Jezus, duurde zolang voor er iemand was die er op ging reagerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wie zat er gister eigenlijk te janken dat de TT niet neutraal was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Gaal in z'n Ajaxtijd: Geluk dwing je af.quote:
Vroegen we hierom? Ga lekker naar het Ajax topicquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat zeg ik al weken, je riekt een beetje
Ajax hoeft niet uitgezonden te worden, wij zijn dan toch al kampioenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Hoe gaat EL het doen bij de laatste competitierondes? 9 live wedstrijden tegelijk.
En je wil wel je eigen ploeg zien toch? ...
Huren ze paar kanalen bijquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Hoe gaat EL het doen bij de laatste competitierondes? 9 live wedstrijden tegelijk.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ajax hoeft niet uitgezonden te worden, wij zijn dan toch al kampioen
What a suprise.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:48 schreef fanneke het volgende:
Oper met de kans op 0-1, maar hij mist.
Word voor jorien sowieso lastig dan, of hij zet wat extra tv's neer.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Borizzz het volgende:
Ga je nou beweren dat dat niet zo is?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
hoor ik hier 2 ajacieden?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef ericajax het volgende:
[..]
Word voor jorien sowieso lastig dan, of hij zet wat extra tv's neer.
Volgens mij heeft nog nooit iemand naar jou gevraagd, sterker nog ze willen je in het feyenoord topic niet eens maar jij blijft ook terugkomen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vroegen we hierom? Ga lekker naar het Ajax topic
Waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:59 schreef denthemen het volgende:
Minuut stilte bij Groningen, zoals hij hoort ook
Het is toch 2009, geen 2004?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ajax hoeft niet uitgezonden te worden, wij zijn dan toch al kampioen
Niet eens op reageren, het ging om een eerdere post van mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef Superheld het volgende:
[..]
Volgens mij heeft nog nooit iemand naar jou gevraagd, sterker nog ze willen je in het feyenoord topic niet eens maar jij blijft ook terugkomen.
Ik zag op de achtergrond alleen de naam Koos, ik neem aan een oud speler. De reclame borden ook allemaal zwartquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ga je nou beweren dat dat niet zo is?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Van Gaal in z'n Ajaxtijd: Geluk dwing je af.
Zo waar!
Of heeft Ajax nu al 3 jaar achter mekaar alle pech van de wereld? Ik dacht het niet.
Ajax, Feyenoord, PSV, AZ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:55 schreef Borizzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |