Al dat werken, dat kan nooit gezond zijnquote:Op dinsdag 17 februari 2009 04:11 schreef -gt- het volgende:
kijk maar naar je onderschrift
* -gt- gaat nog wat werken
dan ben jij of heel vroeg begonnen of je doet maar een halve dag.quote:
Ben vroeg begonnen, heb de nachtdienst afgelost om 5:45. Mijn aflossing komt om 13:45. Morgen gelukkig avonddienst, zodat ik niet hondsvroeg mijn bed uit moet, maar lekker kan uitslapenquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
dan ben jij of heel vroeg begonnen of je doet maar een halve dag.
ik ga inidergeval door tot half 5
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:00 schreef Ynske het volgende:
jaaa, mn spin zit op de afleverroute van de TNT
Spyderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Marc H het volgende:
[..]
Ben vroeg begonnen, heb de nachtdienst afgelost om 5:45. Mijn aflossing komt om 13:45. Morgen gelukkig avonddienst, zodat ik niet hondsvroeg mijn bed uit moet, maar lekker kan uitslapen![]()
[..]
Gefeliciteerd(Spinnen mogen zan van houden
)
Mogguh!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 09:38 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalVandaag weer vanaf kantoor
Ow, die spyderquote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Spyder
vond t nu wel een goede investering
k heb maar 1 monitor dus das hier geen probleemquote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
Ochtend.![]()
Nadeel van de express is dat je maar 1 scherm kan callibreren.
* Isdatzo auto naar de garage brengt
Ja, dat bedoelde ik ook.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb maar 1 monitor dus das hier geen probleem
overigens is het niet 1 monitor , maar 1 monitor per pc.
dus op meerdere plaatsen is geen probleem
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:35 schreef -Robbedoes- het volgende:
Als je je ooit af vroeg welk merk het meest door pro's gebruikt wordt moet je hier eens kijken
Maar die heeft geen rood randjequote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:56 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
Sony geilt ook op wit
[ afbeelding ]
gelukkig nietquote:
dat wilde ik nou ook net zeggenquote:
de nieuwste versie is 2.3.5 die staat erop, maar ik vind niet in mn systray iets dat geladen isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:39 schreef P_B het volgende:
[ afbeelding ]
De Mark II dan maar uitbrengen?
Maar goed, on a more serious note. Zag dat het over de spyder ging. Ik weet niet of hij al mee op cd wordt geleverd maar ik kwam er een tijdje geleden achter dat ze een nieuwe versie van de software hebben uitgebracht.
Vooral de Utility heeft een paar handige updates gekregen. Zo kan je bijvoorbeeld instellen om de hoeveel minuten hij een lichtmeting doet (of juist niet) en of het blauwe ledje aanblijft (pulseerde eigenlijk altijd, dus ook 's nachts). Een andere handige toevoeging is dat hij tijdens het opstarten van Windows nu ook een scherm laat zien waarop hij aangeeft of het kleuren-profiel goed geladen is. Uit mijn hoofd is het versie 3.0.7.
Whoops... De slaap uit mijn ogen gewreven, iets beter mijn best gedaan, geklikt en gezien dat jij de 2 Express hebt. Mijn verhaal is alleen van toepassing op de 3 Pro. Mea Culpa!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
de nieuwste versie is 2.3.5 die staat erop, maar ik vind niet in mn systray iets dat geladen isen een blauw ledje heb ik niet?
okquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:31 schreef P_B het volgende:
[..]
Whoops... De slaap uit mijn ogen gewreven, iets beter mijn best gedaan, geklikt en gezien dat jij de 2 Express hebt. Mijn verhaal is alleen van toepassing op de 3 Pro. Mea Culpa!
DIE ZAG IK LAATST NOG OP CENTRAAL! WAAR MOET IK HEENBELLEN?!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:58 schreef Ynske het volgende:
net in opsporing verzocht, ze zoeken iemand die info heeft
word er gezegd
"dit is de man"
en wat word er getoond?
[ afbeelding ]
euh? ja!
Krijgen heel langzaam het gevoel dat het beter gaat. Gisteren kittenvoer gekocht zodat ie wat meer voedingsstoffen binnenkrijgt en weer sneller aankomt. De afgelopen 24 uur heeft hij 55 gram gegeten, dat is dus ruim een verdubbeling. Het is nu even afwachten of dat gewoon is omdat hij nieuw voer heeft of dat dat vandaag ook verder aanhoudt. En het blijft nog de vraag hoeveel poes wegsnaait. Ze heeft ook wel wat kittenvoer gehad, maar aast nog altijd op Bounty's bakje. "Hey hij heeft iets anders!quote:
Dat klinkt okquote:Op woensdag 18 februari 2009 08:42 schreef Chanty het volgende:
[..]
Krijgen heel langzaam het gevoel dat het beter gaat. Gisteren kittenvoer gekocht zodat ie wat meer voedingsstoffen binnenkrijgt en weer sneller aankomt. De afgelopen 24 uur heeft hij 55 gram gegeten, dat is dus ruim een verdubbeling. Het is nu even afwachten of dat gewoon is omdat hij nieuw voer heeft of dat dat vandaag ook verder aanhoudt. En het blijft nog de vraag hoeveel poes wegsnaait. Ze heeft ook wel wat kittenvoer gehad, maar aast nog altijd op Bounty's bakje. "Hey hij heeft iets anders!![]()
wil ook
![]()
"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |