Geen ideequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Waar is paul dan?
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Houden we het gezellig, leuk, tof, etc allemaal.
Vind het wel rustig eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik mis het ophemelen van het beroerde spel van Utrecht
Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Houden we het gezellig, leuk, tof, etc allemaal.
ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik mis het ophemelen van het beroerde spel van Utrecht
Als je het alleen over je eigen cluppie moet hebben wat doe jij als Ajacied vandaag dan in dit topic.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, daarom kun je het beter over jouw clubje (wie dat ook zijn mag) hebben.
Omdat De Graafschap thuis nooit moeilijk isquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Borizzz het volgende:
Wat een TT zeg, waarom niet "Graafschap thuis, altijd lastig?"
Wat ben je toch schattigquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:16 schreef need2009 het volgende:
[..]
Leuk is het, of niet dan?
Vooral de laatste 3 speelrondes.
Vraag dát maar aan Feyenoord.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat De Graafschap thuis nooit moeilijk is
ai touchéquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je het alleen over je eigen cluppie moet hebben wat doe jij als Ajacied vandaag dan in dit topic.
Zijn ze het hele seizoen al niet echt, alleen achterin wel en dat telt toch vaak het meeste.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ is weer eens verre van overtuigend...
Idd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef denthemen het volgende:
Makaay deed niet mee aan het spel, geen buitenspel dan natuurlijk
Hoeveel was sparta-feyenoord?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
WIE IS NOU WIE IS NOU
WIE IS NOU DE CLUB VAN ROTTERDAM
Mijn club verdedigen, aangezien er altijd wel een stel kneuzen zijn die het over Ajax moeten hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je het alleen over je eigen cluppie moet hebben wat doe jij als Ajacied vandaag dan in dit topic.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze zijn stuk voor stuk (nog) niet goed genoeg voor de basisbehalve Biseswar
Haha. 2-2, lekker puh.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mijn club verdedigen, aangezien er altijd wel een stel kneuzen zijn die het over Ajax moeten hebben
Haha haphaphapquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mijn club verdedigen, aangezien er altijd wel een stel kneuzen zijn die het over Ajax moeten hebben
Wie zit weer wie zit weer is thuis?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
WIE IS NOU WIE IS NOU
We zijn hier niet in Amsterdam heh...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:25 schreef Superheld het volgende:
Schop die Elia nou eens de gracht in godverdomme :R
Ik weet het, maar hij hapt zo lekker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef denthemen het volgende:
Help mee: Houdt VBL leuk en gezellig.
Euhm Excelsior ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef jorienvdherik het volgende:
WIE IS NOU WIE IS NOU
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:25 schreef Superheld het volgende:
Schop die Elia nou eens de gracht in godverdomme
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:22 schreef ericajax het volgende:
Ik verwacht veel doelpunten, met twee van die jokers als keeper
Steekquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Timmer is anders wel tweede keeper van Oranje![]()
![]()
Steek is 1stequote:
Ja en voor eerste keeper van Ajaxquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef denthemen het volgende:
Vermeer in Oranje!!
VD Sar, wat doet hij tegenwoordig? Vast Hoofdklasse of zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:31 schreef onlogisch het volgende:
Na vd Sar is iedere keeper eigenlijk te min voor Oranje.
Het is voor die keepers ook een ondankbare taak vind ik. Je kan het nooit zo goed doen als vd Sar
Wat maakt het uit, ze gaan toch fuserenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef FritsFlits het volgende:
Roda gaat stunten
Vroegen we hierom? Ga lekker naar het Groningen topicquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef venomsnake het volgende:
FC Groningen: Luciano; Hiariej, Sankoh, Granqvist, Stenman; Van der Laak, Holla, Lovre, Levchenko; García en Berg.
NEC: Babos; Koenders, Pothuizen, Zomer, El-Akchaoui; Fernández, Schöne, Davids; Rommedahl, Janssen en Bouaouzan.
AZ geen kansen, Roda wel. Roda is ook de betere ploeg.quote:
Wrom doet Beukie niet mee bij NECquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef venomsnake het volgende:
FC Groningen: Luciano; Hiariej, Sankoh, Granqvist, Stenman; Van der Laak, Holla, Lovre, Levchenko; García en Berg.
NEC: Babos; Koenders, Pothuizen, Zomer, El-Akchaoui; Fernández, Schöne, Davids; Rommedahl, Janssen en Bouaouzan.
Chill the fuck outquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vroegen we hierom? Ga lekker naar het Groningen topic
Az wint toch wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
AZ geen kansen, Roda wel. Roda is ook de betere ploeg.
V/d Gun?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL UTRECHT
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef venomsnake het volgende:
quote:NEC: Babos; Koenders, Pothuizen, Zomer, El-Akchaoui; Fernández, Schöne, Davids; Rommedahl, Janssen en Bouaouzan.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 Nederlanders is voor FCG nog behoorlijk wat hoor..quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef Joesse het volgende:
wat een buitenlanders bij Groningen trouwens
Kan dat ff wat minder?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA DAT LEES IK TOCH GODVERDOMME NIET
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef TvhN het volgende:Je hebt groot gelijk, al is tegen NEC een leuke wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
Ja een hoofdklasserT die Manchester United heet. En waar ie het premier league record heeft te pakken. Ondertussen al ruim 1100 minuten geen doelpunt tegen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
VD Sar, wat doet hij tegenwoordig? Vast Hoofdklasse of zo
blessure dacht ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Wrom doet Beukie niet mee bij NEC
Chill the fuck outquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JA DAT LEES IK TOCH GODVERDOMME NIET
Hiariej, vd Laak en ..?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
3 Nederlanders is voor FCG nog behoorlijk wat hoor..
[spoiler]quote:
Hollaquote:
Was je nou een man of vrouw?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:39 schreef leonnekes het volgende:
Pognololi gebleseerd Pocognoli geblesseerd en een gele kaart
Wiequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:39 schreef leonnekes het volgende:
Pognololi gebleseerd en een gele kaart
Wat ben jij een kutuser in dit topicquote:
Femi is wel een heldquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutuser in dit topic
Dude het is al 24 uur laterquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar dat is een negeriaan.quote:
Was gewoon roodquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:39 schreef leonnekes het volgende:
Pognololi gebleseerd en een gele kaart
ja maar die tel ik niet meequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lev is ook een halve Nederlander
Dat kleine plaatje in de hoek van mijn postquote:
Zeg nou maar anders weet ik het nog nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zondag 26 september 2004 @ 01:57
Tsss, ga je schamen
Valt toch wel mee. Uhhh toch wel beter als uhhh gister.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet veel spektakelvoetbal vanavond.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef FritsFlits het volgende:
El Hamdaoui mist... dat gaat dus niet goed
Feyenoordfans mogen daar blij mee zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:46 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nice Hofland geblesseerd. Tis toch een eikel
Inderdaad, ik ben er minder gelukkig mee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Feyenoordfans mogen daar blij mee zijn
SPEAK!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg nou maar anders weet ik het nog niet
Is al 2 maanden zoquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:48 schreef Parafernalia het volgende:
Komt az goed weg
Al 6 wedstrijden op rij.. En ze gaan winnen ook... ze hebben dat PSV virus van 2 jaar terug gejatquote:
Denk het wel. Het is dat er net een keeper stond voor de bal en na het doel, maar ik zie nog wel een keertje de bal tussen de keeper en het doel zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:48 schreef TheFrankey het volgende:
Is AZ in staat om te verliezen? Het lijkt wel niet meer te gebeuren
Behalve als Timmer de bal raaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:50 schreef Merkie het volgende:
Pff, wat een dramatische wedstrijd is Feyenoord - Sparta zeg. Het publiek is muisstil, en ik snap het wel eigenlijk. Er gebeurt echt nauwelijks wat?
Man of the Match.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Al 6 wedstrijden op rij.. En ze gaan winnen ook... ze hebben dat PSV virus van 2 jaar terug gejat
hoor ik hier 2 ajacieden?quote:
Van Gaal zag in hem een groter talent dan in VdVaart destijds. En ja, mooi om te zien dat ie zich terugknokt!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
Toen van der Gun begon zag ijk een international in hem.
Mooi dat ie na alle ellende na zijn zware blessure zo terugkomt.
Zou me niet verbazen als ie terug naar Ajax gaat.
Yep, calimero-virus slaat toe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
hoor ik hier 2 ajacieden?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:50 schreef tong80 het volgende:
Toen van der Gun begon zag ijk een international in hem.
Mooi dat ie na alle ellende na zijn zware blessure zo terugkomt.
Zou me niet verbazen als ie terug naar Ajax gaat.
Nee ga jij het even ontkennenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik al weken, je riekt een beetjequote:
Jezus, duurde zolang voor er iemand was die er op ging reagerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie zat er gister eigenlijk te janken dat de TT niet neutraal was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Gaal in z'n Ajaxtijd: Geluk dwing je af.quote:
Vroegen we hierom? Ga lekker naar het Ajax topicquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zeg ik al weken, je riekt een beetje
Ajax hoeft niet uitgezonden te worden, wij zijn dan toch al kampioenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Hoe gaat EL het doen bij de laatste competitierondes? 9 live wedstrijden tegelijk.
En je wil wel je eigen ploeg zien toch? ...
Huren ze paar kanalen bijquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Hoe gaat EL het doen bij de laatste competitierondes? 9 live wedstrijden tegelijk.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ajax hoeft niet uitgezonden te worden, wij zijn dan toch al kampioen
What a suprise.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:48 schreef fanneke het volgende:
Oper met de kans op 0-1, maar hij mist.
Word voor jorien sowieso lastig dan, of hij zet wat extra tv's neer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Ga je nou beweren dat dat niet zo is?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef ericajax het volgende:
[..]
Word voor jorien sowieso lastig dan, of hij zet wat extra tv's neer.
Volgens mij heeft nog nooit iemand naar jou gevraagd, sterker nog ze willen je in het feyenoord topic niet eens maar jij blijft ook terugkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vroegen we hierom? Ga lekker naar het Ajax topic
Waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:59 schreef denthemen het volgende:
Minuut stilte bij Groningen, zoals hij hoort ook
Het is toch 2009, geen 2004?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ajax hoeft niet uitgezonden te worden, wij zijn dan toch al kampioen
Niet eens op reageren, het ging om een eerdere post van mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nog nooit iemand naar jou gevraagd, sterker nog ze willen je in het feyenoord topic niet eens maar jij blijft ook terugkomen.
Ik zag op de achtergrond alleen de naam Koos, ik neem aan een oud speler. De reclame borden ook allemaal zwartquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat dat niet zo is?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Van Gaal in z'n Ajaxtijd: Geluk dwing je af.
Zo waar!
Of heeft Ajax nu al 3 jaar achter mekaar alle pech van de wereld? Ik dacht het niet.
Ajax, Feyenoord, PSV, AZ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Borizzz het volgende:
http://www.amateurvoetbalspel.nl/index.php?regio=0&pagina=7&nieuws=10752quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zag op de achtergrond alleen de naam Koos, ik neem aan een oud speler. De reclame borden ook allemaal zwart
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, Twente?
aanvallend hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:03 schreef fanneke het volgende:
Pellè erin voor De Zeeuw
Ben daar ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord, PSV, AZ?
Of misschien wel Twente inplaats van FeyenoordAangezien dat niet meer spannend is...
Twente zeker, we moeten de laatste tegen een provincie-clubquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord, PSV, AZ?
Of misschien wel Twente inplaats van FeyenoordAangezien dat niet meer spannend is...
Je weet niet hoe de stand op dat moment zal zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Twente zeker, we moeten de laatste tegen een provincie-club
Oh ja, dat kan ook nog, de klassieker in de PO.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet niet hoe de stand op dat moment zal zijn
Zie jij feyenoord nog in de top 10 eindigen danquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:09 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog, de klassieker in de PO.
Mooiquote:
Mmmm, kweet niet, maak me ook niets uit, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zie jij feyenoord nog in de top 10 eindigen dan?
Nijhuis.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef denthemen het volgende:
Wie fluit er bij Feyenoord? Staat goed te fluiten namelijk
Speelt Sahar nog een beetje redelijk, knalt ie er nog één in?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Borizzz het volgende:
tja graafschap als je zulke kansen mist, wíl je ook gewoon niet winnen ofzo:(:(:(
Sahar is de meest gevaarlijke man.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Speelt Sahar nog een beetje redelijk, knalt ie er nog één in?
Ja, vanuit buitenspelpositie. Er zal wel weer een fan het veld op rennen!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Speelt Sahar nog een beetje redelijk, knalt ie er nog één in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |