Nee, die zette ik bij mijn huis neerquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef swarmahoer het volgende:
ging je fiets alleen naar huis toe
dus je bent niet terug naar huis gefietstquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, die zette ik bij mijn huis neer
Was jij bij mij op bezoek ofzoquote:
quote:
ik zie helemaal geen mensen, alleen een voetbal op een bedquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hoezo, ik zie geen mensen bij mijn paint
teveel tijdquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
omfg waar haal jij die paintskills vandaan ?![]()
Het regende bijna de hele dag, behalve wanneer ik naar school moest en wanneer ik weer naar huis moest.quote:
vaak is het andersomquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het regende bijna de hele dag, behalve wanneer ik naar school moest en wanneer ik weer naar huis moest.![]()
[paint only] pleas.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik piantte me rotquote:
Met gegoogelde plaatjesquote:
Zie fobo sukkelquote:
FOBO gecheckt en dan?quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie fobo sukkel
En wat een gemuts zeg![]()
Wat ben je ook een heerlijk mens he?!quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom fiets jij zo raar? of fietste je tegen een onzichtbare berg op?quote:
Waarom draag jij een SS tenue?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb de dag van Alexxxxx gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb de dag van Alexxxxx gemaakt
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:48 schreef kwiwi het volgende:sommigen kunnen echt goed painten
ga er ook eens even 1 proberen te maken
Omdat ik een SS'er ben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |