat je niet met chopstick airlines wil vliegen, zeker gezien de "score" op die lijst. Daarnaast ben ik van mening dat eerlijkheid belangrijk is. Op het moment dat je niet wíl vliegen met die maatschappij, moet je dat netjes en met goede argumenten uitleggen. Als ze dan nog last hebben van opvliegers dan sta je wel in je gelijk.quote:Bij verassen vermeldt Van Dale (2005): "in as doen overgaan, (...) (chemie) verbranden tot zuivere as overblijft, die bij voortgezet gloeien geen gewichtsverlies meer ondergaat (...); (in ’t bijzonder) (met betrekking tot een lijk) verbranden, cremeren".
Ooit aan gedacht dat het gewoon een man is?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:20 schreef Bootje84 het volgende:
Daarnaast mijn andere vraag. Ben je bi of pot?
Eens moet de eerste keer zijn. . .quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:18 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Wanneer is er trouwens het laatst een intercontinentaal vliegtuig van CA gecrasht? Volgens mij nog nooit.
lolquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:56 schreef Wunny het volgende:
TS, ga met zo'n jetpack!
[ afbeelding ]
OT:
TS, koop voor jezelf lekker een ticket bij een goede maatschappij die jij fijn vindt en ontmoet elkaar in het hotel.
Ja want TS kan z'n vriendin verbieden naar Bali te gaanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:46 schreef RoBro het volgende:
TS wil zelf niet mee, maar laat z'n vriendin wel omkomen
Daar hou ik ook niet zo van.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:36 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ja want TS kan z'n vriendin verbieden naar Bali te gaan![]()
Gewoon eerlijk zeggen, me dunkt. Sowieso al stom van hen om dit als 'verrassing' te doen, zonder enige vorm van overleg.
jezus na 10x discovery kijken kan je toch dromen hoe je een ramp het beste overleeft!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:20 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
Ik liep het vliegtuig in en toen was er al zo veiligheidsfilmpje bezig(herhaalde zich) dus ik opzoek naar de spullen onder de stoel en de kaart en niks.
Bij niemand had de verplichte spullen en het personeel haalde hun schouders op, vervolgens zocht ik naar mijn riem maar die was er niet(naar mijn idee vanaf gesloopt,mijn vriendin had er gelukkig wel een) en weer vroeg ik en weer kreeg ik een blik van whats the problem en verder niks.
Daarnaast mijn stoel wou niet in de recht opstand en kon alleen maar liggen en moest met de hand recht gehouden worden, bij het taxie had het halve vliegtuig het gevoel dat we een aantal lekke banden hadden(zal vast niet), er waren geen schermpjes in de stoelen(multimedia) en het ergste is dat ik de hele nacht heb kunnen luisteren naar het kraken piepen en kreunen van het vliegtuig.
Echt elke schroef, ringetje, elke oppervlakte maakte lawaai.
Ik had serieus het gevoel, dit overleef ik niet.
Stort zelf ff neerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
jezus na 10x discovery kijken kan je toch dromen hoe je een ramp het beste overleeft!
Er zit wat op je lip...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Stort zelf ff neerIk haat vliegen .. En zeker ga ik niet met die gammele kisten mee (het woord alleen al).
Aeroflot al een keer gehad nou nee nooit meer
Pardon? Als je niet normaal kan functioneren hoef je dat niet op mij af te reagerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Stort zelf ff neerIk haat vliegen .. En zeker ga ik niet met die gammele kisten mee (het woord alleen al).
Aeroflot al een keer gehad nou nee nooit meer
Tering!! Wel 0.000658% van de vluchten van China Airlines stort ter aarde!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef davako het volgende:
china airlines 0.76 miljoen vluchten 5 fatalevents 2002 is last fatal event 4.52 accident rate.
Is je vriendin een lekker wijf..? Zo ja, dan ga ik wel mee voor jou in de plaats.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:26 schreef -Paul- het volgende:
Ik ga wel in jouw plaats, dan hoef je je vriendin niet teleur te stellen.
Het was TS.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef Wunny het volgende:
TS, er is er net eentje neergestort he!!![]()
Misschien heeft TS zijn ticket naar Bali geruilt voor een retourtje Turkijequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef Wunny het volgende:
TS, er is er net eentje neergestort he!!![]()
Op dit moment zou ik ook niet zo graag met een Turkse maatschappij gaan, niet omdat ze neerstorten.. Maar omdat ik de meiden van Halal erin kan tegenkomen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef Thund3r het volgende:
Je durft wel het risico nemen 'regelmatig' te vliegen, maar één keertje met een maatschappij die mss ietsjepietjes enger is wil je niet?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:23 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
Whaha ja echt he ik heb nu al 4 keer gevlogen en geen een keer schermpjes in de stoelenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
DIT IS HET ERGSTE!!! IK HEB ECHT MET JE TE DOEN!!!!!!WENDYVSGS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |