Ik heb toentertijd zijn spullen in een paar dozen gesodeflikkerd. Met de breekbare spullen onderinquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
Het siert haar. Al zou ik het teveel gedoe vinden. Al die knoopjes. Kweenie wat ik wél zou doen, iig wel iets.
[ afbeelding ]
Nee, dat is maar eventjes.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd zijn spullen in een paar dozen gesodeflikkerd. Met de breekbare spullen onderin.
En dan die zware dingen er bovenop pleuren. Luchtte eventjes op, dat geluid van brekend glas en shit. Maar niet lang.
ik zou dit wel een leuke vinden......quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Het siert haar. Al zou ik het teveel gedoe vinden. Al die knoopjes. Kweenie wat ik wél zou doen, iig wel iets.
[ afbeelding ]
Te tof! Ik zou er alleen zijn foto bij gebruiken, plus achternaam en evt. werkgever.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou dit wel een leuke vinden......![]()
[ afbeelding ]
jah..... da's nog beter......quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Te tof! Ik zou er alleen zijn foto bij gebruiken, plus achternaam en evt. werkgever.
onze wraak zal zoet zijn......quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef Gert het volgende:
Wat een kut-OP.![]()
Daarna een beetje doorgescrolld tot aan de ochtendplioeg. Wat schetst mijn verbazxing: het gaat niet eens over stoppen met roken! Nee, het gaat over wat de dames zouden doen als hun man zich niet zou kunnen beheersen en eindelijk eens met een lékker wijf naar bed zou gaan.
Valt tot nu toe mee trouwens, de wraak-akties. Fysieke verminkingen, Lorena Bobbit-stylo, komen zeker nog?![]()
Goed. Koffie.
Jaques!quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk dan, mooooooooooooie kunstklapper.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
De beste wraak is toch om hem een paar jaar later te zien en te beseffen dat het eigenlijk een enorme lul zonder inhoud is. En dat die enorme lul ook zijn enige pluspunt was.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou dit wel een leuke vinden......![]()
[ afbeelding ]
Ja bahahhquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:40 schreef FANN het volgende:
ook leuk om te doen als je per ongeluk ''zijn vriendinnetje'' aan de phone krijgt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef Gert het volgende:
Wat een kut-OP.![]()
Daarna een beetje doorgescrolld tot aan de ochtendplioeg. Wat schetst mijn verbazxing: het gaat niet eens over stoppen met roken! Nee, het gaat over wat de dames zouden doen als hun man zich niet zou kunnen beheersen en eindelijk eens met een lékker wijf naar bed zou gaan.
Valt tot nu toe mee trouwens, de wraak-akties. Fysieke verminkingen, Lorena Bobbit-stylo, komen zeker nog?![]()
Goed. Koffie.
Je zou maar zo'n psycho oppikken voor een nachtje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)-stand__.html?p=20,1
meteen verminkt voor het leven....... kan je toch beter effe een flmpie kijken ofzo......quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n psycho oppikken voor een nachtje.
Dat is het verneukeratieve hè, je ziet niet aan de buitenkant dat er in de bovenkamer het een en ander niet helemaal jofel zit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:12 schreef Marrije het volgende:
en toch ziet ze er best leuk uit, verraderlijk hoor. Dat van die wolf in schaapskleren.
Ha zo ben ik ook eens genoemd hier.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
en toch ziet ze er best leuk uit, verraderlijk hoor. Dat van die wolf in schaapskleren.
En ik ga ook al geen ander huis kopen anders hadden we daar af kunnen spreken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Maakt mental note.
Geen one night stand met Dementor.
Ja straks heb jequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Maakt mental note.
Geen one night stand met Dementor.
Klinktquote:Op donderdag 5 februari 2009 05:15 schreef Twerk het volgende:
De Kromme
Door Een hek, maar niet langs het ijzeren gordijn
Horen zien en zwijgen
Dat spelletje vindt hij fijn
Zou hij ooit nog werk krijgen?
Na een klik op het fobo dacht ik waar ken ik die foto van. Volgens mij ben ik deze user eerder tegengekomen in een topic op WGR over een telefoon die het niet deed. Deze meneer had nogal een aparte manier van klanten te woord staan als ik me niet vergis. Maar desalniettemin, welkom.quote:
`s Nachtsquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Na een klik op het fobo dacht ik waar ken ik die foto van. Volgens mij ben ik deze user eerder tegengekomen in een topic op WGR over een telefoon die het niet deed. Deze meneer had nogal een aparte manier van klanten te woord staan als ik me niet vergis. Maar desalniettemin, welkom.
Prachtig! DIep ook!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
`s Nachts
Als we hoog
In de active topics
Staan
Slepen we nieuwe users
Binnen.
's Nachtsquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
`s Nachts
Als we hoog
In de active topics
Staan
Slepen we nieuwe users
Binnen.
Je bent te moe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb afgesproken om vanavond bij een kennis te gaan eten, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin.
Geef me eens een goeie smoes om er onderuit te komen.
De sleutel van mijn voordeur is verbogen, en het is mijn enige sleutel, en nu durf ik de deur niet meer op slot te doen uit angst dat de sleutel dusdanig buigt, dat ik er niet meer in kan komen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb afgesproken om vanavond bij een kennis te gaan eten, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin.
Oe, die hebben wij luidkeels uitgejoeld tijdens een concert.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
Die heb ik ook vaak luidkeels meegeschreeuwd.
Maar wat óók wel vreemd is: als je zó toegetakeld wordt, hoe godvergeten dronken moet je dan wel niet zijn daar je daar gewoon doorhéén slaapt. Dit is nou een typisch staaltje "coma-zuipen".quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah, zo drastisch hoeft het nu ook weer niet. Hij kan wel erg lekker koken, dus ik wil 'm nog wel als kennis behouden. Maar alleen niet vanavond.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:56 schreef Marrije het volgende:
Je bent te moe.
Maar waarom een smoes, gewoon eerlijk zijn dan hoef je er nooit weer naartoe
Dat is veel te moeilijk voor me. Dan snap ik mijn smoes zelf niet meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
De sleutel van mijn voordeur is verbogen, en het is mijn enige sleutel, en nu durf ik de deur niet meer op slot te doen uit angst dat de sleutel dusdanig buigt, dat ik er niet meer in kan komen.
Vals is ze live, hè?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:57 schreef Gert het volgende:
Oe, die hebben wij luidkeels uitgejoeld tijdens een concert.
Overkwam mij dinsdag echt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
Dat is veel te moeilijk voor me. Dan snap ik mijn smoes zelf niet meer.
Ach welnee, als ie het ergens anders beter kan krijgen, vooral doen!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:32 schreef Gert het volgende:
Wat een kut-OP.![]()
Goed. Koffie.
Je hebt vanavond nog een interview en moét dat morgenochtend uitgewerkt hebben. "Ja, kut hè, uitgerekend vandaag! Soms hele dagen weinig te doen, maar als ik dan een keer een gezellige afspraak heb, dan weten ze me ineens te vinden."quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
De mijnese weet gewoon dat ie het niet beter kan krijgen, ik ben gewoon de hoofdprijsquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach welnee, als ie het ergens anders beter kan krijgen, vooral doen!
En ook zij wordt op den duur ongesteld, chagerijnig en in een joggingpak op de bank hangend
Vooralsnog vind mijnese mij toch de vangst van de eeuw.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De mijnese weet gewoon dat ie het niet beter kan krijgen, ik ben gewoon de hoofdprijs![]()
Dus dat probeert ie dan ook niet.
Denk ik![]()
Bah wat saai. Ga eens iets verzinnen met een schaar en benzine of zo.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ach welnee, als ie het ergens anders beter kan krijgen, vooral doen!
En ook zij wordt op den duur ongesteld, chagerijnig en in een joggingpak op de bank hangend
Die van jou doét het al met de buurvrouw.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vooralsnog vind mijnese mij toch de vangst van de eeuw.En ook al 17 jaar hè.
Maa rik ben dan ook nog geen 40. Dan wil ie herevalueren.
De mijnese is al 40, en dat weet ie ook!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vooralsnog vind mijnese mij toch de vangst van de eeuw.En ook al 17 jaar hè.
Maa rik ben dan ook nog geen 40. Dan wil ie herevalueren.
Daar zeg je wat!quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Die van jou doét het al met de buurvrouw.
Oh ja, dat scheelt. Mijnese is maar 5 maanden ouder.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
De mijnese is al 40, en dat weet ie ook!![]()
![]()
Wat Peter zegt, ziek. Simpel en van kracht zolang het je uitkomt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nah, zo drastisch hoeft het nu ook weer niet. Hij kan wel erg lekker koken, dus ik wil 'm nog wel als kennis behouden. Maar alleen niet vanavond.
[..]
Dat is veel te moeilijk voor me. Dan snap ik mijn smoes zelf niet meer.
Je mag niet nooit liegenquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat Peter zegt, ziek. Simpel en van kracht zolang het je uitkomt.
Oei. Dat lees ik net te laat.quote:
Als je nu je vol eet met chocola, dan kun je straks gewoon zeggen dat je écht geen trek hebt en dat je misselijk bentquote:
Ik heb al een griepje geveinsd. En gezegd dat ik snel bel voor een raincheck.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je nu je vol eet met chocola, dan kun je straks gewoon zeggen dat je écht geen trek hebt en dat je misselijk bent
Maar toch: fijne uitvinding dat SMS.quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
En dan krijg je een meelevend smsje terug en voel je je toch een beetje schuldig.
Dat is dan wel weer terechtquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
En dan krijg je een meelevend smsje terug en voel je je toch een beetje schuldig.
Nee, deze 'meis' moet rustig aan doen en bellen zodra ze weer beter is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:03 schreef Marrije het volgende:
Dat is dan wel weer terechtHeb je al een nieuwe datum geprikt?
Vergeet je niet de *kuch kuch* ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, deze 'meis' moet rustig aan doen en bellen zodra ze weer beter is.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je mag niet nooit liegen
En ook niet al te snel terug SMS'en.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vergeet je niet de *kuch kuch* ?
Ik lig nu te bibberen onder de wol. Oh, nu krijg ik het weer enorm warm.quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:15 schreef Dementor het volgende:
En ook niet al te snel terug SMS'en.
Een foutje in de SMS is prima.
Of Sebastiaan..quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:19 schreef CarOnline het volgende:
Laat hem anders dit topic lezen.
Waar woont ie? Ik heb wel zin in een makkelijke prak![]()
En Buuv, vanavond he![]()
Ben zó benieuwd wie er afvalt! Ik hoop Dennis of Rick, dat maakt het spel ineens héél anders!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |