Hoe?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef Silenus het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik de wedstrijden kan bekijken via internet
Ze spelen kut tot nu toe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kom op Groningen!
http://live.eredivisielive.nl/quote:
quote:
Ja, ook al zo'n zoutzak, net als Ten Rouwelaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een rare duik weer van Timmer!
WTF ik kan het ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://live.eredivisielive.nl/
Gewoon gratis zowel Feyenoord als AZ, ik snap er niets van maar ik kijk maar gewoon.
Vetquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon gratis zowel Feyenoord als AZ, ik snap er niets van maar ik kijk maar gewoon.
Ja en lekker tijd te rekkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord loopt lekker te counteren in eigen huis.
Roda mag ook nog wel even volhouden.
wtf ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Verdomme, moest wel net voor Grunn betalen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
quote:
Geniaalquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Doorgebroken speler?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef venomsnake het volgende:
En rood voor Zomer.
Berg was erdoor.quote:
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef Ludacriss het volgende:
Wat speelt AZ kut zeg. Volgens mij gaat Roda zo op voorsprongen komen
Nee Grunnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef versteegrob het volgende:
Voor AZ? meen je niet, zo slecht spelen en dan toch scoren he
TT 818 als je het even niet meer weetquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef versteegrob het volgende:
Omdat ze weer niet goed spelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Netjes Groningen. En waarom scoort AZ niet?
je kijkt geen wedstrijd maar je meent wel te weten dat ze slecht spelenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef versteegrob het volgende:
Word gewoon 1-0 op de counter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef Ludacriss het volgende:
Wat speelt AZ kut zeg. Volgens mij gaat Roda zo op voorsprongen komen
Helaas ja. En dan zondag Twente.quote:
Bij mij doen alle wedstrijden hetquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ze scoren neit zo makkelijk meer hoor, na de winterstop.quote:
Bij mij ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij mij doen alle wedstrijden het.
ja!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef need2009 het volgende:
Heeft niemand hier dan gewoon normaal Eredivisie-Live?
Toch zie ik ze niet scoren. Of die wedstrijd nu nog twintig minuten of een halfjaar duurt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sparta bepaalt de wedstrijd gewoon in de Kuip.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is echt het slechtste Feyenoord wat ik ooit heb gezien,
Wat een klote elftal,![]()
![]()
Over een half jaar wel denk ik. Dan is namelijk de halve selectie van Feyenoord al met pensioen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch zie ik ze niet scoren. Of die wedstrijd nu nog twintig minuten of een halfjaar duurt.
Ga naar het stadionquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
Sjonge jonge. Betaal ik 6 Euro voor FC Twente - NAC.
na ~60 minuut beeld op zwart.
En na de westrijd kan je alle streams gratis bekijken... wat een naai actie.* Stuurt mail naar eredivisielive *
Wacht nog ff tot na de wedstrijden oke?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
Sjonge jonge. Betaal ik 6 Euro voor FC Twente - NAC.
na ~60 minuut beeld op zwart.
En na de westrijd kan je alle streams gratis bekijken... wat een naai actie.* Stuurt mail naar eredivisielive *
Wacht effe, misschien komen die apen er pas over een uur achter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
ja dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Als AZ in de slotfase de 1-0 scoort he![]()
![]()
Dan... dan eeeuh
Kunnen wij nog heeeeel veel van lerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef Chadi het volgende:
Zo moet het .. 1 kans 1 goal.
Kan Suarez goed naar kijken
Ik heb enigzins moeite jou serieus te nemen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
AZ AZ AZ 1-0
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Pas laat thuis van 't werk, kom ik bij m`n volgende klacht.quote:
Inderdaad . Zakeliojker in de afronding.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Kunnen wij nog heeeeel veel van leren
Aah, dat is ranzig inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik snap nu ineens waarom de cola in mn glas er zo goor uitziet, er heeft eerst melk in gezeten
Krijgen niet eens meer tegendoelpuntenquote:
Varkevisser is beter iddquote:
Wehehequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef koemleit het volgende:
druk je op het verkeerde scherm op f5 gaat ie die wedstrijd opnieuw laden.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef Barca het volgende:
En wat als Groningen en Heerenveen gaan fuseren? Wat zouden ze dan een leuk team kunnen maken.
Maar toch AUB niet. Ik wens niet met die Friezen samen te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef Barca het volgende:
En wat als Groningen en Heerenveen gaan fuseren? Wat zouden ze dan een leuk team kunnen maken.
Wat als Az en Ajax gaan fuseren?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef Barca het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:38 schreef Ungeheuer het volgende:
Jezus Christus Lovre.
Als Pedersen weer fit is mag ik hopen dat hij eens wordt gepasseerd. Garcia op de plek van Lovre aub.
Dat hebben veel clubs bij AZ, maar aan het einde wint de thuisploeg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Roda verviend echt de gelijkmaker...
Dat doet hij bij jou toch wel vaker?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Paul kom er maar in...
Pocognoli kan niet verder, dus ja.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat doet hij bij jou toch wel vaker?
Ik dacht even dat het Roel van Velzen was die het veld inkwam.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef Rots het volgende:
Wie is dat Kobussen dikkerdje nou weer?
Seizoen is nog lang.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap retourtje JL als t zo doorgaat
triest
Enkeltje is ook goed.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Borizzz het volgende:
triest
Mja op dit moment geef ik Volendam meer kans om het te redden dan De Graafschap..quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Borizzz het volgende:
triest
Rustig maar.quote:
Stenman in het centrum?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Rustig maar.
Luciano, Bak Nielsen, Granqvist, Stenman, Jong A Pin; Levchenko, Grindheim, Pranjic; Beerens, Berg, Elm?
Of de terug te halen Nijland?
Nou ...quote:
Dat is een kampioens elftal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Rustig maar.
Luciano, Bak Nielsen, Granqvist, Stenman, Jong A Pin; Levchenko, Grindheim, Pranjic; Beerens, Berg, Elm?
Anders neem jij je medicatie ff in voordat je weer gaat posten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Rustig maar.
Ik bedoel maar.quote:
Wel jong a pin eruit halen, en Stenman op back gooien.quote:
Die is chronisch geblesseerdquote:
As usual. Die gladde aal moet echt per direct zijn spul inleveren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:49 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nijhuis is echt helemaal de weg kwijt, godverdomme.
Stenman als back? En wie centraal op zijn plek? Geen Jong A Pin? Wie wel?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is een kampioens elftal.
Alleen moet je Stenman eruit op back zetten en die jon a pin eruit flikkeren.
Zou idd wel gunstig zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Tijd voor de 1-1 in de kuip
Team Oost Kampioenenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef Gabbylicious het volgende:
Team Noord (Groningen, Heerenveen, AZ)
Team Oost (Twente, Heracles, Vitesse, NEC, De Graafschap)
Team Zuid (Roda JC, Feyenoord, ADO Den Haag, Utrecht, PSV, NAC, Willem II, Sparta)
Team West (Ajax, Volendam)
?????????
Bekend recept tochquote:
Man die zijn zo zenuwachtigquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook eindelijk eens geluid in de Kuip.
ik vond van wel eigenlijk maar goed.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Was dat in de rug springen een overtreding?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
WIE IS NOU DE CLUB VAN ROTTERDAM ????
Ik toch ook wel. Al weet je gewoon dat 'ie 'm niet geeft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:54 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik vond van wel eigenlijk maar goed.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Excelsiorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Jorien wordt wel een beetje doorzichtig de laatste tijd ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan een troll zijn...
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
Diego moet mee naar Amsterdam, echt een topper![]()
![]()
Stenman als linksback ipv Jong A Pin? En wie centraal?quote:
Alleen voor figuren zoals jou zouden ze voor 1x de combi moeten afschaffenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
AZ![]()
Het Barcelona van Nederland
Alleen Barca speelt schitterend voetbal en AZ verre van.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
AZ![]()
alleen speelt barcelona mooi, aanvallend voetbal; van az kunnen we dat helaas niet zeggenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
AZ![]()
Puntenaantal klopt anders aardigquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen Barca speelt schitterend voetbal en AZ verre van.
Op 1 is nu Groningn-NEC.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:04 schreef Ungeheuer het volgende:
Godverdehoeren eredivisielivepunktnl
Zenden ze op FCG-NEC interviews met Utrechtspelers uit.
JE moet naar kanaal 1, dus op AZ - Roda klikkenquote:
Onaantrekkelijk voetbal wordt al jaren beloont. Eerst PSV, nu AZ...quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alleen Barca speelt schitterend voetbal en AZ verre van.
Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Puntenaantal klopt anders aardig
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
JE moet naar kanaal 1, dus op AZ - Roda klikken
Is het later begonnen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef buddyb het volgende:
ik kijk naar de stream van feyenoord - sparta
ik weet niet hoe diegene het heeft geflikt maar de kwaliteit is echt super
quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:07 schreef buddyb het volgende:
ik kijk naar de stream van feyenoord - sparta
ik weet niet hoe diegene het heeft geflikt maar de kwaliteit is echt super
Een Marokkaanse paalquote:
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:12 schreef Blawh het volgende:
Leuke speelronde.
Nog international geweest ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
MeerdinkMoeten ze meteen verkopen. Dure speler van niks dat het is..
idd , elke speelronde zal er nu om gaan dus daar wordt het nog leuker / spannender opquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:12 schreef Blawh het volgende:
Leuke speelronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |