http://www.amateurvoetbalspel.nl/index.php?regio=0&pagina=7&nieuws=10752quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:01 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zag op de achtergrond alleen de naam Koos, ik neem aan een oud speler. De reclame borden ook allemaal zwart
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord, PSV, AZ, Twente?
aanvallend hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:03 schreef fanneke het volgende:
Pellè erin voor De Zeeuw
Ben daar ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord, PSV, AZ?
Of misschien wel Twente inplaats van FeyenoordAangezien dat niet meer spannend is...
Twente zeker, we moeten de laatste tegen een provincie-clubquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord, PSV, AZ?
Of misschien wel Twente inplaats van FeyenoordAangezien dat niet meer spannend is...
Je weet niet hoe de stand op dat moment zal zijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:06 schreef need2009 het volgende:
[..]
Twente zeker, we moeten de laatste tegen een provincie-club
Oh ja, dat kan ook nog, de klassieker in de PO.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet niet hoe de stand op dat moment zal zijn
Zie jij feyenoord nog in de top 10 eindigen danquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:09 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog, de klassieker in de PO.
Mooiquote:
Mmmm, kweet niet, maak me ook niets uit, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zie jij feyenoord nog in de top 10 eindigen dan?
Nijhuis.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef denthemen het volgende:
Wie fluit er bij Feyenoord? Staat goed te fluiten namelijk
Speelt Sahar nog een beetje redelijk, knalt ie er nog één in?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Borizzz het volgende:
tja graafschap als je zulke kansen mist, wíl je ook gewoon niet winnen ofzo:(:(:(
Sahar is de meest gevaarlijke man.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Rots het volgende:
[..]
Speelt Sahar nog een beetje redelijk, knalt ie er nog één in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |