Syb is er al in, hij komt er alleen niet meer uitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
We zullen zien...
Susi/Syb, kom er maar in!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Syb is er al in, hij komt er alleen niet meer uit.
Hij mag lijen dat ie erin zitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Syb is er al in, hij komt er alleen niet meer uit.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
D'r was ook een keer iemand die allemaal hele goeie hints had gevonden................
naar een spelleider
Of naar doden, zijn we ook goed inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
D'r was ook een keer iemand die allemaal hele goeie hints had gevonden................
naar een spelleider
heuj wanneer mogen er pm's gepost wordenquote:
waarom waren er zoveel hints die naar jouw zouden leiden??quote:
Ach ik ben toch al doodquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:20 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj wanneer mogen er pm's gepost worden
Ja wtfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:20 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom waren er zoveel hints die naar jouw zouden leiden??
Oh ja, mag niet hè.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:20 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj wanneer mogen er pm's gepost worden
Niets mee te maken, t mag niet. Als ik hem zelf moet editen moet er een note bij soit, its up to youquote:
Hey now, normaal gesproken had je geheid een note gehad jaquote:
Goh, zeg, wat ben jij lievquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey now, normaal gesproken had je geheid een note gehad ja
Pas bij 450 notes ga ik 4,50 dokkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze heeft je wel 4,50 euro bespaard om er achter te komen wat er in je note staat
Hij heeft dus geen notequote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze heeft je wel 4,50 euro om er achter te komen wat er in je note staat bespaard
Ik heb ze net gelezen, en ik moet zeggen: die 4.50 zijn ze wel waard hoor!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Pas bij 450 notes ga ik 4,50 dokken.
Ja nog 442 notes te gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb ze net gelezen, en ik moet zeggen: die 4.50 zijn ze wel waard hoor!!![]()
![]()
Doe maar stoer hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haal mij eerst maar eens in, dan praten we verder.
quote:en Etcetera bond -SG- vast achter de wagen van ajf. Na een kwartiertje 120 te hebben gereden, was -SG- niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |