Ik lig nu te bibberen onder de wol. Oh, nu krijg ik het weer enorm warm.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Dementor het volgende:
En ook niet al te snel terug SMS'en.
Een foutje in de SMS is prima.
Of Sebastiaan..quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Laat hem anders dit topic lezen.
Waar woont ie? Ik heb wel zin in een makkelijke prak![]()
En Buuv, vanavond he![]()
Ben zó benieuwd wie er afvalt! Ik hoop Dennis of Rick, dat maakt het spel ineens héél anders!
Anders flikker je gewoon aardappels, groente en vlees bij elkaar en giet er een sloot kaassaus over: klaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Waar woont ie? Ik heb wel zin in een makkelijke prak![]()
Ja, daar heb ik ook over zitten denken, maar als die blijft zitten is het echt de mol.quote:
Oh echt hey, eerlijk waar hey, echtquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Anders flikker je gewoon aardappels, groente en vlees bij elkaar en giet er een sloot kaassaus over: klaar.
Ik heb 'm in huis, maar nog niet gezien. Een collega van me had de film van me geleend en was er erg van onder de indruk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef CarOnline het volgende:
Heeft iemand The Curious Case of Benjamin Button al gezien?
Lijkt me echt een briljante film, maar ik ben bang dat ik er veel te veel van verwacht![]()
Ik lees het wel als ik weer aan t werk ben en iedereen weer achter z'n pc gaat zitten
Ik ga nog steeds voor Rick als Mol. Er zijn er wel een boel die ook Mol dingen uithalen, maar tis vaak net iets te opzichtig. Dennis als Mol zou ook goed kunnen, Anniek is te opvallend bezig als ze iets doet, maar doet wel heel vaak niets. Zelfde voor Sebastiaan, dat is ook allemaal te opvallend. Kan ook zijn ze dit jaar de Mol juist eens opvallend laten zien, zodat iedereen denkt hij/zij is het toch niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook over zitten denken, maar als die blijft zitten is het echt de mol.
Enerzijds denk ik niet dat ie de mol is, het is zó duidelijk dan. Ik denk gewoon niet dat hij het is.
Dus daar zet ik mn zinnen ook nog even maar niet op, daar kijk ik dan komende weken wel naar.
Ik denk eigenlijk dat ie er vanavond uitvliegt.
En met Dennis en Rick weet ik het niet zeker, wel mol, niet mol.
Zelfde met Anniek. Hoewel ze een rood scherm had. Maar dat had Yvon een paar jaar geleden ook.
En die was ook de mol.
http://vanavondoptv.nl/quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
En er kwam vanavond iets op televisie wat ik wilde zien. Maar ik weer niet meer wat.
Ja, gezien. En vond het een erg mooie film, met een bijzonder verhaal en klasse acteurs.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:35 schreef CarOnline het volgende:
Heeft iemand The Curious Case of Benjamin Button al gezien?
Lijkt me echt een briljante film, maar ik ben bang dat ik er veel te veel van verwacht![]()
Ik lees het wel als ik weer aan t werk ben en iedereen weer achter z'n pc gaat zitten
Ja, dat denkt mijn vriendin ook.quote:
De keuringsdienst van waardequote:Op donderdag 5 februari 2009 14:33 schreef Copycat het volgende:
En er kwam vanavond iets op televisie wat ik wilde zien. Maar ik weer niet meer wat.
Nee, iets anders. Maar niets laat een belletje rinkelen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:36 schreef Coos het volgende:
De keuringsdienst van waarde![]()
over slakkenslijm zodat je eeuwig jong blijft.
Nu je die Varagids opgedoekt heb kan je wel wat feest voor de geest gebruiken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, iets anders. Maar niets laat een belletje rinkelen.
Nee,want dan kijk ik wel naar mezelf op oude klassenfoto's.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Cc je wilt vast het mooiste meisje van de klas kijken vanavond.
Ik vind dat echt het meest onnozele programma wat er maar bestaat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee,want dan kijk ik wel naar mezelf op oude klassenfoto's.
Ik speur dadelijk de gids nog wel even door, voor zolang ik 'm nog heb.
getver, wat is dat voor beest daarachter? lijkt wel op iets wat ik bij CSI Miami zag een keer met een of andere rare fetishquote:
Maandag pas weer wegen (gelukkig).quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:21 schreef CarOnline het volgende:
Oh over afvallen gesproken... Is dat pak slagroomvla er al af Peter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |