abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65743592
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:07 schreef DirkZz het volgende:

[..]

FC TWENTE speelt vandaag hoor, en ze staan 2-0 voor.

In de Virtuele Stand staat ajax nu al 3e, en FC TWENTE 2e.
Is de wedstrijd van vanavond weer te laat voor je Dirkje? Of moet je alweer naar je peetoom?

OT: Wij zijn Ajax, de beste!
pi_65743631
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:59 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Ik dacht ik zal het ze eens lekker insmeren, maar hoeft al niet meer zie ik.
Een andere Twente-supporter was je voor ja.

Wat vindt de gemiddelde Ajacied in dit topic: Stekelenburg of Vermeer?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65743662
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Is de wedstrijd van vanavond weer te laat voor je Dirkje? Of moet je alweer naar je peetoom?

OT: Wij zijn Ajax, de beste!
Sommige mensen werken, als de wedstrijd om 20:00 was begonnen had ik erbij kunnen zijn.
Nu helaas niet.

En Zondag zit ik 'gewoon' in het uitvak, dus wees maar niet bang.
pi_65743717
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:15 schreef Breach het volgende:

[..]

Een andere Twente-supporter was je voor ja.

Wat vindt de gemiddelde Ajacied in dit topic: Stekelenburg of Vermeer?
Poll: Stekelenburg of Vermeer?
  • Stekelenburg
  • Vermeer
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_65743799
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:17 schreef Nashje het volgende:

[..]

Poll: Stekelenburg of Vermeer?
  • Stekelenburg
  • Vermeer
    Tussenstand:
    [ afbeelding ]
    Ook een poll maken? Klik hier
  • Voorlopig Vermeer tot Stekelenburg op niveau is.
    pi_65743863
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:08 schreef Nashje het volgende:
    Waarom speelde Lindgren niet eigenlijk?

Wordt echt tijd voor een spelmaker. Na het vertrek van Sneijder gewoon geen meer gehad. Dat we dat nog enigzins hebben opgepakt is op zich best knap.
    Zoals ik het vorige topic opperde, een type Sneijder of Gourcuff is wat we nodig hebben. Er loopt echt wel ergens een talent rond die nog niet rijp is voor Real Madrid of Barcelona. De vraag is of onze scouting die gaat vinden. Ik heb vooralsnog weinig vertrouwen. We zullen het zien.

Aankopen dit jaar:
    Twee relatief goedkope talenten uit bijvoorbeeld Zuid-Amerika of Rusland voor de link en rechtsbackposities voor het geval Vermaelen of Van der Wiel geblesseerd is. We willen een stabiele defensie, niet een waarin spelers telkens van plaats moeten wisselen en het moeilijk is perfect ingespeeld te raken op elkaar

Een verdedigende middenvelder: type Gattuso - kijk maar eens of er nog iets is in Oost-Europa.
    Een aanvallende middenvelder - belangrijkste aankoop IMO. Daar mag best veel geld in geinvesteerd worden, zolang hij maar de kwaliteit bezit en leiderschap.

Elia

Een extra spits voor het geval Cvitanich zichzelf niet kan waarmaken of geblesseerd raakt.

Gooi er nog maar eens 35 miljoen tegen aan en het komt volgend jaar helemaal goed (zonder sarcasme)
    pi_65743867
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef Chadi het volgende:

[..]

Voorlopig Vermeer tot Stekelenburg op niveau is.
    Neig ik ook naar.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
    pi_65743887
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Neig ik ook naar.
    Ik niet.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
    pi_65743915
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:19 schreef Chadi het volgende:

[..]

Voorlopig Vermeer tot Stekelenburg op niveau is.
    Vermeer had NEC, Groningen en Heerenveen moeten spelen, Stekelenburg Heracles. Maar dat is zo lekker achteraf.
      woensdag 4 februari 2009 @ 20:22:34 #35
    243458 LitmanenAFCA
    Gracie Jiu Jitsu
    pi_65743957
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Neig ik ook naar.
    Hoe weet je wanneer iemand weer in vorm is. Steek moet altijd spelen hij heeft alleen nog wedstrijden nodig.
    pi_65743985
    Ik zou vermeer verkopen aan een provincie clubje.
    pi_65743987
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Vermeer had NEC, Groningen en Heerenveen moeten spelen, Stekelenburg Heracles. Maar dat is zo lekker achteraf.
    Dat klopt helemaal. Maar de trainer kan ze op de trainingen beter beoordelen dan wij.
    pi_65744079
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Als AZ het laat liggen is het extra zuur voor ons
    Niet willen dat AZ punten verspeelt omdat het dan extra zuur is dat Ajax niet is ingelopen, wat een onzin zeg !
    Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
    ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
    ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
    pi_65744115
    ze pakken toch weer de punten telkens
    pi_65744136
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:25 schreef Svensational het volgende:

[..]

Niet willen dat AZ punten verspeelt omdat het dan extra zuur is dat Ajax niet is ingelopen, wat een onzin zeg !
    Ik heb wel klein beetje hetzelfde hoor . Het zou mijn dag er niet ineens super maken ofzo.

Wel een beetje minder triest.
    pi_65744243
    Had iemand nog gezien wat er op dat doek stond op vak 122? Toen de 2e helft net was begonnen gingen ze die over de mensen in vak 122 doen maarja die hadden daar helemaal geen zin in dus het lukte niet echt volgens mij.
    -je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
    pi_65744288
    Met 9 of 8 punten kan AZ kampioen worden in Amsterdam. Mocht dat zo zijn dan ben ik er dus niet
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
      woensdag 4 februari 2009 @ 20:31:08 #43
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_65744354
    Als ik op tv wedstrijden van Ajax zie dan denk ik met heel, heel, heel veel weemoed terug aan de periode 1986 tot en met 1998. En dan heb ik het niet alleen over de sportieve resultaten (EC 2, paddo liga, wereldbeker) maar vooral ook het imago van de CLUB. Stadionbezoekers zullen met rillingen over de rug terug denken aan "de Sfeer van de Meer" of de heroïek van het Olympisch stadion.

Ajax was in mijn ogen (buitenstaander op grote afstand) als CLUB vele malen professioneler dan nu als BEDRIJF. Van een voetbal B.V. zou je verwachten dat men goed analyseert welke bedrijfsmiddelen (spelers, technische staf) men aantrekt en laat uitstromen, en op welk moment. Niets (b)lijkt minder waar!

1. de huidige trainer/coach is niet goed genoeg voor zijn job. Veel gehoord is het excuus dat hij nog enkele jaren nodig heeft om te bouwen aan een topteam maar ... de trainers van Twente en Heerenveen zitten daar ook voor het eerste jaar. Hun ploegen zijn ook behoorlijk gewijzigd afgelopen zomer. Geziende budgetten van deze clubs worden hun selecties als kwalitatief minder gezien. De Friezen en Tukkers gaven geen 30 miljoen uit aan nieuwe spelers. (Misschien samen nog niet eens.)

2. Klaas-Jan Huntelaar werd in de winterstop verkocht. Hij zou het gehele seizoen voor Ajax spelen sprak Bassie in de zomer. En bij het vertrek van KJ werd er gezegd dat er geen vervanger nodig is. De opvolger hebben we al in huis. Ja, misschien voor de lange termijn (wat ik betwijfel) maar zeker niet voor de korte termijn. Nu speelde de Hunt niet echt goed tijdens zijn laatste half jaar maar zijn vertrek is denk ik toch een groot gemis.

3. Robbie Wielaert. In de zomer werd hij niet aangetrokken. Te duur. Nu, in de winter, kwam hij alsnog. Qua prijs niet of nauwelijks voordeliger. Qua inpassing zeker niet. Een speler heeft tijd nodig, die tijd is er nu niet.

4. Eljero Elia. Wordt nu begeerd, maar jaren terug niet goed genoeg bevonden. Nu kan het dat een speler een laatbloeier is maar de uitspraak van Bryan Roy "we hebben zitten slapen" is veelzeggend. Gevalletje 'stront in de ogen'?

5. Leonardo. Men kon er een paar ton voor vangen maar nee. Hij mag niet weg. Resultaat? Komende zomer wandelt hij transfervrij de Arena uit naar Schiphol om het vliegtuig naar Griekenland te pakken. Naar het land van Ajax.

Na de gevallen Davids, Kluivert, Reiziger zou je toch verwachten dat men in Amsterdam iets geleerd heeft.

6. Cvitanich en Sulejmani. Kwamen voor een slordige 25 miljoen. Voorlopig lijken ze dit absoluut niet waard. Dario had een korte opleving (met een paar goals), over zijn verleden weet ik niks. Sulejmani is niet de weergaloze speler die hij vorig seizoen bij Heerenveen was. Reden? Verbeek, Pranjic, Sibon.

Er zijn fans die verwijten maken naar de periode voor Bassie. Wellicht terecht, maar Bassie heeft het er met zijn aankoopwoede niet beter op gemaakt. Het gemis aan een technisch directeur die oog heeft voor talent en een gericht aan- en verkoopbeleid kan voeren laat zich uiterst pijnlijk voelen.

Maar ja ... wie ben ik?
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_65744370
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:29 schreef denthemen het volgende:
    Met 9 of 8 punten kan AZ kampioen worden in Amsterdam. Mocht dat zo zijn dan ben ik er dus niet
    Je bent bang dat ze je tattoo zien?

AFCA
    26-04-09
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
    pi_65744461
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoe weet je wanneer iemand weer in vorm is. Steek moet altijd spelen hij heeft alleen nog wedstrijden nodig.
    Stekelenburg is drie, vier maanden geblesseerd geweest. Dan moet je eerst ritme opdoen in plaats van na een helftje in een oefenwedstrijd meteen weer volop keepen. Je ziet nu wat ervan komt.

Stekelenburg is Stekelenburg nog niet.
    Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
      woensdag 4 februari 2009 @ 20:34:48 #46
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_65744514
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:31 schreef Barca het volgende:

Maar ja ... wie ben ik?
    Een pannenkoek.
    Gourmetten of steengrillen?
      woensdag 4 februari 2009 @ 20:34:59 #47
    30220 Barca
    ~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
    pi_65744520
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:23 schreef DirkZz het volgende:
    Ik zou vermeer verkopen aan een provincie clubje.
    Ik vind het spijtig dat fc Groningen Luciano heeft gekocht en niet Vermeer. Hoewel Luciano het zeer behoorlijk doet.

Misschien dat Luciano de concurrentie van Vermeer nodig heeft in plaats van die van Van Loo?

Of een transfer van Vermeer naar Heerenveen? Of Twente, als opvolger van Boschker?
    Retro is mode, metro ook!
    'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
    pi_65744607
    Hoe doet Slijngard het trouwens over het algemeen? Ik vond hem tegen AZ wel goed bezig.
    pi_65744894
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:34 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik vind het spijtig dat fc Groningen Luciano heeft gekocht en niet Vermeer. Hoewel Luciano het zeer behoorlijk doet.

Misschien dat Luciano de concurrentie van Vermeer nodig heeft in plaats van die van Van Loo?

Of een transfer van Vermeer naar Heerenveen? Of Twente, als opvolger van Boschker?
    Niks opvolger in de provincie. Vermeer wordt eerste keeper bij Ajax. Misschien wel al volgend seizoen.
    pi_65744920
    Roda speelt wel goed tegen AZ!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')