abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65772991
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:22 schreef Smallish het volgende:

[..]

Jee wat suf van me. De verwijzing staat ook gewoon in het bericht......
Dat moet dan om 17.03 zijn aangepast. Want het stond er eerst niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:23:22 #77
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_65773000
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
Het "merk" Wendy van Dijk...please
Misschien kan ze haar naam verlenen aan een merk (gooise) matrassen.
http://www.wendyvandijk.nl/nieuws/?content_id=238&categoryid=14

Dekbedden heeft ze al.
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:24:36 #78
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65773051
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:17 schreef Angeliquetje het volgende:

schafuit!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65773099
het is raar dat shownieuws en rtl boulevard niks te melden hebben.

shownieuws zegt om 19:15 met een uitgebreide repo te komen, misschien wel de ontknoping.
  donderdag 5 februari 2009 @ 17:27:06 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65773151
Kan die Wendy niet gewoon weg gaan..héél ver weg, met d'r domme geratel en d'r voortdurende gequote van de enige spirituele zin die ze ooit heeft gelezen: " Een vis doet geen moeite om te zwemmen, hij zwémt" toepasbaar op alle mannen in haar leven wrs .

Zogenaamde Ms Goody Two-shoes .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65773197
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 17:23 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Dat moet dan om 17.03 zijn aangepast. Want het stond er eerst niet.
Ja, verdomd....
Is dat zo?
pi_65773267
Altijd leuk; de story en weet ik veel wat flikkert dagelijks dit soort roddels in hun tijdschriften. Maar zodra geenstijl dat doet dan is gelijk hun imago naar de klote en eisen ze 100.000.

Zou me niets verbazen als er een kern van waarheid achter zit.
pi_65773521
Je hebt van die mensen die ook echt niet begrijpend lezen kunnen:
Wendy van Dijk powned GeenStijl
do 5 feb 2009, 16:52
Website GeenStijl heeft donderdag een kort geding verloren dat was aangespannen door tv-presentatrice Wendy van Dijk. De site schreef woensdag dat Van Dijk was vreemdgegaan met producent Reinout Oerlemans toen die in Nederland was om Van Dijks geflopte show Million Dollar Wedding te redden. Oerlemans woont momenteel in Los Angeles. Hij is getrouwd met oud-wielrenster en oud-presentatrice Daniëlle Overgaag. Samen hebbben ze twee kinderen. Een derde is op komst. Van Dijk heeft een relatie met RTL-baas Erland Galjaard.
Rectificatie GeenStijl

De presentatrice had een schadevergoeding van 100.000 euro geëist en een rectificatie. Hoeveel geld GeenStijl moet betalen is nog niet duidelijk. Wel heeft de website al toegezegd dat het gedurende zeven dagen een rectificatie op zijn homepage zal zetten.
Deep throat

GeenStijl had van tevoren overigens al aangekondigd dat het het kort geding zou verliezen, omdat het weigert de bron achter het verhaal kwijt te geven. “Zolang wij onze deep throat niet onthullen, zal de nationale publiekslieveling aan het langste eind trekken. Het zij zo. Wij blijven vierkant achter ons verhaal staan. Dan maar strijdend ten onder. Geloof wie u wilt geloven. Wendy heeft immers ook pas sinds halverwege januari een relatie met haar baas. Een ieder die hierover eerder meende gewag te moeten maken, kon rekenen op een kort geding…”
pi_65774676
Wendy sleept GeenStijl voor de rechter
GeenStijl verliest zaak

GeenStijl mag niet meer schrijven dat Wendy en Reinout een intieme relatie hebben gehad. Met een rectificatie en 7.500 euro schadevergoeding is de zaak afgedaan.

“Ons bereikte zojuist het bericht dat niemand minder dan WENDY VAN DIJK foekie foekie heeft gedaan met REINOUT OERLEMANS.” Dat schreef GeenStijl woensdag op haar site. Het zou allemaal gebeurd zijn toen Reinout in Nederland was om te praten over Million Dollar Wedding. Danielle zat toen zwanger op de bank, thuis in Amerika.

Wendy's manager Frank Wisse liet woensdagavond in RTL Boulevard weten dat hij GeenStijl om dit bericht voor het gerecht zou slepen, donderdagmiddag moesten beide partijen zich bij de rechtbank melden. GeenStijl heeft de rechtszaak zoals verwacht verloren. Met een rectificatie en een schadevergoeding van 7.500 euro is de zaak afgedaan.

Wisse zei woensdagavond in RTL Bouleverd dat hij 100.000 euro schadevergoeding zou eisen wegens schade aan het merk Wendy van Dijk. Dat bedrag heeft de rechter hem niet toegewezen. Wanneer Wendy aannemelijk kan maken dat ze meer schade heeft geleden dan 7.500 euro kan ze een bodemprocedure aanspannen en meer geld eisen.
  PR/Manusje van alles donderdag 5 februari 2009 @ 18:19:11 #87
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_65774800
Viel te verwachten.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_65774838
Ze komt er nog mee weg ook
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:22:09 #89
181657 LordNemephis
computer says no
pi_65774886
GeenStijl lijkt wel erg zeker van zichzelf... lijkt wel of er meer achter zit.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:22:42 #90
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65774902
Stiekem hoop ik dat GS gelijk heeft en dat Wendy van Dijk 200.000 euro moet betalen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:23:23 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65774923
quote:
Maar -bijna- verliezen van Wendy van Dijk voelt gelukkig -bijna- als een overwinning.
Sure.

http://www.geenstijl.nl/m(...)_wendy.html#comments
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_65774936
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef TNA het volgende:
Stiekem hoop ik dat GS gelijk heeft en dat Wendy van Dijk 200.000 euro moet betalen.
+ een naakt reportage in de Penthouse
pi_65774953
Zo zo, ¤ 7500
  PR/Manusje van alles donderdag 5 februari 2009 @ 18:24:51 #94
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_65774963
Gewoon weer een reclame stunt? Ze hebben WEEER de landelijke media gehaald Voor 7,500 euro is dat een koopje natuurlijk.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_65774969
Ik vind het eigenlijk een beeetje jammer....

Als Reinout Oerlemans een kans maakt bij Wendy, zijn mijn kansen zéker reëel
pi_65774978
Wendy van Dijk is 1 van de grootste hoeren van het mediapark.. Alleen door haar sociaal wenselijke geblaat en mooie kapsel kan ze telkens weer een contractjaar overleven.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65775045
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:25 schreef 49R het volgende:
Ik vind het eigenlijk een beeetje jammer....

Als Reinout Oerlemans een kans maakt bij Wendy, zijn mijn kansen zéker reëel
Zijn vermogen wordt toch maar geschat op een schamele 80 miljoen euro, natuurlijk heb je een kans!
Geef mij maar Amsterdam
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:30:04 #98
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_65775085
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Gewoon weer een reclame stunt? Ze hebben WEEER de landelijke media gehaald Voor 7,500 euro is dat een koopje natuurlijk.
Mwah, niet echt positieve reclame dit hoor. GS moet het hebben van stunts waarbij ze tegen dingen aanschoppen, nu komen ze alleen maar in het nieuws als een veredelde roddelrubriek. Correctie, een slecht ingelichte roddelrubriek.
pi_65775092
quote:
YES! We hebben glansrijk verloren in het kort geding GeenStijl versus Wendy van Dijk. Tenminste, zometeen om 1700 uur is de uitspraak. En omdat we onze bronnen beschermen snappen we zelf ook wel dat we een hiaat in onze verdediging hebben. Maar -bijna- verliezen van Wendy van Dijk voelt gelukkig -bijna- als een overwinning. Nu maar hopen dat Wendy een eventuele schadevergoeding gewoon lekker aan haarzelf uitgeeft, alsjeblieft niet aan een goed doel. Ga er van shoppen! Koop een flatscreen, een Yohji Yamamoto jurkje of een Versace zonnebril. Ach, uiteindelijk is het een kwestie van tijd. Vroeg of laat komen onze -of andere bronnen- wel met het verhaal dat de affaire aantoonbaar juist is. Want wij blijven er achter staan. Maar goed. Tot zover het nieuws vanaf de Gooise Matras. Later vandaag vind u hier een rectificatie die er gedurende zeven dagen moet blijven staan. Maar nu mogen we nog even zeggen wat we denken. Terug naar de echte wereld!
hoe ze het dan ook weer zelf vertellen he...
pi_65775103
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:28 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Zijn vermogen wordt toch maar geschat op een schamele 80 miljoen euro, natuurlijk heb je een kans!
Dan kom ik inderdaad een paar tientjes tekort

Ik kan me vergissen natuurlijk, maar vrouwen doen het toch nooit om het geld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')