Varkevisser is beter iddquote:
Wehehequote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef koemleit het volgende:
druk je op het verkeerde scherm op f5 gaat ie die wedstrijd opnieuw laden.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef Barca het volgende:
En wat als Groningen en Heerenveen gaan fuseren? Wat zouden ze dan een leuk team kunnen maken.
Maar toch AUB niet. Ik wens niet met die Friezen samen te zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef Barca het volgende:
En wat als Groningen en Heerenveen gaan fuseren? Wat zouden ze dan een leuk team kunnen maken.
Wat als Az en Ajax gaan fuseren?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef Barca het volgende:
Eens.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:38 schreef Ungeheuer het volgende:
Jezus Christus Lovre.
Als Pedersen weer fit is mag ik hopen dat hij eens wordt gepasseerd. Garcia op de plek van Lovre aub.
Dat hebben veel clubs bij AZ, maar aan het einde wint de thuisploeg.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Roda verviend echt de gelijkmaker...
Dat doet hij bij jou toch wel vaker?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
Paul kom er maar in...
Pocognoli kan niet verder, dus ja.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat doet hij bij jou toch wel vaker?
Ik dacht even dat het Roel van Velzen was die het veld inkwam.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef Rots het volgende:
Wie is dat Kobussen dikkerdje nou weer?
Seizoen is nog lang.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap retourtje JL als t zo doorgaat
triest
Enkeltje is ook goed.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Borizzz het volgende:
triest
Mja op dit moment geef ik Volendam meer kans om het te redden dan De Graafschap..quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Borizzz het volgende:
triest
Rustig maar.quote:
Stenman in het centrum?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Rustig maar.
Luciano, Bak Nielsen, Granqvist, Stenman, Jong A Pin; Levchenko, Grindheim, Pranjic; Beerens, Berg, Elm?
Of de terug te halen Nijland?
Nou ...quote:
Dat is een kampioens elftal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Rustig maar.
Luciano, Bak Nielsen, Granqvist, Stenman, Jong A Pin; Levchenko, Grindheim, Pranjic; Beerens, Berg, Elm?
Anders neem jij je medicatie ff in voordat je weer gaat posten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Rustig maar.
Ik bedoel maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |