Deze Haagse ontboezeming betreurt mij.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:52 schreef Sam_Spade het volgende:
Das Unbeschreibliche, hier ist's getan:
Das Ewig-Weibliche, ist Reya.
Nee. Rock_de_Braziliaan moet ermee akkoord gaan.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Is er voor een parlementair onderzoek een meerderheid in de tweede kamer nodig?
Dat Vrankrijk zonder tussenkomst van een rechter / schadeclaim / advocaat al 21.000 euro biedt zegt al veel. In geval van letsel moet je juist vaak jaren wachten op enige financiële compensatie.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo'n ramp is. Vrankrijk bood 21.000 euro schadevergoeding en Yoghurt wilde het dubbele hebben als vergoeding voor zijn levenslange handicap. Dat betekent dat hij zijn eigen gezondheid op 42.000 euro inschat. Je moet wel een bijzondere lowlife zijn als je genoegen neemt met dat bedrag in ruil voor een levenslange beperking en de zekerheid dat je nooit meer hoeft te werken.
Dat zou toch een rare zaak zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Rock_de_Braziliaan moet ermee akkoord gaan.
Wat houdt de andere partijen tegen om een onderzoek te starten?quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:40 schreef Sam_Spade het volgende:
En een onderzoek door de Tweede Kamer?
Voor het starten van een onderzoek zou dat toch geen noodzaak moeten zijn? Zou wat mij betreft met minimaal 1/3 van de stemmen ook moeten kunnen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Omdat ze geen meerderheid hebben.
Het betreft in dit geval een Japans jongetje, maar in China zag ik inderdaad wel eens jonge kinderen roken.quote:
Vind ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor het starten van een onderzoek zou dat toch geen noodzaak moeten zijn? Zou wat mij betreft met minimaal 1/3 van de stemmen ook moeten kunnen.
quote:Het raakt waarschijnlijk vooral jongere generaties, maar die rekenen al lang niet meer op een pensioen voor hun zeventigste.
Dan klopt het bericht op de FP niet. Daar hebben ze het over een Chinees ventjequote:Op donderdag 5 februari 2009 22:16 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Het betreft in dit geval een Japans jongetje, maar in China zag ik inderdaad wel eens jonge kinderen roken.
Ohja, Japanse website. Te snel gelezen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan klopt het bericht op de FP niet. Daar hebben ze het over een Chinees ventje.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor het starten van een onderzoek zou dat toch geen noodzaak moeten zijn? Zou wat mij betreft met minimaal 1/3 van de stemmen ook moeten kunnen.
http://www.parlement.com/9291000/modulesf/g8qkdvh1quote:De Wet op de Parlementaire Enquête geeft de Kamer allerlei specifieke onderzoeksrechten, indien het instrument van de enquête wordt ingezet. Een voorbeeld is de verplichting voor getuigen zich onder ede te laten verhoren. Voor het houden van een enquête is een meerderheidsbesluit van de Kamer nodig. De Tweede Kamer bereidt een vernieuwing van het enquêterecht voor.
Dat kun je wel vinden maar zo is het niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:26 schreef Picchia het volgende:
Een meerderheid van de kamer als voorwaarde stellen is niet redelijk want dat betekent dat een kabinet gesteund door hun meerderheidscoalitie (dmv partijdiscipline) vrij spel heeft om ongezien zaken achter te houden. Wanneer er grote twijfels bestaan over het waarheidsgehalte van gedane uitspraken van het kabinet bij het deel van de volksvertegenwoordiging die geen onvoorwaardelijke steun bieden aan de kabinetsleden, dan moeten zij de middelen hebben om feiten boven tafel te krijgen. Anders kunnen ze immers hun controlerende taak niet naar behoren uitvoeren.
Ze moeten gewoon.. want zo is het nu.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:37 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Dat kun je wel vinden maar zo is het niet.
De opositie moet gewoon zorgen dat ze meer stemmen krijgen, hebben ze hun meerderheid, kunnen hun doen wat ze willen, inclusief een enquete.....
Dit was bij z'n auditie voor Lord of the Rings?quote:
NL productie zelfs.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
NL industrie - orders krimpt met 13%.
Koos hij het celibaat of koos het celibaat hem?quote:
Dan kun jij straks een hoop mensen bijstaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
Nog een reden om dit jaar af te studeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:13 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Dan kun jij straks een hoop mensen bijstaan.
Worden homo's nu ook al geaccepteerd bij Marokkanen?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Accepteren is een andere uiterste.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Worden homo's nu ook al geaccepteerd bij Marokkanen?
Laat ons niet langer in spanning!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook.
3 keer raden waar onderstaande quote vandaan komt.
[..]
http://www.nu.nl/economie(...)schulden-helpen.htmlquote:DEN HAAG - Staatssecretaris Jetta Klijnsma (Sociale Zaken) wil in de wet vastleggen dat gemeenten iedereen met schulden moeten helpen.
Klijnsma overweegt een uitzondering te maken voor mensen die steeds opnieuw schulden maken.
Enerzijds doen deze mensen in haar ogen ''een onevenredig groot beroep'' op de schuldhulpverlening, anderzijds wijst zij op het ''belang ook deze groep hulp te bieden en te blijven betrekken bij de samenleving''.
Startnotitie
Dat stelt Klijnsma vrijdag bij de bekendmaking van de startnotitie voor haar wetsvoorstel om de minnelijke schuldhulpverlening te regelen.
In september vorig jaar maakte haar voorganger Ahmed Aboutaleb met minister Wouter Bos (Financiën) al bekend dat wettelijk vastgelegd moet worden hoe snel en op welke wijze schuldenaren geholpen moeten worden door gemeenten.
het moet een babyboomer zijn ik gok dan op donnerquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook.
3 keer raden waar onderstaande quote vandaan komt.
[..]
Ik werk thuis.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef Monolith het volgende:
Baas naar huis, tijd om vroeg weekend te gaan vieren.
Jouw baas is altijd thuis,quote:
Ik heb wel eens een baas gehad, die zowat elke vrijdagmiddag heel toevallig een afspraak buiten de deur had.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:48 schreef Monolith het volgende:
Baas naar huis, tijd om vroeg weekend te gaan vieren.
gelukkig welquote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:16 schreef Wheelgunner het volgende:
Bijna weekend
Elsevier natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Laat ons niet langer in spanning!
niet grappig...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:01 schreef Sam_Spade het volgende:
Links heeft nooit een probleem gehad met racisme. Integendeel, in de linkse kerk wordt je net verondersteld door en door racistisch te zijn, zij het wel dat je je racisme moet beperken tot die volkeren die door de papen van de kernpartij worden uitgekozen voor de two-minute hate. Vaste waarden hierbij zijn Amerikanen (vooral gezette, godsvruchtige Amerikanen met geweren die niet beschaamd zijn om hun vrijheid te verdedigen) en Israëli's (een haat die voor een deel te wijten is aan de links-atheïstische collusie met de papen en voor een deel volgt uit de jaloersheid op de sterke, voedende groepsidentiteit van de Israeli's die ze zelf in hun postmoderne stuurloosheid niet meer hebben)... maar in principe is elk welvarend judeo-christelijk volk een potentieel doelwit van de linkse afgunst.
Ik ga natuurlijk arbitrair te werk.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef sigme het volgende:
Als er "wordt je" staat, twijfel je dan niet aan de auteur?
Wrang, zurig en mislukt! Nou, dat is wel het laatste wat ik wil!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
niet grappig...
je meent het nog te serieus ... en dan wordt zo'n grap wrang,zurig en mislukt...
hetzelfde als het wel een serieus statement is.....
welke auteur en welke twijfel ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef sigme het volgende:
Als er "wordt je" staat, twijfel je dan niet aan de auteur?
gelukkig heb je nog zelfkennis....ook al laat je het in reverse zienquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:36 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Wrang, zurig en mislukt! Nou, dat is wel het laatste wat ik wil!
Er is helaas niets meer dat we voor u kunnen doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:36 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Wrang, zurig en mislukt! Nou, dat is wel het laatste wat ik wil!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Er is helaas niets meer dat we voor u kunnen doen.
Het zoveelste bewijs?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:26 schreef MrX1982 het volgende:
Sam_Spade maakt nooit grappen. Zijn post is het zoveelste bewijs om de linkse kerk in een kwaad daglicht te stellen. Ik walg ervan!
this song make i look my past , and that rememberbers of new jersey state, where i learned the enghish and my professinal carrer. new jersey 1998.quote:
Mijn kloonsenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:42 schreef MrX1982 het volgende:
Klonen en idiotie zijn op internet synoniemen geworden.
Dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:36 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk arbitrair te werk.
Ja, maar dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:48 schreef Yildiz het volgende:
In verhouding heeft de US toch nog minder staatsschuld dan Nederland, nietwaar? Is met die staatsschuld in de US ook de schuld van elke staat meegenomen, over het algemeen? En wat is de schuld van de EU? En wat is de totale schuld van alle landen in de EU?
Iemand die dat toevallig weet?
Het zou wat zijn als je dat niet bent...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goedemorgen, sigme. Ik ben blij dat je nog leeft.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je dat niet bent...
Geen ideequote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:48 schreef Yildiz het volgende:
In verhouding heeft de US toch nog minder staatsschuld dan Nederland, nietwaar? Is met die staatsschuld in de US ook de schuld van elke staat meegenomen, over het algemeen? En wat is de schuld van de EU? En wat is de totale schuld van alle landen in de EU?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben geen econoom hoor, maar als de productie (en daarmee de omzet) met 13% daalt dan kan dat nog in de marge zitten. Stel ze maken een verlies van 2 a 3% oid, dan kunnen ze dat prima hebben. Zeker wanneer het afgelopen jaren prima is gegaan. Het kan niet altijd meezitten, dat hoort er gewoon bij. Of ben ik nou gek?quote:
Nee, dit hoort allemaal bij het spelletje. De afgelopen jaren zijn binnen veel bedrijven weinig aanpassingen / herstructureringen geweest. Heel hard herrie maken maakt het makkelijker om de megalomane ideeën van managers te kunnen uitvoeren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen econoom hoor, maar als de productie (en daarmee de omzet) met 13% daalt dan kan dat nog in de marge zitten. Stel ze maken een verlies van 2 a 3% oid, dan kunnen ze dat prima hebben. Zeker wanneer het afgelopen jaren prima is gegaan. Het kan niet altijd meezitten, dat hoort er gewoon bij. Of ben ik nou gek?
Nederland staat er beter voor dan de VS, maar er zijn Europese landen die het in verhouding (schuld als deel van het BNP) slechter doen. De staatsschuld refereert naar de schuld van de federale overheid, maar ik betwijfel of staatsoverheden onafhankelijk buitenlandse schulden mogen maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:48 schreef Yildiz het volgende:
Dat idee kreeg ik ook. Schreeuwen om de verantwoordelijkheid voor de tegenvallende resultaten te verplaatsen. Maar ieder fatsoenlijk bedrijf heeft hier winstreserves voor opgebouwd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, dit hoort allemaal bij het spelletje. De afgelopen jaren zijn binnen veel bedrijven weinig aanpassingen / herstructureringen geweest. Heel hard herrie maken maakt het makkelijker om de megalomane ideeën van managers te kunnen uitvoeren.
Bovendien zijn veel topbestuurders bang dat ze door de aandeelhouders eruit worden geschopt. Dan is dramatiseren handiger.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:17 schreef Aoristus het volgende:
schuld..
bij schuld hoort een schuldige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |