Je zou maar zo'n psycho oppikken voor een nachtje.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:48 schreef FANN het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)-stand__.html?p=20,1
meteen verminkt voor het leven....... kan je toch beter effe een flmpie kijken ofzo......quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n psycho oppikken voor een nachtje.
Dat is het verneukeratieve hè, je ziet niet aan de buitenkant dat er in de bovenkamer het een en ander niet helemaal jofel zit.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:12 schreef Marrije het volgende:
en toch ziet ze er best leuk uit, verraderlijk hoor. Dat van die wolf in schaapskleren.
Ha zo ben ik ook eens genoemd hier.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
en toch ziet ze er best leuk uit, verraderlijk hoor. Dat van die wolf in schaapskleren.
En ik ga ook al geen ander huis kopen anders hadden we daar af kunnen spreken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Maakt mental note.
Geen one night stand met Dementor.
Ja straks heb jequote:Op donderdag 5 februari 2009 11:18 schreef Copycat het volgende:
Maakt mental note.
Geen one night stand met Dementor.
Klinktquote:Op donderdag 5 februari 2009 05:15 schreef Twerk het volgende:
De Kromme
Door Een hek, maar niet langs het ijzeren gordijn
Horen zien en zwijgen
Dat spelletje vindt hij fijn
Zou hij ooit nog werk krijgen?
Na een klik op het fobo dacht ik waar ken ik die foto van. Volgens mij ben ik deze user eerder tegengekomen in een topic op WGR over een telefoon die het niet deed. Deze meneer had nogal een aparte manier van klanten te woord staan als ik me niet vergis. Maar desalniettemin, welkom.quote:
`s Nachtsquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Na een klik op het fobo dacht ik waar ken ik die foto van. Volgens mij ben ik deze user eerder tegengekomen in een topic op WGR over een telefoon die het niet deed. Deze meneer had nogal een aparte manier van klanten te woord staan als ik me niet vergis. Maar desalniettemin, welkom.
Prachtig! DIep ook!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
`s Nachts
Als we hoog
In de active topics
Staan
Slepen we nieuwe users
Binnen.
's Nachtsquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
`s Nachts
Als we hoog
In de active topics
Staan
Slepen we nieuwe users
Binnen.
Je bent te moe.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb afgesproken om vanavond bij een kennis te gaan eten, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin.
Geef me eens een goeie smoes om er onderuit te komen.
De sleutel van mijn voordeur is verbogen, en het is mijn enige sleutel, en nu durf ik de deur niet meer op slot te doen uit angst dat de sleutel dusdanig buigt, dat ik er niet meer in kan komen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Ik heb afgesproken om vanavond bij een kennis te gaan eten, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin.
Geef me eens een goeie smoes om er onderuit te komen.
Oe, die hebben wij luidkeels uitgejoeld tijdens een concert.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:08 schreef Copycat het volgende:
Die heb ik ook vaak luidkeels meegeschreeuwd.
Maar wat óók wel vreemd is: als je zó toegetakeld wordt, hoe godvergeten dronken moet je dan wel niet zijn daar je daar gewoon doorhéén slaapt. Dit is nou een typisch staaltje "coma-zuipen".quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |