abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65698235
Game on!

Freecell postte in het vorige topic een mooi kerkje, en Igraine een snoezig huisje...
pi_65698258
Tik ik net een mega-post

Nog een keer dan maar:
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef E.T. het volgende:
ik heb het kerkje gemist!
Lijkt me geweldig! een verbouwd kerkje om te wonen

De wereld wordt hier langzaam wit Zal dus wel weer een eeuwigheid duren voor Swets thuis is

Net met Saskia kadootjes voor d'r vriendinnetje ingepakt en een stoffen bloem er op gefabriekt.. Saskia een half bloemblaadje en ik 5,5
En toen ze de steel ging tekenen prikte ze door het inpakpapier heen
Maar ze vind wel dat ze het mooiste kado van de wereld heeft
Kerkje: klik

Wat leuk om zo met Saskia te knutselen zeg Lijkt me echt te tof om te zien!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet!
Die verdenkingen zijn geuit. Daarna hebben wij als mods een korte snelle check gedaan en daar bleek niks verkeerds uit.
Carmella heeft er daarna alleen zelf voor gekozen niet meer te posten omdat ze zich wel gekwetst voelde door de twijfels.
Ah, ok, dank je wel. Ik was al helemaal verbaasd!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als je even geduld hebt... Nog een maandje dan is Sasha uit de zijne gegroeid, stuur ik hem naar je op ok?
JAAAAAA! Vet leuk!
Heb jij nog iets nodig/vind je iets leuk wat ik terug kan sturen misschien?
pi_65698303
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet, you're welcome! Mijn broertje vond het altijd geweldig daar .

Moussy, ik moet ook vaak aan haar denken. Ik had dat helemaal niet meegekregen, maar was wel aan PM-en met haar, waarin ze er iets over zei. Toen ben ik gaan teruglezen, ik snap nog steeds niet waar dat nou ineens vandaan kwam, dat ze nep zou zijn. Zoiets verzin je toch niet?
pi_65698306
quote:
Moussy, ik moet ook vaak aan haar denken. Ik had dat helemaal niet meegekregen, maar was wel aan PM-en met haar, waarin ze er iets over zei. Toen ben ik gaan teruglezen, ik snap nog steeds niet waar dat nou ineens vandaan kwam, dat ze nep zou zijn. Zoiets verzin je toch niet?
Naar mijn idee kwam er ineens een vreemde in het zwangerschaps topic binnenwandelen die Carmella niet geloofde. Hij had haar postgeschiedenis nagekeken en vertrouwde haar niet. Omdat 'ze altijd maar zo'n last had en toch hele verhalen kon schrijven'

En sindsdien is Carmella spoorloos.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65698329
Kom ik jullie hier ook nog even bedanken voor de steun

Hier niks van sneeuw maar goed, we hebben begin januari natuurlijk al meer dan zat gehad hier in het Zuiden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 17:21:44 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_65698375
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Naar mijn idee kwam er ineens een vreemde in het zwangerschaps topic binnenwandelen die Carmella niet geloofde. Hij had haar postgeschiedenis nagekeken en vertrouwde haar niet. Omdat 'ze altijd maar zo'n last had en toch hele verhalen kon schrijven'

En sindsdien is Carmella spoorloos.
Mja jammer wel, ik lurkte vol op.. vond het allemaal wel triestig wat haar overkwam.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:22:09 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65698388
Reinhilde, daar zou ik dus niet al te hard vanuit gaan. Er zijn dus wel mensen die wel degelijk dingen verzinnen. Puur omdat ze aandacht willen.

Vlindur... het ligt wel even ietsje anders...
De mensen die hier de verdenkingen kwamen uiten dachten in Carmella's verhaal iets te herkennen van iemand die wel ontmaskerd is als oplichtster in een ander subforum van FOK!
En ik ga geen namen prijsgeven, maar het waren echt niet mensen die zomaar uit het niets kwamen. Al met al reden genoeg voor ons als modjes om het even na te willen gaan. Ten slotte hebben wij ook een verantwoording naar alle mensen die wel te goeder trouw meeleven met alle users en hun verhalen. Bij navraag achter de schermen bleek dat het dus 2 verschillende personen waren en dat de verdenkingen dus ongegrond waren.

Dit hebben we in het topic gemeld en daarna hebben we die personen dan ook aangesproken en gevraagd of ze verder opmerkingen voor zich wilden houden en zo is het ook gebeurd.

freecell, ik hoef er niks voor te hebben hoor. Vind het alleen al leuk dat ik je er een plezier mee kan doen.
pi_65698432
Reinhilde, er zijn echt mensen die op forums hun hele leven bij elkaar fantaseren, veelal met een hoop verzonnen ellende v de aandacht en compleet met gejatte kinderfoto's
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65698459
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:

freecell, ik hoef er niks voor te hebben hoor. Vind het alleen al leuk dat ik je er een plezier mee kan doen.
Echt superleuk! Dank je wel!
Ik ben echt helemaal vrolijk nu, haha.
pi_65698476
Dat kerkje
Die vraagprijs Daar heb je hier een garage voor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:26:12 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65698542
fijn dat t goed gegaan is Syrena
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65698564
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef Poppejans het volgende:
Reinhilde, er zijn echt mensen die op forums hun hele leven bij elkaar fantaseren, veelal met een hoop verzonnen ellende v de aandacht en compleet met gejatte kinderfoto's
Echt? Wat triest zeg.
Ik weet ergens wel dat mensen dat doen, maar toch.. je verwacht het niet. (Ik niet iig.)

Nou ja, Carmella, mocht je dit lezen, ik hoop dat het goed gaat met je!
pi_65698575
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur... het ligt wel even ietsje anders...
De mensen die hier de verdenkingen kwamen uiten dachten in Carmella's verhaal iets te herkennen van iemand die wel ontmaskerd is als oplichtster in een ander subforum van FOK!
En ik ga geen namen prijsgeven, maar het waren echt niet mensen die zomaar uit het niets kwamen. Al met al reden genoeg voor ons als modjes om het even na te willen gaan. Ten slotte hebben wij ook een verantwoording naar alle mensen die wel te goeder trouw meeleven met alle users en hun verhalen. Bij navraag achter de schermen bleek dat het dus 2 verschillende personen waren en dat de verdenkingen dus ongegrond waren.

Dit hebben we in het topic gemeld en daarna hebben we die personen dan ook aangesproken en gevraagd of ze verder opmerkingen voor zich wilden houden en zo is het ook gebeurd.
Okee.. Dus als het allemaal is uitgeplozen en ze dus 'onschuldig' blijkt, waarom is ze dan toch weggegaan?
pi_65698591
Ik heb het kerkje gemist en als ik het zo lees ga ik ook maar niet zoeken Ik ken mezelf

Oh, zondag waren we op kraamvisite bij de beste vriendin van mijn vriend. Hij kreeg de baby aangereikt, en hij keek er nogal benauwd bij "Oh. Oh. Iehh, hij eh.. beweeeeegt" Echt zo cute
Beebs lag trouwens te slapen, dus dat bewegen viel wel mee hihi.
Maar het was wel echt
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65698620
Maar goed, even ontopic in de SC . Ik ga eens even op funda loeren of ik iets vind dat lijkt op mijn droomhuis.
1 in de categorie 'dikke erfenis/loterij winnen' en 1 de categorie 'realistisch'.
pi_65698682
Hahaha Syrena, ik zie het voor me
Is hij helemaal geen kinderen gewend dan? Of knuffelt hij gewoon nooit baby's?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:30:46 #17
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65698712
Zuurkool *kwijl*

Ik hoop dat carmella terug komt met een gezonde baby !
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65698763
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het kerkje gemist en als ik het zo lees ga ik ook maar niet zoeken Ik ken mezelf
De link staat in de openingspost
pi_65698782
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Reinhilde het volgende:
Maar goed, even ontopic in de SC . Ik ga eens even op funda loeren of ik iets vind dat lijkt op mijn droomhuis.
1 in de categorie 'dikke erfenis/loterij winnen' en 1 de categorie 'realistisch'.
Ik zoek nog maar niet, we moeten volgens mij eerst uitvechten waar we gaan wonen. Ik hoor namelijk niks meer van "in het zuiden" bij de wederheft. En ik ga dus echt niet in de buurt van Roermond wonen
De huizen daar zijn duurder dan hier, plus dan zou ik veel meer reistijd en dus reiskosten gaan krijgen. Niet handig. Zeker niet als er nog beebsen naar KDV's gebracht moeten worden enzo. Hij heeft een leaseauto, ik heb een wrakje op wielen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:34:06 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65698813
Pfffffff heb mijn werk overgedragen, nu kan ik officieel zenuwachtig worden voor morgen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 17:35:27 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_65698861
het fok!spook is echt
quote:
Ik ben het KLB spook!
Als je een topic maakt in KLB binnen de 5 minuten zul je je hele leven lang geluk krijgen!

Doe je dit niet, dan zal er veel onheil en ongeluk in de lucht hangen de komende 5 jaar!

YOU HAVE BEEN WARNED!
pi_65698867
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zoek nog maar niet, we moeten volgens mij eerst uitvechten waar we gaan wonen. Ik hoor namelijk niks meer van "in het zuiden" bij de wederheft. En ik ga dus echt niet in de buurt van Roermond wonen
De huizen daar zijn duurder dan hier, plus dan zou ik veel meer reistijd en dus reiskosten gaan krijgen. Niet handig. Zeker niet als er nog beebsen naar KDV's gebracht moeten worden enzo. Hij heeft een leaseauto, ik heb een wrakje op wielen.
Kom gezellig naar het Noorden dan. Hier hebben we tenminste nog normale prijzen!
pi_65698876
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:29 schreef freecell het volgende:
Hahaha Syrena, ik zie het voor me
Is hij helemaal geen kinderen gewend dan? Of knuffelt hij gewoon nooit baby's?
Allebei
Als ik de vader van het jongetje met de beeb zag *smelt*. Hij lag eventjes in de box, bij de eerste kik schoot ie al meteen van zijn stoel om 'm lekker bij zich te pakken en te knuffen
pi_65698881
Oeiii Rewimo... hoe laat is je operatie?
pi_65698920
Succes rewimo, voor ik het vergeet
Saartje
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:37:56 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65698954
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Okee.. Dus als het allemaal is uitgeplozen en ze dus 'onschuldig' blijkt, waarom is ze dan toch weggegaan?
Voor zover ik heb begrepen, maar dat is viavia, omdat ze zich alsnog o.a. gekwetst voelde door de verdachtmakingen.
Helaas...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:39:12 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65699002
Vervelend maar opzich wel begrijpbaar.
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:40:14 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65699040
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
*aansluit...
Je bent me net voor.
pi_65699064
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Voor zover ik heb begrepen, maar dat is viavia, omdat ze zich alsnog o.a. gekwetst voelde door de verdachtmakingen.
Helaas...
Persoonlijk zou ik daar dus schijt aan hebben, maar goed, ik ben ook nog nooit beschuldigd van iets hier. Geloof ik
pi_65699070
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Helaas...
Oke, duidelijk. Jammer want ben wel benieuwd hoe het met haar is nu.
Thnx iig
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:41:15 #31
13151 crew  Rewimo
pi_65699075
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef Reinhilde het volgende:
Oeiii Rewimo... hoe laat is je operatie?
Ik moet er om half 1 zijn. Hoe laat ik aan de beurt ben weet ik niet (kunnen ze niet zeggen, er kan altijd wat tussenkomen of zo).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:42:24 #32
13151 crew  Rewimo
pi_65699112
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Brighteyes het volgende:

*aansluit...
Je bent me net voor.
Tnx Misschien kun je beter de chirurg succes wensen
pi_65699125
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik moet er om half 1 zijn. Hoe laat ik aan de beurt ben weet ik niet (kunnen ze niet zeggen, er kan altijd wat tussenkomen of zo).
Dan ga ik duimen dat er niemand tussenkomt en dat alles goed gaat (met twee duimen zelfs )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:44:06 #34
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65699172
succes Rewimo, wat gaan ze doen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65699220
Deze is echt mooi
Echt wat ik mooi vind! (Maar het geel moet wel weg.)
De buurt is ook super, ken ik goed, heb er gewoond vroeger.

Maar die prijs he.
pi_65699239
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[..]

Tnx Misschien kun je beter de chirurg succes wensen
Mja, die leest wrs niet mee
Maar jij veel sterkte met het in bedwang houden van zenuwen en met weer beter worden.
Hoezee! Einde pijn!
pi_65699242
Chrirug van Rewimo, succes!

Rewimo, sterkte!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:46:21 #38
13151 crew  Rewimo
pi_65699252
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:42 schreef Syrena het volgende:
Dan ga ik duimen dat er niemand tussenkomt en dat alles goed gaat (met twee duimen zelfs )
Dank je wel Hoe ging je presentatie nou eigenlijk?

Voor degenen die het aandurven Dit gaan ze doen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:47:09 #39
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65699275
Rewimo, wens je je chirurg succes van mij?!! Hopelijk gaat het je meevallen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:48:02 #40
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65699308

[ Bericht 100% gewijzigd door texelonia op 03-02-2009 18:56:36 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:48:16 #41
13151 crew  Rewimo
pi_65699312
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef Reinhilde het volgende:
Deze is echt mooi

Maar die prijs he.
Oew Dikke portemonnaie wel vereist ja, superhuis!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:48:30 #42
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65699318
succes
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65699486
Deze is ook leuk, vooral die keuken!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:53:20 #44
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65699521
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef Reinhilde het volgende:
Deze is ook leuk, vooral die keuken!
die doet me heel erg denken aan het pand waar ik 2 jaar met mijn opleiding gezeten heb.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65699576
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het ging wel goed Ik moest docenten een computerprogramma aanleren. Ze waren enthousiast en willen nu graag dat alle eerstejaars ermee leren werken Ik denk alleen dat het een probleem wordt om dat goed vorm te geven in het eerste jaar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:55:33 #46
13151 crew  Rewimo
pi_65699603
Oude huizen Eerlijk gezegd vind ik het jammer als ze er zulke moderne strakke keukens en badkamers in zetten. Past er niet bij. Hoewel ik die keukens en badkamers op zich dus wel mooi vind
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:56:02 #47
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65699633
Oh, dat kerkje, wij hebben er ook al over zitten dromen! Maar ja, echt veeeel te ver weg!!

Gelukkig werk ik al in een kerk Compleet met begraafplaatsje in de achtertuin, waar ik elke dag doorheen wandel (shortcut naar parkeerplaats)

En laatst was er een begrafenis (minder leuk natuurlijk, maar ik wist niet eens dat de begraafplaats nog gebruikt werd) en toen kwamen de begraafmannetjes bij ons de klok luiden
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:56:38 #48
13151 crew  Rewimo
pi_65699661
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Syrena het volgende:

Het ging wel goed Ik moest docenten een computerprogramma aanleren. Ze waren enthousiast en willen nu graag dat alle eerstejaars ermee leren werken Ik denk alleen dat het een probleem wordt om dat goed vorm te geven in het eerste jaar.
Nou, dan kan jij het ze mooi leren
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:56:45 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65699666
Oh dear...
Ik werd vanmorgen gebeld dat Sasha niet lekker was, of ik hem wilde komen halen.
Hij leek diarree te hebben en had wat verhoging. Dus ik hem halen. Thuis een boterhammetje gedaan, toen lekker zijn bed in en daarna gezellig gespeeld, niks aan het handje. Wel nog 1 vieze luier met wat waterige zooi, maar dat is ook wel eens vaker met doorkomende tandjes enzo.

Nu heeft hij net 10 minuten zijn eten op en loopt al knetterend en steunend rond joh! Daar komen poepjes uit!
En ik denk dat ik zo zijn broekspijpen maar dicht ga binden ofzo!
pi_65699706
Zo nu ga ik stoppen met estateporn. Ik vond nog deze prachtige villa, waar ik wel het nodige aan zou veranderen... maar echt prachtig!

Nog even kijken of ik iets kan vinden wat we wel kunnen betalen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:57:45 #51
13151 crew  Rewimo
pi_65699708
Oei BE, ik zou maar vast plastic leggen op de vloer
pi_65699723
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef Reinhilde het volgende:
Deze is echt mooi

Maar die prijs he.
Whoah mooi! Jammer van dat geel ja
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:58:53 #53
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65699753
Dure smaak heb je Reinhilde!

Die op de Hertoginnenlaan is wel echt ge-wel-dig! Jammer dat je er amper kan parkeren volgens mij (en dat ik het niet kan betalen...maar dat is een detail )
pi_65699764
Sasha!

Succes BE!
pi_65699816
Ja Chell, ik weet het....
Mijn opa&oma woonden vroeger in een hele mooie villa, waar mijn zusje en ik altijd prinsesje speelden .
Ik wil ook zo'n mooi huis
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:00:35 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65699819
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zie je wel, zo eng is het allemaal niet.
Of was je alsnog naakt?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 februari 2009 @ 18:03:43 #57
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65699957
Fijn dat je presentatie goed ging Syrena! Dat geeft de burger moed!

(ik moet vanaf maandag a.s. 450 mensen een introductie Office 2007 geven.... the horror!)
pi_65699973
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zie je wel, zo eng is het allemaal niet.
Of was je alsnog naakt?
Ik moest m'n vest zelfs aanhouden, ik heb een dikke vlek in mijn truitje
Ze waren wel om de nanoseconde afgeleid net studenten "Oh, wat heb je aan je arm?!" en dat soort dingen. Hehe.
pi_65699977
En dan nu 1tje in de categorie 'realistisch'. Best wel leuk!
pi_65699978
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

ohh Sterkte ! Dat heeft een moeder van een klasgenootje van de oudste 2 weken terug gehad ! Is haar erg meegevallen, alleen de fysio nu is wat minder. We zullen aan je denken en voor de chrirug : beste meneer of mevrouw SUCCES !
pi_65700013
Syrena, goed gedaan hoor!

Ik ga eens koken.
pi_65700088
Ik zou echt zo graag op Texel willen wonen! Heb er zelfs al een droomhuisje gevonden (die inrichting nu is alleen horror)
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Default.aspx?id=97291e74-6aba-4fee-a4d7-55d953629387&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:06:57 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65700110
Die is ook leuk Reinhilde!

Wat ik me nou wel eens af vraag he, wat doen jullie mannen nou op een avond als jullie hier aan het ouwehoeren zijn? De mijne is zeker geen die-hard FOK!ker meer, dus die houdt zich op op het duikforum en speelt games (WoW of dingen op de xbox). Meestal zitten we samen op de bank. Tv op de achtergrond.
Zijn er ook meiden met een niet-nerd-man/vriend/partner die geen PC aanraakt verder?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 18:08:06 #64
13151 crew  Rewimo
pi_65700156
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:04 schreef Stout het volgende:
ohh Sterkte ! Dat heeft een moeder van een klasgenootje van de oudste 2 weken terug gehad ! Is haar erg meegevallen, alleen de fysio nu is wat minder. We zullen aan je denken en voor de chrirug : beste meneer of mevrouw SUCCES !
O, dat is prettig om te horen, dat het meeviel Tnx
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:08:25 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65700165
Echt Poppejans? Ik bedoel Texel is gaaf, en de gevel ook, maar de rest is wel heel erg kammekonieké hoor!
Meer een huisje voor iemand alleen ofzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 18:09:02 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65700188
Erg wat, BE?aaaah je kan je kont niet keren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65700192
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:

Zijn er ook meiden met een niet-nerd-man/vriend/partner die geen PC aanraakt verder?

Die van mij zit op de bank naast me tv te kijken momenteel naar Miami Ink .En anders zit ie op de andere conputer( ik heb een laptop)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 18:09:24 #68
13151 crew  Rewimo
pi_65700201
quote:

Wat ik me nou wel eens af vraag he, wat doen jullie mannen nou op een avond als jullie hier aan het ouwehoeren zijn? De mijne is zeker geen die-hard FOK!ker meer, dus die houdt zich op op het duikforum en speelt games (WoW of dingen op de xbox). Meestal zitten we samen op de bank. Tv op de achtergrond.
De mijne is net zo verslaafd als ik We zitten gezellig naast elkaar te Fok!ken Gelukkig vinden we nog meer dingen allebei leuk, dat scheelt
pi_65700203
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef Chell het volgende:
Fijn dat je presentatie goed ging Syrena! Dat geeft de burger moed!

(ik moet vanaf maandag a.s. 450 mensen een introductie Office 2007 geven.... the horror!)
Ik had maar vijf mensen. Ze moesten namelijk zelf dingen aanklikken en intikken. "Ik heb dat niet!" En dan ondertussen naar de arm van de ander informeren of lekker je eigen dingen opzoeken in Google
Of vijf vragen in 1 keer vragen of al mijlenver vooruitlopen op dingen. Er zit echt altijd zo'n irritante betweter tussen die het allemaal al eens heeft gezien en gehad. Maar die had ik op het end toch in het bakkie "OH dat is echt handig!" Owyeah.
pi_65700208
Mijn vriend is totaal geen nerd, raakt inderdaad de pc nauwelijks aan maar hij is ook kok, dus 's avonds altijd weg...

Even iets heel anders dat ik echt even kwijt moet.... er ligt een vis in mijn tuin. Een heul grote, 15 cm ofzo, knaloranje megagoudvis. WTF.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65700239
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
Echt Poppejans? Ik bedoel Texel is gaaf, en de gevel ook, maar de rest is wel heel erg kammekonieké hoor!
Meer een huisje voor iemand alleen ofzo.
Ja, das ook wel weer waar.. die badkamer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 18:10:52 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65700247
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef innepin het volgende:
Mijn vriend is totaal geen nerd, raakt inderdaad de pc nauwelijks aan maar hij is ook kok, dus 's avonds altijd weg...

Even iets heel anders dat ik echt even kwijt moet.... er ligt een vis in mijn tuin. Een heul grote, 15 cm ofzo, knaloranje megagoudvis. WTF.
mega goudvis, of is t misschien een koi karper die door een kat/reiger gejat is uit een vijver
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 februari 2009 @ 18:11:12 #73
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65700260
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had maar vijf mensen. Ze moesten namelijk zelf dingen aanklikken en intikken. "Ik heb dat niet!" En dan ondertussen naar de arm van de ander informeren of lekker je eigen dingen opzoeken in Google
Of vijf vragen in 1 keer vragen of al mijlenver vooruitlopen op dingen. Er zit echt altijd zo'n irritante betweter tussen die het allemaal al eens heeft gezien en gehad. Maar die had ik op het end toch in het bakkie "OH dat is echt handig!" Owyeah.
Ik krijg er dus 450 in groepjes van 20. En ze mogen nergens zelf aankomen en ook geen hele diepgaande vragen stellen
pi_65700328
quote:

De mijne vertrekt na het eten naar zijn kamer om daar aan zijn gitaren te pielen en te internetten.
Ik weet niet welke sites, ik vind het alleen verdacht worden dat als ik binnenkom, het zo gaat van *klikkerdeklik* en hij naar z'n bureaublad zit te kijken Riiiiight.
Verder kijken we meestal in bed nog naar een serie of kijkt hij een stukje film en lees ik wat op m'n telefoon.
pi_65700336
Deze is voor mij een droom een statig huis...

En deze is wat meer realistisch bij ons om de hoek maar dan moet er wel ff wat aan de inrichtig gebeuren
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:13:24 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65700342
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef Ynske het volgende:
Erg wat, BE?aaaah je kan je kont niet keren
Ah, je had hem al.
pi_65700346
quote:

hehehehe

BE, als nixxx niet aan de pc zit, dan wel te wii-en, kijken we samen tv, of hij leest een boek.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:14:39 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65700376
quote:

Gewoon een heuse koi bij iemand uit zijn vijver gejat!
Heb je katten?
pi_65700379
quote:

Wat vaag! Dan vast een reiger in de weer geweest bij 1 van de omliggende tuinen met vijvers?
pi_65700400
quote:

ehh die van mij zit boven op de pc te schaken, muziek luisteren, spelletjes doen en zo voort.
.. via msn hebben we contact maar we zitten ook regelmatig samen op de bank hoor
pi_65700405
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef Chell het volgende:

[..]

Ik krijg er dus 450 in groepjes van 20. En ze mogen nergens zelf aankomen en ook geen hele diepgaande vragen stellen
Haha dat is wel tof. Tja, het onze is een workshop, dus ik vond dat er dan ook met de handjes gewapperd moet worden. Het houdt de boel alleen zo op. Zeker omdat er echt ALTIJD iemand bij zit die amper weet hoe een pc aan gaat. Maar gelukkig springen andere mensen dan in. En normaal zijn we met twee, dat scheelt ook echt.
pi_65700408
Zometeen lekker pannekoeken bakken

Met kaas en met spek!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:15:46 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65700421
Ik ga mijn kleine stinkertje maar eens in bad en in bed stoppen.
pi_65700454
ik wilde gaan koken, maar Thomas heeft hongerrrrr dus nu ga ik nog maar even op funda kijken om de tijd te doden.
pi_65700528
quote:

Mijn vriend confisqueert de laptop juist altijd. Dus ik kan alleen overdag of boven fokken.
Dus 's avonds heb ik mijn series

Mijn vriend is altijd aan het coden of ander nerd spul aan het doen.
pi_65700570
eetse Thomas... Hier kijken de heren starwars

Straks mag ik : eerst op nld 1 een medische serie, dan op SBS 6 en dan ga ik naar kanaal 203 voor John& Kate plus 8, Little People Big World en weet ik het nog niet

Ben weer terug van de apotheek met inhalator formaat jumbo (de oude voldeed niet, heb te weinig ademkracht om de medicatie te inhaleren)
pi_65700586
Ik wil wel in een kerk op Texel wonen. Huizen kijken op Funda is zo leuk. Zeker als je boven de 2 miljoen ofzo gaat zoeken.

Hmmz. Ik was bij de apotheek om Syntocinon te halen (neusspray voor het kolven), maak ik net thuis het zakje open, zitten er twee doosjes Stediril in. Een merk anticonceptiepil dat ik niet had én ik ben helemaal niet meer aan de pil. Wat een stommerds daar. (Of op de HAP.)
Hardloper.
IG @webkim
pi_65700667
Oh, en ik ga Desperate Housewives kijken en daarna nog ff aan het werk. Wat vaak neerkomt op laptoppen en tv kijken tegelijk.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65700753
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef Webkim het volgende:
Oh, en ik ga Desperate Housewives kijken en daarna nog ff aan het werk. Wat vaak neerkomt op laptoppen en tv kijken tegelijk.
Dat vind ik dus niets he, desperate houswives ....
pi_65700771
De planning voor vanavond :
De wereld draait door,
Desperate Housewives
Prison Break
pi_65700774
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gewoon een heuse koi bij iemand uit zijn vijver gejat!
Heb je katten?
Drie stuks maar liefst, maar één blijft binnen, één is hartstikke minuscuul en de derde is te dom om z'n eigen kont af te vegen, dus dat zal ook wel niet. Plus er is niet aan gehapt ofzo, hij lijkt best intact....

Maar het mysterie is opgehelderd, want de buurvrouw een paar huizen verderop heeft een vijver, met net erover, maar het net is kapot en dat weet de reiger die hier soms rondzwerft kennelijk ook
waarom ie niet opgegeten is, weet ik niet, en hoe dat beest zo ver van de vijver vandaan beland is..?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65700800
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Webkim het volgende:

Hmmz. Ik was bij de apotheek om Syntocinon te halen (neusspray voor het kolven), maak ik net thuis het zakje open, zitten er twee doosjes Stediril in. Een merk anticonceptiepil dat ik niet had én ik ben helemaal niet meer aan de pil. Wat een stommerds daar. (Of op de HAP.)
tjee dat meen je niet!! Wat een fout zeg !!
pi_65700892
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Drie stuks maar liefst, maar één blijft binnen, één is hartstikke minuscuul en de derde is te dom om z'n eigen kont af te vegen, dus dat zal ook wel niet. Plus er is niet aan gehapt ofzo, hij lijkt best intact....

Maar het mysterie is opgehelderd, want de buurvrouw een paar huizen verderop heeft een vijver, met net erover, maar het net is kapot en dat weet de reiger die hier soms rondzwerft kennelijk ook
waarom ie niet opgegeten is, weet ik niet, en hoe dat beest zo ver van de vijver vandaan beland is..?
Misschien toch een beetje te zwaar geweest, dus uit z'n bek gevallen?

Ik moet werken tot 20.30 uur
Ik heb wel Grey's Anatomy bij me en Private Practice. Maar ik kan niet ongegeneerd gaan snotteren, dus ik bewaar ze maar.
pi_65700950
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef Stout het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niets he, desperate houswives ....
Ik wel. Ik ben een Bree-wannabe. (Maar dan alleen qua opgeruimd- en georganiseerdheid en koken en bakken.) Maar ik heb alleen de klunzigheid van Susan en de chaos van Lynette.
En dan ga ik nu even de pasta met chapignons, prei, paprika, spekjes en kaassaus tussen de naden van het parket uitkrabben. Rapley.
Hardloper.
IG @webkim
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 18:27:40 #95
13151 crew  Rewimo
pi_65700968
Webkim, staat jouw naam er wel op? Misschien heb je wel het doosje van iemand anders meegekregen. Dat blijft stom maar toch...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 18:28:40 #96
13151 crew  Rewimo
pi_65701020
Boontjes, bratwurst en gebakken krieltjes hier 't Was lekker.
pi_65701066
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef Stout het volgende:

[..]

tjee dat meen je niet!! Wat een fout zeg !!
Ja. En mijn naam staater ook nog op. De huisartsassistente zal het recept wel verkeerd gedaan hebben ofzo. Maar ik heb echt specifiek om Syntocinon neusspray gevraagd, dus hoe ze dat nou voor lekaar gekregen heeft..?
Nouja, beter dat ze dit verwisselt dan iets echt ernstigs. Een dosering heftige pillen voor iemand anders ofzo. Brrr.
Hardloper.
IG @webkim
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 18:32:15 #98
13151 crew  Rewimo
pi_65701179
Gelukkig dat je zelf geen pillen moest hebben, anders heb je het misschien niet eens zo snel in de gaten
pi_65701282
quote:

Wat ik me nou wel eens af vraag he, wat doen jullie mannen nou op een avond als jullie hier aan het ouwehoeren zijn?
Wat denk je?

Behalve internetten, kijkt ie ook suffe tv series en andere suffe tv series. En Lost, dat kijk ik dan ook, maar ik loop 5 weken achter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65701331
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef Webkim het volgende:

Ik wel. Ik ben een Bree-wannabe. (Maar dan alleen qua opgeruimd- en georganiseerdheid en koken en bakken.) Maar ik heb alleen de klunzigheid van Susan en de chaos van Lynette.
Klinkt bekend.

Zo, wij eten restjes. Prima. Spruitjesstamppot met rookworst .
pi_65701499
Hier was (met nadruk op was) het karbonaatje, bloemkool en aardappelschijfjes uit de frituur

* Stout schrijft zichzelf een briefje dat ze toch echt meer dan 1 kg groente mee moet nemen morgen....
pi_65701588
mmm bloemkool .
Ik vind de bloemkool nog een beetje te duur (2,49 voor een kleintje!).
pi_65701665
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
mmm bloemkool .
Hier 1.79 voor een grote (maar hij was voor ons viertjes nog te klein
En dan ben ik echt niet de grote eter maar de mini-mannne hier kunnen er wat van
pi_65701670
Ik had gisteren weer couscous geprobeerd. Deze keer was het beter gelukt, al vond ik het zelf maar zozo.
Morgen wordt het iets met zuurkool denk ik.

Eens even naar wat recepten Googlen....
pi_65702074
Couscous....ik kan er maar niet aan wennen, doe mij maar gewoon rijst of pasta

wat receptjes voor zuurkool
Zuurkoolquiche
Zuurkool-ovenschotel-met-gehakt-ananas-en-kaas
Shoarma-zuurkoolschotel

mmm krijg er honger van
pi_65702246
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:53 schreef Stout het volgende:
Couscous....ik kan er maar niet aan wennen, doe mij maar gewoon rijst of pasta

wat receptjes voor zuurkool
Zuurkoolquiche
Zuurkool-ovenschotel-met-gehakt-ananas-en-kaas
Shoarma-zuurkoolschotel

mmm krijg er honger van
Lief lust geen spekreepjes en shoarma en beiden lusten we geen fruit door het eten

Tja, die couscous, ik kan er ook niks mee Doe mij maar elleboogjespasta of Basmatirijst
Nou ja, nog 750 gram over, dus nog drie maaltijden ermee verzinnen. Of uit m'n handen laten vallen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:58:59 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65702334
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Stout het volgende:
eetse Thomas... Hier kijken de heren starwars

Straks mag ik : eerst op nld 1 een medische serie, dan op SBS 6 en dan ga ik naar kanaal 203 voor John& Kate plus 8, Little People Big World en weet ik het nog niet

Ben weer terug van de apotheek met inhalator formaat jumbo (de oude voldeed niet, heb te weinig ademkracht om de medicatie te inhaleren)
Jeetje Stout, da's best heftig dan. Kan dat nog wel weer verbeteren? Of is het een permanente verslechtering?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:59:39 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65702352
Oh ja, leuk om te horen dat wij dus niet het enige nerd-stel zijn.
Sinds ik de mini-laptop heb zitten we wel gelukkig allebei beneden, dat is toch wel een stukje gezelliger.
pi_65702380
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jeetje Stout, da's best heftig dan. Kan dat nog wel weer verbeteren? Of is het een permanente verslechtering?
Geen idee maar t helpt wel ! Waarschijnlijk gevolgje van de griep waarvan ik alleen maar benauwd ben
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:00:48 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65702403
Oh, en F heeft cursus vanavond dus ik heb mezelf kant en klare boerenkool 'kado' gedaan. Soms is dat gewoon erg lekker. En voor Sasha Boerenkool uit een potje.
pi_65702433
zeg een vraagje : heb professor layton op de ds .. maar ik loop bij de wolven en kipjes vast....
weet iemand hier de truck voor het verplaatsen van die beesten...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 19:02:49 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65702484
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:01 schreef Stout het volgende:
zeg een vraagje : heb professor layton op de ds .. maar ik loop bij de wolven en kipjes vast....
weet iemand hier de truck voor het verplaatsen van die beesten...
ja....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:04:02 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65702533
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
mmm bloemkool .
Daar let ik dus nooit op he.
Als ik zin heb in bloemkool koop ik die. Ik vond ze idd wel wat klein, maar verder... ik zou je ook echt niet kunnen vertellen wat ik ervoor betaald heb.
Dat is met alles trouwens hoor. Vraag mij niet wat een pak yoghurt kost...
pi_65702669
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

ja....
Bedankt !!
pi_65702746
mijn vent ligt vaak op de bank te slapen of hij zit op de zaak, of hij is aan het ebayen en 4x4forummen
Saartje
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:14:31 #116
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65702992
Ik ben met een computermeneer, hij zit zelf ook veel achter de computer of Xbox.

Rewimo, sterkte en succes voor morgen...!

Syrena, ik had gisteren iets heel lekkers gekookt met couscouskruiden!
Rijst koken, afgieten, in de wok gooien, stukjes tomaat erbij en daar couscouskruiden overheen. Even wokken, klaar. (Van SHE) en ik had er gehakt met shoarmakruiden en een uitje bij, door elkaar mengen, balletjes van maken, tijdje in de oven. Tzatziki erbij, we leken wel een restaurantje!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65703255
Ahhh dus er bestaan couscouskruiden? Ik had het wel gekruid, maar dan met de standaard djahe, koenjit enzovoorts. Dat zat ook in de Marokkanse schijven die ik erdoor heb gedaan. Maar de cous was een beetje droog

Ik maak wel altijd zelf falafel trouwens *jums*
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:21:13 #118
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65703268
Syrena, kun je niet even snel in de geschiedenis kijken als-ie even gaat poepen of zo?
Ik zou echt wel willen weten wat ie dan steeds wegklikt!
Hehe, en dan terechtkomen op een reisbureau site voor een huwelijksreis naar Las Vegas of zo, om je te verrassen.

Beste Chirurg van Rewimo, wilt u s.v.p. heel voorzichtig aan de kalk peuteren? Laat anders ook even een paar blokjes Calgon achter, dat scheelt weer de komende jaren!
En Rewimo zelf: succes met herstel en zo.
... ♥ ik mis je ♥
pi_65703417
Knullige fout Webkim!

Spaart hier ook iemand etos babyzegels? Ik niet (meer) namelijk Heb het opgegeven.
Ik heb een vol boekje van vorig jaar (dus ff peuteren en omzetten naar een boekje van dit jaar) en nog een klein stapeltje losse zegels.
Wie-o-wie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 19:26:53 #120
13151 crew  Rewimo
pi_65703475
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:21 schreef phluphy het volgende:
Beste Chirurg van Rewimo, wilt u s.v.p. heel voorzichtig aan de kalk peuteren? Laat anders ook even een paar blokjes Calgon achter, dat scheelt weer de komende jaren!
En Rewimo zelf: succes met herstel en zo.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze er Antikal in spuiten
pi_65703547
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:26 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze er Antikal in spuiten

* Stout is een beelddenker en ziet de chirurg nu met een fles antikal en blokjes calgonit in de weer
pi_65703627
Rewimo, succes en sterkte morgen met het ontkalken!

Mijn man kijkt dvd's, leest tijdschriften of zit ook op internet. Hij zit niet op Fok! maar zoekt naar vakantiehuizen in Italië, zoekt 2e hands Mercedessen die we niet nodig hebben of luistert naar muziek

En nu ga ik naar mijn cursus. Ciao
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65703647
ik ga tv kijken met jongste , hou ook van bloederige medische series..
  Jubileum moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 19:38:34 #124
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65703833
Wij zitten hier zalig naast elkaar op de bank, Jeroen kijkt tv of gaat vliegtuigforummen, en ik Fok. Heerlijk
ik liet Jeroen net het kerkje zien, eerst het verhaal van F. erbij verteld dat BE kan werken in de achtertuin en daarna de foto's laten zien. Hij is nog net niet zijn koffers gaan pakken bij het zien van de prijs maar ik hoor nu wel al een kwartier "leuk man, wauw man, jeu hee, als we nou... en dan.... "
Rewimo sterkte morgen en chirurg van Rewimo: op tijd naar bed en veel succes!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65703971
Hier een nerd met nerd-man Ik fok en hij speelt spelletjes meestal. En anders kijkt ie heel veel anime, mja, beroepsmatige afwijking zullen we maar zeggen
Maar ik wil juist expres dat hij met zn computer gewoon in de woonkamer zit bij mij want het lijkt me dus gewoon helemaal niets als ie dan boven zou zitten ofzo. Zo ongezellig.

Rewimo succes morgen! misschien zelf even een fles antikal meenemen voor het geval die van hen op is
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 19:46:04 #126
13151 crew  Rewimo
pi_65704095
* Rewimo keukenkastje induikt
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 19:46:36 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65704113
heb je in dat keukenkastje ook nog een bak met energie?
* Ynske houd zich aanbevolen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65704143
Freecell, wat heb je wel niet allemaal losgemaakt met het posten van dat kerkje!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:48:24 #129
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65704193
En hier klapte mijn internet verbinding eruit nogmaals mijn late reactie;
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef snoopy het volgende:

Saffier, hoe is het met jouw fotografiegebeuren? Heb je er nog tijd voor?
Vorige club-avond was ik ziek, dus niet geweest en die van vanavond heb ik net ook afgebeld, ik ben gewoon te moe, wil vanavond beetje op tijd in bed liggen.
Als het éven kan heb ik mijn camera vast en maak ik foto's maar ik moet eigenlijk dringend een fotoshop-cursus ergens gaan doen. Ik heb (denk ik ) mooie foto's van zonsopgang een paar weken geleden (met liefde om 6 uur je bed uit op je vrije zondag voor je hobby ) maar ik weet dat er dmv fotoshop meer uit te halen is, daar ben ik nu mee aan het stoeien. Mijn favo-onderwerp gaat tegenwoordig in een hoekje zitten met zijn rug naar me toe als ik de camera vast heb met de mededeling dat hij geen zin heeft een níet op de foto wil

Bijlezen gaat....
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:48:30 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65704197
Pssst Jeroen... het is echt wel groot genoeg voor 2 gezinnen hoor!
  Jubileum moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 19:49:46 #131
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65704240
Oe oe oe dat zou helemaal geweldig zijn
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65704260
*grinnik*

kunnen we er niet een OUD-project van maken dan ofzo en er een soort time-shared vakantiewoning van maken haha. Heeft iedereen een klein beetje zn zin.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:52:37 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65704331
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef Lois het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:53:14 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65704351
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik*

kunnen we er niet een OUD-project van maken dan ofzo en er een soort time-shared vakantiewoning van maken haha. Heeft iedereen een klein beetje zn zin.
Voor meets enzo met een grote centrale hal!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:56:30 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65704471
quote:
Het geheel is geschikt voor veel doeleinden, de combinatie wonen en werken is zeer geschikt.
Verder heeft de Gemeente Winsum bereidheid getoond om mee te werken aan het realiseren van eventueel meerdere wooneenheden in de kerk.
pi_65704526
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Knullige fout Webkim!

Spaart hier ook iemand etos babyzegels? Ik niet (meer) namelijk Heb het opgegeven.
Ik heb een vol boekje van vorig jaar (dus ff peuteren en omzetten naar een boekje van dit jaar) en nog een klein stapeltje losse zegels.
Wie-o-wie?
Yes please.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65704533

als reactie op de deel-kerk he.
pi_65704597
rotfl....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:00:13 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65704605
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef Lois het volgende:
Ik heb het linkje even bij Duderinnetje gedumpt. Die zit volgens mij in Moskou nu, maar ik ben benieuwd. Lijkt me ook wel wat voor haar.
  Jubileum moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 20:02:06 #140
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65704667
Het is een absoluut Dude project idd
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:12:09 #141
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65705017
Wij krijgen morgen de sleutel van ons droomhuis (nieuwbouw) we hebben er even op moeten wachten, maar nu kan de grote verbouwing beginnen, en ik kan van een afstand meekijken...
pi_65705132
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik*

Jaaa!
pi_65705140
het sneeuwt !!

het is gewoon al helemaal wit buiten !
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:20:09 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65705301
ik80, heb je foto's van jullie huis?

Stout, waar zit jij?
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 20:21:59 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65705399
even een vraagje aan de dames mod: hoe checken jullie dan of iemand "echt" is?
(ik las in het vorige bankje dat dat jullie die carmella gecheckd hadden en toen vroeg ik me af waarop en hoe enzo)
gewoon nieuwsgierig
pi_65705412
Hier (gelderland) sneeuwt het ook, en heel hard
pi_65705483
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:21 schreef phluphy het volgende:
Syrena, kun je niet even snel in de geschiedenis kijken als-ie even gaat poepen of zo?
Ik zou echt wel willen weten wat ie dan steeds wegklikt!
Hehe, en dan terechtkomen op een reisbureau site voor een huwelijksreis naar Las Vegas of zo, om je te verrassen.
Hij gebruikt Firefox, die kun je zo instellen dat hij geen geschiedenis bewaart als je 'm sluit
En aan zijn pc rommelen doe ik niet 1 dat merkt hij zo en 2 het is nogal een gammeltje, ben veel te bang dat ie stukgaat zodra ik er met een vinger naar wijs

Hier regent het alleen maar Ik heb geen plu en moet er nu doorheen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:26:17 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65705588
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:21 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje aan de dames mod: hoe checken jullie dan of iemand "echt" is?
(ik las in het vorige bankje dat dat jullie die carmella gecheckd hadden en toen vroeg ik me af waarop en hoe enzo)
gewoon nieuwsgierig
Wijzelf kunnen dat niet*, maar de FA's hebben de beschikking over een kloonscan.
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ze leggen dan dacht ik de IP's van verschillende users naast elkaar.
Is niet helemaal waterdicht, er zijn natuurlijk altijd users op bijv. een universiteit die op dezelfde gegevens posten, maar meestal posten mensen dan wel thuis en vanaf de uni ofzo en zo komen er dan wel dingen uit. Of niet natuurlijk.

*konden wij mods het maar... hoefde ik nooit meer te raden wie wie is in het 2e streepjes topic.
pi_65705592
Zuidoost Brabant meldt ook witte buitenwereld. Oke, nog laaaang niet zoveel als begin dit jaar, maar dat hoeft van mij ook niet.
En hier trouwens ook twee behoorlijke computerverslaafden. We zitten op een kamer boven, rug aan rug, elk op eigen computer. Maar ik wil voor straks een laptop, want ik zie ons hier niet meer zitten als ons kindje er is (ja ja, ik durf langzaam toch te gaan geloven dat het goed zal gaan).
Over Carmella, als ik haar geweest zou zijn dan was ik juist blijven posten, juist om te laten zien dat je niet laat wegjagen. Maar ja, dat is voor iedereen anders he. Trouwens, weet iemand of ze nog wel haar pm's leest?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65705645
Oh correctie Hier sneeuwt het ook. Ik hoor auto's door nat rijden en dacht dat het regende. Maar het plein voor de school is voor de helft wit.

Ladywrb> In dit geval hebben ze volgens mij de ip-adressen nagekeken, van Carmella en van degene die iemand had opgelicht elders op het forum. Die waren niet hetzelfde.
pi_65705706
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:47 schreef Reinhilde het volgende:
Freecell, wat heb je wel niet allemaal losgemaakt met het posten van dat kerkje!
Tja
Ik heb eigenlijk de neiging om er weer een kerk van te maken Onze kerk wil graag ergens anders een kerkplant doen
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:58 schreef Webkim het volgende:

[..]

Yes please.
pm je adres maar ff
pi_65705711
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
*konden wij mods het maar... hoefde ik nooit meer te raden wie wie is in het 2e streepjes topic.
Ik dacht echt dat jullie dus wel konden zien dmv het IP-adres wie welke kloon is!
pi_65705717
Ik ga door de sneeuw fietsen! Tot over 10 minuten hahaha
pi_65705770
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wijzelf kunnen dat niet*, maar de FA's hebben de beschikking over een kloonscan.
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ze leggen dan dacht ik de IP's van verschillende users naast elkaar.
Is niet helemaal waterdicht, er zijn natuurlijk altijd users op bijv. een universiteit die op dezelfde gegevens posten, maar meestal posten mensen dan wel thuis en vanaf de uni ofzo en zo komen er dan wel dingen uit. Of niet natuurlijk.

Ik ben volgens de klooncheck sowieso een kloon van TARA of van Isabeau, of Isabeau is ook een kloon van TARA ofzo
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:31:33 #155
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65705866
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik ben volgens de klooncheck sowieso een kloon van TARA of van Isabeau, of Isabeau is ook een kloon van TARA ofzo
Ja tuurlijk, maar daar hoef ik die scan niet eens voor te gebruiken, dat geldt ook voor F. en mij en evenzoveel mensen hier.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:32:57 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65705924
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:28 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik dacht echt dat jullie dus wel konden zien dmv het IP-adres wie welke kloon is!
Nee, snik... Mijn gehyper en gebedel daar is echt oprecht!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:34:18 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65705990
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, snik... Mijn gehyper en gebedel daar is echt oprecht!
Oh, en de FA's zijn ook niet te verleiden tot het verklappen. Ik heb het wel eens geprobeerd.
Eens maar nooit weer.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:38:23 #158
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_65706182
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:12 schreef ik80 het volgende:
Wij krijgen morgen de sleutel van ons droomhuis (nieuwbouw) we hebben er even op moeten wachten, maar nu kan de grote verbouwing beginnen, en ik kan van een afstand meekijken...

Wat leuk gefeliciteerd wij krijgen 16 februari de sleutel van ons droomhuis
heb er helemaal zin in
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 20:46:13 #159
13151 crew  Rewimo
pi_65706563
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:46 schreef Ynske het volgende:
heb je in dat keukenkastje ook nog een bak met energie?
* Ynske houd zich aanbevolen
Nee, ik neem mijn werk niet mee naar huis

Kan zelf ook wel wat gebruiken trouwens
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 20:49:39 #160
13151 crew  Rewimo
pi_65706779
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:38 schreef babyfeet het volgende:
Wat leuk gefeliciteerd wij krijgen 16 februari de sleutel van ons droomhuis
heb er helemaal zin in
Dat schiet al op, babyfeet! Zelfde woonplaats of ergens anders?
pi_65706832
[quote]Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
ik80, heb je foto's van jullie huis?

Stout, waar zit jij?
[/quote

ik lig in heerhugowaard
pi_65707002
Blegh, lief kreeg vandaag bericht dat hij het niet geworden is op de plek waar hij een sollicitatiegesprek had van de week .
Hij is alweer bezig geweest met een nieuwe brief... hopen dat dat wat gaat worden dan, zou zo graag weten waar we aan toe zijn inmiddels...
Fake it till you make it...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:54:06 #163
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65707023
Webkim ik vind dat nogal een kwalijke fout van de apotheker (of HAP) nu kijk jij naar je spullen maar hoeveel (oudere) mensen zijn er niet die het gewoon klakkeloos geloven en innemen? Gelukkig geen kwalijke gevolgen voor jou!

Reinhilde wat een mooie huizen laat jij zien!

Ciao Snoopy

BE al klaar met badderen van je zoon?
Mijn wederhelft zit op dit moment boven achter zijn pc, ik heb een laptoppie gelukkig. Hij is nu iets aan het doen wat alleen op de pc kan en straks komt hij dan beneden om film ofzo te kijken of ook een laptop te pakken (van zijn werk). En soms blijft hij de hele avond boven maar gelukkig zijn er ook avonden dat we samen op de bank hangen zonder pc, of dat ik boven aan het werk ben. Ik heb net weer een nieuwe opdracht binnen nl dus binnenkort zit ik weer elke vrije minuut achter de werkbank
Maar samen laptoppen met de tv aan komt toch wel veel voor.
Bij welke detacheerder zit F eigenlijk?

Rewimo sterkte morgen en succes voor de chirurg!

Nijna ik hoop dat er snel duidelijkheid is
Ylana
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:54:48 #164
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65707072
ik wil eigenlijk een leuke stadsboerderij. bestaat dat?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:58:35 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65707291
Ah stout, da's hier een stukje vandaan, dat verklaart het gebrek aan sneeuw hier.

Saffier, dat was om kwart voor 7 gepiept hoor.
Ik PM je de detacheerder even.
Fijn dat je weer een opracht hebt trouwens!
pi_65707319
mijn vriend is nu "gezellig" aan t gta-en met zijn werknemers (zijn broer en een stagiair). En ze praten met elkaar, dus hoor af en toe wat gepraat achter me.
En mijn katten proberen naar binnen te komen, hehe hoorde net een harde bonk

mijn droomhuis is niet te koop, ik woon er al
maar als ik ooit echt veel geld heb vind ik die huizen van reinhilde wel wat alleen den haag is wat minder
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:59:31 #167
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_65707345
Ik woon al in mijn droomhuis. Ik had in mijn wildste dromen niet kunnen denken dat, dat een flatje zou zijn maar het is van mij (nouja, officieel van de bank dan), helemaal van mij en ik heb bloemetjesbehang en ik heb me nog nooit ergens zo thuis gevoeld als hier. Wat wil je dan nog meer?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 20:59:53 #168
13151 crew  Rewimo
pi_65707365
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:54 schreef pinquit het volgende:
Hebben wij. Nou ja okee, niet in een stad
pi_65707423
waar woon jij BE ?
Ik lig voor het eerst in bed met de laptop, ncis kijken....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:01:21 #170
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65707441
ik wist al dat een boerderij bestond het ging me eigenlijk meer om die stad
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:03:17 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65707556
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef Stout het volgende:
waar woon jij BE ?
Ik lig voor het eerst in bed met de laptop, ncis kijken....
Gouda.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:04:37 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65707636
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef m@x het volgende:
Ik woon al in mijn droomhuis. Ik had in mijn wildste dromen niet kunnen denken dat, dat een flatje zou zijn maar het is van mij (nouja, officieel van de bank dan), helemaal van mij en ik heb bloemetjesbehang en ik heb me nog nooit ergens zo thuis gevoeld als hier. Wat wil je dan nog meer?

Ik herken dat wel toen ik idd in mijn huisje trok nadat mijn relatie op de klippen liep. Dat was echt ook zo helemaal mijn huis.
Heerlijk he, om daar zo lekker trots op te zijn.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:11:17 #173
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65708006
M@x volgens mij zit jij weer helemaal goed in je vel, goed manvrouw!

BE je hebt pm terug
Wij hebben trouwens ook sneeuw, wel een hele milimeter denk ik
Ylana
pi_65708164
Nijna, balen van die baan
quote:
Jep, Groningen wederom In de Oosterpark is een heel stuk met boerderijtjes

En TARA? Nuja, zijn hobbies weten jullie wel: de pc, star wars en nog wat andere nerd dingen
pi_65708264
goh,moet jou hub maar eens met die van mij om tafel...
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:19:49 #176
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65708551
Ik heb eigenlijk heeeel erg zin om te snaaien Ik moet mijn BMI nog een stukje opkrikken, nog iemand een goed argument om toe te geven hieraan?
Ylana
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:19:52 #177
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_65708554
Buuf, hoe ging je gesprek vandaag??

Hier sneeuwt het ook! (en ik moet morgenvroeg werken, terwijl ik eerst altijd vrij was op woensdagochtend...)

Eh, Freecell, ben jij of Tara dan ook isabeau of begrijp ik het verkeerd?

Wat betreft de avonden die ik op Fok doorbreng, vaak ben ik dan alleen thuis, of de tv staat aan met films als Revenge of the nerds, of Richy Rich
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:23:02 #178
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65708740
Mijn man werkt als ik FOK!. Of eigenlijk, ik FOK! voornamelijk als hij bijv. avonddienst heeft. Als hij thuis is, doen we meestal iets gezelligs samen.
quote:
Wij wonen in één. De voorkant van ons huis botst bijna tegen de dorpskerk, en achter onze achtertuin (in wording, was de paardenwei) is het allemaal akker- en weiland.
Onze buren links en rechts hebben kippen, moestuintjes en zo, en achter onze tuin lopen allemaal paarden. Ik hou zo van ons huis.
... ♥ ik mis je ♥
pi_65708745
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Buuf, hoe ging je gesprek vandaag??

Hier sneeuwt het ook! (en ik moet morgenvroeg werken, terwijl ik eerst altijd vrij was op woensdagochtend...)

Eh, Freecell, ben jij of Tara dan ook isabeau of begrijp ik het verkeerd?

Wat betreft de avonden die ik op Fok doorbreng, vaak ben ik dan alleen thuis, of de tv staat aan met films als Revenge of the nerds, of Richy Rich
Isabeau en TARA zijn jaren huisgenoten geweest en ik FOK!te daar ook vaak, vandaar
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:15 schreef Stout het volgende:
goh,moet jou hub maar eens met die van mij om tafel...
Jij hebt er ook zo één?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Saffier het volgende:
Ik heb eigenlijk heeeel erg zin om te snaaien Ik moet mijn BMI nog een stukje opkrikken, nog iemand een goed argument om toe te geven hieraan?
Waarom moet je je BMI opkrikken? Issie te laag? Zo ja: gewoon lekker snaaien (in dat opzicht ben ik écht jaloers op TARA, beetje altijd kunnen kanen wat hij wil )
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:24:18 #180
94046 PM-girl
pi_65708811
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef freecell het volgende:

Isabeau en TARA zijn jaren huisgenoten geweest en ik FOK!te daar ook vaak, vandaar
Dat was optie twee!
*
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:24:38 #181
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65708823
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Saffier het volgende:
Opkrikken, als in "je moet aankomen'? Dan hoef je toch verder geen argument?

Mocht ik je verkeerd begrijpen: snaai dan iets gezonds. Ik maak dan vaak yoghurt met walnoten en honing.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:25:42 #182
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65708881
Oh, lief dat je het vraagt! Ging goed! Heb net nog een test gemaakt, en daar heb ik één vraag van verknoeid.(verkeerde kknopje geklikt en back in de browser werkte niet. Gewoon dom) Maar de rest wel allemaal ingevuld, dus lijkt me geen probleem verder. In april beginnen met een 6 (!) weken fulltime(!!) opleiding. Maar daarna wordt het beter, we hebben al zitten puzzelen, en we kunnen het regelen zónder oppas (op schooldagen iig.) dus ik ben wel blij! het salaris viel een beetje tegen, maar ja, er zijn niet heel veel vacatures meer, en zeker niet voor deze uren (minimaal 16 max fulltime, en alles daartussen)
Had ik al gezegd dat ik blij ben??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:27:15 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65708946
Buuf, wat heerlijk zeg!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:27:33 #184
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65708960
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef freecell het volgende:

Waarom moet je je BMI opkrikken? Issie te laag? Zo ja: gewoon lekker snaaien (in dat opzicht ben ik écht jaloers op TARA, beetje altijd kunnen kanen wat hij wil )
Ja die is echt te laag en net ziek geweest dus nóg een beetje lager dan eerst. Liefst 5 kilo erbij, maar dat is dan wel een minimum
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo aan de chips of kaas

Phluphy ik eet meestal wat gezonds inderdaad of ik kook gewoon te veel en schep dan nog een keertje op 's avonds, maar vanavond toevallig eens niet, dus zo aan de chips/kaas
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 21:30:54 #185
13151 crew  Rewimo
pi_65709153
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef phluphy het volgende:
Wij wonen in één. De voorkant van ons huis botst bijna tegen de dorpskerk, en achter onze achtertuin (in wording, was de paardenwei) is het allemaal akker- en weiland.
Onze buren links en rechts hebben kippen, moestuintjes en zo, en achter onze tuin lopen allemaal paarden. Ik hou zo van ons huis.
Jullie huis woont heel erg leuk
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:31:08 #186
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65709172
gefeliciteerd buuf geweldig
Ylana
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:31:15 #187
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65709178
Als ik zit te FOK!ken, dan grote kans dat boven aan het werk is of 'andere dingen' doet , of gitaar aan het spelen is. Anders zit hij naast me op de bank andere forums af te struinen (en ebay/marktplaats) met de andere laptop. Vaak kijk ik ook met een half oog tv (House/NCIS/Bones)

En hier ligt weer sneeuw!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 21:33:06 #188
13151 crew  Rewimo
pi_65709288
Saffier, eiwitrijke dingen eten Kaas inderdaad, worst, vis en zo. Goed voor je spieren.

Buuf, goed nieuws
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:34:00 #189
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65709342
Oh, mijn hubbie werkt 9 van de 10 keer en anders kijkt ie film. Ik probeer m wel zover te krijgen dat ie ook eens gaat FOK!ken
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:34:48 #190
94046 PM-girl
pi_65709402
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, lief dat je het vraagt! Ging goed! Heb net nog een test gemaakt, en daar heb ik één vraag van verknoeid.(verkeerde kknopje geklikt en back in de browser werkte niet. Gewoon dom) Maar de rest wel allemaal ingevuld, dus lijkt me geen probleem verder. In april beginnen met een 6 (!) weken fulltime(!!) opleiding. Maar daarna wordt het beter, we hebben al zitten puzzelen, en we kunnen het regelen zónder oppas (op schooldagen iig.) dus ik ben wel blij! het salaris viel een beetje tegen, maar ja, er zijn niet heel veel vacatures meer, en zeker niet voor deze uren (minimaal 16 max fulltime, en alles daartussen)
Had ik al gezegd dat ik blij ben??
Ik ben denk ik niet op de hoogte van het voortraject. Ik dacht dat je voor een algemeen gesprek ging, maar het ging al direct over een specifieke functie die je gaat vervullen in de uren die je wil na je opleiding?
Klinkt goed!
*
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:35:19 #191
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65709424
Spieren? Waar zitten die
Heb gelukkig hulp van een dietiste maar aankomen is voor mij een vak apart hoor
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 21:37:34 #192
13151 crew  Rewimo
pi_65709555
Aankomen is heel moeilijk
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:38:42 #193
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65709614
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik ben denk ik niet op de hoogte van het voortraject. Ik dacht dat je voor een algemeen gesprek ging, maar het ging al direct over een specifieke functie die je gaat vervullen in de uren die je wil na je opleiding?
Klinkt goed!
Het was inderdaad een algemeen gesprek maar al pratend kwam deze baan naar voren. (had gister al gebeld hoor voor een functie bij mijn oude werkgever maar dat is pas over een jaar dat daar weer vacatures komen) Dit werk heb ik al gedaan (callcenter) en ik kan makkelijk een voorkeur voor uren opgeven. Het is al met al zeer ideaal. Het gaat inderdaad ff in een stroomversnelling.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:41:13 #194
94046 PM-girl
pi_65709783
Leuk hoor Buuf! Bedankt voor je toelichting!
*
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:45:57 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65710152
Hoe zit het nou ook al weer met citrusvruchten en tandenpoetsen?
Ik heb net een minneola op, mag ik nou nu zometeen mijn tanden poetsen, of moet ik even wachten?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:50:37 #196
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_65710446
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef m@x het volgende:
pi_65710632
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:27 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ja die is echt te laag en net ziek geweest dus nóg een beetje lager dan eerst. Liefst 5 kilo erbij, maar dat is dan wel een minimum
SPOILER
Ik ga zo aan de chips of kaas

Phluphy ik eet meestal wat gezonds inderdaad of ik kook gewoon te veel en schep dan nog een keertje op 's avonds, maar vanavond toevallig eens niet, dus zo aan de chips/kaas
Mja, BMI te laag is ook vervelend inderdaad...
SPOILER
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net een minneola op, mag ik nou nu zometeen mijn tanden poetsen, of moet ik even wachten?
wachten Citrus verzwakt het glazuur.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 21:54:17 #198
13151 crew  Rewimo
pi_65710661
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Half uurtje wachten. Of eerst even goed spoelen met water, dat kan ook. Anders smeer je het zuur lekker uit over je tanden
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:54:53 #199
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65710700
Half uur wachten BE
Heb je de uitkomst van het raadseltje al gelezen?
Ylana
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 21:55:08 #200
13151 crew  Rewimo
pi_65710714
Tara is ook lastig bij te spijkeren, hè freecell
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 21:56:57 #201
13151 crew  Rewimo
pi_65710808
Sneeuw is hier ook gearriveerd
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:57:55 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65710862
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef Saffier het volgende:
Half uur wachten BE
Heb je de uitkomst van het raadseltje al gelezen?
Nu net.

Ik zit toch nog even tv te kijken dus dan poets ik zometeen wel.
Thanks meiden.
pi_65711087
over TV gesproken: hebben jullie vanavond ook het programma gezien over de schoonzus van Bright (en de rechtzaak over degene die haar destijds aangereden heeft?). indrukwekkend. ik zapte er toevallig langs en herkende meteen het verhaal.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:03:16 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65711167
Nee, niet gezien Bix. Weet trouwens ook niet of ik het herkend zou hebben.
Welk programma was het dan?
pi_65711191
ik had laatst ook van die minneola's gekocht maar wat zijn die krengen zuur zeg. ik had juist ergens in m'n hoofd dat 't een kruising tussen sinaasappel en ?? (iets zoeters) was, maar dat moet een fout in m'n geheugen zijn.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:03:57 #206
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_65711211
Zegt me niets Bix
Ylana
pi_65711214
het was iets bij de EO, na netwerk geloof ik, op 2.

OK, even gezocht: het was ik mis je.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:07:25 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65711476
Ik vind ze heerlijk, juist om het zure. Ik hou ook echt van zure mandarijntjes.
Ik dacht sinaasappel en mandarijn, maar anderen zeggen sinaasappel-grapefruit maar dat laatste zie ik zelf niet zo, want ik vind grapefruits echt heel vies bitter.

Ik zal morgen eens kijken of dat programma terug te zien is op uitzending gemist.
pi_65711585
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Tara is ook lastig bij te spijkeren, hè freecell
Ja! Letterlijke uitspraak huisarts: 'officieel moet ik je nu aan het infuus leggen, maarja, je eet!'

Het is echt frustrerend voor hem En vooral omdat iederen dingen roept als: 'je moet meer eten' (jaja ) 'als je nou gaat sporten, dan kweek je spieren!' (is absoluut verboden door de dokter, als hij gaat sporten wordt zijn basaalverbranding nog hoger)

En als je te dik bent, zegt niemand iets (ik kan het weten, ben 25 KG zwaarder geweest dan nu en nu zit ik ongeveer goed) maar als je te dun bent mag iedereen dat blijkbaar gewoon tegen je roepen.... En dan inclusief aan mij vragen of ik wel goed voor hem zorg Als ik te dik was vroegen ze toch ook niet aan hem of hij een feeder was?
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef bixister het volgende:
ik had laatst ook van die minneola's gekocht maar wat zijn die krengen zuur zeg. ik had juist ergens in m'n hoofd dat 't een kruising tussen sinaasappel en ?? (iets zoeters) was, maar dat moet een fout in m'n geheugen zijn.
Mineola's zijn niet heel zuur als het goed is? Die van mij niet iig
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:09:19 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65711615
Nu ik het verhaal lees herken ik het idd ook meteen weer.
Wat een ongelofelijk verdrietig verhaal toch...
pi_65711683
Ow die soort zuur Ja, maar dat is juist lekker
ik dacht meer aan citroen-zuur
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:12:40 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65711811
Je proeft ze goed zeg maar.

k zit naar dat programma Topchef te kijken. En daar zitten me toch een rare vent tussen...
Ik zat vorige week al te kijken maar het wordt er niet beter op...
pi_65711823
Mineola's zijn toch niet heel zuur? Ik vind ze best lekker .

Hier ook wittigheid ik ga naar bed in de hoop dat er morgen een heel pak ligt, maar dat zal vast niet...
pi_65711826
misschien had ik toevallig extra zure. of, misschien juist omdat ik een zoete smaak verwachtte, zoeter dan een 'gewone' sinaasappel, dat ik ze als citroenen vond smaken.
pi_65711946
Zo, ik ben net terug en ik ging me daarnet toch onderuit met mijn fiets
Het is spekglad buiten. Heel veel water en een dun laagje sneeuw. Mijn been voelt een beetje stijf, zal wel blauw worden ofzoiets. Gelukkig niks gebroken...
pi_65712025
ohjee snoop. hopelijk inderdaad niks ernstigers. je schrikt je te pletter he, bij zo'n val. en bedankt voor de waarschuwing. dat wordt extra oppassen morgenochtend.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:20:42 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65712310
Oh bah Snoopy, da's niet tof. Heb je Arnica in huis ofzo? Van die vallen en stoten gel?
pi_65712382
Volgens mij gaat al die nattigheid gigantisch opvriezen vannacht. Morgen schaatsen naar je werk

Ik was echt lekker hard aan het fietsen met een muziekje op. Bijna thuis en ik trap in volle vaart de bocht door. *ZOEFFFFFF* daar ging ik. Zal me gebeuren zeg, overleef ik de wintersport, breek ik bijna een been voor mijn eigen deur
pi_65712426
Geloof het niet BE. Zal eens in de medicijnenbox van de kinderen kijken.
pi_65712486
Wow Snoop! En morgen spierpijn waarschijnlijk, want je spant alles aan

Hier volgens mij geen sneeuw of ook maar iets wat er op lijkt
pi_65712623
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij gaat al die nattigheid gigantisch opvriezen vannacht. Morgen schaatsen naar je werk

Ik was echt lekker hard aan het fietsen met een muziekje op. Bijna thuis en ik trap in volle vaart de bocht door. *ZOEFFFFFF* daar ging ik. Zal me gebeuren zeg, overleef ik de wintersport, breek ik bijna een been voor mijn eigen deur

Ow Het was niet iets waar ik om mocht lachen zeker?

Had je al door dat je ging vallen of lag je echt ineens?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:28:16 #222
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_65712775
Ik ben idd ook wel benieuwd naar hoe het morgenochtend is met de gladheid

Balen dat je onderuit bent gegaan, snoop! Dat zijn vaak van die rottige vallen waar je nog best last van kan krijgen

Ik was aan het naaien (leuk overslag-tuniekje in wit/zwart voor Saskia) maar heb rare hoofdpijn Door het getuur en gepriegel werd het er niet beter op Dan maar fokken, dat valt wel mee
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_65712863
Dat zou zonde zijn Snoop! Als je dan toch iets breekt, dan maar beter op wintersport. Zo'n giplsvlucht is een spectaculairder verhaal dan je eigen stoepje. Maar echt zó glad ja? Dan hoop ik dat er goed gestrooid is, want F. moet vanavond laat nog van ver naar huis...

Ik kwam een oogs-update doen. Ze zijn nog steeds heel vaak rood en gezwollen. Volgende week nacontrole; het zal me benieuwen of dit normaal is, of dat ik straks een medische misser ben.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65712953
Ik lag ineens, ik had niks door

Webkim, dat ziet er niet zo lekker uit nog. Ben benieuwd wat ze erover zeggen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:32:50 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65713050
Het is echt mijn grootste angst. Ik ben ooit, mss wel ruim 15 jaar geleden 2 keer vlak achter elkaar heel hard onderuit gegaan en sindsdien durf ik dus niet meer als ik ook maar denk dat het glad is. Regenachtige weer op van die gladde klinkertjes vind ik al doodeng.
Hopelijk heb je niet al te veel last morgen Snoop!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:34:10 #226
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65713130
Oh, da'sidd nog best rood ja Webkim. Ben benieuwd wat ze daarover zeggen.
pi_65713147
he webkim, da's vervelend. ik ben ook benieuwd of dat 'erbij hoort'. ik vond op de foto's op je site dat je gezicht er wel echt heel anders door geworden is. hoe ervaar je dat zelf? ben je er al een beetje aan gewend? had je het je zo ongeveer voorgesteld?
pi_65713149
Dit ziet er ook niet lekker uit.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:37:12 #229
3011 E.T.
pi_65713273
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
Het is echt mijn grootste angst. Ik ben ooit, mss wel ruim 15 jaar geleden 2 keer vlak achter elkaar heel hard onderuit gegaan en sindsdien durf ik dus niet meer als ik ook maar denk dat het glad is. Regenachtige weer op van die gladde klinkertjes vind ik al doodeng.
Hopelijk heb je niet al te veel last morgen Snoop!
zo'n angst heb ik met sneeuw in de auto.. Ooit op een T-splitsing op een dijkje gereden in de sneeuw.. en hoe ik ook naar links stuurde.. de auto bleef rechtdoor gaan (ik kwam van de poot van de T). Ik zag mezelf echt zo dat dijkje afrollen met auto en al.. Op het allerlaatste nippertje kreeg ik grip.
Ben daardoor wel een stuk voorzichtiger geworden en vertrouw sneeuw dus echt niet meer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:37:56 #230
3011 E.T.
pi_65713311
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef Webkim het volgende:
Dit ziet er ook niet lekker uit.
He.. photobooth!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:38:49 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65713363
Eng zijn dat soort dingen toch... Brrr...

* Brighteyes klapt het laptopje zo maar eens dicht en dan kan ze zich zo onderuit laten glijden...
Tandjes in de reclame gepoetst, net nog even gestokerd, ik ben er weer klaar voor.
Moet morgen naar de mondygieniste en ik heb echt hard mijn best gedaan dus ik hoop dat ik morgen een stickertje in mijn schriftje krijg.
pi_65713493
Webkim: het ziet er toch best goed uit hoor! Beetje rood, maar dat lijkt me niet heel raar? Nuja, even nacontrole afwachten inderdaad
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef snoopy het volgende:
Ik lag ineens, ik had niks door
Dat is op zich wel beter Dan heb je je niet schrap gezet= minder spierpijn

Webkim, die laatste foto
pi_65713829
oh bah ET wat eng
ik wil eigenlijk nog steeds een keertje een slipcursus of iets dergelijks volgen.

Ik ga ook zo lekker slapen, morgen om 9 uur college en daarna voor auto kijken
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:05:40 #234
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_65714675
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat schiet al op, babyfeet! Zelfde woonplaats of ergens anders?
zelfde woonplaats ja moet ook wel vanwege mijn werk.
ga er wel iets verder vanaf wonen nu is het 3 straten van me vandaan nou zou ik ongeveer 20 minuten moeten fietsen maar dat het ik er voor over.
het is zoveel groter als wat we nu hebben.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:07:45 #235
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_65714771
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:25 schreef freecell het volgende:

Wie-o-wie?
Je hoeft de zegels niet los te peuteren en ze in een een ander boekje te plakken hoor!
Als het goed is kan je gewoon het oude boekje inleveren en een cadeautje uitzoeken uit het nieuwe boekje.
Scheelt weer wat werk!
pi_65716092
quote:
Ja, aan de Lingsesdijk daarachter, daar staat wat leuks.

Volgens de kloonscan zijn static en ik ook klonen van elkaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_65716189
Wat eng E.T. als je zo doorglijdt.

Uit angst voor de gladheid heb ik de auto al aan het eind van het dorp geparkeerd en moet ik sowieso al een stuk lopen met Anna. Gaan we denk ik helemaal lopend naar het kdv en dan loop ik wel weer naar de auto. Het zijn allemaal van die enge straatjes hier.
*OUD heilige*
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 februari 2009 @ 00:01:59 #238
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65717066
Ik heb vorig jaar zo'n slipcursus achtig ding gedaan van een dag, maar dat is eigenlijk tekort. Ik ben nu alweer alles vergeten.

Eén ding heb ik daar wel geleerd: ESP scheelt écht heeeeeel veel!
pi_65720119
Goodmurning

waarom had ik ook alweer voor de "9 tot 11-groep" gekozen?...

Rewimo succes! Antikal-se
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 februari 2009 @ 06:50:20 #240
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65720159
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 06:43 schreef huuphuup het volgende:
Goodmurning

waarom had ik ook alweer voor de "9 tot 11-groep" gekozen?...

Omdat de morgenstond goud in de mond heeft!

... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 4 februari 2009 @ 06:52:35 #241
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_65720167
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:53 schreef freecell het volgende:
wachten Citrus verzwakt het glazuur.

Ik dacht altijd dat de waarschuwing zo ging: eerst je citrusvrucht eten, dan tanden poetsen.
Nooit andersom, want dan smaakt je citrusvrucht niet.
Van die hele zuurtheorie heb ik nog nooit gehoord.
... ♥ ik mis je ♥
pi_65720197
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 06:50 schreef phluphy het volgende:

[..]

Omdat de morgenstond goud in de mond heeft!

ah was dat het

* huuphuup gaat een grote pot thee maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 07:13:53 #243
13151 crew  Rewimo
pi_65720267
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 06:52 schreef phluphy het volgende:

Ik dacht altijd dat de waarschuwing zo ging: eerst je citrusvrucht eten, dan tanden poetsen.
Dat klopt in elk geval ook

Poe, ik heb redelijk geslapen, dat valt dan weer mee. Nu gaan we eerst Christan naar school brengen, dan nog wat dingen halen bij de bouwmarkt. Zo krijgen we de ochtend wel om Om een uur of 11 gaan we richting ziekenhuis (Nijmegen). Ik val jullie nog wel een paar keer lastig voor het zover is
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:20:03 #244
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65720303
Sterkte Rewimo! Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:30:51 #245
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65720375
Rewimo, sterkte!

Hier is vanmorgen een auto tegen een lantaarnpaal gegleden
Ik hoorde een schuivende auto en toen: ting (zo'n typisch geluid wat een lantaarnpaal maakt als je er met iets hards tegen tikt). Dus ikke kijken: ja hoor, maar hij reed gewoon weer weg.
mijn autootje staat 1 meter verder, die zet ik dus vanavond bij de buurvrouw op de oprit
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 07:36:29 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_65720394
Sterkte Rewimo!

Ik zou ook doorrijden bij het aantikken vane en lantaarnpaal denk ik Die krengen zijn hardstikke duur en je krijgt gewoon de rekening thuis. Peet heeft er eens 1 om gereden met gladheid, toen kregen we een rekening van rond de 2-3000 euro daar ging de no claim weer
  woensdag 4 februari 2009 @ 07:48:59 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65720479
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:36 schreef moussy het volgende:
Sterkte Rewimo!

Ik zou ook doorrijden bij het aantikken vane en lantaarnpaal denk ik Die krengen zijn hardstikke duur en je krijgt gewoon de rekening thuis. Peet heeft er eens 1 om gereden met gladheid, toen kregen we een rekening van rond de 2-3000 euro daar ging de no claim weer
Ow dat bedoelde ik ook niet (geen idee hoe groot de schade is, paal staat nog recht).
Maar dat het niet zo ernstig was dat de auto niet meer verder kon.

ik vind het dus ook echt niet leuk dat ik dadelijk moet gaan rijden in die sneeuw gezien laatst, maar mailde dat het alleen bij ons voor de deur zo glad is en verder niet meer...
pi_65720594
mogge....
zo de kids weer naar school brengen, dan ff plasticiferen (ook op school) en vervolgens een rustige middag thuis..
Rewimo, ik wens je veel sterkte en hoop dat het allemaal mee valt !

Moussy, balen van die rekening zeg ! Maar ik geloof dat ik ook door zou rijden.
pi_65720737
zo even heet bakkie pleur naar binnen gieten en dan foetsie, vandaag een trouwreportage maken. Gaan jullie voor mij duimen dat het super foto's worden?
pi_65720946
Rewimo, sterkte/succes en hopelijk valt het mee
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:37:09 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65721036
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 06:52 schreef phluphy het volgende:

[..]

Ja, dat sowieso, want anders is dat ding echt niet lekker.
Maar doordat je eerst zuur eet schijnt het glazuur op je tanden tijdelijk wat brozer te worden en als je dan gaat poetsen doe je daar echte schade aan ofzo.
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:38:29 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65721058
Succes Faja!
En jij ook Rewimo, komt vast helemaal goed!

Vanmorgen was onze tuin wit, dus ik met het zweet in de handjes fiets uit de tuin zo van 'nou, ik zie wel waar het schip strand'. Is de straat gewoon helemaal schoon. Niet eens sneeuw te vinden!
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:45:50 #253
3011 E.T.
pi_65721163
Er ligt een hele lange dag voor me..
Saskia naar school, die gaat uit school meteen mee naar een partijtje en ze wordt om 16.30 ofzo thuisgebracht..

Alleen jammer dat ik nog wat slaaptijden van andere kinderen heb
pi_65721174
Oi Asyniur haha zoiets had ik hier net in Leiden! *niet ik zelf overigens*
Ik liep langs zo'n parkeerplaats die alleen voor medewerkers was (bij de oude zeemanschool daar voor de kenners - noordeinde) en daar komt dus zo'n paaltje uit de grond die je weg kunt piepen ofzo als je daar werkt.
Nja auto 1 rijdt erin, geen enkel probleem, paaltje komt weer omhoog en auto 2 rijdt er straal achteraan en vouwt zo zn auto om dat paaltje heen En nog enorm hard ook. Pff ik schrok me lam zeg, de bestuurder ongetwijfeld ook maar hij kon nog flink vloeken dus volgens mij mankeert ie niets.

Ook zo lekker, bouwvakkers die daar tegenover op steigers aan het werk waren, direct toen het gebeurde "hahahahaha LEKKER VOOR JE!! hahahaha paaltje kwam omhoog vriend hahaha" Serieus, ik had gewoon plaatsvervangende woede tegen die gasten Kijk eerst even of er wat mis is ofzo en wat heeft hij je ooit gedaan dat het lekker voor hem is?

Succes voor iedereen die in de auto stapt vandaag. Rij voorzichtig! en let op de paaltjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:48:06 #255
3011 E.T.
pi_65721190
Succes Faja! Spannend zo'n trouwreportage, je hebt geen kans om het nog een keer te doen
Gaat je vast lukken! Beetje sneeuw zorgt voor een leuk sfeertje op de foto's

BE, hier is het wel glibberig.. heb heel wat fietsers net onderuit zien gaan.
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:56:49 #256
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65721349
Nou Noah zit na 1,5 week griep weer eens op school. Hij had er niet zo'n zin in "Ik voel me eigenlijk nog niet zo lekker mama..." maar hij ging natuurlijk nog niet zo heeel lang naar school en dan zo lange tijd ziek. Hoop dat ie snel weer wat gewend is

En vandaag mijn eerste verlofdag
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2009 @ 09:01:12 #257
7074 moussy
kuttekop
pi_65721419
&*(%*#( auto's!

Kom bij mn auto, starten, krabben, wil weg rijden, geen stuurbekrachtiging accu lampje gaat branden, dus terug de parkeerplaats op. Start de auto opnieuw.. toen zei die doe het zelf maar. Willen we op de fiets gaan, remmen bevroren, René dr slot bevroren.. knden we lopend naar school en nu zit ik te wachten op een lift naar de dierenarts, Dirk gaat afscheid nemen van zn ballen
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:09:11 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65721575
ET, er waren een paar kleine stukje fietspad die wel glad waren, maar daar ben ik aan de andere kant van de rode streep gaan rijden. Gek he, zo heel veel ver van mij vandaan zit je niet.
pi_65721607
Ik wil ook sneeuw en glad buiten Hier is alles alleen maar nat van de miezerige regen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65721769
Miezersneeuw valt hier uit de lucht...
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:18:19 #261
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65721770
Hier lag ook een beetje sneeuw Noah vond het vooral leuk om de kattepootjes erin te zien
©Dumbo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 09:20:31 #262
13151 crew  Rewimo
pi_65721829
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 07:20 schreef livelink het volgende:
Sterkte Rewimo! Hoe lang moet je in het ziekenhuis blijven?
Bedankt voor al jullie berichtjes

Ik hoef niet te blijven livelink, ik mag na de ingreep weer naar huis
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 09:22:25 #263
13151 crew  Rewimo
pi_65721874
Dun laagje sneeuw hier overigens, en niet echt glad. Alleen voor de deur
  Jubileum moderator woensdag 4 februari 2009 @ 09:27:12 #264
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65721997
Hier was het spekspiegelglad, echt eng. De auto was bijna niet schoon te bikken door alle ijzel op de ramen
Ik ben lekker vrij vandaag we hebben vanmiddag een oudergesprek op Eva's school dus lekker de hele dag vrij genomen.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 09:32:28 #265
13151 crew  Rewimo
pi_65722141
't Is nogal verschillend qua omstandigheden als ik het zo lees. Allemaal goed oppassen dus maar!
pi_65722156
Succes vandaag Rewimo!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:35:30 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_65722213
Goedemorgen!

Rewimo, succes met je zenuwen, en sterkte voor straks!
Hier ligt een heel dun laagje sneeuw en dat maakt de tegels achter wel heel erg glibberdeglabski maar voor de rest viel het mee. (als je gewone schoenen aanhad en niet kittige laarzen met gladde zolen )
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 09:39:23 #268
13151 crew  Rewimo
pi_65722297
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Goedemorgen!

Rewimo, succes met je zenuwen, en sterkte voor straks!
Me, nervous?

woensdag 4 februari 2009 @ 09:49:27 #269
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65722589
Nou ik heb al wat gevonden om m'n verlof door te komen. Mijn moeder is eind februari jarig. Vorig jaar heb ik een foto album bij Hema gemaakt van Noah's eerste jaar. Dit jaar wilde ik een fotoboek maken van 2e t/m 4e jaar. En nu is t/m 15 februari de actie dat het 2e foto album GRATIS is. Dan kan ik hem voor mezelf meteen meebestellen dus Nu moet ik alleen 'even' in minder dan 2 weken 3 jaar foto's uitzoeken enzow
©Dumbo
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:50:18 #270
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65722609
oeh ja Rewimo, heel veel succes en sterkte enzo!! spannend
pi_65722762
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:20 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Bedankt voor al jullie berichtjes

Ik hoef niet te blijven livelink, ik mag na de ingreep weer naar huis
Ow dat is wel fijn!
Update je dan even met één hand hoe het gaat?

In de categorie 'dingen die ik over heb' 2 pakjes voetbalplaatjes. Wie?
pi_65722806
Hier nat vies weer, maar absoluut niet glad ofzo trouwens!

Ik kijk de halve dag hier tegenaan:
Linkje want wat groot

En als je het dan terug doet kan je hem opvegen
En hij doet het ook érg graag in de winkel vanuit de draagdoek naar wildvreemden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 09:57:38 #273
13151 crew  Rewimo
pi_65722807
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:56 schreef freecell het volgende:
Ow dat is wel fijn!
Update je dan even met één hand hoe het gaat?

In de categorie 'dingen die ik over heb' 2 pakjes voetbalplaatjes. Wie?
Ik update natuurlijk of ik stuur qltel langs

Christan heeft nog helemaal geen voetbalplaatjes, vindt ie vast wel leuk om te krijgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 09:58:29 #274
13151 crew  Rewimo
pi_65722833
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef freecell het volgende:

[ afbeelding ]

En hij doet het ook érg graag in de winkel vanuit de draagdoek naar wildvreemden
Met bijbehorend Pffffffffffffffrrrrrrrrt-geluid? Dat herinner ik me nog wel, was hier ook een tijd populair
pi_65722839
Geen idee of het topic er geschikt voor is maarre wie weet er een leuk cadeau voor een meneertje? Ik wil graag iets leuks kopen voor mijn vriend alleen ik kan echt NIETS! bedenken..hij wil ook helemaal niets en dingen voor zijn hobby's zijn ook te lastig (boeken, muziek en games) en ook niet echt persoonlijk.
Iemand een idee?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65722856
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef freecell het volgende:

[ afbeelding ]

!!!!
wanna rub mah puppeh?!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 10:00:06 #277
13151 crew  Rewimo
pi_65722871
Misschien kun je hem zo'n bon geven waarmee hij een activiteit kan kiezen? (Samen met jou natuurlijk ). Een Pluim of iets dergelijks.
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:01:55 #278
24188 Belana
kloon van belana
pi_65722922
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:27 schreef Lois het volgende:
Hier was het spekspiegelglad, echt eng. De auto was bijna niet schoon te bikken door alle ijzel op de ramen
Ik ben lekker vrij vandaag we hebben vanmiddag een oudergesprek op Eva's school dus lekker de hele dag vrij genomen.
Ah! dat verklaard een hoop!
stormy waters...
sailin'
pi_65722960
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Met bijbehorend Pffffffffffffffrrrrrrrrt-geluid? Dat herinner ik me nog wel, was hier ook een tijd populair
Nee, gewoon stil, soms 'bluh' (probeer dat maar eens uit te spreken terwijl je bij de L je tong naar buiten doet, kan niet missen )

PM je je adres nog even een keer? (ik kan hem vast wel vinden, maar dan moet ik zoeken)
pi_65722999
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Misschien kun je hem zo'n bon geven waarmee hij een activiteit kan kiezen? (Samen met jou natuurlijk ). Een Pluim of iets dergelijks.
Bonnen zijn ook niet echt leuk..voor zijn verjaardag had ik zelf een bonnenboekje gemaakt met : ontbijtje op bed, massage, keertje uit eten etc.
dus nu moet ik iets anders
wanna rub mah puppeh?!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 februari 2009 @ 10:05:26 #281
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65723020
kaartjes voor een concert?
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 10:10:58 #282
13151 crew  Rewimo
pi_65723182
www.weekendjeweg.nl doorzoeken naar iets leuks?
pi_65723201
een zak toffees </gemeen>
ik weet het ook niet..ben alweer aan het nadenken voor de verjaardag van mijn heerschap over een maand..ik weet ook niks
Saartje
  Jubileum moderator woensdag 4 februari 2009 @ 10:15:53 #284
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65723329
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:01 schreef Belana het volgende:

[..]

Ah! dat verklaard een hoop!
Ow f*ck vergeten te zeggen tegen je. Nou ja het is duidelijk inmiddels,
Je gaat ook nog hartstikke trots op me zijn want ik heb vanmorgen ook gelijk een uitstrijkje laten maken Goed he? Oproep hing pas een jaar op het prikbord dus ik was lekker op tijd maar toch.

Kado's voor de heren:

Een ballonvlucht
Een helikoptervlucht
Een vliegles
Een WII
Een mooi horloge (met inscriptie)
een gadget (je weet wel iets nutteloos met veel knopjes, daar zijn mannen dol op)

verder weet ik niks.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65723372
irritant he
Wij vrouwen zijn blij te maken met de meest rare prullies..

weekendjeweg wil ik nog niet, Elin is pas 4 weken en ik kolf nog niet enzo En een concert is ook erg moeilijk aangezien hij van Pog. rock houdt en ik daar geen verstand van heb
wanna rub mah puppeh?!
pi_65723401
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Lois het volgende:

[..]

Je gaat ook nog hartstikke trots op me zijn want ik heb vanmorgen ook gelijk een uitstrijkje laten maken Goed he? Oproep hing pas een jaar op het prikbord dus ik was lekker op tijd maar toch.
Ik vind het goed van je! Ik zou er ook tegenop zien en op een geven moment zoiets hebben van 'och, nu hangt hij er toch al zo lang'
Maar je bent toch gegaan Hoezee!

Vanaf wanneer moet dat eigenlijk?
pi_65723425
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Lois het volgende:

[..]

Kado's voor de heren:

Een ballonvlucht
Een helikoptervlucht
Een vliegles
Een WII
Een mooi horloge (met inscriptie)
een gadget (je weet wel iets nutteloos met veel knopjes, daar zijn mannen dol op)

verder weet ik niks.
een Wii hebben we al..spelletjes voor de Wii kiest hij zelf (ik wil stomme spelletjes) een horloge gebruikt ie niet (vroeg ik m ook al) en om auto's vliegtuigen en andere voertuigen geeft ie al helemaal niets dus dan idd maar gaan speuren naar een gadget

rotjong
wanna rub mah puppeh?!
  Jubileum moderator woensdag 4 februari 2009 @ 10:20:32 #288
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65723436
Het moet in het jaar dat je 35 wordt. De dokter "hoe oud ben je nu" eh 36 (nog 2 weken ) dus ik heb hem al een jaar ofzo....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65723437
12 afstandbedieningen ofzo \O/
wanna rub mah puppeh?!
  Jubileum moderator woensdag 4 februari 2009 @ 10:21:58 #290
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65723473
Een tegoedbon van Deal Extreme is ook wel leuk, kan hij zelf nutteloze gadgets kopen
Of je geeft hem gewoon een kerkje, er zijn mannen die dat heel erg geweldig zouden vinden
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65723551
Pff ik ben blij als ik weer seks mag hebben..hoef ik tenminste geen cadeautjes meer te kopen

wanna rub mah puppeh?!
pi_65723647
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:18 schreef freecell het volgende:

Vanaf wanneer moet dat eigenlijk?

Hier staat precies wanneer je opgeroepen wordt.
pi_65723739
Ahhhhhhhh Ik word gek!! Kom ik vanochtend beneden...liggen er ineens allemaal muizenkeutels in de woonkamer! Mijn nachtmerrie!! En ze zijn echt flink ook, zeker een halve centimeter doorsnede! Nu hoor ik nog gepiep ook!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65723783
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:21 schreef Lois het volgende:
Een tegoedbon van Deal Extreme is ook wel leuk, kan hij zelf nutteloze gadgets kopen
Of je geeft hem gewoon een kerkje, er zijn mannen die dat heel erg geweldig zouden vinden
whahaha
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:27 schreef Extraordinare het volgende:

[..]

Hier staat precies wanneer je opgeroepen wordt.
Ow! Ik dacht 5 jaar eerder
Ik hoef nog 5 jaar niet
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2009 @ 10:32:03 #295
13151 crew  Rewimo
pi_65723785
Neem een kat! Wil je Guus lenen? Is een uitstekende muizenvanger
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:33:28 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65723838
Jakkes!
Even gif halen bij de dierenwinkel, ben je er zo vanaf!
En je hoeft niet bang te zijn voor stinkende lijkjes oid. Ze drogen heel netjes in, merk je niks van.
pi_65723847
Ik vrees dat de kat de honden hier dan weer niet overleefd en die liggen hier alleen maar stom op hun kussens te liggen..pal naast waar t gepiep vandaan komt!
pi_65723855
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:30 schreef Poppedein het volgende:
Ahhhhhhhh Ik word gek!! Kom ik vanochtend beneden...liggen er ineens allemaal muizenkeutels in de woonkamer! Mijn nachtmerrie!! En ze zijn echt flink ook, zeker een halve centimeter doorsnede! Nu hoor ik nog gepiep ook!
En nu?
Korrels? Vallen? Verdelger? Huis afbreken en kerkje kopen?

Ben je bang voor muizen trouwens of vindt je het gewoon goor?
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:34:23 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65723876
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:20 schreef Lois het volgende:
Het moet in het jaar dat je 35 wordt. De dokter "hoe oud ben je nu" eh 36 (nog 2 weken ) dus ik heb hem al een jaar ofzo....
In het jaar dat je 30 wordt krijg je de eerste. Bedenk me net dat jij toen Iris kreeg, dus dat je toen wrsch niet hoefde.
Je bent wel een stoere hoor, goed dat je gegaan bent!
pi_65723912
Ik ben ook al uitgesteken Ik kreeg 'm toen ik 30 werd. En toen kreeg ik een tweede oproep. En daarna ging de assistente me bellen Of ik soms niet wilde. Maar dat was het niet, ik was gewoon te lam om de afspraak te maken. Maar toen ben ik dus wel meteen gegaan. En alles was oke
pi_65723989
hahaha, ik vrees dat er in dat kerkje nog heel wat meer muisjes rondkruipen freecell

Nee hoor.. ik ben helemaal niet bang voor muizen, had vroegah zelf tamme ratjes, maar ik wil ze gewoon niet in mn huis, klaar, punt!
Het idee dat ik de kast van de kant schuif en er een bange mama met nog bangere babymuisjes zit vind ik véél erger
maar ik wil gewoon geen moezen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')