Hobbezakken is het toch? Zonder L?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Veel kleren voor grote maten vind ik van die hobbelzakken
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Veel kleren voor grote maten vind ik van die hobbelzakken
H&m, die hebben zulke leuke kleren, en de grote maten afdeling is vreselijk.... Weinig kleren, en vaak zo onflatteus. En die maten daar... Ik moet daar altijd zoeken naar minstens 2 maten groter, mijn eigen maat daar pas ik nooit.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over het feit dat er nog altijd wordt ontworpen op kleine maatjes. Bij ketens zoals h&m zijn kleren ontworpen voor slanke meisjes met weinig kont. Die modellen worden dan wel uitvergroot voor de grotere maten, maar dat zit&staat vaak voor geen meter op forsere vrouwen.
Of ligt dat aan mij?
Wil je goedzittende, flatteuze kleding in grotere maten, dan moet je al snel uitwijken naar echt 'dameswinkels''.
Gewoon lekker, avonturenfilmquote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond The Librarian deel I juist wel erg leuk
Hier vind je info over voetblessures. Ik heb zelf last gehad van een pees die net achter de buitenkant van de enkel langsloopt, met goed koelen is het overgegaan zonder dat ik hoefde te stoppen met hardlopen. Makkelijkste manier van koelen is met een ijsblokje, paar keer per dag een paar minuten over de pijnlijk plek bewegenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb trouwens onwijs last van het stukje voet tussen mijn hak en enkel. (links) morgen maar even niet rennen...
Dank je wel, maar mijn plekje staat er niet op.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hier vind je info over voetblessures. Ik heb zelf last gehad van een pees die net achter de buitenkant van de enkel langsloopt, met goed koelen is het overgegaan zonder dat ik hoefde te stoppen met hardlopen. Makkelijkste manier van koelen is met een ijsblokje, paar keer per dag een paar minuten over de pijnlijk plek bewegen
Geinig filmpje inderdaad, de hoeveelheid fetakaas, rauwe aardappel en kidneybonen vielen me mee.
Als je graag wil googlen, probeer dan eens te zoeken naar de meniscusquote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
En beide pijntjes zijn ongooglebaarVolgens hardloopsites ka je alleen last hebben van de buitenkant van je knie. Hebben ze mijn x-benen nog niet gezien
Doet pijn aan de binnenkant van je knie. Remedie: bovenbeenspieren sterk maken en rust houden. Hoop dat dit het niet is, het is een vreselijk vervelend blessure.quote:De menisci zitten verbonden met het omliggende weefsel en zwerven niet geheel los door de omgeving. De binnenmeniscus (mediale meniscus) zit iets steviger vast en kan daardoor eerder in de knel komen en beschadigd raken.
Pijn zit aan de buitenkant toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Binnenkant voet:
[ afbeelding ]
(alleen die voet klopt niet, mijn enkel zit hogerMaar het is dus echt de zijkant van mijn hak, niet de onderkant.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:10 schreef freecell het volgende:
Nee, pijn zit aan de BINNENKANT! Heus, voeten hebben ook een binnenkantDe kant van mijn grote teen zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |