abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65858553
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Veel kleren voor grote maten vind ik van die hobbelzakken
Hobbezakken is het toch? Zonder L?

Isa: Net Librarian3 gezien: geen verbetering
pi_65858714
ROFL, je gaat na het werkelijk zeer slechte deel II tòch maar deel III kijken?

En hobbelzak klinkt wel leuk, ruimte genoeg in die kleren om te hobbelen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 8 februari 2009 @ 19:41:15 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65858739
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Veel kleren voor grote maten vind ik van die hobbelzakken

En aangezien ik een boezem heb die echt niet matcht bij wat 'men' denkt dat een gemiddeld maatje 48 heeft kan ik net zo goed een vuilniszak aantrekken, ziet er net zo charmant uit.
  zondag 8 februari 2009 @ 19:41:28 #129
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_65858746
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik verbaas me vooral over het feit dat er nog altijd wordt ontworpen op kleine maatjes. Bij ketens zoals h&m zijn kleren ontworpen voor slanke meisjes met weinig kont. Die modellen worden dan wel uitvergroot voor de grotere maten, maar dat zit&staat vaak voor geen meter op forsere vrouwen.
Of ligt dat aan mij?

Wil je goedzittende, flatteuze kleding in grotere maten, dan moet je al snel uitwijken naar echt 'dameswinkels''.
H&m, die hebben zulke leuke kleren, en de grote maten afdeling is vreselijk.... Weinig kleren, en vaak zo onflatteus. En die maten daar... Ik moet daar altijd zoeken naar minstens 2 maten groter, mijn eigen maat daar pas ik nooit.

En de librarian; zag laatst deel 1, ik dacht dat dat wel tof zou zijn, wat een vreselijk beschamende zooi joh
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_65858799
Ik vond The Librarian deel I juist wel erg leuk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65858817
Librarian 1 ging wel, 2 was ronduit bagger en 3 ook, maar wel lollige bagger als tijdverdrijf (beter dan 2)

H&M pas ik inderdaad ook nooit in de maat die ik normaal heb! Maar das normaal dus blijkbaar?
pi_65858845
quote:
Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond The Librarian deel I juist wel erg leuk
Gewoon lekker, avonturenfilm Deel 3 ook wel weer, al is de verhaallijn wat ...uhm... bedenkelijk.

Maarja, dat heeft de nieuwe Indiana Jones ook
pi_65858970
ok, tot nu toe stond 'De 25 meest opmerkelijke dikkerds' op sbs6 aan als een soort 'gezelschapsgeruis', maar nu de dikste man ter wereld met zijn 560 kg in beeld is zit ik vol walging te kijken...mens, dat is ernstig zeg!!
pi_65858996
En zijn vriendin heeft maatje 36 of zo
  zondag 8 februari 2009 @ 20:00:52 #135
1762 YPPY
Yppiaans
pi_65859396
Vandaag sportief gedanst op m'n werk.

Die dikkerds kijk ik nu ook, met de meneer van de afvallers xxl. Tussendoor loop ik naar boven omdat mevrouw het vertikt te gaan slapen.

Dat kindje nu is zo zielig.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65859436
Dat kind is net een monstertje (geen idee hoe oud, 8 of zo? en 100 kilo!)
pi_65859510
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb trouwens onwijs last van het stukje voet tussen mijn hak en enkel. (links) morgen maar even niet rennen...
Hier vind je info over voetblessures. Ik heb zelf last gehad van een pees die net achter de buitenkant van de enkel langsloopt, met goed koelen is het overgegaan zonder dat ik hoefde te stoppen met hardlopen. Makkelijkste manier van koelen is met een ijsblokje, paar keer per dag een paar minuten over de pijnlijk plek bewegen

Geinig filmpje inderdaad, de hoeveelheid fetakaas, rauwe aardappel en kidneybonen vielen me mee.
pi_65859762
Is de VS zo'n derde wereld land dat je 6 uur moet rijden voor het 'dichtstbijzijnde ziekenhuis' of is er iets verkeerd vertaald??
pi_65859905
Hij zal wel naar een specifiek ziekenhuis moeten.

Ik heb nu al weinig zin in Evy van morgen, gelijk beginnen met 5 minuten hardlopen Zal wel tof zijn als het lukt, maar ik was altijd heel blij met die 2 minuten in het begin om op te warmen en een tempo te vinden.
pi_65859954
Ga je 2 minuten hardlopen voor je met Evy begint Niemand zegt dat dat niet mag.
pi_65860418
mja, moet een keer leren om lang achter elkaar te lopen. Het ging ook goed om van 1 minuut op te bouwen naar 7 minuten. Nu dus leren om gelijk langer achter elkaar te lopen. Ik wil die 5km lopen in Den Haag.

Wel apart, ik denk bij elke toenamen in minuten steeds: dat kan ik nooit!! en tot nu toe lukt het wel. Ik moet mezelf gewoon even motiveren en vertellen dat het wel gaat lukken.
  zondag 8 februari 2009 @ 20:35:57 #142
1762 YPPY
Yppiaans
pi_65860626
Mooi is dat he, ik vind dat zo leuk. Elke keer lijkt het veeeeel en veeeeeel te veel en te lang en uiteindelijk gaat het dan toch.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_65861036
Ik smokkel vaak met de laatste Evy hardloopminuten, dan loop ik meer dan ze zegt (+1 of 2 minuten) en dan komt in de les erna een sessie met 'grenzen verleggen' en dan heb ik die tijd de les ervoor al gelopen.
  zondag 8 februari 2009 @ 21:00:26 #144
1762 YPPY
Yppiaans
pi_65861383
Ik heb de afgelopen keren steeds een pauze overgeslagen, dat eerste minuutje is anders zo kort.
*OUD heilige*
pi_65861501
ik was afgelopen vrijdag blij dat de les afgelopen was, mijn astma speelde weer op tegen het einde Voor mij is het echt grenzen verleggen elke keer.
pi_65863003
quote:
Op zondag 8 februari 2009 20:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hier vind je info over voetblessures. Ik heb zelf last gehad van een pees die net achter de buitenkant van de enkel langsloopt, met goed koelen is het overgegaan zonder dat ik hoefde te stoppen met hardlopen. Makkelijkste manier van koelen is met een ijsblokje, paar keer per dag een paar minuten over de pijnlijk plek bewegen

Geinig filmpje inderdaad, de hoeveelheid fetakaas, rauwe aardappel en kidneybonen vielen me mee.
Dank je wel, maar mijn plekje staat er niet op.
Ik heb van 2 dingen soms last met lopen
- binnenkant knie, zeg maar bij de rode stip:

Binnenkant voet:

(alleen die voet klopt niet, mijn enkel zit hoger Maar het is dus echt de zijkant van mijn hak, niet de onderkant.

En beide pijntjes zijn ongooglebaar Volgens hardloopsites ka je alleen last hebben van de buitenkant van je knie. Hebben ze mijn x-benen nog niet gezien

En die hak snap ik gewoon niet. Is er opeens na de laatste keer lopen, maar heb daarna ook nog een hele middag op niet zulke hele goede schoenen geslenterd, dus daar kan het ook nog van komen..
Nuja, maar eens zien of het morgen beter is dan vandaag, zolang gewoon lopen nog pijn doet ga ik er niet op rennen.
pi_65863899
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
En beide pijntjes zijn ongooglebaar Volgens hardloopsites ka je alleen last hebben van de buitenkant van je knie. Hebben ze mijn x-benen nog niet gezien
Als je graag wil googlen, probeer dan eens te zoeken naar de meniscus .
quote:
De menisci zitten verbonden met het omliggende weefsel en zwerven niet geheel los door de omgeving. De binnenmeniscus (mediale meniscus) zit iets steviger vast en kan daardoor eerder in de knel komen en beschadigd raken.
Doet pijn aan de binnenkant van je knie. Remedie: bovenbeenspieren sterk maken en rust houden. Hoop dat dit het niet is, het is een vreselijk vervelend blessure.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65866026
quote:
Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Binnenkant voet:
[ afbeelding ]
(alleen die voet klopt niet, mijn enkel zit hoger Maar het is dus echt de zijkant van mijn hak, niet de onderkant.
Pijn zit aan de buitenkant toch?

http://en.wikipedia.org/wiki/Peroneal_retinacula
Wat bij mij in ieder geval was: die pezen die achter je enkel langslopen worden op hun plaats gehouden door weefsel dat aan je hielbeen vastzit. Dit was ontstoken en pijnlijk.
Bij alle pijntjes is koelen echt de beste methode!
pi_65866255
Nee, pijn zit aan de BINNENKANT! Heus, voeten hebben ook een binnenkant De kant van mijn grote teen zeg maar

En nee, het is gelukkig niet mijn meniscus, zit verder naar de binnenkant toe...

Ik vermoed dat het gewoon komt door mijn x-benen hoor Zal na een tijdje wel weer overgaan of minder worden. Zo niet, dan hop ik ff langs de fysio
pi_65867145
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:10 schreef freecell het volgende:
Nee, pijn zit aan de BINNENKANT! Heus, voeten hebben ook een binnenkant De kant van mijn grote teen zeg maar
Sorry....
Zitten vast ook pezen, maar kan gek genoeg geen plaatje vinden van de binnenkant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')