Dat moet dan om 17.03 zijn aangepast. Want het stond er eerst niet.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef Smallish het volgende:
[..]
Jee wat suf van me. De verwijzing staat ook gewoon in het bericht......
http://www.wendyvandijk.nl/nieuws/?content_id=238&categoryid=14quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Het "merk" Wendy van Dijk...please
Misschien kan ze haar naam verlenen aan een merk (gooise) matrassen.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat moet dan om 17.03 zijn aangepast. Want het stond er eerst niet.
Sure.quote:Maar -bijna- verliezen van Wendy van Dijk voelt gelukkig -bijna- als een overwinning.
+ een naakt reportage in de Penthousequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef TNA het volgende:
Stiekem hoop ik dat GS gelijk heeft en dat Wendy van Dijk 200.000 euro moet betalen.
Zijn vermogen wordt toch maar geschat op een schamele 80 miljoen euro, natuurlijk heb je een kans!quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:25 schreef 49R het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beeetje jammer....
Als Reinout Oerlemans een kans maakt bij Wendy, zijn mijn kansen zéker reëel![]()
Mwah, niet echt positieve reclame dit hoor. GS moet het hebben van stunts waarbij ze tegen dingen aanschoppen, nu komen ze alleen maar in het nieuws als een veredelde roddelrubriek. Correctie, een slecht ingelichte roddelrubriek.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon weer een reclame stunt? Ze hebben WEEER de landelijke media gehaaldVoor 7,500 euro is dat een koopje natuurlijk.
hoe ze het dan ook weer zelf vertellen he...quote:YES! We hebben glansrijk verloren in het kort geding GeenStijl versus Wendy van Dijk. Tenminste, zometeen om 1700 uur is de uitspraak. En omdat we onze bronnen beschermen snappen we zelf ook wel dat we een hiaat in onze verdediging hebben. Maar -bijna- verliezen van Wendy van Dijk voelt gelukkig -bijna- als een overwinning. Nu maar hopen dat Wendy een eventuele schadevergoeding gewoon lekker aan haarzelf uitgeeft, alsjeblieft niet aan een goed doel. Ga er van shoppen! Koop een flatscreen, een Yohji Yamamoto jurkje of een Versace zonnebril. Ach, uiteindelijk is het een kwestie van tijd. Vroeg of laat komen onze -of andere bronnen- wel met het verhaal dat de affaire aantoonbaar juist is. Want wij blijven er achter staan. Maar goed. Tot zover het nieuws vanaf de Gooise Matras. Later vandaag vind u hier een rectificatie die er gedurende zeven dagen moet blijven staan. Maar nu mogen we nog even zeggen wat we denken. Terug naar de echte wereld!
Dan kom ik inderdaad een paar tientjes tekortquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:28 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Zijn vermogen wordt toch maar geschat op een schamele 80 miljoen euro, natuurlijk heb je een kans!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |