Ook zo'n hype, een portfolio. Niemand die er ooit naar kijktquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
Pff, we moeten voor onze nieuwe medewerkers een soort van smoelenboek maken waarin we ons in 8 regels per persoon voorstellen. Wat een gedoe. Ik heb de mijne net af en zelfs mijn huidige collega's snappen de helft niet.
Ik ga nieuwe vrienden maken onder mijn toekomstige collega's!
In mijn branche is een portfolio best essentieel. Maar dit gaat over een smoelenboek zodat onze nieuwe collega's een beetje weten wie wie is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ook zo'n hype, een portfolio. Niemand die er ooit naar kijkt
Vond ik superhandig toen ik op een nieuwe afdeling begon. De foto's dan, zodat je de namen erbij kunt zien. Wat hun hobbies zijn en hun lievelings-groente is, stond er niet bij en dat was niet erg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
In mijn branche is een portfolio best essentieel. Maar dit gaat over een smoelenboek zodat onze nieuwe collega's een beetje weten wie wie is.
In ons smoelenboek staan snapshots van de beveilingingscamera's van winkeldievenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Vond ik superhandig toen ik op een nieuwe afdeling begon. De foto's dan, zodat je de namen erbij kunt zien. Wat hun hobbies zijn en hun lievelings-groente is, stond er niet bij en dat was niet erg.
Oh ik moet morgenvroeg en vanavond eten we pannekoeken met ragoutquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maandag pas weer wegen (gelukkig).
Zaterdagmiddag is mijn wandelmiddag, en zondagmiddag fitnessen.
Dus tegen die tijd, wel.
Hoop ik.
Ik heb gisteren de sportschool overgeslagen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vanavond maar even 3 uur steppen ofzo
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik moet morgenvroeg en vanavond eten we pannekoeken met ragout![]()
Vanavond maar even 3 uur steppen ofzo
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:04 schreef Marrije het volgende:
Maar mn humeur is ook meteen weer beter
Dat is best een tof ding. Die step dan he ??quote:
Moet je eens proberen. Voor een jaar of tien een keer gedaan, na twee kilometer ben je stijl verrot en voelt het alsof je heup eraf valtquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is best een tof ding. Die step dan he ??
Voetbalplaatjes!quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef CarOnline het volgende:
Oke, Benjamin Button is wel oké dus.
Wat ik er van hoorde leek me dat ook echt goed maar ja, dat weet je nooit.
Kijk ik net in mn (echte amerikaanse) mailbox of ik mail heb, want het vlaggetje stond omhoog, zitten er 2 t-shirts en een stapel voetbalplaatjes in.
Ik denk dat mn ouders voor een dichte deur stonden![]()
Heeft er iemand nog bepaalde voetbalplaatjes nodig? Dan kijk ik ff of ze erbij zitten
De rechter iig nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je eens proberen. Voor een jaar of tien een keer gedaan, na twee kilometer ben je stijl verrot en voelt het alsof je heup eraf valt
Ik heb die dingen gewoon aangenomen en had een vette stapel. Aan mijn collega gegeven (zoontje 8 jaar oud) En die ging compleet uit zijn plaat ermeequote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voetbalplaatjes!Wij hoeven slechts drie albums vol. ruilen?
Vreselijk he ik was er echt voor gaan zitten maar tis bagger.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:20 schreef Peter6000 het volgende:
De Vrienden van Amstel is echt nauwelijks om aan te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |