Geen idee, maar de site ziet er een beetje template-13-in-een-dozijn uit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef PKfotografie het volgende:
iemand ervaringen met www.fotofabriek.nl ?
wil daar een boekje laten drukken maar geen idee hoe de kwaliteit is.
(ja ja vroeg het in het vorige topic ook al. maar die is nu dicht
expres er niet ingezet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee, maar de site ziet er een beetje template-13-in-een-dozijn uit.
En we gaan niet vergeten te tellen he PK
moet toch op een of andere manier men tvp fatsoenlijk makenquote:
Waarom er geen FOT in stond, geen idee. Ik heb 'm niet geopendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
expres er niet ingezet.
waarom stond in de oude SC wel dat het nummer 117 was maar niet dat het van FOT was?
dacht dat FOT belangrijker was als het topic nummer.
staat een beetje van kijk ons eens veel slap ouwehoeren in de sc.
Ik had even gegoogled, maar ik kon zo snel geen ervaringen vinden.quote:had trouwens via een vergelijkings site die fabriek gevonden en daar waren ze er goed over te spreken.
maar vroeg me af wat de fotografen er van vonden.
meningen van huis tuin en keuken fotoboekjes schiet niet echt op.
(en moet wel een goed boekje worden. wil minimaal 30-30cm of meer aan formaat.)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom er geen FOT in stond, geen idee. Ik heb 'm niet geopendMaar ik denk niet dat daar bewust over nagedacht is. En 117 is niet zo veel, het Eindhoven-topic zit al op 1500 ofzo
![]()
[..]
Ik had even gegoogled, maar ik kon zo snel geen ervaringen vinden.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:31 schreef PKfotografie het volgende:
wil eens een fotoboek in elkaar plakken, is fotofabriek.nl iets?
http://www.onlinefotoservices.nl hier komen ze goed uit de bus, maar je weet nooit of de mensen die daar hebben gereageerd ook echt kennis hebben.
dat iig , maar vroeg me af of er mensen het kende. wat ik dus tegen kwam is dat ze beter werk leveren als een Blurb of pixum.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
PK, ik heb nu ervaringen met Pixum en met Blurb. Beiden leveren goed spul af wat mij betreft. Pixum is alleen duurder dan Blurb. Bij Blurb moet je wel zorgen dat je het premium-papier selecteert EN ze drukken wat donkerder af heb ik gemerkt. Er raakt wat kleur kwijt. Maar als je dat van te voren corrigeert in de foto dan is er niets aan de hand. Ik zou wel een kleine beperkte proefdruk laten doen voor je echt iets belangrijks gaat bestellen
vindt t eigenlijk totaal niksquote:Op woensdag 4 februari 2009 06:53 schreef ..bennie het volgende:
Hey, een abstracte ende kunstzinnige SC.
Tijd voor een uiting:
[ afbeelding ]
Ik vind het meer een geeuw dan een schreeuw. Dus geeuw ik GOEDEMORGENS!
http://www.drukwerk.biz/quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:30 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat iig , maar vroeg me af of er mensen het kende. wat ik dus tegen kwam is dat ze beter werk leveren als een Blurb of pixum.
en wil graag eerste rang zitten ookal kost het een tientje meer. dat maakt niet echt uit
waar ben je niet tevreden over?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:36 schreef Flaccid het volgende:
Hey ik heb een vraagje. Ik heb een foto die ik groot wil laten afdrukken. Nu ben ik niet helemaal tevreden met het resultaat so far (dus slechts de foto). Moet ik daar een eigen topic over openen?
Kleuren.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar ben je niet tevreden over?
owjah hoi
Wat mist er volgens jou dan? Ik zie witte bergen waar ze wit horen te zijn volgens mij.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kleuren.
[ afbeelding ]
Wadoyathink?
Wow, mooie foto hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:42 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Kleuren.
[ afbeelding ]
Wadoyathink?
Je zou kunnen proberen de boel iets te satureren of iets meer contrast toe te voegen. Wat je echter mist op de grote foto is zonlicht op grote delen van je sneeuw. En zon doet in dit geval wonderen ben ik bang.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:48 schreef Flaccid het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik vind de kleuren hier mooier, maar ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb.
[..]
Dankje. Ik ga hem ook op groot formaat afdrukken.
Vind ik eerlijk gezegd in dit geval niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen de boel iets te satureren of iets meer contrast toe te voegen. Wat je echter mist op de grote foto is zonlicht op grote delen van je sneeuw. En zon doet in dit geval wonderen ben ik bang.
Nee, juist niet vind ik. Nu heb je prachtige lagen die je niet had als de zon de gehele berg belichtte.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen de boel iets te satureren of iets meer contrast toe te voegen. Wat je echter mist op de grote foto is zonlicht op grote delen van je sneeuw. En zon doet in dit geval wonderen ben ik bang.
Foto?quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef prupke het volgende:
Een goedeavond allemaal
net kunstzinnig creatief gedaan met als resultaat dat ik onder de verf zit
zie topic voor de wedstrijdquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Foto?
Heb je meteen je abstracte foto te pakken.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik de onderste ging afdrukken, maar ik zocht een voorbeeld van kleuren die ik wilde.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Qua lucht scheelt het niet zo veel hoor, het zijn die dikkere wolken en de anders belichte sneeuw op de onderste foto die 't 'm doen denk ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik zou toch voor de bovenste ipv de onderste gaan als ik moest kiezen.![]()
Blauw toegevoegd via variations? Wat is grijsverloopfilter? Nooit van gehoord. Gek he, dat die kleur zo wazig is daar linksboven.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:16 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de vrijheid genomen om snel iets te proberen. Eerst een quickmask over de bergen gelegd, daarna een beetje met de curves van de lucht gespeeld en wat meer blauw toegevoegd. In totaal nog geen minuut werk en het ziet er meteen een stuk beter uit (vind ik dan).
Heb je trouwens een grijsverloopfilter gebruikt? Dat zou de kleurafwijking (links)boven verklaren. Daar is is ook nog wel wat aan te doen trouwens.
Prettigquote:Op woensdag 4 februari 2009 22:56 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wat ik nu heb. Vind het er best aardig uitzien. Wat denken jullie?
triple post ftw.
Het is btw geschoten met een ixus 75, semi uit de hand. Had steun op een tafeltje.
Ja hoiquote:
Sure looks like it. Iedere keer als ik thuis kom kan ik weer pagina's bijlezenquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
PrettigBen nog steeds van mening dat die schaduwen eigenlijk wat meer zon hadden mogen hebben, maar niet slecht
Weinig SC trouwens vandaag. Of gebruiken we daar het FB-topic tegenwoordig voor?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:59 schreef prupke het volgende:
vandaag maar eens vroeg naar huis gegaan bij gebrek aan winkelend volk.
Nu moest ik zelf nog gaan shoppen voor kleding en schoenen...en als ik ergens wel een hekel aan heb ...is het dat wel
Maar afijn in een half uur tijd 2 ribben kwijt en geen 1 pakhok gezien (schoenen wel gepast btw) ben ik wat kleding en schoeisel rijker
Eerst regen, nu zonquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:56 schreef ..bennie het volgende:
Goeismorgens. Is het overal zo'n lekker weer?
Feli met de boekenquote:
Ik bedoel het origineel dus he.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:31 schreef Ynske het volgende:
kleur? gloed? hij is bijna diepzwart op veel stukken.
k zie maar 1foto?quote:
Het origineel op mijn pc. Zo gauw ik em op Flickr Upload gaan de kleuren eraan. Photobucket doet hetzelfde.quote:
Have funquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:25 schreef Ronalld het volgende:
Hoe komt het dat als ik een foto upload hij de kleuren gigantisch verkracht? Ik heb gehoord van kleine verschillen maar dit is wel heel vreemd. Op Flickr komt mijn foto er zo uit:
[ afbeelding ]
Terwijl het origineel veel meer kleur en beetje oranje gloed heeft.. Verschilt dat per site? Of wat is het probleem?
Dank dank dankquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:15 schreef prupke het volgende:felicitaties voor mr RubberDuckey
feli met je diploma
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:15 schreef prupke het volgende:
felicitaties voor mr RubberDuckey
feli met je diploma
begruikte gebruikte theezakkies op je augen leggenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:04 schreef kvdv het volgende:
Damn... opgezwollen oogleden zijn arelaxt... al helemaal als het je zoekeroog betreft.
* kvdv last heeft van weird iets aan oog ?!
Ik ga voor Normandiequote:Op zondag 8 februari 2009 14:19 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik zou persoonlijk voor Ierland kiezen.![]()
lol.. lullige baas heb jequote:Op maandag 9 februari 2009 05:59 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalNieuwe week, nieuw feestje
En deze week met een dagje externe consultants en twee dagen een duitse collega over de vloer en nee, we mogen niet over fietsen beginnen van de baas
Professioneel speuren in de zin van "reddingsbrigade" of bij een cursus / club en hebben ze gewoon jullie hulp in geroepen? Zelf met mijn hond ook nog een tijdje, in 2007, gespeurd en een beginners-cursus gevolgd in het Amsterdamse bos. Zo leuk! Uiteindelijk kon ze na een maand spoortjes van 250 meter, die zo'n 30 minuten waren verwaaid, uit lopen. En verder sorteren van sleutels, verloren apport, dat soort dingen. Jammer genoeg was ze toen al fysiek niet echt meer in staat om verder te gaan dus op dat niveau is ze blijven steken.quote:Op maandag 9 februari 2009 08:29 schreef ..bennie het volgende:
Gisteravond na drie dagen zoeken met speurhonden een pupsel in het grote bos bij Austerlitz terug weten te vinden (die was sinds dinsdag vermist). Voelt best lekker.
Nice! Nog iets geraaktquote:Op maandag 9 februari 2009 12:44 schreef Erasmo het volgende:
Net met de goalkeeper gevuurd![]()
[ afbeelding ]
Onder normale omstandigheden raak je niks met een goalkeeper. en als je er wel het goede ding mee raakt zat je al op een linke plekquote:
Honden van een reddingsbrigade leren revieren op mensengeur, dat gaat zonder geuraanbod. De reddingsbrigade was wel gebeld, maar die hadden laten weten dat hun honden inderdaad alleen mensen kunnen zoeken. Mijn eigen hond train ik nu ruim een jaar op praktijkspeuren in principe wel op mensengeur na aanbod, maar ik bied dus buiten de training ook andere geur aan, ik wil haar op geuraanbod trainen, ongeacht wat voor geur dat is en daarnaast heb ik een tijd met het knpv zoekhonden programma meegedaan, dat is revieren, sorteren, etc. Het aanbod is niet professioneel als in commercieel, de kwaliteit wel. In ieder geval van een van de andere aanwezige honden, die ook al oa losgeslagen paarden, een ontsnapte slang, die varaan intertijd en andere honden heeft weten te localiseren. Voordat je samen met je hond een hecht inzetbaar team bent, ben je al snel twee jaar aan het trainen. Speuren is een genot voor de honden, voor vrijetijdsbesteding kan zo'n beetje iedere hond speuren en als je zo nu en dan ook nog echte inzet hebt is het helemaal een feestjequote:Op maandag 9 februari 2009 12:52 schreef P_B het volgende:
[..]
Professioneel speuren in de zin van "reddingsbrigade" of bij een cursus / club en hebben ze gewoon jullie hulp in geroepen? Zelf met mijn hond ook nog een tijdje, in 2007, gespeurd en een beginners-cursus gevolgd in het Amsterdamse bos. Zo leuk! Uiteindelijk kon ze na een maand spoortjes van 250 meter, die zo'n 30 minuten waren verwaaid, uit lopen. En verder sorteren van sleutels, verloren apport, dat soort dingen. Jammer genoeg was ze toen al fysiek niet echt meer in staat om verder te gaan dus op dat niveau is ze blijven steken.
Maar speuren zouden meer mensen met hun hond moeten doen. Zo tof om die blik van ze te zien als ze succesvol zijn geweest. Af en toe bukken voor laag hangende takken en oppassen voor een verzwikte enkel maar het is het waard...
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef Chanty het volgende:
Morgenochtend naar de dokter. Daar in de wachtkamer gaan zitten en observeren hoe mensen wachtenIk heb toch wel een heerlijke studie
Nou....quote:Op maandag 9 februari 2009 22:59 schreef Chanty het volgende:
Ik hoop dat er een kind komt voor een wrattenbehandelingDat geeft zo leuke reacties in de wachtkamer
Ja preciesquote:Op maandag 9 februari 2009 23:05 schreef prupke het volgende:
[..]
Nou....
mijn zus en ik hebben allebei een keer op de zelfde dag een wrat uit de voeten moeten laten snijden...
als je allebei gilt als een varken dat geslacht word en je kijkt dan in de wachtkamer....
iedereen witte gezichten en de kinders alvast janken om wat er komen gaat
Dan zou je aan mij een lastige hebben. Ik ben een van de mensen die verveeld maar ontspannen in de wachtkamer zitquote:Op maandag 9 februari 2009 22:49 schreef Chanty het volgende:
Morgenochtend naar de dokter. Daar in de wachtkamer gaan zitten en observeren hoe mensen wachtenIk heb toch wel een heerlijke studie
Idem hier, vooral notulen maken van overleg gisteren. God, wat heb ik een hekel aan dat papierwerkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhWeer op kantoor
Het belooft een enerverende dag te worden
Weinig lastig aan. Denk dat ik juist blij met je zou zijn omdat je zorgt voor wat actie. De meeste mensen zullen namelijk zitten lezen of voor zich uitstaren maar wel zo dat ze vooral niet in contact komen met andere mensen. Als jij grappen zit te maken doe je juist het tegenovergestelde, neem aan dat mensen namelijk wel op je reageren. Anders zou het overigens nog grappiger zijn want dan benadrukt het alleen nog extra hoe erg mensen vooral GEEN contact willen makenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 08:57 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dan zou je aan mij een lastige hebben. Ik ben een van de mensen die verveeld maar ontspannen in de wachtkamer zit(meestal maak ik dan ook nog grappen over eventuele geluiden uit de behandelkamer, een tandartsboor is altijd een dankbaar onderwerp
)
Dat is wel vaak de realiteit. Ik zit daar met een enorme grijns, maar de meeste mensen vinden het niet zo heel erg grappig. Relativeren is een bijzonder iets tegenwoordig. Ach, ik haal mijn plezier dan ook weer uit de onzekerheid van anderenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:13 schreef Chanty het volgende:
Weinig lastig aan. Denk dat ik juist blij met je zou zijn omdat je zorgt voor wat actie. De meeste mensen zullen namelijk zitten lezen of voor zich uitstaren maar wel zo dat ze vooral niet in contact komen met andere mensen. Als jij grappen zit te maken doe je juist het tegenovergestelde, neem aan dat mensen namelijk wel op je reageren. Anders zou het overigens nog grappiger zijn want dan benadrukt het alleen nog extra hoe erg mensen vooral GEEN contact willen maken
Kom je in de wachtkamer zitten naast me?
je moet er wat voor over hebben hequote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:35 schreef ..bennie het volgende:
Als ik naar mijn huisarts ga mag ik zo extragratis een uur of twee mensen in de wachtkamer bestuderen.
Ik zou eerder zeggen: JIJ ken MIJ nog nietquote:
Kom een keer naar een meet zou ik zeggen. Eind deze maand is er 1 in valkenswaardquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef Chanty het volgende:
Ik zou eerder zeggen: JIJ ken MIJ nog niet
Een half uur is meer regel dan uitzondering. Trek bij serieuze klachten maar een hele dag uitquote:En idd de wachttijden bij sommige dokters zijn echt belachelijkIk baal al als ik een half uur moet wachten. Gelukkig ga ik bijna nooit naar de dokter. Daarom herkende die kerel me ook niet in de wachtkamer
Een slang en een varaan!? Dat is wel een ander niveau dan ik heb gehaald...quote:Op maandag 9 februari 2009 22:08 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Honden van een reddingsbrigade leren revieren op mensengeur, dat gaat zonder geuraanbod. De reddingsbrigade was wel gebeld, maar die hadden laten weten dat hun honden inderdaad alleen mensen kunnen zoeken. Mijn eigen hond train ik nu ruim een jaar op praktijkspeuren in principe wel op mensengeur na aanbod, maar ik bied dus buiten de training ook andere geur aan, ik wil haar op geuraanbod trainen, ongeacht wat voor geur dat is en daarnaast heb ik een tijd met het knpv zoekhonden programma meegedaan, dat is revieren, sorteren, etc. Het aanbod is niet professioneel als in commercieel, de kwaliteit wel. In ieder geval van een van de andere aanwezige honden, die ook al oa losgeslagen paarden, een ontsnapte slang, die varaan intertijd en andere honden heeft weten te localiseren. Voordat je samen met je hond een hecht inzetbaar team bent, ben je al snel twee jaar aan het trainen. Speuren is een genot voor de honden, voor vrijetijdsbesteding kan zo'n beetje iedere hond speuren en als je zo nu en dan ook nog echte inzet hebt is het helemaal een feestje.
Toevallig welquote:Op maandag 9 februari 2009 15:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Onder normale omstandigheden raak je niks met een goalkeeper. en als je er wel het goede ding mee raakt zat je al op een linke plek
Bij onze dokters (man en vrouw) was het heel makkelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen: JIJ ken MIJ nog niet
En idd de wachttijden bij sommige dokters zijn echt belachelijkIk baal al als ik een half uur moet wachten. Gelukkig ga ik bijna nooit naar de dokter. Daarom herkende die kerel me ook niet in de wachtkamer
Da's best slim bedacht maar denk dat weinig assistentes daar trek in hebben. Die telefoon rinkelt al continuquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Bij onze dokters (man en vrouw) was het heel makkelijkBij hem liep alles op schema en als ik bij haar moest zijn en bv om half tien daar zijn , ff bellen om te vragen hoelang het uitliep. Meestal moest je dan een half uur later weer terug bellen voor verdere info
Helaas zijn ze er dit jaar mee opgehouden
beste dokters die ik ooit gezien heb (niet dat ik er vaak kwam btw)
En good evening
ff bellen zit er hier al helemaal niet inquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:50 schreef prupke het volgende:
[..]
Bij onze dokters (man en vrouw) was het heel makkelijkBij hem liep alles op schema en als ik bij haar moest zijn en bv om half tien daar zijn , ff bellen om te vragen hoelang het uitliep. Meestal moest je dan een half uur later weer terug bellen voor verdere info
Helaas zijn ze er dit jaar mee opgehouden
beste dokters die ik ooit gezien heb (niet dat ik er vaak kwam btw)
En good evening
Herkenbaar.quote:Op woensdag 11 februari 2009 07:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Da's best slim bedacht maar denk dat weinig assistentes daar trek in hebben. Die telefoon rinkelt al continu
Dat is heel eenvoudig, zorgen dat je ook daadwerkelijk telefonisch bereikbaar bent tijdens die tijden en de patienten niet continu een ingesprekstoon krijgen te horenquote:Op woensdag 11 februari 2009 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Het is helemaal knap klote wanneer je de patienten niet mag opvoeden zodat ze de volgende keer wel tijdens de gevraagde tijden bellen voor een afspraak.....
ach, maar het werkt nu dus, das het belangrijkste.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:00 schreef EchnaDarr het volgende:
Ongelofelijk. Net een uur zitten kloten om mijn 50D Raws in photoshop aan de gang te krijgen. Alle mogelijke updates geinstalleerd, 3 keer pc opnieuw opgestart, maar nog steeds de melding dat het bestand een verkeerde indeling heeft.
Uiteindelijk bleek er een read-only vinkje op de Camera Raw.8bi aan te staan, waardoor die niet werd overschreven met een nieuwe versie. Waar de installding trouwens niks over roept. Vinkje uitgezet, bestand handmatig overschreven en raws zichtbaar in photoshop.
Dank je wel, jongens, voor zo'n goed systeem!
quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:00 schreef EchnaDarr het volgende:
Ongelofelijk. Net een uur zitten kloten om mijn 50D Raws in photoshop aan de gang te krijgen. Alle mogelijke updates geinstalleerd, 3 keer pc opnieuw opgestart, maar nog steeds de melding dat het bestand een verkeerde indeling heeft.
Uiteindelijk bleek er een read-only vinkje op de Camera Raw.8bi aan te staan, waardoor die niet werd overschreven met een nieuwe versie. Waar de installding trouwens niks over roept. Vinkje uitgezet, bestand handmatig overschreven en raws zichtbaar in photoshop.
Dank je wel, jongens, voor zo'n goed systeem!
Mjah, als het langer had geduurd was er iets gesneuveld. Monitor, muis, toetsenbord waren de meest waarschijnlijke kandidaat. Ook omdat die laatste 2 draadloos zijn, die gooien makkelijk.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:05 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ach, maar het werkt nu dus, das het belangrijkste.
(denk dat ik dat vinkje niet binnen een uur had gevonden)
met snoertje kun je ze rondslingeren, krijgen ze meer vaart en komen dus verder. heeft zo zijn voordeelquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mjah, als het langer had geduurd was er iets gesneuveld. Monitor, muis, toetsenbord waren de meest waarschijnlijke kandidaat. Ook omdat die laatste 2 draadloos zijn, die gooien makkelijk.
Erbovenop? Dat is zonde?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:42 schreef prupke het volgende:
Ik was vandaag zwaar geneigd om 1 van onze pc's van het werk op de N69 te zetten!!!
als ze werken zijn het toffe dingen , maar owee als ze niet doen wat ik wil .....murderrrrrr
N69 is een van de druktste n wegen van nederland , vele vrachtwagens denderen daarover heen.quote:
Ik dacht dat je het over een mobieltje had.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:58 schreef prupke het volgende:
[..]
N69 is een van de druktste n wegen van nederland , vele vrachtwagens denderen daarover heen.
En dan is het zonde van de pc
wel makkelijk voor mij om te doen, ik hoef alleen maar naar buiten te lopen en dat vergt minder energie dan met een pc gaan smijten
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over een mobieltje had.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Chanty het volgende:
Vanavond met Bounty naar de dierenartsSinds ie een maand geleden gecastreerd is, eet ie super weinig. Eerst 70-80 gram per dag en nu 20-25 gram... Zelfs een blikje vis eet ie niet meer op
En bijna een kilo afgevallen
Neequote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
NeeNet kattenbak schoongemaakt en zag wat korrels met bloed eraan, maarja...
a. geen idee van wie van de twee het bloed is
b. kon niet zien of het ook IN de ontlasting zat, kan dus ook gewoon een wondje zijn.
Hoop maar dat de DA iets vindt,...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:37 schreef Chanty het volgende:
Bijna 1,5 uur bij de DA gezeten en 180 euro armer... Ze hebben echt vanalles onderzocht en gevraagd en getest. Hij heeft iig hoge koorts, ze hebben wat bloedwaarden gemeten en alles was in orde op het HB gehalte na. Dat betekent een tekort rode bloedlichaampjes. Toen hebben ze getest of hij geen HIV op leukemie heeft. Dat waren 15 hele lange minutenGelukkig waren de testen negatief. Dat betekent wel dat het onduidelijk is wat het nu wel is omdat verder alles prima eruit ziet. Waarschijnlijk zit er ergens een infectie. Daar krijgt ie nu pilletjes voor en als het niet verbetert over een paar dagen moet we terug, anders over tien dagen. pfffff
Bedank eerder de overheid, die zijn nog steeds verantwoordelijk voor het onderhoud aan de infra van het spoor. NSR heeft daar weinig mee te maken, die zijn alleen gebruiker van het spoor van de overheid.quote:
Uhmmm P.. D-Day was in juni 1944. Ik geloof dat je iets te laat bent.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhVandaag gezellig een dagje thuiswerken
Auto moest naar de garage en dit spaart weer vervangend vervoer uit
Net de vakantie geregeld en betaaldNormandie, here I come
![]()
Het wordt dan ook geen D-Day (dit jaar overigens 65 jaar geleden dus weer een megaviering en zo...helaas ga ik pas eind juliquote:Op maandag 16 februari 2009 10:01 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Uhmmm P.. D-Day was in juni 1944. Ik geloof dat je iets te laat bent.
Geertje Wilders Wannabeequote:Op maandag 16 februari 2009 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt dan ook geen D-Day (dit jaar overigens 65 jaar geleden dus weer een megaviering en zo...helaas ga ik pas eind juli) maar een P-day voortaan bekend als 'the day that P invaded Normandy'
Jaquote:
Waarom zou dat gaan vervelen? Je bent weg uit NL, het is een schitterende omgeving daar, veel te zien ook en zo en daar kan ik me wel mee vermakenquote:Op maandag 16 februari 2009 12:01 schreef Ynske het volgende:
k vind t knap dat t je niet verveeld om zo snel alweer die kant uit te gaan
k heb daar veel gezien vorig jaar, wil nu wel weer wat anders zienquote:Op maandag 16 februari 2009 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou dat gaan vervelen? Je bent weg uit NL, het is een schitterende omgeving daar, veel te zien ook en zo en daar kan ik me wel mee vermaken![]()
![]()
Oftewel.... jij stuitert straks door het college heen?quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef Chanty het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
How to survive today? .... Juist:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
etc.
Stuur kvdv of erasmo even een pm-tje. Die zullen je er vast graag vanaf helpen denk ikquote:Op maandag 16 februari 2009 18:45 schreef Dertien_ het volgende:
Hoooi, ik weet niet of ik het hier even snel kan posten, maaaar ik heb rolletjes Kodak Ektachrome 100 G waaar ik graag van af zou willen, dus ik weet niet of iemand hier intresse heeft?
Al dat werken, dat kan nooit gezond zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 04:11 schreef -gt- het volgende:
kijk maar naar je onderschrift
* -gt- gaat nog wat werken
dan ben jij of heel vroeg begonnen of je doet maar een halve dag.quote:
Ben vroeg begonnen, heb de nachtdienst afgelost om 5:45. Mijn aflossing komt om 13:45. Morgen gelukkig avonddienst, zodat ik niet hondsvroeg mijn bed uit moet, maar lekker kan uitslapenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan ben jij of heel vroeg begonnen of je doet maar een halve dag.
ik ga inidergeval door tot half 5
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:00 schreef Ynske het volgende:
jaaa, mn spin zit op de afleverroute van de TNT
Spyderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ben vroeg begonnen, heb de nachtdienst afgelost om 5:45. Mijn aflossing komt om 13:45. Morgen gelukkig avonddienst, zodat ik niet hondsvroeg mijn bed uit moet, maar lekker kan uitslapen![]()
[..]
Gefeliciteerd(Spinnen mogen zan van houden
)
Mogguh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalVandaag weer vanaf kantoor
Ow, die spyderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Spyder
vond t nu wel een goede investering
k heb maar 1 monitor dus das hier geen probleemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
Ochtend.![]()
Nadeel van de express is dat je maar 1 scherm kan callibreren.
* Isdatzo auto naar de garage brengt
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb maar 1 monitor dus das hier geen probleem
overigens is het niet 1 monitor , maar 1 monitor per pc.
dus op meerdere plaatsen is geen probleem
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef -Robbedoes- het volgende:
Als je je ooit af vroeg welk merk het meest door pro's gebruikt wordt moet je hier eens kijken
Maar die heeft geen rood randjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
Sony geilt ook op wit
[ afbeelding ]
gelukkig nietquote:
dat wilde ik nou ook net zeggenquote:
de nieuwste versie is 2.3.5 die staat erop, maar ik vind niet in mn systray iets dat geladen isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef P_B het volgende:
[ afbeelding ]
De Mark II dan maar uitbrengen?
Maar goed, on a more serious note. Zag dat het over de spyder ging. Ik weet niet of hij al mee op cd wordt geleverd maar ik kwam er een tijdje geleden achter dat ze een nieuwe versie van de software hebben uitgebracht.
Vooral de Utility heeft een paar handige updates gekregen. Zo kan je bijvoorbeeld instellen om de hoeveel minuten hij een lichtmeting doet (of juist niet) en of het blauwe ledje aanblijft (pulseerde eigenlijk altijd, dus ook 's nachts). Een andere handige toevoeging is dat hij tijdens het opstarten van Windows nu ook een scherm laat zien waarop hij aangeeft of het kleuren-profiel goed geladen is. Uit mijn hoofd is het versie 3.0.7.
Whoops... De slaap uit mijn ogen gewreven, iets beter mijn best gedaan, geklikt en gezien dat jij de 2 Express hebt. Mijn verhaal is alleen van toepassing op de 3 Pro. Mea Culpa!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
de nieuwste versie is 2.3.5 die staat erop, maar ik vind niet in mn systray iets dat geladen isen een blauw ledje heb ik niet?
okquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:31 schreef P_B het volgende:
[..]
Whoops... De slaap uit mijn ogen gewreven, iets beter mijn best gedaan, geklikt en gezien dat jij de 2 Express hebt. Mijn verhaal is alleen van toepassing op de 3 Pro. Mea Culpa!
DIE ZAG IK LAATST NOG OP CENTRAAL! WAAR MOET IK HEENBELLEN?!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef Ynske het volgende:
net in opsporing verzocht, ze zoeken iemand die info heeft
word er gezegd
"dit is de man"
en wat word er getoond?
[ afbeelding ]
euh? ja!
Krijgen heel langzaam het gevoel dat het beter gaat. Gisteren kittenvoer gekocht zodat ie wat meer voedingsstoffen binnenkrijgt en weer sneller aankomt. De afgelopen 24 uur heeft hij 55 gram gegeten, dat is dus ruim een verdubbeling. Het is nu even afwachten of dat gewoon is omdat hij nieuw voer heeft of dat dat vandaag ook verder aanhoudt. En het blijft nog de vraag hoeveel poes wegsnaait. Ze heeft ook wel wat kittenvoer gehad, maar aast nog altijd op Bounty's bakje. "Hey hij heeft iets anders!quote:
Dat klinkt okquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Krijgen heel langzaam het gevoel dat het beter gaat. Gisteren kittenvoer gekocht zodat ie wat meer voedingsstoffen binnenkrijgt en weer sneller aankomt. De afgelopen 24 uur heeft hij 55 gram gegeten, dat is dus ruim een verdubbeling. Het is nu even afwachten of dat gewoon is omdat hij nieuw voer heeft of dat dat vandaag ook verder aanhoudt. En het blijft nog de vraag hoeveel poes wegsnaait. Ze heeft ook wel wat kittenvoer gehad, maar aast nog altijd op Bounty's bakje. "Hey hij heeft iets anders!![]()
wil ook
![]()
"
Komt goed johquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:42 schreef Chanty het volgende:
Nou de goede hoop vervliegt alweer. Bounty heeft tot nu toe nog bijna niks gegetenBegint erop te lijken dat ie alleen zoveel had gegeten omdat het nieuw was. Vandaag krijgt ie het vijfde pilletje van de tien. Rest van de dag/ nacht maar afwachten en morgen. Anders denk ik dat we morgenavond maar weer teruggaan naar de DA. Aangezien die zei dat als er niks veranderde binnen een aantal dagen we eerder terug moesten komen
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2009 07:41 schreef dekkered het volgende:
moguh![]()
En weer een dag op het kantoor.
Dit was een avondje vrijquote:Op donderdag 19 februari 2009 08:57 schreef ..bennie het volgende:
@PdeHoog komen er wel nog foto's of heb je een avondje 'vrij' gehad?
nee iemand van het zelfde bedrijf.quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Chanty het volgende:
Als t een of ander reparatiepoppetje is: Die zijn altijd veeeel te laat
Het nut is dat mensen minder snel aanspraak maken op hun zorgverzekering en dus niet meer voor ieder kuchje naar de dokter gaan. In jouw geval betekent dat dus ongetwijfeld dat je ieder jaar die 155 euro kan neertellen. En ja, dat is unfair in jouw geval.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik wil even klagen...
Ik vind net een leuke brief in de brievenbus. Heb begin dit jaar een irisontsteking gehad, als bijeffect van een chronische spierziekte. Dik een week niet kunnen werken, autorijden, noem het maar op. 5 weken lang moeten druppelen en zalfjes smeren.
Krijg ik nu dus een brief van de zorgverzekeraar
[...knip...]
Zo, tot zover mijn geklaag.
Gek hè, dat mensen liever met de auto rijzen dan met het OV. Hoe zou dát toch komenquote:Op donderdag 19 februari 2009 17:50 schreef Chanty het volgende:
Ja als je uit Frankrijk komt wil het wel eens wat langer duren
Bij de NS was het vandaag ook weer volop feestDrie ongelukken op 1 traject waar ik last van had
hoe krijgen ze het voor elkaar, zijn zeker de nieuwe blaadjes op de weg
Heb Rob maar gevraagd me op te halen in Leiden, complete chaos
Het leuke is dat ik met andere mensen in deze helemaal niks te maken heb. Dat andere mensen niet kunnen autorijden betekend toch ook niet dat ik niet mag autorijden? Daar hebben we toch ook iets op gevonden.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
Het nut is dat mensen minder snel aanspraak maken op hun zorgverzekering en dus niet meer voor ieder kuchje naar de dokter gaan. In jouw geval betekent dat dus ongetwijfeld dat je ieder jaar die 155 euro kan neertellen. En ja, dat is unfair in jouw geval.
Niet alleen de zorgverzekeringen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:44 schreef ..bennie het volgende:
De hele wijze waarop de zorgverzekering momenteel werkt doet mij meer aan mafiose praktijken denken dan aan zekerheid.
De meeste van die dingen stammen uit de koker van het vorige kabinet. Met partijen die nu niet aan de macht zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:44 schreef ..bennie het volgende:
De hele wijze waarop de zorgverzekering momenteel werkt doet mij meer aan mafiose praktijken denken dan aan zekerheid.
Ik heb volgend jaar geen OV meer en gezien de treinprijzen en benzineprijzen is het sowieso al voordeliger om een auto te nemen dan. En aangezien ik liever in de file sta dan continu die pokkevertragingen denk ik dat dat m ook gaat worden. Ik ga altijd al ruim op tijd weg en dan nog kom ik gewoon te laatquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gek hè, dat mensen liever met de auto rijzen dan met het OV. Hoe zou dát toch komen. Buiten de spits is het in vrijwel alle gevallen reistijd met de auto + 30%, en in de spits is 't zo stampdruk dat 't ook niet leuk meer is
. En met de auto wéét je tenminste hoe lang je in de file staat en wanneer je moet vertrekken om op tijd op je werk/studie te zijn.
Als 'chronisch zieke' krijg je toch weer extra belastingvoordeel (lagere drempel aftrekposten ofzo?), die die 150 euro extra risico weer compenseren?quote:Op donderdag 19 februari 2009 20:11 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik wil even klagen...
Ik ben chronisch 'ziek', maak dus elk jaar meer dan 155 euro kosten en mag dus elk jaar betalen aan onze fantastische regering. Kan iemand mij alsjeblieft uitleggen wat hier het nut en voornamelijk de logica van is?
quote:Op donderdag 19 februari 2009 10:43 schreef Chanty het volgende:
Als t een of ander reparatiepoppetje is: Die zijn altijd veeeel te laat
Ik deel je blijdschap! Volkomen onverwacht en stiekem gewoon een gestolen overwinning. Maar hey, who cares als je zo'n 5 basisspelers mist en tegen de nummer 4 van Italië speelt. Hopelijk nemen ze dit vertrouwen mee de competitie in. Voor je het weet wordt het nog wat...quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
Jajjaa AJAX![]()
![]()
![]()
Kennedy
![]()
![]()
En stekelenburg keepte weer een goede wedstrijd![]()
![]()
Dit maakt mijn week weer goed![]()
En twente ook gewonnen
Helaas ben ik er niet als Ajax volgende week thuis speeltquote:Op donderdag 19 februari 2009 23:05 schreef P_B het volgende:
[..]
Ik deel je blijdschap! Volkomen onverwacht en stiekem gewoon een gestolen overwinning. Maar hey, who cares als je zo'n 5 basisspelers mist en tegen de nummer 4 van Italië speelt. Hopelijk nemen ze dit vertrouwen mee de competitie in. Voor je het weet wordt het nog wat...
Ja, dat einde was heel apart. En zeker in de goede zin van het woord! Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of ze dat bij elke verliespartij doen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Helaas ben ik er niet als Ajax volgende week thuis speelt. Ben benieuwd of ik 't in Duitsland een beetje kan volgen.
![]()
Vooraf had ik meteen getekend voor een gelijkspel, maar de overwinning is geweldig. Was trouwens wel een heel mooi gebaar van Fiorentina aan 't einde
.
Dan ben jij echt de uitzondering, mag jij voortaan hier wel komen voor reparatiesquote:Op donderdag 19 februari 2009 22:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
ik ben vaak best op tijd, als ik voor reparatie de deur uit moet.
was vandaag netjes om 8:00 bij de klant
(in amsterdam)
Ik kon beter van het weekend met de auto naar Wateringen dan dat ik met het OV ging. Het is duurder om het het OV te gaan (ook al heb je reductie) dan dat je met de auto gaat. En je doet er minder lang over ook nog ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 22:01 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb volgend jaar geen OV meer en gezien de treinprijzen en benzineprijzen is het sowieso al voordeliger om een auto te nemen dan. En aangezien ik liever in de file sta dan continu die pokkevertragingen denk ik dat dat m ook gaat worden. Ik ga altijd al ruim op tijd weg en dan nog kom ik gewoon te laatHeb ook gewoon rukoverstappen. Als alles op tijd rijdt en mensen leren dat ze moeten doorlopen is het te doen. Maar 2 minuten vertraging of je kunt naar je aansluiting zwaaien of je de longen uit t lijf rennen. 't is echt dat ik OV heb, maar als ik hiervoor veel geld moet gaan neertellen...
En dan vinden ze het nog gek dat ze de mensen niet in de trein krijgenquote:Op vrijdag 20 februari 2009 08:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik kon beter van het weekend met de auto naar Wateringen dan dat ik met het OV ging. Het is duurder om het het OV te gaan (ook al heb je reductie) dan dat je met de auto gaat. En je doet er minder lang over ook nog ook.
ben van de keer met het OV geweest dan maar de volgende keer dus niet he, als het goed is heb ik dan toch men rijbewijs dus.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 15:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
En dan vinden ze het nog gek dat ze de mensen niet in de trein krijgen
Het 6 = 10-principe gaat hier goed opquote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb mijn tentamen gehaald van het dikke blauwe saaie boek (Formeel strafrecht)![]()
Een 6dat is dan weer jammer aangezien ik drie weken fulltime heb zitten leren
![]()
Hoe dan ook: geen herkansing
Neuh, dat principe geldt alleen bij het "zo weinig mogelijk inzet"-studeren. Ze gaf aan dat ze 3 weken had zitten leren, dus dat lijkt me hier niet 't gevalquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het 6 = 10-principe gaat hier goed op
Joah, maar dan is 't wel zo prettig als je een zitplaats hebt. En dat is nogal eens niet 't geval in de spitsquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
het OV/auto verhaal... k rijd graag, maar ga ook graag met de trein, en als ik dan al vandaag om van Utrecht naar Heerlen te gaan 3,5 uur erover doe ipv de normale 2, en alleen vanaf Weert kan doorrijden de rest van te voren alleen maar aanschuiven... dan zit ik best graag met een boek in de trein ipv in de auto
in de tijd dat ik van Utrecht naar DenHaag reisde om te werken, en dus in de spits is t maar een keer of 10 gebeurd dat ik daadwerkelijk geen plek had, dus dat is vind ik ook nog te overzienquote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah, maar dan is 't wel zo prettig als je een zitplaats hebt. En dat is nogal eens niet 't geval in de spits.
't is dat ik een OV-kaart heb, anders zou ik nagenoeg niet meer van 't OV gebruik maken denk ik.
@isdatzo: Ik zit iedere dag op dat traject maar heb zowat altijd een zitplaats... maja ik zit ook altijd in de halletjes.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:18 schreef Ynske het volgende:
het OV/auto verhaal... k rijd graag, maar ga ook graag met de trein, en als ik dan al vandaag om van Utrecht naar Heerlen te gaan 3,5 uur erover doe ipv de normale 2, en alleen vanaf Weert kan doorrijden de rest van te voren alleen maar aanschuiven... dan zit ik best graag met een boek in de trein ipv in de auto
Ik had voor een tentamen de regel 4=10quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dat principe geldt alleen bij het "zo weinig mogelijk inzet"-studeren. Ze gaf aan dat ze 3 weken had zitten leren, dus dat lijkt me hier niet 't geval.
Mocht je tips willen over de zo-weinig-mogelijk-inzet-manier, dan moet je bij mij zijn.
Het moet idd een goede verbinding zijn, toen ik op het HBO zat in Rotjeknor moest ik met de bus en metro, was ik bijna een uur onderweg, met de auto zit je er in 20min. Dan is het echt hopeloos. Op lange stukken probeer ik ook zo min mogelijk over te stappen met de trein, beetje creatief zijn met het reisadvies kan soms helpen. Ik heb nu al 4 jaar geen OV meer en ik merk dat ik wat sneller de auto pak als het me veel overstappen kost of gewoon teveel geld.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:50 schreef dekkered het volgende:
Maar ik had het puur alleen over de kosten he. Want als ik dan van af Aagtekerke(Zeeland) naar Delft toe rij dan ben ik minder lang onderweg, het kost me minder, en ik ben gelijk op de plek waar ik moet wezen. Maar als ik met de trein ga dan moet ik dus 1 a 2 keer overstappen, moet ik nog met de tram en dan moet ik ook nog 5 minuten naar de plek waar ik moet wezen toe fietsen.
Briljant! Thxquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:31 schreef pea4fun het volgende:
ik denk door met je multiselector naar boven of beneden te gaan ipv naar links of rechts om te bladeren
Pfff....wat een gedoe weerquote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Chanty het volgende:
Bounty-update
Vandaag bij de DA geweest voor controle. Wederom de HB waarde gemeten, deze was ietsjes gestegen dus dat is positief. Helaas bleek Bounty nog altijd 39,7 koorts te hebben. De vraag is dus of er wel sprake is van een bacteriele infectie of dat het een of ander virus is. De DA was iig blij dat hij stabiel is gebleven verder, wel iets afgevallen maar een agressieve autoimmuunziekte is uit te sluiten.
Bounty krijgt nu de komende tien dagen koortsremmers zodat zijn lichaam zich tegen het eventuele virus kan gaan verzetten. Hebben verder speciaal krachtvoer meegekregen. Net een beetje gegeven. Meneer moest er in eerste instantie niets van hebben. Toen hebben we met een vinger iets in zijn bekkie geforceerd. En blijkbaar kwam ie toen tot het inzicht dat het toch beter smaakt dan dat het ruikt. Hij heeft er toen een beetje van gevreten en toen we er nog wat kattenmelk bij deden, smaakte het nog wat beter. Dat is dus hoopvol
He jammer om te horen. Ik had gehoopt dat bounty al wat beter zou zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef Chanty het volgende:
Bounty-update
Vandaag bij de DA geweest voor controle. Wederom de HB waarde gemeten, deze was ietsjes gestegen dus dat is positief. Helaas bleek Bounty nog altijd 39,7 koorts te hebben. De vraag is dus of er wel sprake is van een bacteriele infectie of dat het een of ander virus is. De DA was iig blij dat hij stabiel is gebleven verder, wel iets afgevallen maar een agressieve autoimmuunziekte is uit te sluiten.
Bounty krijgt nu de komende tien dagen koortsremmers zodat zijn lichaam zich tegen het eventuele virus kan gaan verzetten. Hebben verder speciaal krachtvoer meegekregen. Net een beetje gegeven. Meneer moest er in eerste instantie niets van hebben. Toen hebben we met een vinger iets in zijn bekkie geforceerd. En blijkbaar kwam ie toen tot het inzicht dat het toch beter smaakt dan dat het ruikt. Hij heeft er toen een beetje van gevreten en toen we er nog wat kattenmelk bij deden, smaakte het nog wat beter. Dat is dus hoopvol
Had je er maar eerder aan moeten beginnen, je bent al 10 jaar bezig ermee?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 01:01 schreef PdeHoog het volgende:
Pfffffffffffffffffff......leuk zo'n studie, maar je zit je 's avonds nog het schompes te tikkenTijd om naar bed te gaan nu. Helaas gaat om kwart over 7 de wekker weer
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 08:11 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Had je er maar eerder aan moeten beginnen, je bent al 10 jaar bezig ermee?![]()
![]()
Hier weer tijd voor een dagje cursus
Hij wil niet eens biefstuk vretenquote:Op maandag 23 februari 2009 23:54 schreef prupke het volgende:
[..]
He jammer om te horen. Ik had gehoopt dat bounty al wat beter zou zijn
Misschien (iom de DA ) kijken of hij gekookte rijst en kip wel wil eten?
Om aan te sterken.
Iig heel veel succes en sterkte voor Poes B
raar..quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hij wil niet eens biefstuk vreten![]()
Wilden zijn ijzergehalte zo opkrikken maar hij trekt er zijn neus voor op. Poes trouwens ookArg dit is zo frustrerend!
USquote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef Ymke het volgende:
Hebben we eigenlijk op Fot ook iets als Algemene Snapshots ofzo?
Gewoon voor foto's die best leuk zijn maar niet bijzonder?
Alleen een beetje maar dat is bij verre na niet te vergelijken met eerst, dan kon je hem niet genoeg geven. Overigens heeft ie vanavond wel wat biefstuk gegeten. Maar het gaat allemaal mondjesmaat. Zo beginnen met de volgende kuur hopen dat het in een paar dagen beter gaat. Anders gaan we over op dwangvoeding.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
raar..
En iets van verse vis dat ook niet?
Waarom zou je wel leuke maar niet bijzondere snapshots willen plaatsen?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:03 schreef Ymke het volgende:
Hebben we eigenlijk op Fot ook iets als Algemene Snapshots ofzo?
Gewoon voor foto's die best leuk zijn maar niet bijzonder?
?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 18:52 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Waarom zou je wel leuke maar niet bijzondere snapshots willen plaatsen?
ik kan m niet vinden, maar waarom open je niet gewoon een nieuwequote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:44 schreef Ymke het volgende:
Ok , dank je Ynske , ik ga morgen wel even zoeken dan
Misschien doe ik dat wel jah , snaps zijn best leuk ,maar aan de andere kant als er al lang niet meer in is gepost..............quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kan m niet vinden, maar waarom open je niet gewoon een nieuwe
dr is al vrij lang volgens mij niet meer in gepost
daar heb je www.uitzendinggemist.nl voor, ongeveer n uur na de uitzending staat hij onlinequote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:03 schreef ultra_ivo het volgende:
23.30? Dan lig ik meestal al plat. Niks voor werkende mensen dat tijdstip.
Net een uur liggen bakkeleien met Mapsource. Leuk spul. Kaart DVD geinstalleerd en de sleutel geinstalleerd. Werkt. Dan de update op DVD installeren, unlock werkt niet, hele spul weer op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |