Haha, nee. Ik sport nu best veel en daarmee raak ik nog steeds wel wat gewicht kwijt. En ik vind het leuk, en ik word best 'strak'. Dus ik geloof dat ik zou passen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:11 schreef Riann het volgende:
[..]
daar kun je ook weer gelijk in hebben. Het was wel erg makkelijk gesteld ja. Maar als er nu een pilletje op de markt was waardoor je weer op een voor jou goed gewicht zou kunnen komen. Zou je het toch ook nemen?
van sporten krijg je voldoening van pilletjes nietquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, nee. Ik sport nu best veel en daarmee raak ik nog steeds wel wat gewicht kwijt. En ik vind het leuk, en ik word best 'strak'. Dus ik geloof dat ik zou passen.
Als ik ervoor mocht kiezen om morgen met een perfect figuur wakker te worden, ja, dan wel graag
Ik moet dan altijd aan Oprah denkenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:29 schreef teigan het volgende:
Als er ook maar 1 pilletje zou bestaan die bij iedereen blijvend gewichtsverlies zou geven, dan waren er geen dikke mensen meer op deze aardbol denk ik.
Bij mij was het ook eigen schuld, maar dat kwam meer door onwetendheid. Ik heb nauwelijks biologie gehad op school en ik wist dus echt niets van kolydraten, eiwitten, vetten enz.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, dat is wel wat makkelijk gesteld. OK, bij jou is het misschien anders, maar bij mij was het dikker worden toch echt iets dat ik zelf deed en had kunnen zien aankomen. Niet dat ik het leuk vond, ofzo. Maar het is wel mijn eigen 'schuld' geweest; ik had zelf eerder in moeten grijpen!
Dan nog blijf ik het achteraf onbegrijpelijk vinden dat je (algemeen, he. niet jij persoonlijk) het zo ver laat komen. Ik had bij de eerste broeken die begonnen te knellen al aan de rem moeten trekken! Maar ik bleef maar eten, eten, etenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:19 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Bij mij was het ook eigen schuld, maar dat kwam meer door onwetendheid. Ik heb nauwelijks biologie gehad op school en ik wist dus echt niets van kolydraten, eiwitten, vetten enz.
Ja ik had wel ergens opgevangen dat suiker en vet verkeerd zijn en dat ongezond eten veel kcal bevat, maar hoe het verder precies zat met gezond eten had ik echt geen (48+) kaas van gegeten.
Ik wel!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:24 schreef teigan het volgende:
Gaat goed dan dyna!!!
Ik zat er net over na te denken, ik zou het eigenlijk helemaal niet leuk vinden om te kunnen eten wat ik wil, en dan met een pilletje niet aankomen. Lijkt mij ook niet gezond, het pilletje zal vast niet alle vitamines aanvullen, en je eet dan ongebalanceerder.
En het sporten en anders eten vind ik wel fijn. Ik ben me meer gaan interesseren voor wat ik eet, en experimenteer daar ook steeds wat meer mee... En dat is eigenlijk wel heel tof!
Wow de pindakaasquote:
ik schommel vanaf groep 3 lagere school altijd met dik zijn normaal zijn terwijl wij vroeger nauwelijks ongezond aten. ik werd met mijn 10/11 jaar naar de dietiste gestuurd nooit niks afgevallen. wel dingen veranderd bijv geen volle merk meer geen sausjes over de groente. Bij mij valt er hier bij ons thuis ook niks meer te veranderen. Echte eetbuien heb ik nooit gehad. Maar afgelopen jaar is het gewoon te gek 35 kilo aan komen. En van mijn eten kan niks meer af want dan val ik om.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik was op de lagere school al veel te dik (zo'n 70 kilo!), maar mijn moeder was heel erg tégen lijnen. Want dat was niet goed op die leeftijd. Ja, dat klopt misschien wel, maar er bestaat ook nog zoiets als anders gaan koken en je kind niet elke avond 2 enorme borden vol eten laten opscheppen. En mijn voorliefde voor vet en vette randjes van vlees (ik kreeg van iedereen alle vette stukjes) kan ook nooit gezond zijn geweestIk moet er nu niet meer aan denken
Toen ik op mijn 13e voor het eerst ging lijnen had ik echt geen flauw benul van wat ik deed. Ik volgde een 1000 kcal dieet met zo'n kcal-boekje met tabellen. Echt niet gezond voor iemand in de groei![]()
Bij mij moet het zwaarder worden echt door eten (en genetica) zijn gekomen, want ik sportte héél erg veel. En tv-kijken mocht ik niet overdag en een pc was er nog niet, dus ik speelde altijd buiten.
Maar ik denk ook niet dat de meesten in dit topic wel slank waren op kinder- en tienerleeftijd.
Enne, geef mij maar zo'n pil hoor! Je kan ook overdrijven met alles per se zelf willen doen.
Ow... nee dat valt wel mee hoe lang ik ben. Wat ik wilde posten was middelmaat W38 of W40 (afhankelijk van de pasvorm). Mijn lengte was niet 40quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan nog blijf ik het achteraf onbegrijpelijk vinden dat je (algemeen, he. niet jij persoonlijk) het zo ver laat komen. Ik had bij de eerste broeken die begonnen te knellen al aan de rem moeten trekken! Maar ik bleef maar eten, eten, eten
Maar tof van je broekmaat; je bent dus ook gewoon heel lang! Ha, dat wordt nog lachen, 5 maten kleiner: dan hebben ze de combi lengte/breedte helemaal niet meer
Ik heb me daar altijd over verbaasd, die blindheid van de kledingindustrie. Ze maken heel veel kleding voor kleine maten, terwijl iedereen steeds dikker wordt en de gemiddelde vrouwen maat in Nederland maat 44 is! In winkels blijven S en XS en zo altijd hangen. Als je in de uitverkoop kleren bekijkt zijn het heel erg veel kleine maatjes. En ik maar denken dat winkels en fabrikanten geld willen verdienen.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:29 schreef dyna18 het volgende:
Ik heb nu een W40 L32 gekocht. Maar ja.... het is wel heel duidelijk dat alle fabrikanten zich vooral richten op slanke mensen. Die hebben veel meer keuze aan broeken.
Ik verbaas me vooral over het feit dat er nog altijd wordt ontworpen op kleine maatjes. Bij ketens zoals h&m zijn kleren ontworpen voor slanke meisjes met weinig kont. Die modellen worden dan wel uitvergroot voor de grotere maten, maar dat zit&staat vaak voor geen meter op forsere vrouwen.quote:Op zondag 8 februari 2009 07:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me daar altijd over verbaasd, die blindheid van de kledingindustrie. Ze maken heel veel kleding voor kleine maten, terwijl iedereen steeds dikker wordt en de gemiddelde vrouwen maat in Nederland maat 44 is! In winkels blijven S en XS en zo altijd hangen. Als je in de uitverkoop kleren bekijkt zijn het heel erg veel kleine maatjes. En ik maar denken dat winkels en fabrikanten geld willen verdienen.
En dan mét het risico dat ze bij het ontwerpen van grotere maten denken dat je alleen tenten en laagjes aan kanquote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over het feit dat er nog altijd wordt ontworpen op kleine maatjes. Bij ketens zoals h&m zijn kleren ontworpen voor slanke meisjes met weinig kont. Die modellen worden dan wel uitvergroot voor de grotere maten, maar dat zit&staat vaak voor geen meter op forsere vrouwen.
Of ligt dat aan mij?
Wil je goedzittende, flatteuze kleding in grotere maten, dan moet je al snel uitwijken naar echt 'dameswinkels''.
Hobbezakken is het toch? Zonder L?quote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Veel kleren voor grote maten vind ik van die hobbelzakken
quote:Op zondag 8 februari 2009 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Veel kleren voor grote maten vind ik van die hobbelzakken
H&m, die hebben zulke leuke kleren, en de grote maten afdeling is vreselijk.... Weinig kleren, en vaak zo onflatteus. En die maten daar... Ik moet daar altijd zoeken naar minstens 2 maten groter, mijn eigen maat daar pas ik nooit.quote:Op zondag 8 februari 2009 15:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over het feit dat er nog altijd wordt ontworpen op kleine maatjes. Bij ketens zoals h&m zijn kleren ontworpen voor slanke meisjes met weinig kont. Die modellen worden dan wel uitvergroot voor de grotere maten, maar dat zit&staat vaak voor geen meter op forsere vrouwen.
Of ligt dat aan mij?
Wil je goedzittende, flatteuze kleding in grotere maten, dan moet je al snel uitwijken naar echt 'dameswinkels''.
Gewoon lekker, avonturenfilmquote:Op zondag 8 februari 2009 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond The Librarian deel I juist wel erg leuk
Hier vind je info over voetblessures. Ik heb zelf last gehad van een pees die net achter de buitenkant van de enkel langsloopt, met goed koelen is het overgegaan zonder dat ik hoefde te stoppen met hardlopen. Makkelijkste manier van koelen is met een ijsblokje, paar keer per dag een paar minuten over de pijnlijk plek bewegenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb trouwens onwijs last van het stukje voet tussen mijn hak en enkel. (links) morgen maar even niet rennen...
Dank je wel, maar mijn plekje staat er niet op.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hier vind je info over voetblessures. Ik heb zelf last gehad van een pees die net achter de buitenkant van de enkel langsloopt, met goed koelen is het overgegaan zonder dat ik hoefde te stoppen met hardlopen. Makkelijkste manier van koelen is met een ijsblokje, paar keer per dag een paar minuten over de pijnlijk plek bewegen
Geinig filmpje inderdaad, de hoeveelheid fetakaas, rauwe aardappel en kidneybonen vielen me mee.
Als je graag wil googlen, probeer dan eens te zoeken naar de meniscusquote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
En beide pijntjes zijn ongooglebaarVolgens hardloopsites ka je alleen last hebben van de buitenkant van je knie. Hebben ze mijn x-benen nog niet gezien
Doet pijn aan de binnenkant van je knie. Remedie: bovenbeenspieren sterk maken en rust houden. Hoop dat dit het niet is, het is een vreselijk vervelend blessure.quote:De menisci zitten verbonden met het omliggende weefsel en zwerven niet geheel los door de omgeving. De binnenmeniscus (mediale meniscus) zit iets steviger vast en kan daardoor eerder in de knel komen en beschadigd raken.
Pijn zit aan de buitenkant toch?quote:Op zondag 8 februari 2009 21:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Binnenkant voet:
[ afbeelding ]
(alleen die voet klopt niet, mijn enkel zit hogerMaar het is dus echt de zijkant van mijn hak, niet de onderkant.
quote:Op zondag 8 februari 2009 23:10 schreef freecell het volgende:
Nee, pijn zit aan de BINNENKANT! Heus, voeten hebben ook een binnenkantDe kant van mijn grote teen zeg maar
Is de gemiddelde maat van de nederlandse vrouw ondertussen al 44?? Waar haal je dat vandaan? Ik dacht dat het 40/42 was?quote:Op zondag 8 februari 2009 07:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb me daar altijd over verbaasd, die blindheid van de kledingindustrie. Ze maken heel veel kleding voor kleine maten, terwijl iedereen steeds dikker wordt en de gemiddelde vrouwen maat in Nederland maat 44 is! In winkels blijven S en XS en zo altijd hangen. Als je in de uitverkoop kleren bekijkt zijn het heel erg veel kleine maatjes. En ik maar denken dat winkels en fabrikanten geld willen verdienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |