Niet zo lang Bassie de coach is. Die negert hem.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niks opvolger in de provincie. Vermeer wordt eerste keeper bij Ajax. Misschien wel al volgend seizoen.
Nou ja, als ze verliezen loop je een punt in.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb wel klein beetje hetzelfde hoor. Het zou mijn dag er niet ineens super maken ofzo.
Wel een beetje minder triest.
Je leert het wel!quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:52 schreef HeatWave het volgende:
Maar gelukkig heb ik er geen verstand van en worden we alsnog wel kampioen natuurlijk... ik ga even ergens mijn Ajaxhart troosten..
Wil graag zeker weten dat ze het zien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dank je wel Dirk, maar die stond er al.
Ik zag hem hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:57 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Wil graag zeker weten dat ze het zien.
De derde ster?quote:
niet dit seizoenquote:
Ik heb ook niets met barca (nofi Barca) en zijn manier van verwoorden, maar ik denk ook dat zolang MvB er zit dat het niet gaat gebeuren.quote:
quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:03 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Haha, met marco van basten als coach gaat ajax die 3e ster NOOIT halen.
De meesten gaan er al niet eens meer op in. Nu doe ik het toch....quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met barca (nofi Barca) en zijn manier van verwoorden, maar ik denk ook dat zolang MvB er zit dat het niet gaat gebeuren.
Het voelt gewoon niet goed, ga niet weer al mijn argumenten hier neergooien, maar mijn gut-feeling zegt gewoon dat die man er niets van snapt. Zowel tactisch niet als gewoon qua beleving, passie, liefde voor Ajax niet. En ja, dat zal me wel weer op commentaar komen te staan, maar het is mijn MENING, meer niet.
nofi?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met barca (nofi Barca) en zijn manier van verwoorden, maar ik denk ook dat zolang MvB er zit dat het niet gaat gebeuren.
Het voelt gewoon niet goed, ga niet weer al mijn argumenten hier neergooien, maar mijn gut-feeling zegt gewoon dat die man er niets van snapt. Zowel tactisch niet als gewoon qua beleving, passie, liefde voor Ajax niet. En ja, dat zal me wel weer op commentaar komen te staan, maar het is mijn MENING, meer niet.
Dat ik het niet persoonlijk bedoel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:10 schreef Barca het volgende:
[..]
nofi?
Tja ... aan het begin van het seizoen werd ik massaal uitgelachen toen ik zei dat Ajax met Bassie dit seizoen geen kampioen zou worden. Voorlopig lijk ik gelijk te gaan krijgen.
Mijn bewoording zijn misschien niet altijd even grappig maar goed ... daar misschien maar een beetje doorheen prikken?
Bassie had het bij mij al voor het wk verpest. Is nooit meer goed gekomen! (Zal ook niet gebeuren.)
Oh, okay. Ik herken het woord niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ik het niet persoonlijk bedoel.
Ik ben het soms wel met je eens, maar dat je andere topics echt hoopt dat Ajax verliest om je gelijk te krijgen, dat gaat er bij mij niet in.
Je was niet de enige die er vanaf het begin niets in zag, ik, M0NTANA en vast nog wel meer mensen. En ik snap echt de mensen die het over opbouwen etc hebben ook wel. Maar hij doet al jaren, zowel nu als bij Oranje de debielste dingen.
Opbouwen is best maar Siem de Jong in de spits niet. (das 1 voorbeeld, dat weet ik, maar zo vat ik het samen).
Als ik jou moet geloven kan hij er helemaal niks van maar waarom mag hij dan 4 jaar bij d KNVB blijven en is Ajax dan zo dom om hem zoveel verantwoordelijkheid te geven? Veel spelers zijn positief, waarom?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat ik het niet persoonlijk bedoel.
Ik ben het soms wel met je eens, maar dat je andere topics echt hoopt dat Ajax verliest om je gelijk te krijgen, dat gaat er bij mij niet in.
Je was niet de enige die er vanaf het begin niets in zag, ik, M0NTANA en vast nog wel meer mensen. En ik snap echt de mensen die het over opbouwen etc hebben ook wel. Maar hij doet al jaren, zowel nu als bij Oranje de debielste dingen.
Opbouwen is best maar Siem de Jong in de spits niet. (das 1 voorbeeld, dat weet ik, maar zo vat ik het samen).
Ik vraag ook niet dat je mij gelooft.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:24 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Als ik jou moet geloven kan hij er helemaal niks van maar waarom mag hij dan 4 jaar bij d KNVB blijven en is Ajax dan zo dom om hem zoveel verantwoordelijkheid te geven? Veel spelers zijn positief, waarom?
Kijk naar Feyenoord/PSV hebben zij er ook geen verstand van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |