abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65873397
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:00 schreef freecell het volgende:
Gisteren die top nogwattes ook gezien, ik vond vooral die feeder eng... En dat die vrouw zo gelukkig was...
Er was eindelijk iemand die haar mooi vond en allemaal lieve dingen tegen haar zei. Kan me enigszins voorstellen dat dat heel fijn is om te horen. Maar het slaat zo wel een beetje heel erg door natuurlijk. Ik dacht nog toen ze uit bed werd getild wat er van haar terecht moest komen als die man, die haar nu zeer liefdevol helemaal verzorgd, wegvalt. Dan kan ze niets meer...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65873515
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:22 schreef Isabeau het volgende:
Na even zoeken zie ik overal dat het maat 42 is, Liejannuh Geen idee hoe 44 in mijn hoofd is gekomen.
Ik zag net op Valtaf.nl dat vrouwen met maatje 42 het gelukkigste zijn, maar dat heeft vast ook iets met de doelgroep te maken.
Mijn doel is overigens om ooit in maat 40 te passen. En dan niet alleen in jurkjes maat 40.
pi_65873540
Broeken zijn hier ook het probleem
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65873643
Ik wil ooit in maat 42 passen. Ik denk/hoop dat ik dan tevreden ben
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65873661
Ik wil eigenlijk gewoon een gezond BMI hebben Dat is al heel wat.
pi_65873816
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat dat voor heel veel mensen al heel wat is.
Maar afijn, ik heb een gezond BMI en nu ga ik eisen stellen.
pi_65873934
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Dat dus
Al was volgens de weegschaal vanmorgen die halve arretjescake geen goed idee

Het was een kleintje! Het was heus een kleintje! En daarbij heeft TARA de andere helft opgegeten!
dit gaat me niet redden hè?
  maandag 9 februari 2009 @ 12:25:17 #164
45621 Suzanna
Mama van...
pi_65876970
Ik heb vanochtend ook gesnoept maar nu echt de rest van de dag niet meer. Neem ik me voor.
Ik heb gisteren toen we bezoek hadden '100 kcal packs' van Toblerone gekregen. Lijkt het net of je toch kunt snoepen als je lijnt... maar dat is niet zo vind ik, een snack met zoveel calorieëen is gewoon nog teveel! Beter een verantwoorde snack die beter vult he...

Arretjescake is trouwens wel heerlijk!

Over BMI / gewicht etc., ik zal ook best tevreden zijn als ik weer in maat 40-42 pas. Dat is mijn 'gewone' maat zegmaar en daar voel ik me best slank bij. Ik denk ook dat de meeste vrouwen mooi zijn met maat 40/42 en dat veel minder, niet perse mooier is.
pi_65877810
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:15 schreef omearos het volgende:
Ik heb nu al weinig zin in Evy van morgen, gelijk beginnen met 5 minuten hardlopen Zal wel tof zijn als het lukt, maar ik was altijd heel blij met die 2 minuten in het begin om op te warmen en een tempo te vinden.
Gelopen
pi_65878286
Omearos Goed man!
pi_65878380
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:57 schreef omearos het volgende:

[..]

Gelopen
goed hoor!

ik ben nu in totaal 4 kilo kwijt, maar zo gek is dat ook niet, ben steeds zo misselijk door m'n medicijnen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65886337
ik wil ook ooit in 42 passen ik zit nu aan de 48
pi_65886402
Ik hoop over een week of 3 in 48 te kunnen passen Krijg de broeken wel aan, maar niet dicht

Omearos, goed joh
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_65897911
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

LOL

Weet trouwens iemand waar informatie staat wat de gemiddelde kledingmaat is van mannen? Ik heb geprobeerd te zoeken, maar kan helemaal niets vinden

[ Bericht 17% gewijzigd door dyna18 op 09-02-2009 23:02:18 ]
pi_65902853
Wat goed omearos! Je hebt het gewoon gedaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65903136
quote:
Op maandag 9 februari 2009 10:34 schreef Isabeau het volgende:
Giga lurker breekt in.

Denk ook dat dat het enige is wat echt mag tellen. Een maat zegt niks. Ik zou ook graag maat 40/42 willen hebben, dolgraag zelfs dan kan ik m'n oude kleren weer aan (zit nu nog steeds 42/44 en blijf daar maar op hangen. Terwijl er genoeg mensen mijn bmi en/of gewicht zouden willen hebben (19.5/59)

Overigens lurk ik in dit topic dan ook niet voor mezelf maar voor Danny Nu week 6: -12 kilo
pi_65903345
Supergoed wat jullie doen!

Ik heb zo'n gevoel dat mijn BMI ook te hoog is, ik merk aanmezelf dat ik steeds meer aankom etc.. Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat ik nu voor 'n 2e jaar studeer. Voorheen fietste ik elke dag 30 km nu is het 5 minuutjes oid.. Op kamers gaan enzo.. je weet het wel.

Ik wil graag afvallen maar vind 't heel erg moeilijk. Ik eet altijd samen met m'n huisgenoten en dan wordt er niet bepaald gezond gekookt (veel pasta etc) en lekkere toetjes. Ik wil met hun blijven eten. En ik vind het ook zoiets om te zeggen: Nee ik eet wel magere yoghurt ipv lekker toetje. Ik vind niet dat iedereen hoeft te weten dat ik af wil vallen. Datzelfde geldt met taartjes op verjaardagen enzo (niet dat dat heel erg veel voorkomt maar toch)

Verder is bier nog zo'n probleem bij studenten, ik drink regelmatig 's avonds een biertje met vrienden, gewoon tijdens een filmpje of spelletje. Al is het dan maar 1 of 2, ik weet dat ik beter water zou kunnen drinken. Maar het gezellige aspect van het biertje tilt ook zwaar. Ook ga ik dan elke week uit, waarbij ik redelijk wat biertjes nuttig.

Ik sport 1 keer per week, maar ben druk met andere dingen zodat het bijna niet haalbaar is om vaker te sporten.

Snoepen doe ik niet veel en chips eet ik alleen in het weekend. (kan wel wat geminderd worden vind ik)

Van het weekend ga ik me wegen (bij m'n ouders thuis) (Ik heb me ook al heel erg lang niet gewogen) Dan weet ik mijn BMI zeker.

Hebben jullie tips? Mag ook per PM..
pi_65903370
Hallo allemaal, ik kom hier maar buurten want het slowchatgehalte in het slanktopic is mij te hoog Ik wil 4 kilo kwijt, ben 1.73 en weeg nu 66 of 67 (heb geen weegschaal). Ik maak tegenwoordig een soort smoothie van karnemelk (soort van, woon in Zweden), sinaasappelsap, wat zoetstof en 2 theelepels lijnzaad als ontbijt, is dat een beetje verantwoord? Ik merk namelijk dat als ik zwaar ontbijt (wel lekker hoor) maar de honger voor de hele dag dusdanig wordt aangewakkerd dat er van lijnen weinig terecht komt Dus beter een licht ontbijt en wat meer lunch.
pi_65903372
Oh en mijn valkuil is zoetigheid, ik hou van ongeveer alles wat suiker bevat Vooral in de avond is de trek daar naar echt erg, hoelang duurt het om daar van af te kicken?

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2009 08:25:30 ]
pi_65903774
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 07:52 schreef knorretje het volgende:

Giga lurker breekt in.

Denk ook dat dat het enige is wat echt mag tellen. Een maat zegt niks. Ik zou ook graag maat 40/42 willen hebben, dolgraag zelfs dan kan ik m'n oude kleren weer aan (zit nu nog steeds 42/44 en blijf daar maar op hangen. Terwijl er genoeg mensen mijn bmi en/of gewicht zouden willen hebben (19.5/59)

Overigens lurk ik in dit topic dan ook niet voor mezelf maar voor Danny Nu week 6: -12 kilo
Ik ga even de meest te verwachten reactie geven, maar heb jij maat 42/44? Hoe kan dat nou! Brede heupen of wat houdt maat 40/42 tegen? Je bent zo mooi slank! En een voor Danny! Volhouden hoor en het er niet meer aan eten! (reminder to self)
pi_65903938
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga even de meest te verwachten reactie geven, maar heb jij maat 42/44? Hoe kan dat nou! Brede heupen of wat houdt maat 40/42 tegen? Je bent zo mooi slank! En een voor Danny! Volhouden hoor en het er niet meer aan eten! (reminder to self)
Ik ben blij dat jij het zegt, ik dacht precies hetzelfde!

Heaven7, ik denk dat je ontbijt uitstekend is.
Qua suikers eten 's avonds, dat zou ik vooral proberen te voorkomen. Eet wat extra groente bij je diner, eet wat gezonde snacks 's avonds (denk aan rauwkost, augurkjes, fruit) en als je echt behoefte aan zoetigheid hebt, neem dan extra pure chocolade. Dat is van die chocolade die je niet dwangmatig allemaal achter elkaar wilt opeten.

Reflectionne, als ik het goed begrijp wil je dus wel afvallen, maar er geen extra moeite voor doen? Ik vrees dat daar een probleempje zit.
pi_65904002
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 08:21 schreef Reflectionne het volgende:
Supergoed wat jullie doen!

Ik heb zo'n gevoel dat mijn BMI ook te hoog is, ik merk aanmezelf dat ik steeds meer aankom etc.. Heeft er waarschijnlijk ook mee te maken dat ik nu voor 'n 2e jaar studeer. Voorheen fietste ik elke dag 30 km nu is het 5 minuutjes oid.. Op kamers gaan enzo.. je weet het wel.
Ik ken het Vooral door de OV-jaarkaart die ik kreeg fietste ik amper meer.....zo slecht.
quote:
Ik wil graag afvallen maar vind 't heel erg moeilijk. Ik eet altijd samen met m'n huisgenoten en dan wordt er niet bepaald gezond gekookt (veel pasta etc) en lekkere toetjes. Ik wil met hun blijven eten. En ik vind het ook zoiets om te zeggen: Nee ik eet wel magere yoghurt ipv lekker toetje. Ik vind niet dat iedereen hoeft te weten dat ik af wil vallen. Datzelfde geldt met taartjes op verjaardagen enzo (niet dat dat heel erg veel voorkomt maar toch)
Hmm, je zit in een vervelend dilemma. En ik begrijp dat je niet wilt vertellen dat je wilt afvallen, mensen kunnen dan zo lacherig reageren en je juist gaan pesten met lekker eten. Is me altijd een raadsel geweest waarom maar dan blijf je dus eten krijgen boordevol kcal en kan je het lijnen of vergeten of je valt een ons per week af en dat is ook afvallen, alleen dan in slakkentempo. Mijn suggestie is: zoek een bondgenoot. Is er iemand in de groep die ook klaagt over te strakke broeken of waarvan je weet dat hij/zij een beetje van gezond eten/sporten houdt? Ik zou oppassen met 'hey, jij kan ook wel wat afvallen, doe je mee?!' En als er geen bondgenoot is, dan zou ik toch proberen om op een avond te vertellen dat je sommige lievelingskleren niet meer past en dat je dus je best gaat doen daar weer in te passen en of ze misschien heel lief daar rekening mee kunnen houden. Stel eventueel voor dat jij elke keer helpt met koken. En vooral met z'n allen blijven eten, veel te gezellig.
quote:
Verder is bier nog zo'n probleem bij studenten, ik drink regelmatig 's avonds een biertje met vrienden, gewoon tijdens een filmpje of spelletje. Al is het dan maar 1 of 2, ik weet dat ik beter water zou kunnen drinken. Maar het gezellige aspect van het biertje tilt ook zwaar. Ook ga ik dan elke week uit, waarbij ik redelijk wat biertjes nuttig.
Tsja, dat zou je eigenlijk zoveel mogelijk moeten schrappen. In alcohol zitten veel kcal en je hoeft natuurlijk niet te zwichten voor groepsdrang. Eén biertje is het probleem niet (alhoewel er best veel kcal in een flesje bier zitten), maar 'redelijk wat' zou ik voorlopig niet meer doen en zeker niet elk weekend. Ga cola light drinken (water bestellen in een kroeg is ook een beetje idioot). Jammer dat je altijd al gezellig meedeed. Ik dronk nooit bier en er was altijd fris voor mij aanwezig en ook bij het uitgaan werd er altijd fris besteld, dat was heel normaal. Het lijkt me een beetje een drempel om van 'altijd in voor een biertje' over te gaan op 'nee, ik drink geen bier meer'. Succes, het gaat ook een beetje om karakter en refereer anders aan die te strakke lievelingskleren.
quote:
Ik sport 1 keer per week, maar ben druk met andere dingen zodat het bijna niet haalbaar is om vaker te sporten.
Wat doe je voor sport? En wat het ook is, 1x per week zet geen zoden aan de dijk. Hup, opvoeren dat sporten. Hardlopen kan je al met 3x per week toe en kost je een half uurtje per keer, 40 min incl douchen. Die tijd heeft iedereen wel ergens. Sporten helpt je enorm bij het afvallen en zorgt er voor dat je spierweefsel zoveel mogelijk intact blijft. Wederom: kan er iemand met je mee sporten? Samen is vaak motiverend. Kan je sportcursussen volgen via je universiteit/hoge school? Ook leuk! En pak vaker de fiets, ga lopend ergens naar toe, ga eens squashen/roeien/dansen. Allemaal extra beweging
quote:
Snoepen doe ik niet veel en chips eet ik alleen in het weekend. (kan wel wat geminderd worden vind ik)
Reken eens uit wat een handje/zakje chips aan kcal oplevert. Is het dat waard? Zo ja: gewoon 1x per week chips blijven eten. Zo nee: alternatief zoeken om op te knabbelen.
quote:
Van het weekend ga ik me wegen (bij m'n ouders thuis) (Ik heb me ook al heel erg lang niet gewogen) Dan weet ik mijn BMI zeker.
Misschien valt het reuze mee

En je zegt dat je hunkert naar zoet, maar dat je niet veel snoept. Wat is dan precies het probleem? En ik heb geen idee hoelang dat afkicken duurt, iemand anders misschien wel.
pi_65904145
Ik was een soort van verslaafd aan cola, toen ik besloot af te vallen ( werd gedwongen? ) ben ik daar direct mee gestopt. Ik heb het een paar dagen echt gemist, ik stapte over naar bar le duc citroen om toch af en toe wat fris te kunnen drinken, en has err al vrij snel nuet veel last meer van. Ik mis het soms nog wel, maar niet zo erg meer.
Als je veel behoefte hebt aan zoet, misschien helpt het om wat fruit te eten, of thee met een van zichzelf zoet smaakje te drinken?
pi_65904160
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarom meldde ik het ook, staar je niet suf op een maat. Een maat zegt geen drol. Bij mij zijn het idd de heupen (dankzij de kids) waardoor ik met broeken helaas moet uitwijken naar een 42/44 (van boven en taille is nog steeds helaas kindermaatje of een s. Dus ben compleet uit verhoudingen )

D. is op dit moment nog vol wilskracht en ik pluis ieder dieetsite af naar lekker eten dus voorlopig zetten we nog wel door
pi_65904195
afkicken duurt volgens mij ongeveer 4 a 5 dagen het kan zijn als je helemaal geen zoet meer eet dat je een beetje licht in je hoofd gaat voelen. Maar dat gaat vanzelf over
pi_65904218
Min 12 kilo al voor danny, goed hoor !
En knor, ook ik had niet verwacht dat je maat 42 had dus idd, een maat zegt weinig. Maar het is toch altijd tof als je merkt dat je weet een maat kleiner past
pi_65904259
trouwens als je niet van alleen water houd kan je ook ranja drinken. Is ook niet duur. Bij de AH hebben ze dat genaamd SLIMPIE framboos sinasappel en aardbei smaak. wij hebben nu thuis de framboos is erg lekker
pi_65904408
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:23 schreef knorretje het volgende:
. Dus ben compleet uit verhoudingen )

Hmm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb enorm dikke benen en heupen (en kont), maar wel een taille. Er kan bij de taille altijd nog wel een Isa bij, maar mijn broeken zitten dan strak om mijn heupen en benen. Grote maat = grote buik. Blijkbaar. Daar moet jij dan ook ontzettend veel last van hebben en dat is gewoon rot kleren kopen!

En nu je iets zegt over recepten zoeken. Misschien een leuk idee om hier ook het recept te plaatsen als je iets heel erg lekkers hebt gegeten dat toch slank was. (iedereen dus, niet specifiek tegen Knor )
pi_65904508
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef Mirjam het volgende:
Min 12 kilo al voor danny, goed hoor !
En knor, ook ik had niet verwacht dat je maat 42 had dus idd, een maat zegt weinig. Maar het is toch altijd tof als je merkt dat je weet een maat kleiner past
tuurlijk is dat super, ik zal ook door blijven proberen om een maat kleiner te halen. Ken niemand die dat niet zou willen. Alleen moet je je er niet op suf staren, en lijkt het me beter zoals Isabeau schreef je te richten op een bepaald (gezond) bmi of bepaald realistisch streefgewicht. D. zou voor zijn lengte 68 mogen wegen, voor een optimaal BMI, maar dat is gewoon geen haalbare zaak meer en ook niet eens echt een streven van ons, we gaan nu eerst op voor de 80 en zien daarna wel weer verder. Maar 80 kilo is net niet binnen een gezond bmi volgens onze calculator, maar zal voor hem behoorlijk wat broekmaten gaan schelen.
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:35 schreef Isabeau het volgende:

Hmm, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb enorm dikke benen en heupen (en kont), maar wel een taille. Er kan bij de taille altijd nog wel een Isa bij, maar mijn broeken zitten dan strak om mijn heupen en benen. Grote maat = grote buik. Blijkbaar. Daar moet jij dan ook ontzettend veel last van hebben en dat is gewoon rot kleren kopen!
klopt daarom ben ik ook aan het naaien gegaan, bij ons thuis kon niemand echt slagen in de winkels (D. gewoon te dik, ik uit verhoudingen, de kids te klein en te smal gebouwd)
pi_65904532
dit is trouwens ook erg lekker en er zit ook niet zoveel in.

http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=524008&rq=rode+kool+stamppot
pi_65904688
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:39 schreef knorretje het volgende:
tuurlijk is dat super, ik zal ook door blijven proberen om een maat kleiner te halen. Ken niemand die dat niet zou willen. Alleen moet je je er niet op suf staren, en lijkt het me beter zoals Isabeau schreef je te richten op een bepaald (gezond) bmi of bepaald realistisch streefgewicht. D. zou voor zijn lengte 68 mogen wegen, voor een optimaal BMI, maar dat is gewoon geen haalbare zaak meer en ook niet eens echt een streven van ons, we gaan nu eerst op voor de 80 en zien daarna wel weer verder. Maar 80 kilo is net niet binnen een gezond bmi volgens onze calculator, maar zal voor hem behoorlijk wat broekmaten gaan schelen.
Wat je zegt. Een constant gewicht bereiken met een realistisch eet- en bewegingspatroon is wat mij betreft zinvoller dan extreem gedisciplineerd doorlijnen voor een klein maatje en een BMI van 21(en waarschijnlijk bij de eerste beste tegenslag omhoog schieten en nieuwe kleren moeten kopen).

Maar goed, dat is natuurlijk een open deur van jewelse
pi_65904735
Lekkere slankerecepten zijn zeker welkom!
pi_65904761
Maar ik bedoelde ook niet dat dat perse mijn streven is, ik zou het heel erg fijn vinden. Belangrijker voor mij is om onder een BMI van 30 te komen, dan zit ik al een heel eind in de goede richting.
Het is voor mij niet suf staren om perse een maat 42, als ik maat 44 of 46 heb ben ik in ieder geval al een stuk blijer dan nu.
Sara
Merel
Ukje
pi_65904794
Op je 30e het maatje wat je had toen je 18 was proberen te halen is ook niet echt realistisch natuurlijk (uitzonderingen daargelaten) - hoe jammer dat soms ook is.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_65904817
Nou ik hoop in ieder geval dat ik niet blijf steken op mijn maat van toen ik 18 was
Sara
Merel
Ukje
pi_65904844
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:53 schreef Jarno het volgende:
Op je 30e het maatje wat je had toen je 18 was proberen te halen is ook niet echt realistisch natuurlijk (uitzonderingen daargelaten) - hoe jammer dat soms ook is.
Check.
Volgens mij weeg ik exact het zelfde als toen ik 18 was, ben gewoon al heel lang een dikkertje.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_65904893
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:53 schreef Jarno het volgende:
Eensch. Maar het is rotter en frustrerender om te jojo'en (grotere maat kopen ) dan om constant een beetje stevig te zijn. Vind ik.
pi_65904904
En knor, je hebt gelijk hoor, een gezond bmi is natuurlijk het meest belangrijk.

Ik heb voor mezelf (nog) geen streef gewicht/bmi, maar dat is meer omdat ik het idee heb dat ik dat toch noout zal halen begrijp me niet verkeerd, ik ben heel erg gemotiveerd, maar vind het wel wat moeilijk, zeker omdat ik altijd al heb getobd met mijn gewicht, van jongs af aan al
pi_65905147
Ik zat vorig jaar wel héél dicht bij mijn streefgewicht (en flink onder het gewicht van mijn 18e ), dus ik weet dat het kan
pi_65905181
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:51 schreef Mirjam het volgende:
Lekkere slankerecepten zijn zeker welkom!
zal later even wat succesvolle dingen opzoeken/neerschrijven (wij doen overigens alles op basis van Weight Watchers op dit moment tesamen met de wii-fit )
pi_65905205
Even aangenomen dat je op je 18e minder woog dan op je 30e dan he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_65905294
Dat wii'en is ook wel 'gezond' volgens mij he? Hoor er veel over de laatste tijd. Zat toevallig gisteren erover te denken of het leuk zou zijn er 1 te kopen als we verhuisd zijn
pi_65905342
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:12 schreef Mirjam het volgende:
Dat wii'en is ook wel 'gezond' volgens mij he? Hoor er veel over de laatste tijd. Zat toevallig gisteren erover te denken of het leuk zou zijn er 1 te kopen als we verhuisd zijn
Ga eerst eens bij iemand anders spelen en kijken of je het leuk vindt
Ik vind er echt helemaal niets aan en anderen zijn heel erg enthousiast. Net als postzegelsverzamelen.
pi_65905370
Onze Wii (zonder Wii-fit trouwens) staat ook al een flinke tijd stof te happen. Niet omdat we het niet leuk vinden, maar gewoon druk druk druk. Moet nog steeds Mario uitspelen...
pi_65905423
Je legt je prioriteiten gewoon verkeerd, als je geen lost of bsg zou kijken, had je mario al 5 keer uitgespeeld.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_65905450
De prioriteiten liggen goed dus, er zitten gewoon te weinig uren in een dag!
pi_65905509
Het is dramatisch druk op m'n werk, dus ik ga weer verder met de receptioniste/telefonische/probleemoplosmiep dienst.
*OUD heilige*
pi_65905525
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef Jarno het volgende:
De prioriteiten liggen goed dus, er zitten gewoon te weinig uren in een dag!
Hoezee voor deze uitspraak! Ik ben geheel vóór een uitbreiding van het aantal uren
Graag met daglicht.
pi_65905556
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoezee voor deze uitspraak! Ik ben geheel vóór een uitbreiding van het aantal uren
Graag met daglicht.
Ja, dat laatste zou ook wel schelen idd.
pi_65905584
De wii zelf is hier heel populair. Iedereen speelt erop. En niemand zou hem nog kwijt willen.
De wii-fit wordt gebruikt, maar das puur omdat D. gewoon wil afvallen en wil bewegen en daar helpt de wii-fit een beetje bij (mits je alle dagen er ff een half uurtje-drie kwartier op gaat en actief bezig bent) Maar wat de wii-fit je geeft kwa dingen/spellen/oefeningen etc daar is ie al op uitgekeken. Dus als je jezelf kan blijven motiveren hem te gebruiken ook al is de lol eruit kwa opties die hij je biedt. Tja dan kan het een leuke optie zijn. Maar als je jezelf kan motiveren elders je beweging vandaan te halen dan denk ik dat je (hopelijk) een langere tijd er plezier in hebt (en elders heb je waarschijnlijk meer mogelijkheden en afwisseling)
pi_65905652
Ik denk dat de Wii met kleine kids (maar niet zo klein als Anna dus) echt een hit kan zijn ja.
pi_65905698
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 10:25 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat de Wii met kleine kids (maar niet zo klein als Anna dus) echt een hit kan zijn ja.
de wii is bij mij ook een echte hit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')