quote:
Klopt, die doet het het best naast de vingerplant en de Commisclarya . . . .quote:Op donderdag 7 mei 2009 00:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Chlamydia is een soort kamerplant, thanks to Ludo.
Daar zeg je wat. Een topic met een (+PAINT) open ik altijd, en vaak is de situatieschets zeer verhelderend mbt de bijbehorende klacht.quote:
tvp enquote:Op donderdag 7 mei 2009 00:42 schreef Fascination het volgende:
Verras me met jullie spitsvondigheid.
Ja, maar dat is ook echte high-end. Ik heb kabels van 4 euro de meter, en da's prima spul voor mijn YouTube Muziek en de iTunes mp4tjes.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:46 schreef Biogarde het volgende:
Dat je door elfen en kabouters-gemaakte audiokabels moet gebruiken voor beter geluid.
Sarcasme.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook echte high-end. Ik heb kabels van 4 euro de meter, en da's prima spul voor mijn YouTube Muziek en de iTunes mp4tjes.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:30 schreef Zwoerd het volgende:
dat mannen die gel in hun haar hebben en verder iets aan hun uiterlijk doen allemaal homo's zijn en de chicks waarmee ze op de foto staan zijn gewoon vieze hoertjes
boeien ik heb ze niet nodig ik vermaak me wel met WoW![]()
Je vergeet 50 cent neergooienquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef Trevland het volgende:
Dat je dingen gaat kopen en dan voor de koper het op de grond leggen en er dan opspringen en dan tegen de verkoper zeggen maar ik heb het toch gekocht.
Dat Kees Kankerkachel een paar rijen onder mij zit in het PSV stadionquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dat Kees Kachel een held is geworden.
Heel de wedstrijd 'Stervende hoerige kanker kachel! ' 'Aan!' 'Spruitjes meej sloavink!'quote:Op donderdag 7 mei 2009 14:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat Kees Kankerkachel een paar rijen onder mij zit in het PSV stadion![]()
Wie wil me aanraken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |