DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Nee. Op termijn wel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
PSV kan ons zondag niet eens voorbij of wel?
Volgens mij waren jullie na Heerenveen anders pas de 2e ploeg met een vol uitvak in de Euroborg dit seizoen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Achja leuk maar bij nationale duels zitten die uitvakken altijd leeg
Klopt, 7 punten verschil.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat hij wilt zeggen dat het leuk is dat NEC met zoveel man gaat, maar dat ze in de ArenA het uitvak nooit vol krijgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij waren jullie na Heerenveen anders pas de 2e ploeg met een vol uitvak in de Euroborg dit seizoen.
(of bedoel je wat anders?)
Wij krijgen het uitvak in de Arena ook nooit vol. Bijna geen enkel uitvak trouwens.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wilt zeggen dat het leuk is dat NEC met zoveel man gaat, maar dat ze in de ArenA het uitvak nooit vol krijgen
Jullie moeten vanaf vanavond ook nog eens Twente achterhalen. Twee clubs waar je achteraan moet. Twente zal wel lukken, maar wint AZ, dan wordt het een lastig verhaalquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Hopen dat AZ het vanavond laat liggen, maar dat zal wel niet
Twente wel vanavondquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als AZ het laat liggen is het extra zuur voor onsquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Hopen dat AZ het vanavond laat liggen, maar dat zal wel niet
Inderdaad.. dan heb je het echt weg gegeven in 10 dagenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Als AZ het laat liggen is het extra zuur voor ons
Dan is jullie seizoen geslaagd ofniet?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jep, niets zo belangrijk als die boeren voor blijven, al worden we 10de!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan is jullie seizoen geslaagd ofniet?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dan is jullie seizoen geslaagd ofniet?
Ik denk dat je een dag te laat bentquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik dacht ik zal het ze eens lekker insmeren, maar hoeft al niet meer zie ik.
FC TWENTE speelt vandaag hoor, en ze staan 2-0 voor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk dat je een dag te laat bent
Twente is degelijker dan Ajax vind ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jullie moeten vanaf vanavond ook nog eens Twente achterhalen. Twee clubs waar je achteraan moet. Twente zal wel lukken, maar wint AZ, dan wordt het een lastig verhaal
Is de wedstrijd van vanavond weer te laat voor je Dirkje? Of moet je alweer naar je peetoom?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
FC TWENTE speelt vandaag hoor, en ze staan 2-0 voor.
In de Virtuele Stand staat ajax nu al 3e, en FC TWENTE 2e.
Een andere Twente-supporter was je voor ja.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik dacht ik zal het ze eens lekker insmeren, maar hoeft al niet meer zie ik.
Sommige mensen werken, als de wedstrijd om 20:00 was begonnen had ik erbij kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is de wedstrijd van vanavond weer te laat voor je Dirkje? Of moet je alweer naar je peetoom?
OT: Wij zijn Ajax, de beste!
Poll: Stekelenburg of Vermeer?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Een andere Twente-supporter was je voor ja.
Wat vindt de gemiddelde Ajacied in dit topic: Stekelenburg of Vermeer?
Voorlopig Vermeer tot Stekelenburg op niveau is.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Poll: Stekelenburg of Vermeer?Stekelenburg Vermeer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Zoals ik het vorige topic opperde, een type Sneijder of Gourcuff is wat we nodig hebben. Er loopt echt wel ergens een talent rond die nog niet rijp is voor Real Madrid of Barcelona. De vraag is of onze scouting die gaat vinden. Ik heb vooralsnog weinig vertrouwen. We zullen het zien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:08 schreef Nashje het volgende:
Waarom speelde Lindgren niet eigenlijk?
Wordt echt tijd voor een spelmaker. Na het vertrek van Sneijder gewoon geen meer gehad. Dat we dat nog enigzins hebben opgepakt is op zich best knap.
Neig ik ook naar.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voorlopig Vermeer tot Stekelenburg op niveau is.
Vermeer had NEC, Groningen en Heerenveen moeten spelen, Stekelenburg Heracles. Maar dat is zo lekker achteraf.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voorlopig Vermeer tot Stekelenburg op niveau is.
Hoe weet je wanneer iemand weer in vorm is. Steek moet altijd spelen hij heeft alleen nog wedstrijden nodig.quote:
Dat klopt helemaal. Maar de trainer kan ze op de trainingen beter beoordelen dan wij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vermeer had NEC, Groningen en Heerenveen moeten spelen, Stekelenburg Heracles. Maar dat is zo lekker achteraf.
Niet willen dat AZ punten verspeelt omdat het dan extra zuur is dat Ajax niet is ingelopen, wat een onzin zegquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Als AZ het laat liggen is het extra zuur voor ons
Ik heb wel klein beetje hetzelfde hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet willen dat AZ punten verspeelt omdat het dan extra zuur is dat Ajax niet is ingelopen, wat een onzin zeg![]()
!
Je bent bang dat ze je tattoo zien?quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:29 schreef denthemen het volgende:
Met 9 of 8 punten kan AZ kampioen worden in Amsterdam. Mocht dat zo zijn dan ben ik er dus niet
Stekelenburg is drie, vier maanden geblesseerd geweest. Dan moet je eerst ritme opdoen in plaats van na een helftje in een oefenwedstrijd meteen weer volop keepen. Je ziet nu wat ervan komt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe weet je wanneer iemand weer in vorm is. Steek moet altijd spelen hij heeft alleen nog wedstrijden nodig.
Ik vind het spijtig dat fc Groningen Luciano heeft gekocht en niet Vermeer. Hoewel Luciano het zeer behoorlijk doet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef DirkZz het volgende:
Ik zou vermeer verkopen aan een provincie clubje.
Niks opvolger in de provincie. Vermeer wordt eerste keeper bij Ajax. Misschien wel al volgend seizoen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik vind het spijtig dat fc Groningen Luciano heeft gekocht en niet Vermeer. Hoewel Luciano het zeer behoorlijk doet.
Misschien dat Luciano de concurrentie van Vermeer nodig heeft in plaats van die van Van Loo?
Of een transfer van Vermeer naar Heerenveen? Of Twente, als opvolger van Boschker?
Niet zo lang Bassie de coach is. Die negert hem.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niks opvolger in de provincie. Vermeer wordt eerste keeper bij Ajax. Misschien wel al volgend seizoen.
Nou ja, als ze verliezen loop je een punt in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb wel klein beetje hetzelfde hoor. Het zou mijn dag er niet ineens super maken ofzo.
Wel een beetje minder triest.
Je leert het wel!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:52 schreef HeatWave het volgende:
Maar gelukkig heb ik er geen verstand van en worden we alsnog wel kampioen natuurlijk... ik ga even ergens mijn Ajaxhart troosten..
Wil graag zeker weten dat ze het zien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dank je wel Dirk, maar die stond er al.
Ik zag hem hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:57 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wil graag zeker weten dat ze het zien.
De derde ster?quote:
niet dit seizoenquote:
Ik heb ook niets met barca (nofi Barca) en zijn manier van verwoorden, maar ik denk ook dat zolang MvB er zit dat het niet gaat gebeuren.quote:
quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:03 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Haha, met marco van basten als coach gaat ajax die 3e ster NOOIT halen.
De meesten gaan er al niet eens meer op in. Nu doe ik het toch....quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met barca (nofi Barca) en zijn manier van verwoorden, maar ik denk ook dat zolang MvB er zit dat het niet gaat gebeuren.
Het voelt gewoon niet goed, ga niet weer al mijn argumenten hier neergooien, maar mijn gut-feeling zegt gewoon dat die man er niets van snapt. Zowel tactisch niet als gewoon qua beleving, passie, liefde voor Ajax niet. En ja, dat zal me wel weer op commentaar komen te staan, maar het is mijn MENING, meer niet.
nofi?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met barca (nofi Barca) en zijn manier van verwoorden, maar ik denk ook dat zolang MvB er zit dat het niet gaat gebeuren.
Het voelt gewoon niet goed, ga niet weer al mijn argumenten hier neergooien, maar mijn gut-feeling zegt gewoon dat die man er niets van snapt. Zowel tactisch niet als gewoon qua beleving, passie, liefde voor Ajax niet. En ja, dat zal me wel weer op commentaar komen te staan, maar het is mijn MENING, meer niet.
Dat ik het niet persoonlijk bedoel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Barca het volgende:
[..]
nofi?
Tja ... aan het begin van het seizoen werd ik massaal uitgelachen toen ik zei dat Ajax met Bassie dit seizoen geen kampioen zou worden. Voorlopig lijk ik gelijk te gaan krijgen.
Mijn bewoording zijn misschien niet altijd even grappig maar goed ... daar misschien maar een beetje doorheen prikken?
Bassie had het bij mij al voor het wk verpest. Is nooit meer goed gekomen! (Zal ook niet gebeuren.)
Oh, okay. Ik herken het woord niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ik het niet persoonlijk bedoel.
Ik ben het soms wel met je eens, maar dat je andere topics echt hoopt dat Ajax verliest om je gelijk te krijgen, dat gaat er bij mij niet in.
Je was niet de enige die er vanaf het begin niets in zag, ik, M0NTANA en vast nog wel meer mensen. En ik snap echt de mensen die het over opbouwen etc hebben ook wel. Maar hij doet al jaren, zowel nu als bij Oranje de debielste dingen.
Opbouwen is best maar Siem de Jong in de spits niet. (das 1 voorbeeld, dat weet ik, maar zo vat ik het samen).
Als ik jou moet geloven kan hij er helemaal niks van maar waarom mag hij dan 4 jaar bij d KNVB blijven en is Ajax dan zo dom om hem zoveel verantwoordelijkheid te geven? Veel spelers zijn positief, waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ik het niet persoonlijk bedoel.
Ik ben het soms wel met je eens, maar dat je andere topics echt hoopt dat Ajax verliest om je gelijk te krijgen, dat gaat er bij mij niet in.
Je was niet de enige die er vanaf het begin niets in zag, ik, M0NTANA en vast nog wel meer mensen. En ik snap echt de mensen die het over opbouwen etc hebben ook wel. Maar hij doet al jaren, zowel nu als bij Oranje de debielste dingen.
Opbouwen is best maar Siem de Jong in de spits niet. (das 1 voorbeeld, dat weet ik, maar zo vat ik het samen).
Ik vraag ook niet dat je mij gelooft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:24 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Als ik jou moet geloven kan hij er helemaal niks van maar waarom mag hij dan 4 jaar bij d KNVB blijven en is Ajax dan zo dom om hem zoveel verantwoordelijkheid te geven? Veel spelers zijn positief, waarom?
Kijk naar Feyenoord/PSV hebben zij er ook geen verstand van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |