Ik vergeet altijd te updaten en dan rol je er vanzelf uitquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:59 schreef zesje het volgende:
Hey nog een vraagje, waarom staan de vaste bewoners zoals Isa en Teigan en Levi van dit topic eigenlijk allemaal niet in het lijstje?
Het, dat is ook een goed ideequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:11 schreef teigan het volgende:
Goeie keuze freecell.
Zo had ik laatst 's avonds zin om wat te snacken, toen heb ik een paprika in stukjes gesneden, wat dipperigs gemaakt en dat opgegeten. Was vast een stuk gezonder dan de chips die ik anders zou pakken...
Receptjes pleazzequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Het, dat is ook een goed idee
Ik kan hele lekkere dips maken
Ik sluit me bij Fuente aan, receptjes graag...quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Het, dat is ook een goed idee
Ik kan hele lekkere dips maken
Je moet gewoon alleen naar je houding kijken en niet naar de restquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou het niet om aan te zien vinden, als ik continue naar mezelf in spiegels keek terwijl ik rood en bezweet benMaar je hebt wel gelijk wat dat corrigeren betreft, je ziet dan wel direct of je ook doet wat de instructrice vooraan doet.
Klinkt heel goed.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb mezelf op een streng sportregime gezet.
3 keer per week naar de sportschool, 3 keer hardlopen en 3 keer naar mijn werk fietsen.
Nu alleen nog afleren om 's avonds te gaan snoepen.
Lijkt me wel? Dat is toch ook spiertraining lijkt me. Misschien dat het harder gaat met gewichten, maar volgens mij kun je van 'gewoon' veel meer bewegen ook wel aankomen, maar ik zou als ik jou was me daar niet zo op vastpinnen, dat van 'ik moet afvallen en snel ook' (niet dat ik daar zelf geen moeite mee heb hoor!) want het gaat vooral om een verandering van levensstijl, eetgewoonten en eet- en beweeggedrag mijns inziens.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:43 schreef zesje het volgende:
Kan je trouwens meer spieren krijgen van cardio en pilates? Of is dat alleen van trainen met gewichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |