this song make i look my past , and that rememberbers of new jersey state, where i learned the enghish and my professinal carrer. new jersey 1998.quote:
Mijn kloonsenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:42 schreef MrX1982 het volgende:
Klonen en idiotie zijn op internet synoniemen geworden.
Dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:36 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk arbitrair te werk.
Ja, maar dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:48 schreef Yildiz het volgende:
In verhouding heeft de US toch nog minder staatsschuld dan Nederland, nietwaar? Is met die staatsschuld in de US ook de schuld van elke staat meegenomen, over het algemeen? En wat is de schuld van de EU? En wat is de totale schuld van alle landen in de EU?
Iemand die dat toevallig weet?
Het zou wat zijn als je dat niet bent...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Goedemorgen, sigme. Ik ben blij dat je nog leeft.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je dat niet bent...
Geen ideequote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:48 schreef Yildiz het volgende:
In verhouding heeft de US toch nog minder staatsschuld dan Nederland, nietwaar? Is met die staatsschuld in de US ook de schuld van elke staat meegenomen, over het algemeen? En wat is de schuld van de EU? En wat is de totale schuld van alle landen in de EU?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:43 schreef Mutant01 het volgende:
NL industrie - orders krimpt met 13%.
Ik ben geen econoom hoor, maar als de productie (en daarmee de omzet) met 13% daalt dan kan dat nog in de marge zitten. Stel ze maken een verlies van 2 a 3% oid, dan kunnen ze dat prima hebben. Zeker wanneer het afgelopen jaren prima is gegaan. Het kan niet altijd meezitten, dat hoort er gewoon bij. Of ben ik nou gek?quote:
Nee, dit hoort allemaal bij het spelletje. De afgelopen jaren zijn binnen veel bedrijven weinig aanpassingen / herstructureringen geweest. Heel hard herrie maken maakt het makkelijker om de megalomane ideeën van managers te kunnen uitvoeren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:44 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Ik ben geen econoom hoor, maar als de productie (en daarmee de omzet) met 13% daalt dan kan dat nog in de marge zitten. Stel ze maken een verlies van 2 a 3% oid, dan kunnen ze dat prima hebben. Zeker wanneer het afgelopen jaren prima is gegaan. Het kan niet altijd meezitten, dat hoort er gewoon bij. Of ben ik nou gek?
Nederland staat er beter voor dan de VS, maar er zijn Europese landen die het in verhouding (schuld als deel van het BNP) slechter doen. De staatsschuld refereert naar de schuld van de federale overheid, maar ik betwijfel of staatsoverheden onafhankelijk buitenlandse schulden mogen maken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:48 schreef Yildiz het volgende:
Dat idee kreeg ik ook. Schreeuwen om de verantwoordelijkheid voor de tegenvallende resultaten te verplaatsen. Maar ieder fatsoenlijk bedrijf heeft hier winstreserves voor opgebouwd.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, dit hoort allemaal bij het spelletje. De afgelopen jaren zijn binnen veel bedrijven weinig aanpassingen / herstructureringen geweest. Heel hard herrie maken maakt het makkelijker om de megalomane ideeën van managers te kunnen uitvoeren.
Bovendien zijn veel topbestuurders bang dat ze door de aandeelhouders eruit worden geschopt. Dan is dramatiseren handiger.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:17 schreef Aoristus het volgende:
schuld..
bij schuld hoort een schuldige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |