Berg was erdoor.quote:
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef Ludacriss het volgende:
Wat speelt AZ kut zeg. Volgens mij gaat Roda zo op voorsprongen komen
Nee Grunnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef versteegrob het volgende:
Voor AZ? meen je niet, zo slecht spelen en dan toch scoren he
TT 818 als je het even niet meer weetquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef versteegrob het volgende:
Omdat ze weer niet goed spelen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef Zwansen het volgende:
Netjes Groningen. En waarom scoort AZ niet?
je kijkt geen wedstrijd maar je meent wel te weten dat ze slecht spelenquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:26 schreef versteegrob het volgende:
Word gewoon 1-0 op de counter.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:25 schreef Ludacriss het volgende:
Wat speelt AZ kut zeg. Volgens mij gaat Roda zo op voorsprongen komen
Helaas ja. En dan zondag Twente.quote:
Bij mij doen alle wedstrijden hetquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef Silenus het volgende:
[..]
http://live.eredivisielive.nl/
Gewoon gratis zowel Feyenoord als AZ, ik snap er niets van maar ik kijk maar gewoon.
Ze scoren neit zo makkelijk meer hoor, na de winterstop.quote:
Bij mij ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij mij doen alle wedstrijden het.
ja!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef need2009 het volgende:
Heeft niemand hier dan gewoon normaal Eredivisie-Live?
Toch zie ik ze niet scoren. Of die wedstrijd nu nog twintig minuten of een halfjaar duurt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sparta bepaalt de wedstrijd gewoon in de Kuip.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef jorienvdherik het volgende:
Dit is echt het slechtste Feyenoord wat ik ooit heb gezien,
Wat een klote elftal,![]()
![]()
Over een half jaar wel denk ik. Dan is namelijk de halve selectie van Feyenoord al met pensioen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch zie ik ze niet scoren. Of die wedstrijd nu nog twintig minuten of een halfjaar duurt.
Ga naar het stadionquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:33 schreef DirkZz het volgende:
Sjonge jonge. Betaal ik 6 Euro voor FC Twente - NAC.
na ~60 minuut beeld op zwart.
En na de westrijd kan je alle streams gratis bekijken... wat een naai actie.* Stuurt mail naar eredivisielive *
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |