balie? Op een balie zou ik ook geen vakantie willen vieren.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:07 schreef wendyvsgs het volgende:
En haar ouders dat ik liever niet meega op vakantie naar balie, in de zomervakantie.
nee vanwegen het uit elkaar vallen van de toestellen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef CaseyCopa het volgende:
Begrijp ik dit goed? Je wilt niet mee op vakantie omdat "China Airlines'' er 40 minuten om doet voordat de gordels losmogen?
geef ff een link naar de nieuwsberichten van alle toestellen die afgelopen jaar uit elkaar gevallen zijnquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
nee vanwegen het uit elkaar vallen van de toestellen.
Die 40 minuten roesten aan me reet.
balie![]()
![]()
![]()
De 1 houdt van strak, de ander niet. Misschien moet ze het eens op de balie doen, in Bali.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef CaseyCopa het volgende:
Begrijp ik dit goed? Je wilt niet mee op vakantie omdat "China Airlines'' er 40 minuten om doet voordat de gordels losmogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik liep het vliegtuig in en toen was er al zo veiligheidsfilmpje bezig(herhaalde zich) dus ik opzoek naar de spullen onder de stoel en de kaart en niks.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef Thund3r het volgende:
Je krijgt een gratis vakantie samen met je vriendin aangeboden, en dat ga je zitten zeuren over welke vliegtuigmaatschappij ze hebben geboekt?Stel je niet aan en ga gewoon mee.
DIT IS HET ERGSTE!!! IK HEB ECHT MET JE TE DOEN!!!!!!WENDYVSGSquote:er waren geen schermpjes in de stoelen(multimedia)
Nou als je die aircrash investigations op NGC soms zietquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:19 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Watje
Ze storten zelden neer en vaak merk je ook vrij weinig van een crash
wel als je singapore airlines en malaysia airlines bent gewend, en ik vlieg nogal regelmatig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
DIT IS HET ERGSTE!!! IK HEB ECHT MET JE TE DOEN!!!!!!WENDYVSGS
http://www.planecrashinfo.com/rates.htmquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geef ff een link naar de nieuwsberichten van alle toestellen die afgelopen jaar uit elkaar gevallen zijn
Jaahaa... in 2006 én in 2007 heb je al een keer gevlogen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:23 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
wel als je singapore airlines en malaysia airlines bent gewend, en ik vlieg nogal regelmatig.
nee met china airlines was in 2003 en voor de rest vlieg ik minimaal een keer per maand en soms 2 tot 3 keer per maand met malaysia airlines of singapore.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:26 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jaahaa... in 2006 én in 2007 heb je al een keer gevlogen.
vet stoerquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:27 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
nee met china airlines was in 2003 en voor de rest vlieg ik minimaal een keer per maand en soms 2 tot 3 keer per maand met malaysia airlines of singapore.
"Ohnee, dit is onder mijn standaard!"quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:23 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
wel als je singapore airlines en malaysia airlines bent gewend, en ik vlieg nogal regelmatig.
verkapt enzoquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:27 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
nee met china airlines was in 2003 en voor de rest vlieg ik minimaal een keer per maand en soms 2 tot 3 keer per maand met malaysia airlines of singapore.
daar heb ik ook aan gedacht, en ik heb me ook al bedacht dat ik het verschil betaal voor ons vieren, echter trap ik haar ouders dan op hun tenen en ze zijn nogal licht aangebrand.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Thetallguy het volgende:
Dan boek je zelf een ander ticket naar Bali toe en ontmoet je ze wel weer in het hotel.
Ja inderdaad gewoon even naar de balie van een rijsburo gaan !!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:35 schreef Thetallguy het volgende:
Dan boek je zelf een ander ticket naar Bali toe en ontmoet je ze wel weer in het hotel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |