autoradio, hetzelfde als een gewone radio alleen iets kleiner voor in zon automatisch rijdende computer...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik hoorde voetstappen en iets op de grond vallen, wat later ben ik gaan kijken. Nu ligt er dus een of ander ding maar ik durf onze voortuin niet uit, wat is het?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
autoradio, hetzelfde als een gewone radio alleen iets kleiner voor in zon automatisch rijdende computer...
telefoon, etc.?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:25 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het rondje is weg, volgens mij is het een beeldscherm, het is in ieder geval kleiner dan een autoradio.
hij is vast door het ijs gezaktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef moonmovies het volgende:
ben weer naar buiten geweest, vanavond vertel ik alles in detail
![]()
ijs ? hebben we dat fenomeen al bewonderd?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
hij is vast door het ijs gezakt![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:42 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
ijs ? hebben we dat fenomeen al bewonderd?
Jongens ik heb een close up!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:25 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het rondje is weg, volgens mij is het een beeldscherm, het is in ieder geval kleiner dan een autoradio.
*checkt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:24 schreef Cmonv het volgende:
Je kan net zo goed naar maps.google.nl gaan.
1024quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
*checkt.
Omg, is buiten zo groot?
Een meter is ongeveer de afstand tussen je handen als je deze een eind uit elkaar houdt, heb ik mij laten vertellen......
En op google maps spreekt men van kilometers. Stel je voor, 1024 keer die afstand.
Soms honderden of zelfs duizenden kilometers. Dat is toch een megameter? 1024 kilometer! Hoe bizar. Eng.
*kruipt weg van raam.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
*checkt.
Omg, is buiten zo groot?
Een meter is ongeveer de afstand tussen je handen als je deze een eind uit elkaar houdt, heb ik mij laten vertellen......
En op google maps spreekt men van kilometers. Stel je voor, 1024 keer die afstand.
Soms honderden of zelfs duizenden kilometers. Dat is toch een megameter? 1024 kilometer! Hoe bizar. Eng.
*kruipt weg van raam.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:06 schreef Siniti het volgende:
Kanker TS heeft gruwelijke paintskills
Mjah, lijkt het wel op...quote:
Jij niet dan?quote:Op zondag 8 februari 2009 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
TS zit in z'n blote snikkel te painten?
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:24 schreef Herr-Kauwer het volgende:
(Painten kan ik niet goed, dus dan maar zo!)
Hoe het echt ging:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 februari 2009 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is een BAAS! hij heeft mijn respect!
ik ga ff kijken welke user het ook al weer was zo weet ik dat ik hem niet ga bashen
moonmovies!!!
idd moon... waar zijn je nieuwe paints?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef blckbb het volgende:
Ben je gisteren nog buiten geweest, moonmovies?
Zeker, ik post er vandaag nog wel overquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:18 schreef blckbb het volgende:
Ben je gisteren nog buiten geweest, moonmovies?
En niet ff painten wat voor spannende avonturen je zoal in bed hebt meegemaakt?quote:Op zondag 8 februari 2009 23:16 schreef moonmovies het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ojah, ik ben vandaag niet buiten geweest helaaszondag lig ik altijd de hele dag in bed enzo...
Binnen is een bekend verhaal voor ons allen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En niet ff painten wat voor spannende avonturen je zoal in bed hebt meegemaakt?
Wat er binnen gebeurt kan in dit topic: binnen. [incl. paint]quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En niet ff painten wat voor spannende avonturen je zoal in bed hebt meegemaakt?
Ik klik dus nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat er binnen gebeurt kan in dit topic: binnen! [incl. paint]
Waarom niet?quote:
Ik open geen topics die op youtube.com staanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom niet?
btw, dat topic is al 4 jaar oud ofso
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:19 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik open geen topics die op youtube.com staan
Heb ik al te vaak gedaan, is al te vaak gruwelijk misgegaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |