Graagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je dat ding nog hebben MPG of niet?
Kee. Je PMbox is vol. exporteer ff al die vuige MUCKpraat, dan hebben we t er wel overquote:
Donequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kee. Je PMbox is vol. exporteer ff al die vuige MUCKpraat, dan hebben we t er wel over
Pien is de rest van de avond met vaseline in de weer?quote:
Ik weet niet wat ze in het ziekenhuis met haar doen. Ik werd weggestuurdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pien is de rest van de avond met vaseline in de weer?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze in het ziekenhuis met haar doen. Ik werd weggestuurd.
Kan ik er wat aan doen dat die tafel waar ze op lag niet tegen een stootje konquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Jij snoodaard
![]()
Mijn Pientje, wat DOE je??!!
Ja. Je stoot verkeerdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat die tafel waar ze op lag niet tegen een stootje kon.
Wat nou TMI? Pien is niet zo groot, en ze moest half op de pooltafel liggen om met de keu de witte bal nog een beetje behoorlijk te raken.quote:
Dan moet je haar een beetje helpen, met jouw keuquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat nou TMI? Pien is niet zo groot, en ze moest half op de pooltafel liggen om met de keu de witte bal nog een beetje behoorlijk te raken.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik loop even naar de brievenbus. En de winkel. Voor bier groentesap
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Welkom in de lift in ons gebouw trouwens
[ afbeelding ]
Van Alfa weet je t nooit meer zekerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
Zo maar eens richting stad gaan.
Kijken of de Hertog Jan nog smaakt zoals ie smaken moet in Central.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
En totdat ik antwoord heb geldt "zoeken we op".quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
zoeken we op? Je hebt die vraag gewoon gesteld op het kwalitatiefste busforum van Nederland en Turkije
Dat zou een hoop verklaren jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee, daarom duurt het ook zo lang..
quote:
Fles blijkbaar, maar die was gewoon hier zojuist hoor:quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En totdat ik antwoord heb geldt "zoeken we op".
Droomquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
"When you gonna make up your mind
When you gonna love you as much as I do"
Dromertje! Jij ook hier weer?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:54 schreef DR34M3R het volgende:
"When you gonna make up your mind
When you gonna love you as much as I do"
Nee, we helpen Fles te vinden wat hij zoekt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Fles blijkbaar, maar die was gewoon hier zojuist hoor:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En totdat ik antwoord heb geldt "zoeken we op".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |