je moet het nou ook weer niet overdrijvenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal zeggen dat na je na het storten de koffie klaar hebt.
De koffie pot dan op zn minst?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet het nou ook weer niet overdrijven
Conclusie, de banden van de MPGmobiel moeten heel blijven, zelfs als je je verveelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
je moet het nou ook weer niet overdrijven
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Conclusie, de banden van de MPGmobiel moeten heel blijven, zelfs als je je verveelt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
anders heb je vast wel een nare collega, kan ik daar bandjes lek steken
witte busjes, checkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Meerdere. Ze rijden van die witte busjes.
Dan wel hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat van een volle afval container mijn tuin alleen maar mooier kan worden, ik heb namelijk niets met mijn tuin
* Fha pakt popcornquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:25 schreef DaMart het volgende:
* DaMart rent naar de werklui 2 verdiepingen hoger en 2 huizen verder, om die irritante drilboor die hij de hele dag al hoort, werkend in hun aars te proppen.
Das heul niet spannendquote:
Dat is zielig voor mijn katquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel als we een muis in je bak popcorn loslaten!
En jij schrikt dan van de kat!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zielig voor mijn katdie schrikt dan heel erg denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij schrikt dan van de kat!Mwa neuh ik schrik niet van mijn kat. En met die spin bereik je ook niet veel hoor, ik ben al flauwgevallen voor ik me heb beseft wat ik zieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan word het wel een erruuug kort filmpje
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Oeh, dat gaan we uitproberenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa neuh ik schrik niet van mijn kat. En met die spin bereik je ook niet veel hoor, ik ben al flauwgevallen voor ik me heb beseft wat ik zieDan word het wel een erruuug kort filmpje
Dan zetten we er spannende achtergrondmuziek bij, terwijl de spin langzaam naar je hoofd sluipt...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa neuh ik schrik niet van mijn kat. En met die spin bereik je ook niet veel hoor, ik ben al flauwgevallen voor ik me heb beseft wat ik zieDan word het wel een erruuug kort filmpje
Nee leuk zijn julliequote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zetten we er spannende achtergrondmuziek bij, terwijl de spin langzaam naar je hoofd sluipt....
Killer Queen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zetten we er spannende achtergrondmuziek bij, terwijl de spin langzaam naar je hoofd sluipt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:51 schreef Fha het volgende:
Ik ga snel weg voor jullie mij gaan bedelven onder spinnen
Nou dag hoor.. gemeenurdsJij ook alvast een spin fijn weekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
DIe kun je niet de hele dag horen, want je was je bazin aan het neuken in Amstelveenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:25 schreef DaMart het volgende:
* DaMart rent naar de werklui 2 verdiepingen hoger en 2 huizen verder, om die irritante drilboor die hij de hele dag al hoort, werkend in hun aars te proppen.
Een watte?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog interesse in een CompactFlash PC Card adaptert?
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
DIe kun je niet de hele dag horen, want je was je bazin aan het neuken in Amstelveen.
precies. En wat ik anders in de vuilnisbak ga tijfenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Een watte?
Een PCMjippiejee kaartje waar je een compactflash in kunt proppen?
Mag ook wel in een envelop richting Venloquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
precies. En wat ik anders in de vuilnisbak ga tijfen
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nooit problemen mee gehad, maar al een tijd niet meer gebruikt, en het ziet er niet naar uit dat ik hem ooit nogeens ga gebruiken. Vandaarquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:04 schreef MPG het volgende:
Mag ook wel in een envelop richting Venlo. Mits werkend
.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
Je werkt voor PienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
quote:
Moet je dat ding nog hebben MPG of niet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad, maar al een tijd niet meer gebruikt, en het ziet er niet naar uit dat ik hem ooit nogeens ga gebruiken. Vandaar
Mja, ik moet wel steeds 'voldaan' op de nota schrijven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]!
Geeft dat niet een boel slijtage aan je vulpen?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik moet wel steeds 'voldaan' op de nota schrijven.
Graagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je dat ding nog hebben MPG of niet?
Kee. Je PMbox is vol. exporteer ff al die vuige MUCKpraat, dan hebben we t er wel overquote:
Donequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee. Je PMbox is vol. exporteer ff al die vuige MUCKpraat, dan hebben we t er wel over
Pien is de rest van de avond met vaseline in de weer?quote:
Ik weet niet wat ze in het ziekenhuis met haar doen. Ik werd weggestuurdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pien is de rest van de avond met vaseline in de weer?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze in het ziekenhuis met haar doen. Ik werd weggestuurd.
Kan ik er wat aan doen dat die tafel waar ze op lag niet tegen een stootje konquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jij snoodaard
![]()
Mijn Pientje, wat DOE je??!!
Ja. Je stoot verkeerdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat die tafel waar ze op lag niet tegen een stootje kon.
Wat nou TMI? Pien is niet zo groot, en ze moest half op de pooltafel liggen om met de keu de witte bal nog een beetje behoorlijk te raken.quote:
Dan moet je haar een beetje helpen, met jouw keuquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat nou TMI? Pien is niet zo groot, en ze moest half op de pooltafel liggen om met de keu de witte bal nog een beetje behoorlijk te raken.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik loop even naar de brievenbus. En de winkel. Voor bier groentesap
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Welkom in de lift in ons gebouw trouwens
[ afbeelding ]
Van Alfa weet je t nooit meer zekerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
Zo maar eens richting stad gaan.
Kijken of de Hertog Jan nog smaakt zoals ie smaken moet in Central.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En totdat ik antwoord heb geldt "zoeken we op".quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
zoeken we op? Je hebt die vraag gewoon gesteld op het kwalitatiefste busforum van Nederland en Turkije
Dat zou een hoop verklaren jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, daarom duurt het ook zo lang..
quote:
Fles blijkbaar, maar die was gewoon hier zojuist hoor:quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En totdat ik antwoord heb geldt "zoeken we op".
Droomquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
"When you gonna make up your mind
When you gonna love you as much as I do"
Dromertje! Jij ook hier weer?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
"When you gonna make up your mind
When you gonna love you as much as I do"
Nee, we helpen Fles te vinden wat hij zoekt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Fles blijkbaar, maar die was gewoon hier zojuist hoor:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En totdat ik antwoord heb geldt "zoeken we op".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |