ik zal je helpenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit alweer klaar met het nieuwe topic hoor.![]()
Graag voor 11 uur, want Pauw en Witteman wordt wel aardig, vanavond.
Oa de directeur van de EO, om te praten over de ontkenning van Andries Knevel dat de wereld in 6 dagen is geschapen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zal je helpen
wie komen er bij P&W?
Arjan Lock ja, zijn voorganger was al bij de DWDD, die zou Knevel nu nooit meer aangenomen hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oa de directeur van de EO, om te praten over de ontkenning van Andries Knevel dat de wereld in 6 dagen is geschapen.![]()
Ik heb schijnbaar een rel gemist? Ik weet niet of ik 23 uur ga redden, maar morgen misschien de herkansing.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oa de directeur van de EO, om te praten over de ontkenning van Andries Knevel dat de wereld in 6 dagen is geschapen.![]()
Je gaat voor de Darwin awardquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar een rel gemist? Ik weet niet of ik 23 uur ga redden, maar morgen misschien de herkansing.
Overdag begint de uitzending automatisch als je naar hun site gaat.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb schijnbaar een rel gemist? Ik weet niet of ik 23 uur ga redden, maar morgen misschien de herkansing.
Nee, moest even wachten op een telefoontje, maar ik ben nu wel geweest!quote:
Cool .............zo snel, wel praktisch een stadquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, moest even wachten op een telefoontje, maar ik ben nu wel geweest!![]()
(En wacht weer op een telefoontje!)
Ja sowieso dat mijn AH tot 22:00 open is!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef Sporti het volgende:
[..]
Cool .............zo snel, wel praktisch een stad
Nee ik hoef niet te ruilen, ik stuur zo naar je op wat je nodig hebt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voetbalplaatjes!Wij hoeven slechts drie albums vol. ruilen?
M'n nichtje vind ze ook leukquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
Best maf .. Zijn jongetjes die door het vuur gaan voor die plaatjes . Geen meisies ?? Zal altijd wel het zelfde blijven wat voetbal betreft. M.a.w. Vrouwen zijn een stuk verstandiger
Ik had vroeger een WNF stickerboek!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
Best maf .. Zijn jongetjes die door het vuur gaan voor die plaatjes . Geen meisies ?? Zal altijd wel het zelfde blijven wat voetbal betreft. M.a.w. Vrouwen zijn een stuk verstandiger
WTF is WNFquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had vroeger een WNF stickerboek!
Ja maar jij bent haar oomquote:
Absoluutquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
Oh dat panda, aap, tijger gedoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |