abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65745060
Live verslag graag Live Eredivisieverslagen #137: SP-AR-TA en niet hier.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:51:21 #52
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_65745148
nou, doe ff streng zeg....:(
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:51:24 #53
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65745149
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Niks opvolger in de provincie. Vermeer wordt eerste keeper bij Ajax. Misschien wel al volgend seizoen.
Niet zo lang Bassie de coach is. Die negert hem.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65745154
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik heb wel klein beetje hetzelfde hoor . Het zou mijn dag er niet ineens super maken ofzo.

Wel een beetje minder triest.
Nou ja, als ze verliezen loop je een punt in. .
Roda heeft de beste kansen. Met een gelijkspel ben ik ook best tevreden.
-
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:52:05 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65745177
Godskolere wat ben ik hier ziek van, in 3 potjes van redelijk in de achtervolging naar volkomen kansloos. Maar het is geen crisis hoor .

En het erge is, het is ook helemaal niet als verrassing gekomen weer.. je zag het al aankomen door het spel, al weken. Maar door Suarez werd het nog enigsinds verbloemd.

Maar gelukkig heb ik er geen verstand van en worden we alsnog wel kampioen natuurlijk... ik ga even ergens mijn Ajaxhart troosten..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_65745223
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:52 schreef HeatWave het volgende:

Maar gelukkig heb ik er geen verstand van en worden we alsnog wel kampioen natuurlijk... ik ga even ergens mijn Ajaxhart troosten..
Je leert het wel! .
pi_65745234
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:54:06 #58
203638 DurQ
Stop Smoking, Or Die Trying
pi_65745251
In principe heeft Ajax zn traditioneel slechte December maand gewoon een maandje naar voren geschoven....thats all:)
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:54:19 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65745258
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Je leert het wel! .
ja, nou jullie nog .
Get woke, go broke!
pi_65745272
pi_65745321
Dank je wel Dirk, maar die stond er al.
pi_65745336
Ja, nog meer teletekstprintjes, hihihi.

Geef mij maar Amsterdam
pi_65745371
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dank je wel Dirk, maar die stond er al.
Wil graag zeker weten dat ze het zien.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:58:12 #64
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65745400
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:57 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Wil graag zeker weten dat ze het zien.
Ik zag hem hoor
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:01:00 #65
30220 Barca
pi_65745495
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ik zag hem hoor
De derde ster?
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:02:18 #66
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_65745544
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:01 schreef Barca het volgende:

[..]

De derde ster?
niet dit seizoen
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_65745574
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:02 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

niet dit seizoen
Haha, met marco van basten als coach gaat ajax die 3e ster NOOIT halen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:04:57 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65745617
quote:

[..]

niet dit seizoen
Ik heb ook niets met barca (nofi Barca) en zijn manier van verwoorden, maar ik denk ook dat zolang MvB er zit dat het niet gaat gebeuren.

Het voelt gewoon niet goed, ga niet weer al mijn argumenten hier neergooien, maar mijn gut-feeling zegt gewoon dat die man er niets van snapt. Zowel tactisch niet als gewoon qua beleving, passie, liefde voor Ajax niet. En ja, dat zal me wel weer op commentaar komen te staan, maar het is mijn MENING, meer niet.
Get woke, go broke!
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:05:42 #69
30220 Barca
pi_65745639
quote:

[..]

niet dit seizoen
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:03 schreef DirkZz het volgende:

[..]

Haha, met marco van basten als coach gaat ajax die 3e ster NOOIT halen.
Inderdaad!
pi_65745754
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb ook niets met barca (nofi Barca) en zijn manier van verwoorden, maar ik denk ook dat zolang MvB er zit dat het niet gaat gebeuren.

Het voelt gewoon niet goed, ga niet weer al mijn argumenten hier neergooien, maar mijn gut-feeling zegt gewoon dat die man er niets van snapt. Zowel tactisch niet als gewoon qua beleving, passie, liefde voor Ajax niet. En ja, dat zal me wel weer op commentaar komen te staan, maar het is mijn MENING, meer niet.
De meesten gaan er al niet eens meer op in. Nu doe ik het toch....
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:10:13 #71
30220 Barca
pi_65745784
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nofi?

Tja ... aan het begin van het seizoen werd ik massaal uitgelachen toen ik zei dat Ajax met Bassie dit seizoen geen kampioen zou worden. Voorlopig lijk ik gelijk te gaan krijgen.

Mijn bewoording zijn misschien niet altijd even grappig maar goed ... daar misschien maar een beetje doorheen prikken?

Bassie had het bij mij al voor het wk verpest. Is nooit meer goed gekomen! (Zal ook niet gebeuren.)
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:18:20 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65746074
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Barca het volgende:

[..]

nofi?

Tja ... aan het begin van het seizoen werd ik massaal uitgelachen toen ik zei dat Ajax met Bassie dit seizoen geen kampioen zou worden. Voorlopig lijk ik gelijk te gaan krijgen.

Mijn bewoording zijn misschien niet altijd even grappig maar goed ... daar misschien maar een beetje doorheen prikken?

Bassie had het bij mij al voor het wk verpest. Is nooit meer goed gekomen! (Zal ook niet gebeuren.)
Dat ik het niet persoonlijk bedoel.

Ik ben het soms wel met je eens, maar dat je andere topics echt hoopt dat Ajax verliest om je gelijk te krijgen, dat gaat er bij mij niet in.

Je was niet de enige die er vanaf het begin niets in zag, ik, M0NTANA en vast nog wel meer mensen. En ik snap echt de mensen die het over opbouwen etc hebben ook wel. Maar hij doet al jaren, zowel nu als bij Oranje de debielste dingen.

Opbouwen is best maar Siem de Jong in de spits niet. (das 1 voorbeeld, dat weet ik, maar zo vat ik het samen).
Get woke, go broke!
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:23:13 #73
30220 Barca
pi_65746239
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben het soms wel met je eens, maar dat je andere topics echt hoopt dat Ajax verliest om je gelijk te krijgen, dat gaat er bij mij niet in.

Je was niet de enige die er vanaf het begin niets in zag, ik, M0NTANA en vast nog wel meer mensen. En ik snap echt de mensen die het over opbouwen etc hebben ook wel. Maar hij doet al jaren, zowel nu als bij Oranje de debielste dingen.

Opbouwen is best maar Siem de Jong in de spits niet. (das 1 voorbeeld, dat weet ik, maar zo vat ik het samen).
Oh, okay. Ik herken het woord niet.

Dat heb ik al vaak geprobeerd uit te leggen (waarom ik dat hoop) maar voor (bijna) niemand te begrijpen. Voor de spelers en bescheiden fans vind ik het keer op keer sneu maar ik heb zo'n hekel aan die clown! En als er ondanks de laatste jaren nog altijd figuren zijn die echt geloven dat Ajax de beste is en van iedere club behoort te winnen met minimaal 5 - 0 ... ja, dan gaan mijn nekharen rechtovereind staan.

Er zijn er misschien nog wel meer maar ik heb echt de indruk dat op Fok! die clowneske coach veel meer voor- dan tegenstanders heeft.
pi_65746276
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als ik jou moet geloven kan hij er helemaal niks van maar waarom mag hij dan 4 jaar bij d KNVB blijven en is Ajax dan zo dom om hem zoveel verantwoordelijkheid te geven? Veel spelers zijn positief, waarom?

Kijk naar Feyenoord/PSV hebben zij er ook geen verstand van?
  woensdag 4 februari 2009 @ 21:27:58 #75
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_65746424
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:24 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Als ik jou moet geloven kan hij er helemaal niks van maar waarom mag hij dan 4 jaar bij d KNVB blijven en is Ajax dan zo dom om hem zoveel verantwoordelijkheid te geven? Veel spelers zijn positief, waarom?

Kijk naar Feyenoord/PSV hebben zij er ook geen verstand van?
Ik vraag ook niet dat je mij gelooft.

En het argument over de KNVB, zijn er dingen die ze WEL goed doen daar? Dat is echt geen argument, als er 1 orgaan in Nederland is waar ze niets van voetbal snappen is het de KNVB, zie de scheidsrechters, zie het achterlijke speelschema etc etc.

En ja, Ajax was zo dom, nou ja, zo wanhopig. En spelers zijn altijd positief in de media, tot de trainer weg is.

Nee, ik weet dat ik in die post geen goeie argumenten gaf, en dat doe ik ook niet meer. Ik heb er geen goed GEVOEL bij, en helaas is dat een juist gevoel tot nog toe..
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')