Netjesquote:Op zondag 1 februari 2009 00:10 schreef kvdv het volgende:
Ben er 'n half jaar mee bezig geweest ofzo... maar toen was hij ook eindelijk echt af:
[ afbeelding ]
Gecoat frame, rest zelf gespoten, blok zelf gereviseerd, etc etc etc...
Maar genoeg over brommerts... ik ga weekend vieren .. aju!
Dat moet nog blijkenquote:
Voor mij wel, net lekker gesport, ben weer helemaal fit & wakkerquote:Op zondag 1 februari 2009 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
Dat moet nog blijkenOf het een goeie morgen is
Ik kom net mn bed uit gerold en ben exact het tegenovergesteldequote:Op zondag 1 februari 2009 13:16 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Voor mij wel, net lekker gesport, ben weer helemaal fit & wakker
Idém.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kom net mn bed uit gerold en ben exact het tegenovergestelde
Ik vanaf 9 uur en ik heb ook tot 12 uur geen zak gedaan iddquote:Op zondag 1 februari 2009 14:52 schreef Xilantof het volgende:
Ik ben al vanaf 10 uur wakker ongeveer. Maar nog geen zak gedaan
2.8:quote:Op zondag 1 februari 2009 14:48 schreef Erasmo het volgende:
Net de Meyer Optik Trioplan uitgelaten:
[ afbeelding ]
Alhoewel dit weer wel voor een mooi diffuus licht zorgt is het verdomd lastig focussen met koude klauwen.
Pics komen zo
Dus?quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus?Ik ben geen lid van ChristenUnie hoor
Dan nog.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dus?Ik ben geen lid van ChristenUnie hoor
Die is bedoeld om niets te doenquote:
Oh. Ik ligt meestal te slapen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die is bedoeld om niets te doenEn dat heb ik ook gedaan
Tot 12:00 uur
Slapen is niet niets doen. Slapen = slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Oh. Ik ligt meestal te slapen.Valt dat ook onder niets doen? Ik was verder wel druk bezig alcohol af te breken.
Crap, toen zat ik al lang in de sportschool. Ik ben in overtreding....quote:Op zondag 1 februari 2009 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
Die is bedoeld om niets te doenEn dat heb ik ook gedaan
Tot 12:00 uur
quote:Op zondag 1 februari 2009 17:34 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Crap, toen zat ik al lang in de sportschool. Ik ben in overtreding....
[..]
[..]
Leuke lens. Ik heb die van mij aan een van m'n vrienden verdergegeven. zit te dicht op m'n Jupiter om 'm veel te gebruiken.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:48 schreef Erasmo het volgende:
Net de Meyer Optik Trioplan uitgelaten:
[ afbeelding ]
Alhoewel dit weer wel voor een mooi diffuus licht zorgt is het verdomd lastig focussen met koude klauwen.
Pics komen zo
Kijk eens naar je dioptrie-wieltje aan de zijkant van je zoeker? Daar ben ik ook een keer ingestonken nlquote:Op zondag 1 februari 2009 22:40 schreef EchnaDarr het volgende:
Volgens mij is mijn cam een beetje kaduuk. Focussen werkt voor geen meter meer, ding probeert scherp te stellen op iets wat enorm dichtbij is, maar dichterbij dan ie kan scherpstellen. En ik zie (drie, vier of vijf) dubbel door de zoeker.
De plaatjes uiteindelijk kloppen wel, maar ga maar handmatig lopen scherpstellen terwijl je niet eens goed kunt zien waarop. Deze week maar naar de fotowinkel met het ding.
wel eens aan gedraaid, maar zie het verschil niet echt ( of moet er meer aan zitten, of mijn ogen compenseren. geen idee. maar weet dus niet wat de neutraal stand is bij mij )quote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kijk eens naar je dioptrie-wieltje aan de zijkant van je zoeker? Daar ben ik ook een keer ingestonken nlDat wieltje moet neutraal staan.
Apart geval, dat welquote:Op zondag 1 februari 2009 19:07 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Leuke lens. Ik heb die van mij aan een van m'n vrienden verdergegeven. zit te dicht op m'n Jupiter om 'm veel te gebruiken.
dat zuigt...quote:Op maandag 2 februari 2009 00:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Apart geval, dat wel![]()
Net in de trein per ongeluk 3x een verkeerde pincode ingevoerd, natuurlijk nu ik net 3 weken niet thuis ben
Dat mag hooguit invloed hebben op het dubbel-zien, toch niet op het volledig niet kunnen focussen...quote:Op zondag 1 februari 2009 22:58 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk eens naar je dioptrie-wieltje aan de zijkant van je zoeker? Daar ben ik ook een keer ingestonken nlDat wieltje moet neutraal staan.
Dat kloptquote:Op maandag 2 februari 2009 08:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Dat mag hooguit invloed hebben op het dubbel-zien, toch niet op het volledig niet kunnen focussen...
Anyway, goedemorgen weer!
Haha, tijd wordt het zeker. Ik wilde later dit jaar de 50D gaan halen, dat moet ik nu misschien wat naar voren halen. Maar dan nog heb ik graag nog een backup cam, dus als de prijs meevalt wil ik deze wel laten repareren.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:38 schreef PdeHoog het volgende:
Dat kloptMaar dat was ook een probleem volgens jou
Anyway, tijd voor een nieuwe cam?
Welke camera heb je nu? En misschien zit er iets in het 'zoekerhuis' scheef?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Haha, tijd wordt het zeker. Ik wilde later dit jaar de 50D gaan halen, dat moet ik nu misschien wat naar voren halen. Maar dan nog heb ik graag nog een backup cam, dus als de prijs meevalt wil ik deze wel laten repareren.
Oh, maandagochtend probeer ik ook zo weinig mogelijk van mee te krijgenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:27 schreef Ynske het volgende:
dat heb ik eerder bij de maandag
k hang hier dan ook al de hele morgen tegen het in de wasmachine stoppen van het beddengoed, want dan moet ik t ook weer opmaken
Trakterenquote:Op maandag 2 februari 2009 13:41 schreef Chanty het volgende:
NS was weer een ramp vandaagOp de heenweg ruim een half uur vertraging en terug drie kwartier. Dat wordt dus 2 x 2.27 cashen
Een bijna 5 jaar oude 300D. Dus zwaar aan vervanging toe. Maar ik sloop pas dingen als ik een vervanging heb...quote:Op maandag 2 februari 2009 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
Welke camera heb je nu? En misschien zit er iets in het 'zoekerhuis' scheef?
Ik zou mn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, en 't ding zelf openschroeven![]()
En deze jongen heb ik net ingeleverd en gaat op transport naar Canon. Ik moet hem waarschijnlijk een maand gaan missen.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef EchnaDarr het volgende:
Een bijna 5 jaar oude 300D. Dus zwaar aan vervanging toe. Maar ik sloop pas dingen als ik een vervanging heb...
Balen manquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En deze jongen heb ik net ingeleverd en gaat op transport naar Canon. Ik moet hem waarschijnlijk een maand gaan missen.
Gelukkig heb ik nog een analoge body ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |