quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
dude, je ziet iets liggen wat op fapsel lijkt en het eerste wat je doe ik eraan voelen?! WTF?
Wat er buiten afspeelde? Niemand weet het. Heb jij het lef om ook naar buiten te gaan zoals TS?quote:
ja, ik ga zo naar huisquote:Op vrijdag 20 februari 2009 14:11 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wat er buiten afspeelde? Niemand weet het. Heb jij het lef om ook naar buiten te gaan zoals TS?
Er is een nieuw soortgelijk topicje aangemaakt door iemand anders!quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:57 schreef EricT het volgende:
Verdomme ik dacht nieuwe pain-skillz te zien
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:52 schreef moonmovies het volgende:
Ik kreeg steeds meer moeite met rechtop staan
en toen gebeurde er dit:
en toen vond ik het wel weer welletjes geweest
quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:45 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ook.
quote:
Nee, deed ik expresquote:
Komt door dit linkje. Een Kruisverwijzing.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:54 schreef Keiichi het volgende:
We kunnen nu wel net zo goed het topic even tot 300 posts volbaggeren, kan ie ook niet meer gekickt worden
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:14 schreef Siniti het volgende:
Moonmovies, jij bent direct en permanent mijn favoriete user.
Ja maar wie weet gaan andere users nog een poging wagen "buiten" in kaart te brengenquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:02 schreef blckbb het volgende:
Dit topic is toch echt weg hoor![]()
TS heeft al duidelijk gemaakt niet naar buiten te gaan
maar hij maakt volgens mij regelmatig nieuwe painttopics
Dat klopt..quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:12 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja maar wie weet gaan andere users nog een poging wagen "buiten" in kaart te brengen
Breng je anders ff een oud topic weer tot levenquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Herkenbaar. Kom je buiten (Winterjas aan), is het heerlijk zonnig weer of een lekker fris briesje.
De buurman moet 3x nadenken voordat hij weer je naam herinnert. De accu van de auto is leeg door de lange stilstand, het alternatief - de fiets - duurt ook even want de banden zijn ook in al die tijd leeggelopen.
Het tuinpad is overwoekerd door weken onkruid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef Jan_De_Nul het volgende:
Moonmoovies hierkomen!Ik ga voor geen goud meer naar buitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien wil iemand anders het wel proberen
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |