Pocognoli kan niet verder, dus ja.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat doet hij bij jou toch wel vaker?
Ik dacht even dat het Roel van Velzen was die het veld inkwam.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:42 schreef Rots het volgende:
Wie is dat Kobussen dikkerdje nou weer?
Seizoen is nog lang.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Borizzz het volgende:
Graafschap retourtje JL als t zo doorgaat
triest
Enkeltje is ook goed.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Borizzz het volgende:
triest
Mja op dit moment geef ik Volendam meer kans om het te redden dan De Graafschap..quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:44 schreef Borizzz het volgende:
triest
Rustig maar.quote:
Stenman in het centrum?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Rustig maar.
Luciano, Bak Nielsen, Granqvist, Stenman, Jong A Pin; Levchenko, Grindheim, Pranjic; Beerens, Berg, Elm?
Of de terug te halen Nijland?
Nou ...quote:
Dat is een kampioens elftal.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Rustig maar.
Luciano, Bak Nielsen, Granqvist, Stenman, Jong A Pin; Levchenko, Grindheim, Pranjic; Beerens, Berg, Elm?
Anders neem jij je medicatie ff in voordat je weer gaat posten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:47 schreef Barca het volgende:
[..]
Rustig maar.
Ik bedoel maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |