Ik lig nu te bibberen onder de wol. Oh, nu krijg ik het weer enorm warm.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Dementor het volgende:
En ook niet al te snel terug SMS'en.
Een foutje in de SMS is prima.
Of Sebastiaan..quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Laat hem anders dit topic lezen.
Waar woont ie? Ik heb wel zin in een makkelijke prak![]()
En Buuv, vanavond he![]()
Ben zó benieuwd wie er afvalt! Ik hoop Dennis of Rick, dat maakt het spel ineens héél anders!
Anders flikker je gewoon aardappels, groente en vlees bij elkaar en giet er een sloot kaassaus over: klaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Waar woont ie? Ik heb wel zin in een makkelijke prak![]()
Ja, daar heb ik ook over zitten denken, maar als die blijft zitten is het echt de mol.quote:
Oh echt hey, eerlijk waar hey, echtquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders flikker je gewoon aardappels, groente en vlees bij elkaar en giet er een sloot kaassaus over: klaar.
Ik heb 'm in huis, maar nog niet gezien. Een collega van me had de film van me geleend en was er erg van onder de indruk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef CarOnline het volgende:
Heeft iemand The Curious Case of Benjamin Button al gezien?
Lijkt me echt een briljante film, maar ik ben bang dat ik er veel te veel van verwacht![]()
Ik lees het wel als ik weer aan t werk ben en iedereen weer achter z'n pc gaat zitten
Ik ga nog steeds voor Rick als Mol. Er zijn er wel een boel die ook Mol dingen uithalen, maar tis vaak net iets te opzichtig. Dennis als Mol zou ook goed kunnen, Anniek is te opvallend bezig als ze iets doet, maar doet wel heel vaak niets. Zelfde voor Sebastiaan, dat is ook allemaal te opvallend. Kan ook zijn ze dit jaar de Mol juist eens opvallend laten zien, zodat iedereen denkt hij/zij is het toch niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook over zitten denken, maar als die blijft zitten is het echt de mol.
Enerzijds denk ik niet dat ie de mol is, het is zó duidelijk dan. Ik denk gewoon niet dat hij het is.
Dus daar zet ik mn zinnen ook nog even maar niet op, daar kijk ik dan komende weken wel naar.
Ik denk eigenlijk dat ie er vanavond uitvliegt.
En met Dennis en Rick weet ik het niet zeker, wel mol, niet mol.
Zelfde met Anniek. Hoewel ze een rood scherm had. Maar dat had Yvon een paar jaar geleden ook.
En die was ook de mol.
http://vanavondoptv.nl/quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
En er kwam vanavond iets op televisie wat ik wilde zien. Maar ik weer niet meer wat.
Ja, gezien. En vond het een erg mooie film, met een bijzonder verhaal en klasse acteurs.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef CarOnline het volgende:
Heeft iemand The Curious Case of Benjamin Button al gezien?
Lijkt me echt een briljante film, maar ik ben bang dat ik er veel te veel van verwacht![]()
Ik lees het wel als ik weer aan t werk ben en iedereen weer achter z'n pc gaat zitten
Ja, dat denkt mijn vriendin ook.quote:
De keuringsdienst van waardequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
En er kwam vanavond iets op televisie wat ik wilde zien. Maar ik weer niet meer wat.
Nee, iets anders. Maar niets laat een belletje rinkelen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:36 schreef Coos het volgende:
De keuringsdienst van waarde![]()
over slakkenslijm zodat je eeuwig jong blijft.
Nu je die Varagids opgedoekt heb kan je wel wat feest voor de geest gebruiken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, iets anders. Maar niets laat een belletje rinkelen.
Nee,want dan kijk ik wel naar mezelf op oude klassenfoto's.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Cc je wilt vast het mooiste meisje van de klas kijken vanavond.
Ik vind dat echt het meest onnozele programma wat er maar bestaat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee,want dan kijk ik wel naar mezelf op oude klassenfoto's.
Ik speur dadelijk de gids nog wel even door, voor zolang ik 'm nog heb.
getver, wat is dat voor beest daarachter? lijkt wel op iets wat ik bij CSI Miami zag een keer met een of andere rare fetishquote:
Maandag pas weer wegen (gelukkig).quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef CarOnline het volgende:
Oh over afvallen gesproken... Is dat pak slagroomvla er al af Peter?
Ook zo'n hype, een portfolio. Niemand die er ooit naar kijktquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
Pff, we moeten voor onze nieuwe medewerkers een soort van smoelenboek maken waarin we ons in 8 regels per persoon voorstellen. Wat een gedoe. Ik heb de mijne net af en zelfs mijn huidige collega's snappen de helft niet.
Ik ga nieuwe vrienden maken onder mijn toekomstige collega's!
In mijn branche is een portfolio best essentieel. Maar dit gaat over een smoelenboek zodat onze nieuwe collega's een beetje weten wie wie is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ook zo'n hype, een portfolio. Niemand die er ooit naar kijkt
Vond ik superhandig toen ik op een nieuwe afdeling begon. De foto's dan, zodat je de namen erbij kunt zien. Wat hun hobbies zijn en hun lievelings-groente is, stond er niet bij en dat was niet erg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn branche is een portfolio best essentieel. Maar dit gaat over een smoelenboek zodat onze nieuwe collega's een beetje weten wie wie is.
In ons smoelenboek staan snapshots van de beveilingingscamera's van winkeldievenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond ik superhandig toen ik op een nieuwe afdeling begon. De foto's dan, zodat je de namen erbij kunt zien. Wat hun hobbies zijn en hun lievelings-groente is, stond er niet bij en dat was niet erg.
Oh ik moet morgenvroeg en vanavond eten we pannekoeken met ragoutquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maandag pas weer wegen (gelukkig).
Zaterdagmiddag is mijn wandelmiddag, en zondagmiddag fitnessen.
Dus tegen die tijd, wel.
Hoop ik.
Ik heb gisteren de sportschool overgeslagen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vanavond maar even 3 uur steppen ofzo
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik moet morgenvroeg en vanavond eten we pannekoeken met ragout![]()
Vanavond maar even 3 uur steppen ofzo
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Marrije het volgende:
Maar mn humeur is ook meteen weer beter
Dat is best een tof ding. Die step dan he ??quote:
Moet je eens proberen. Voor een jaar of tien een keer gedaan, na twee kilometer ben je stijl verrot en voelt het alsof je heup eraf valtquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is best een tof ding. Die step dan he ??
Voetbalplaatjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef CarOnline het volgende:
Oke, Benjamin Button is wel oké dus.
Wat ik er van hoorde leek me dat ook echt goed maar ja, dat weet je nooit.
Kijk ik net in mn (echte amerikaanse) mailbox of ik mail heb, want het vlaggetje stond omhoog, zitten er 2 t-shirts en een stapel voetbalplaatjes in.
Ik denk dat mn ouders voor een dichte deur stonden![]()
Heeft er iemand nog bepaalde voetbalplaatjes nodig? Dan kijk ik ff of ze erbij zitten
De rechter iig nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je eens proberen. Voor een jaar of tien een keer gedaan, na twee kilometer ben je stijl verrot en voelt het alsof je heup eraf valt
Ik heb die dingen gewoon aangenomen en had een vette stapel. Aan mijn collega gegeven (zoontje 8 jaar oud) En die ging compleet uit zijn plaat ermeequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voetbalplaatjes!Wij hoeven slechts drie albums vol. ruilen?
Vreselijk he ik was er echt voor gaan zitten maar tis bagger.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
De Vrienden van Amstel is echt nauwelijks om aan te zien.
ik zal je helpenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit alweer klaar met het nieuwe topic hoor.![]()
Graag voor 11 uur, want Pauw en Witteman wordt wel aardig, vanavond.
Oa de directeur van de EO, om te praten over de ontkenning van Andries Knevel dat de wereld in 6 dagen is geschapen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zal je helpen
wie komen er bij P&W?
Arjan Lock ja, zijn voorganger was al bij de DWDD, die zou Knevel nu nooit meer aangenomen hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oa de directeur van de EO, om te praten over de ontkenning van Andries Knevel dat de wereld in 6 dagen is geschapen.![]()
Ik heb schijnbaar een rel gemist? Ik weet niet of ik 23 uur ga redden, maar morgen misschien de herkansing.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oa de directeur van de EO, om te praten over de ontkenning van Andries Knevel dat de wereld in 6 dagen is geschapen.![]()
Je gaat voor de Darwin awardquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar een rel gemist? Ik weet niet of ik 23 uur ga redden, maar morgen misschien de herkansing.
Overdag begint de uitzending automatisch als je naar hun site gaat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar een rel gemist? Ik weet niet of ik 23 uur ga redden, maar morgen misschien de herkansing.
Nee, moest even wachten op een telefoontje, maar ik ben nu wel geweest!quote:
Cool .............zo snel, wel praktisch een stadquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, moest even wachten op een telefoontje, maar ik ben nu wel geweest!![]()
(En wacht weer op een telefoontje!)
Ja sowieso dat mijn AH tot 22:00 open is!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Cool .............zo snel, wel praktisch een stad
Nee ik hoef niet te ruilen, ik stuur zo naar je op wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voetbalplaatjes!Wij hoeven slechts drie albums vol. ruilen?
M'n nichtje vind ze ook leukquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
Best maf .. Zijn jongetjes die door het vuur gaan voor die plaatjes . Geen meisies ?? Zal altijd wel het zelfde blijven wat voetbal betreft. M.a.w. Vrouwen zijn een stuk verstandiger
Ik had vroeger een WNF stickerboek!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
Best maf .. Zijn jongetjes die door het vuur gaan voor die plaatjes . Geen meisies ?? Zal altijd wel het zelfde blijven wat voetbal betreft. M.a.w. Vrouwen zijn een stuk verstandiger
WTF is WNFquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een WNF stickerboek!
Ja maar jij bent haar oomquote:
Absoluutquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
Oh dat panda, aap, tijger gedoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |