autoradio, hetzelfde als een gewone radio alleen iets kleiner voor in zon automatisch rijdende computer...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:20 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik hoorde voetstappen en iets op de grond vallen, wat later ben ik gaan kijken. Nu ligt er dus een of ander ding maar ik durf onze voortuin niet uit, wat is het?![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
autoradio, hetzelfde als een gewone radio alleen iets kleiner voor in zon automatisch rijdende computer...
telefoon, etc.?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:25 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het rondje is weg, volgens mij is het een beeldscherm, het is in ieder geval kleiner dan een autoradio.
hij is vast door het ijs gezaktquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef moonmovies het volgende:
ben weer naar buiten geweest, vanavond vertel ik alles in detail
![]()
ijs ? hebben we dat fenomeen al bewonderd?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:33 schreef Drijfzand het volgende:
[..]
hij is vast door het ijs gezakt![]()
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:42 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
ijs ? hebben we dat fenomeen al bewonderd?
Jongens ik heb een close up!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:25 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het rondje is weg, volgens mij is het een beeldscherm, het is in ieder geval kleiner dan een autoradio.
*checkt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:24 schreef Cmonv het volgende:
Je kan net zo goed naar maps.google.nl gaan.
1024quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
*checkt.
Omg, is buiten zo groot?
Een meter is ongeveer de afstand tussen je handen als je deze een eind uit elkaar houdt, heb ik mij laten vertellen......
En op google maps spreekt men van kilometers. Stel je voor, 1024 keer die afstand.
Soms honderden of zelfs duizenden kilometers. Dat is toch een megameter? 1024 kilometer! Hoe bizar. Eng.
*kruipt weg van raam.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:00 schreef Ridocar het volgende:
[..]
*checkt.
Omg, is buiten zo groot?
Een meter is ongeveer de afstand tussen je handen als je deze een eind uit elkaar houdt, heb ik mij laten vertellen......
En op google maps spreekt men van kilometers. Stel je voor, 1024 keer die afstand.
Soms honderden of zelfs duizenden kilometers. Dat is toch een megameter? 1024 kilometer! Hoe bizar. Eng.
*kruipt weg van raam.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |