Weten we ook meteen wat het "merk" Wendy van Dijk waard isquote:
Ik denk dat het ze geen hol uitmaakt. Sinds ze met PowNed bezig zijn, zijn ze sowieso veranderd in hun berichtgeving en bewoording. Allemaal een grote stunt!! dat is wat ik je brom!11!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, niet echt positieve reclame dit hoor. GS moet het hebben van stunts waarbij ze tegen dingen aanschoppen, nu komen ze alleen maar in het nieuws als een veredelde roddelrubriek. Correctie, een slecht ingelichte roddelrubriek.
Een uurtje Yab-Yumquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weten we ook meteen wat het "merk" Wendy van Dijk waard is
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon weer een reclame stunt? Ze hebben WEEER de landelijke media gehaaldVoor 7,500 euro is dat een koopje natuurlijk.
Die wip heeft Arnie toch beduidend meer gekost. De kosten om dat geflopte programma van haar nog een tijdje in de lucht te houden zullen wel meer dan 7500 euro zijn geweest.quote:
Hier is de rectificatie al:quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef Remzz het volgende:
Mooi dat ze een rectificatie moeten plaatsen ik weet zeker dat ze dat 10x zo erg vinden dan die 7500 euro.
En het staat er op... alleen voldoet het niet echt aan de eisen:quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef Remzz het volgende:
Mooi dat ze een rectificatie moeten plaatsen ik weet zeker dat ze dat 10x zo erg vinden dan die 7500 euro.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:29 schreef qonmann het volgende:
...toch denk ik dat ze geneukt heeft met Arnie..
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:29 schreef qonmann het volgende:
...toch denk ik dat ze geneukt heeft met Arnie..
KAP ES MET DIE ONZINNGE 'V.' OVERAL ONDER TE ZETTENquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef Verbal het volgende:
Die Van Weesie net bij SBS Shownieuws: 'GeenStijl moet gewoon niet serieus worden genomen'
Wat een glijer'Haphap'
V.
Hou je bek, treurige newbie, en verwijder jezelf alsjeblieft op de meest trage en pijnlijke wijze uit de genenpoelquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
KAP ES MET DIE ONZINNGE 'V.' OVERAL ONDER TE ZETTEN![]()
Je hebt een sig voor dat soort totale onzin.
huiliequote:Op donderdag 5 februari 2009 19:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hou je bek, treurige newbie, en verwijder jezelf alsjeblieft op de meest trage en pijnlijke wijze uit de genenpoel
V.
Maar 't is wel een lékkere troelaquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Soury het volgende:
Dat denk ik ookGatver Die Oelewappermans .. Maar ja geeft niet vind Weny ook een troela .. Dus is het domweg smullen
Ik vind haar eng .. maar ja ik ben een vrouw dus waarschijnlijk jaloers..quote:
En nu nog even op de echtscheiding wachtenquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die wip heeft Arnie toch beduidend meer gekost. De kosten om dat geflopte programma van haar nog een tijdje in de lucht te houden zullen wel meer dan 7500 euro zijn geweest.
Nou, als Arnie dat alleen maar zou doen om een wip, dan had-ie volgens mij nooit een fatsoenlijk bedrijf op kunnen bouwen. Het zal hooguit gaan om een kleine.. ehmm.. 'incentive'quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die wip heeft Arnie toch beduidend meer gekost. De kosten om dat geflopte programma van haar nog een tijdje in de lucht te houden zullen wel meer dan 7500 euro zijn geweest.
welke pekel?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat loopt die pekel stoer de insider te spelen in dit topic
Ja wie is die eikelquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat loopt die pekel stoer de insider te spelen in dit topic
Tja, ik kan het niet helpen dat je het intellect van een fruitvlieg heb.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:03 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
geen, met ctrl f vind ik geen pekel, op deze pagina.
Lekker leesbaar.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Hier is de rectificatie al:
[ afbeelding ]
Het enige wat geldt is dat er geen bewijs kon worden geleverd van wat GS beweerde, iets van GS al van tevoren ook niet zou en zal doen, qua bronnen prijs geven. Daarom deze uitspraak: "Op 4 februari 2009 hebben wij op deze website onder de kop “Zo vreemd gaan [eiseres] en [persoon 3]” een artikel geplaatst waarin wordt gemeld dat [eiseres] en [persoon 3] een relatie van intieme aard zouden hebben gehad. De voorzieningenrechter van de rechtbank Amsterdam heeft geoordeeld dat wij deze uitlatingen niet met feiten hebben onderbouwd en dat GS Media daarom met de openbaarmaking van voornoemd verhaal onrechtmatig jegens [eiseres] heeft gehandeld. G.S. Media B.V. [persoon 2] en [persoon 4]” Bron (De schriftelijke uitwerking zal volgen op 12 februari 2009)quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:27 schreef Soury het volgende:
Maar de TT klopt niet volgens mij niet. De rechter heeft dat helemaal niet gezegd (dat ze niet geneukt hebt). Wendy heeft ook nooit ontkent. Ging om de merknaam ofzo ??? En een rectificatie (7.500) . Verder niet dusssssss....
Dus is het fatsoenlijk om er vanuit te gaan dat het niet heeft plaatsgevonden.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:45 schreef Suko het volgende:
Dus het zegt inderdaad niets of het plaatsgevonden of niet.
Dat is discutabel gezien het waarheidsgehalte van W. van D. uit eerdere kwesties maar juridisch gezien heeft er vooralsnog niets plaatsgevonden. Dat is dus rechtgezet, wat wil men nog meer. Het Merk Wendy van Dijk is smetvrij....quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dus is het fatsoenlijk om er vanuit te gaan dat het niet heeft plaatsgevonden.
Fatsoenlijkquote:Op donderdag 5 februari 2009 20:50 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dus is het fatsoenlijk om er vanuit te gaan dat het niet heeft plaatsgevonden.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:54 schreef Suko het volgende:
[..]
Dat is discutabel gezien het waarheidsgehalte van W. van D. uit eerdere kwesties maar juridisch gezien heeft er vooralsnog niets plaatsgevonden. Dat is dus rechtgezet, wat wil men nog meer. Het Merk Wendy van Dijk is smetvrij....
heb je toevallig maar 3 posts per pagina ?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:03 schreef wendyvsgs het volgende:
[..]
geen, met ctrl f vind ik geen pekel, op deze pagina.
ik geloof het ook wel meer dan dat ik het niet geloof :pquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
GeenStijl komt er nog genadig vanaf. Rectificatie op de site gezien? Het ziet er niet uit![]()
Boete valt ook wel mee. Intussen wel het verhaal over Van Dijk en Oerlemans in de wereld gebrachtIk twijfel er niet aan dat die roddel gewoon klopt.
Denk het ook. Ik vind het in ieder geval aannemelijker dan het gerucht dat ik ook hoorde dat ze Reinout alleen maar gepijpt zou hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik twijfel er niet aan dat die roddel gewoon klopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |