Ok voor 20k een badkamewr, keuken, dubbel glas een nieuwe HR-ketel, toilet, serre en mooi aangelegde tuin.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
badkamer, toilet, keuken maakt niets uit, daar ga ik geen 20k extra voor bieden, voor dat geld leg ik dat zelf aan naar eigen wens![]()
Als het eenzelfde type woning is als verderop in de straat, dan moet je er zekers niet meer voor bieden, uiteraard zelfs minder want het is crisistijd
quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef Sjabba het volgende:
Ok voor 20k een badkamewr, keuken, dubbel glas een nieuwe HR-ketel, toilet, serre en mooi aangelegde tuin.
Gozer; eerst roep je dat de stenen hetzelfde zijn en nu heb je door dat je te snel betweter wil doen en begin je erover dat het jou voorkeur niet heeft. Ok, jij hebt dat er niet voor over. Maar het kan wel een prijsverschil verklaren. Zoals ik je probeer aan je verstand te helpen.
Tja...quote:
Vreemd genoeg wordt hier geredeneert dat de andere uit de verhuur komen en daarom goedkoper zijn, zit nog ene oud keuken en badkamer in, maar is wel 40.000 goedkoper. Tja, die 40.000 zit echt niet alleen in de keuken en badkamer zoals ook wel logisch is.quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:08 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Klopt, als je bij ons nieuwbouw project kijkt wordt er gebouwt met dubbele spauw en kalksteen blokken, Fundering is loopt niet door met die van de buren, bij een project verderop maken ze gebruik van tunnelbouw, zit er geen spauw muur tussen de huizen en is de fundering van het blok een groot geheel.
Zal lekker gehorig worden.
1500 hectare !!!quote:Prins wordt hotelbaas door Alex de Vries
AMSTERDAM - Prins Willem-Alexander en prinses Máxima gaan in zaken. In de Argentijnse provincie Patagonia hebben zij aan de voet van de Andes voor bijna 2,5 miljoen euro een prachtig gelegen landhuis gekocht. De ranch met 1500 hectare grond en daarop enkele vakantiehuisjes zal volgens ingewijden door Máxima's broer Martin Zorreguieta worden uitgebaat.
Ok, wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:51 schreef henkway het volgende:
[..]
1500 hectare !!!
2,5 miljoen euro, daar koop je bij ons een huisje in vinkeveen met 300 m2 grond voor
[ afbeelding ]
Je mag ook wel in een ander willekeurig niet westers land loonslaaf gaan worden met nog veel minder arbeidsvoorwaarden voor 5 dollar per dag 12 uur werken, 6 dagen in de week.quote:
Waarom wacht je niet nog een paar jaartjes? De daling is nu pas ingezet. Over 2 jaar koop je voor 185K een huis dat nu voor 270 te koop staat.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:23 schreef Devz het volgende:
Nog een maandje of twee voordat wij actief op huizenjacht gaan. Hopen dat de prijzen tegen die tijd nog wat gezakt zijn. Hebben een huis van 200k op het oog die al meer dan een half jaar te koop staat, terwijl we tot ongeveer 185k kunnen gaan. Realistisch?
Dat geloof jijzelf? Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet nog een paar jaartjes? De daling is nu pas ingezet. Over 2 jaar koop je voor 185K een huis dat nu voor 270 te koop staat.
Dat is ook maar pure speculatie.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Waarom wacht je niet nog een paar jaartjes? De daling is nu pas ingezet. Over 2 jaar koop je voor 185K een huis dat nu voor 270 te koop staat.
In 1985 was de crash net geweest! Toen moest je kopen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:40 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Dat geloof jijzelf? Waar baseer je dat op?
In 1985 zijn er ook mensen zoals jij geweest die "gingen wachten" want het ging knallen
Guess what, die hebben nog steeds niets
En dan nog, stel dat het zo is: denk je dan een hypotheek te krijgen?
Dat doe je nu toch ook niet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:41 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat is ook maar pure speculatie.
En moet ik dan eerst maar een paar jaartjes onder een brug gaan wonen ofzo?
Met de nadruk op alsquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
In 1985 was de crash net geweest! Toen moest je kopen.
Als het zo is heb ik helemaal geen hypotheek nodig. Dan betaal ik dat huis gewoon, of bedenk een slimme belastingtechnische constructie met een spaardeposito icm een gelijke hypotheek met 50 basispunten opslagrente, waarmee ik wel HRA kan krijgen en dus met de renteopbrengsten uit het deposito + HRA een zeer bovenmodale woningkan kopen met netto maandlast nul.
Daar zitten een hoop aannames in zeg.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:51 schreef LXIV het volgende:
[..]
In 1985 was de crash net geweest! Toen moest je kopen.
Als het zo is heb ik helemaal geen hypotheek nodig. Dan betaal ik dat huis gewoon, of bedenk een slimme belastingtechnische constructie met een spaardeposito icm een gelijke hypotheek met 50 basispunten opslagrente, waarmee ik wel HRA kan krijgen en dus met de renteopbrengsten uit het deposito + HRA een zeer bovenmodale woningkan kopen met netto maandlast nul.
Te betalen in goud, tegen die tijd.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:53 schreef xenobinol het volgende:
voorzag ik eerst nog een daling van -40%, ik wil dat nu bijstellen naar -60%. Het is natuurlijk een kwestie van speculatie, maar de banken zijn daar ook groot mee geworden![]()
Kopers, ik zou nog even wachten. Verkopers, ik zou de kortingsbordjes maar alvast gaan oppoetsen.
60%quote:
Of bierdoppen, wat tegen die tijd het meest zeldzaam isquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Te betalen in goud, tegen die tijd.
Best een leuk huisje voor dat geld in het centrum van Utrechtquote:Op donderdag 12 februari 2009 22:49 schreef Dulk het volgende:
van onderstaand huis mag wel 60% af, echt hoe durven ze![]()
slechts ¤179,500
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/?id=bf21e946-ebc5-4e7b-b61e-580fa45db0a8&objecttype=DetailKoopObject
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |