Geen ideequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Waar is paul dan?
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Houden we het gezellig, leuk, tof, etc allemaal.
Vind het wel rustig eigenlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik mis het ophemelen van het beroerde spel van Utrecht
Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 20:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Houden we het gezellig, leuk, tof, etc allemaal.
ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik mis het ophemelen van het beroerde spel van Utrecht
Als je het alleen over je eigen cluppie moet hebben wat doe jij als Ajacied vandaag dan in dit topic.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, daarom kun je het beter over jouw clubje (wie dat ook zijn mag) hebben.
Omdat De Graafschap thuis nooit moeilijk isquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef Borizzz het volgende:
Wat een TT zeg, waarom niet "Graafschap thuis, altijd lastig?"
Wat ben je toch schattigquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:16 schreef need2009 het volgende:
[..]
Leuk is het, of niet dan?
Vooral de laatste 3 speelrondes.
Vraag dát maar aan Feyenoord.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat De Graafschap thuis nooit moeilijk is
ai touchéquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als je het alleen over je eigen cluppie moet hebben wat doe jij als Ajacied vandaag dan in dit topic.
Zijn ze het hele seizoen al niet echt, alleen achterin wel en dat telt toch vaak het meeste.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ is weer eens verre van overtuigend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |