Je snapt hem niet hea?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Harajuku. het volgende:
!
SG staat als tweede op mijn lijstje hoor
Terwijl SG ook een keuze van mij is, oelewapperquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:48 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Je snapt hem niet hea?
Ik ga toch niet op jouw keuze stemmen als ik je niet vertrouw...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef Lekiamh het volgende:
En oja, tweede keus neem ik niet mee in die overweging.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Terwijl SG ook een keuze van mij is, oelewapper
ajf 4. rest 2.quote:
Niks meer. Daarom snap ik de stemmen niet. O.a. naar Isdatzo zijn veel meer (en betere) hints gevonden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ajf 4. rest 2.
Wat had hij nu meer dan auto's?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:47 schreef Harajuku. het volgende:
Maar hoeveel mafia?
En weer 2 per stuk?
What she saidquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:56 schreef Ladidadida het volgende:
Staying alive, staying alive!
HA HA HA HA staying aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!
Whut?quote:
Dat zou dom zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef -SG- het volgende:
Beetje zijn eigen bodyguard verdacht maken.
Had hem al een corrigerende pm gestuurd, maar het mocht niet meer batenquote:
waarom gelooft niemand mij in 2e instantiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef -SG- het volgende:
[..]
Had hem al een corrigerende pm gestuurd, maar het mocht niet meer baten.
SG wil ons altijd klierenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef Lekiamh het volgende:
Nouja, dat geloof ik wel. Het is al 19 uur geweest, dus hij is toch al dood.
Syb is er al in, hij komt er alleen niet meer uitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
We zullen zien...
Susi/Syb, kom er maar in!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Syb is er al in, hij komt er alleen niet meer uit.
Hij mag lijen dat ie erin zitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Syb is er al in, hij komt er alleen niet meer uit.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
D'r was ook een keer iemand die allemaal hele goeie hints had gevonden................
naar een spelleider
Of naar doden, zijn we ook goed inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
D'r was ook een keer iemand die allemaal hele goeie hints had gevonden................
naar een spelleider
heuj wanneer mogen er pm's gepost wordenquote:
waarom waren er zoveel hints die naar jouw zouden leiden??quote:
Ach ik ben toch al doodquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:20 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj wanneer mogen er pm's gepost worden
Ja wtfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:20 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom waren er zoveel hints die naar jouw zouden leiden??
Oh ja, mag niet hè.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:20 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj wanneer mogen er pm's gepost worden
Niets mee te maken, t mag niet. Als ik hem zelf moet editen moet er een note bij soit, its up to youquote:
Hey now, normaal gesproken had je geheid een note gehad jaquote:
Goh, zeg, wat ben jij lievquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey now, normaal gesproken had je geheid een note gehad ja
Pas bij 450 notes ga ik 4,50 dokkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze heeft je wel 4,50 euro bespaard om er achter te komen wat er in je note staat
Hij heeft dus geen notequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze heeft je wel 4,50 euro om er achter te komen wat er in je note staat bespaard
Ik heb ze net gelezen, en ik moet zeggen: die 4.50 zijn ze wel waard hoor!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pas bij 450 notes ga ik 4,50 dokken.
Ja nog 442 notes te gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb ze net gelezen, en ik moet zeggen: die 4.50 zijn ze wel waard hoor!!![]()
![]()
Doe maar stoer hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haal mij eerst maar eens in, dan praten we verder.
quote:en Etcetera bond -SG- vast achter de wagen van ajf. Na een kwartiertje 120 te hebben gereden, was -SG- niet meer
Nouja zeg. Gaan we heilig boontje spelen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
Nou Lek, daar ga je hè! Dorp ophangen
quote:
wiens pistolen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wou hij ook, maar d'r kwamen geen bigguns
Nee, want dan had ie Dutank weer en wilde ie niet steeds moeilijk doen met 2 accountsquote:
Beatles.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:14 schreef Ladidadida het volgende:
We all live in a yellow submarine, yellow submarine, yellow submarine..
Doe je dat thuis ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef Isdatzo het volgende:
Druk hier.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk jij eens uit !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:13 schreef -SG- het volgende:
Je moet natuurlijk wel op 21.13 posten muts!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ster*t, langzaam, en pijnlijk.![]()
Ga een trein happen.
dat is wel een beetje tegenstrijdigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ster*t, langzaam, en pijnlijk.![]()
Ga een trein happen.
Nee hoor, niet als hij die trein met z'n onderlichaam hapt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is wel een beetje tegenstrijdig
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't is dat ik hier geen dikke abdullah en blanke mafkees heb, maar anders...
ik ook niet...uiteindelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef Harajuku. het volgende:
Nou jaaaaaaaaaaaa! Eén van de weinigen die geen dorp heeft vermoord.
Ja, ga vooral die aandacht weer op jezelf bevestigen johquote:
Ik probeerde subtiel te zeggen dat ie een fucktard isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
Waarom wil je tripack zo beschermen?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik probeerde subtiel te zeggen dat ie een fucktard is
nee harharquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
PM ontvangen?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan nog niet naar bed, moet de slachtoffers nog doorgeven
geen nightkill?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:57 schreef FastFox91 het volgende:
21:42: "Ik kan nog niet naar bed, moet de slachtoffers nog doorgeven"
"2. Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn."
Euuh..?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:57 schreef FastFox91 het volgende:
21:42: "Ik kan nog niet naar bed, moet de slachtoffers nog doorgeven"
"2. Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn."
Euuh..?
veul gespierde mannen in het dorpquote:
nietwaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Etcetera het volgende:
Er begint me iets op te vallen aan de hints
Donequote:
Jij bent heul geen spelleiderquote:
ze voegen meer hints toe denk ik... niet verkeerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
Hey wat zitten jullie de hints aan te passen
*weent*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Harajuku. het volgende:
Enkele minuten later riep de buschauffeur richting de man; ‘’Meneer u, moet er hier uit’’ riep de buschauffeur.
Is wel een stimulans voor mij om deze keer wél de hele post te lezen en niet te wachten op samenvattingen van anderen.quote:De maffia wilden dit keer geen spelfouten maken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is wel een stimulans voor mij om deze keer wél de hele post te lezen en niet te wachten op samenvattingen van anderen.
Maar ik kan me beheersen.
Kut. Ik haal de e al wegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is wel een stimulans voor mij om deze keer wél de hele post te lezen en niet te wachten op samenvattingen van anderen.
Maar ik kan me beheersen.
Jep + 1 week voor zogenaamd klonen.quote:
Zogenaamdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jep + 1 week voor zogenaamd klonen.
Maar fijn dat jullie het leuk vinden dat ik terug ben![]()
Lach jij maar. Ik ben bezig met de hints, jij komt in het lijstje voorquote:
Ik sta te trillen op m'n benen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Lach jij maar. Ik ben bezig met de hints, jij komt in het lijstje voor
Het verzinnen kost mij 30 min, en het kost me ook 30 minuten om het lopend te krijgen, dan ga ik heul niet moeilijk doen over spellingsvouten hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, ik kon het niet latenSorry
![]()
calorie-arm - caloriearm
togen - toogden
smikkelent - smikkelend
smakkelent - smakkelen is geen bestaand woord, maar vooruit
bingo-avond - bingoavond
eerste het beste - eerste de beste
bingo-en - bingoën
gebingo’ed - gebingoed
En dan heb ik het nog niet over het gebruik van spellingstekens, zinsopbouw en hoofdlettergebruik.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, ik kon het niet latenSorry
![]()
calorie-arm - caloriearm
togen - toogden
smikkelent - smikkelend
smakkelent - smakkelen is geen bestaand woord, maar vooruit
bingo-avond - bingoavond
eerste het beste - eerste de beste
bingo-en - bingoën
gebingo’ed - gebingoed
En dan heb ik het nog niet over het gebruik van spellingstekens, zinsopbouw en hoofdlettergebruik.
En dat terwijl ik er zelf meestal één ben.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef DuTank het volgende:
Spellingsnazi's nog steeds in de booth?
Nou, valt best mee hoor schatje.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef Susi het volgende:
[..]
En dat terwijl ik er zelf meestal één ben.
Sinds ik geen Nederlands meer spreek, zijn mijn schriftelijke vaardigheden echt dramatisch achteruit gegaan![]()
Ik gaf jou nog t voordeel van de twijfel dus muil dicht jaquote:
Dit waren geen spelfouten schatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Het verzinnen kost mij 30 min, en het kost me ook 30 minuten om het lopend te krijgen, dan ga ik heul niet moeilijk doen over spellingsvouten hoor
Oh.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Ga nu maar weer met belangrijkere dingen bezig zijn![]()
Het zij je vergevenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef Susi het volgende:
[..]
En dat terwijl ik er zelf meestal één ben.
Sinds ik geen Nederlands meer spreek, zijn mijn schriftelijke vaardigheden echt dramatisch achteruit gegaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Hallo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
Lekiamh
- eerste post fobo zegt FIPO
- Voor "hoe weinig" kun je autorijden?
- Welke auto rond 2000 euro
SiestaGuru
- U hav lost The Game!!!
- Wie is de chef? EEN CHEF IS IEMAND DIE EIEREN BAKT JEWEET
- Post hier je droomauto
ajf
- is gek op eten, ik gok dat ie eieren t lekkerst vindt
- auto's hè.
- Zoek de spelvauten!
- Uit de mailbox van de FA's en mods #3. -- Was er in de vorige hints niet iets over mailen?
- Ja, je bent vrij groot idd. Grote mannen zijn okee! -- Groot/gespierd
Ladidadida
- spellings mierenneukers..
- Lowlife uitsmijter verneukt mijn zaterdagavond -- uitsmijter![]()
- 2 OVtopics, bus hè.
Ikzelf vind de uitsmijter wel geniaalEn dan mij verdacht maken
Jáááááááá.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef DuTank het volgende:
Hoezo is Isdatzo mod trouwens?![]()
![]()
Welke Fons heeft hem die skills gegeven?
Nee, we weten nu wel dat je niet leest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi schat.![]()
Je denkt toch niet ik dat allemáál ga lezen?
Okéquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, dat was de enige niet serieuze. Maar have no fear, die van LAdidaida is toch beter.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gaf jou nog t voordeel van de twijfel dus muil dicht ja
zitten wel goede hints tussenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef Harajuku. het volgende:
Lekiamh
- eerste post fobo zegt FIPO
- Voor "hoe weinig" kun je autorijden?
- Welke auto rond 2000 euro
SiestaGuru
- U hav lost The Game!!!
- Wie is de chef? EEN CHEF IS IEMAND DIE EIEREN BAKT JEWEET
- Post hier je droomauto
ajf
- is gek op eten, ik gok dat ie eieren t lekkerst vindt
- auto's hè.
- Zoek de spelvauten!
- Uit de mailbox van de FA's en mods #3. -- Was er in de vorige hints niet iets over mailen?
- Ja, je bent vrij groot idd. Grote mannen zijn okee! -- Groot/gespierd
Ladidadida
- spellings mierenneukers..
- Lowlife uitsmijter verneukt mijn zaterdagavond -- uitsmijter![]()
- 2 OVtopics, bus hè.
Ikzelf vind de uitsmijter wel geniaalEn dan mij verdacht maken
nu voor t echie dan:quote:
Het was een omeletquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:20 schreef Harajuku. het volgende:
Whuuuut, je gaat de uitsmijter negeren?
Ik vrees het jaquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik nog leef nadat ladaidai mafia opgehangen wordt, dan weet je wie de volgende is hè
Ech nie! Ik typ nog!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Daar had ik geen tijd voor want ik was hints aan het zoekenquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ech nie! Ik typ nog!ik typ, dus ik leefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bedoel je dat te zeggen
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Nee ik wilde een babi pangang en een loempia bestellen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:41 schreef tripack het volgende:
[..]
ik typ, dus ik leef![]()
bedoel je dat te zeggen
Als uitsmijter niet de hint is schop ik jequote:
...quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als uitsmijter niet de hint is schop ik je
14 van de 16 dusquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:54 schreef Susi het volgende:
Zou je het lijstje willen kopiëren en je stem er bij zetten ? Is wat handiger voor de luie spelleiders en de luie deelnemers
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:55 schreef FastFox91 het volgende:
Owja, natuurlijk.
Ladi (4) Hara, Clesar03, Dorpoudste, FastFox91
Lek (1) ajf
Als het goed is.
Is maar goed dat ze er aan is. Mij zwart maken door middel van spellings fouten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[ afbeelding ]
Vrolijk en opgetogen schreeuwde ladi vanonder de douche haar favoriete liedje mee die op de radio speelde.
Vandaag zou ajf weer langskomen! En ze had toch zo’n zin om te krikken
‘’ I Wanna Be Your Lover
Don't Wanna Be Your Bitch
I Wanna Make You Horny
I Can Turn Your Switch
You're Delicious
You're So Delicous
Ladidadidada’’ toen plots de radio werd stopgezet.
‘’Hallo… is daar iemand’’
JA SCHAT, AJF HIER, IK BEN THUIS.
IK BEN BEST MOE DUS IK WIL NAAR BED EN KETSEN.
Giechelend droogde ladi zich af en liep de huiskwamer in.
‘’Hihi ja ajf kom’’
Maar tot haar verbazing trof ze niet ajf in haar huiskamer aan, maar de rest van de dorpelingen met een microfoon.
‘’Hoe…. heb.. je..? ‘’ stamelde ladi.. ‘’een Stemvervormer muts, pak die verraadster jongens!’’ riep een boze hara.
‘’eh kijk degene die dit stukje heeft geschreven maakt veel spellingsfouten en onjuiste zinsvolgordes’’ waarmee ladi een laatste poging deed om haar hachje te redden.
Dit mocht niet baten, want enkel isdatzo raakte hierdoor afgeleid.
Ladi (mob) werd een paar uurtjes als boksbal gebruikt en stierf kort erna
Samenvatting voor isdatzo: Ladi dood
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Hara vond het maar niets dat Ladi haar verdacht liet te maken. Gelukkig vond Hara goede hints tegen Ladi(mafia) en knoopte zij haar persoonlijk op!
jazeker, we sturen wel een pm als de volgende ronde begintquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:07 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ik ook meedoen ?
Ken je me nog?quote:
Ja, k'weer maar hij was al gemaaktquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Maar je duck is een gans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |