Wacht nog ff tot na de wedstrijden oke?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
Sjonge jonge. Betaal ik 6 Euro voor FC Twente - NAC.
na ~60 minuut beeld op zwart.
En na de westrijd kan je alle streams gratis bekijken... wat een naai actie.* Stuurt mail naar eredivisielive *

Wacht effe, misschien komen die apen er pas over een uur achter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
En na de westrijd kan je alle streams gratis bekijken... wat een naai actie.* Stuurt mail naar eredivisielive *

ja dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:28 schreef Jojoortje het volgende:
Als AZ in de slotfase de 1-0 scoort he

Dan... dan eeeuh

Kunnen wij nog heeeeel veel van lerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:35 schreef Chadi het volgende:
Zo moet het .. 1 kans 1 goal.
Kan Suarez goed naar kijken

Ik heb enigzins moeite jou serieus te nemen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
AZ AZ AZ 1-0
[ afbeelding ]

Pas laat thuis van 't werk, kom ik bij m`n volgende klacht.quote:
 Tyufs KNVB die wedstrijden planned op een woensdag om 19:00.
 Tyufs KNVB die wedstrijden planned op een woensdag om 19:00.

Inderdaad . Zakeliojker in de afronding.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:36 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Kunnen wij nog heeeeel veel van leren

Aah, dat is ranzig inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik snap nu ineens waarom de cola in mn glas er zo goor uitziet, er heeft eerst melk in gezeten
 Lijkt net schimmel dan ofzo.
 Lijkt net schimmel dan ofzo.

)
 ) 

KLOTEN
 KLOTEN   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |