abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65698235
Game on!

Freecell postte in het vorige topic een mooi kerkje, en Igraine een snoezig huisje...
pi_65698258
Tik ik net een mega-post

Nog een keer dan maar:
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef E.T. het volgende:
ik heb het kerkje gemist!
Lijkt me geweldig! een verbouwd kerkje om te wonen

De wereld wordt hier langzaam wit Zal dus wel weer een eeuwigheid duren voor Swets thuis is

Net met Saskia kadootjes voor d'r vriendinnetje ingepakt en een stoffen bloem er op gefabriekt.. Saskia een half bloemblaadje en ik 5,5
En toen ze de steel ging tekenen prikte ze door het inpakpapier heen
Maar ze vind wel dat ze het mooiste kado van de wereld heeft
Kerkje: klik

Wat leuk om zo met Saskia te knutselen zeg Lijkt me echt te tof om te zien!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet!
Die verdenkingen zijn geuit. Daarna hebben wij als mods een korte snelle check gedaan en daar bleek niks verkeerds uit.
Carmella heeft er daarna alleen zelf voor gekozen niet meer te posten omdat ze zich wel gekwetst voelde door de twijfels.
Ah, ok, dank je wel. Ik was al helemaal verbaasd!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als je even geduld hebt... Nog een maandje dan is Sasha uit de zijne gegroeid, stuur ik hem naar je op ok?
JAAAAAA! Vet leuk!
Heb jij nog iets nodig/vind je iets leuk wat ik terug kan sturen misschien?
pi_65698303
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet, you're welcome! Mijn broertje vond het altijd geweldig daar .

Moussy, ik moet ook vaak aan haar denken. Ik had dat helemaal niet meegekregen, maar was wel aan PM-en met haar, waarin ze er iets over zei. Toen ben ik gaan teruglezen, ik snap nog steeds niet waar dat nou ineens vandaan kwam, dat ze nep zou zijn. Zoiets verzin je toch niet?
pi_65698306
quote:
Moussy, ik moet ook vaak aan haar denken. Ik had dat helemaal niet meegekregen, maar was wel aan PM-en met haar, waarin ze er iets over zei. Toen ben ik gaan teruglezen, ik snap nog steeds niet waar dat nou ineens vandaan kwam, dat ze nep zou zijn. Zoiets verzin je toch niet?
Naar mijn idee kwam er ineens een vreemde in het zwangerschaps topic binnenwandelen die Carmella niet geloofde. Hij had haar postgeschiedenis nagekeken en vertrouwde haar niet. Omdat 'ze altijd maar zo'n last had en toch hele verhalen kon schrijven'

En sindsdien is Carmella spoorloos.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65698329
Kom ik jullie hier ook nog even bedanken voor de steun

Hier niks van sneeuw maar goed, we hebben begin januari natuurlijk al meer dan zat gehad hier in het Zuiden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 17:21:44 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_65698375
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Naar mijn idee kwam er ineens een vreemde in het zwangerschaps topic binnenwandelen die Carmella niet geloofde. Hij had haar postgeschiedenis nagekeken en vertrouwde haar niet. Omdat 'ze altijd maar zo'n last had en toch hele verhalen kon schrijven'

En sindsdien is Carmella spoorloos.
Mja jammer wel, ik lurkte vol op.. vond het allemaal wel triestig wat haar overkwam.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:22:09 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65698388
Reinhilde, daar zou ik dus niet al te hard vanuit gaan. Er zijn dus wel mensen die wel degelijk dingen verzinnen. Puur omdat ze aandacht willen.

Vlindur... het ligt wel even ietsje anders...
De mensen die hier de verdenkingen kwamen uiten dachten in Carmella's verhaal iets te herkennen van iemand die wel ontmaskerd is als oplichtster in een ander subforum van FOK!
En ik ga geen namen prijsgeven, maar het waren echt niet mensen die zomaar uit het niets kwamen. Al met al reden genoeg voor ons als modjes om het even na te willen gaan. Ten slotte hebben wij ook een verantwoording naar alle mensen die wel te goeder trouw meeleven met alle users en hun verhalen. Bij navraag achter de schermen bleek dat het dus 2 verschillende personen waren en dat de verdenkingen dus ongegrond waren.

Dit hebben we in het topic gemeld en daarna hebben we die personen dan ook aangesproken en gevraagd of ze verder opmerkingen voor zich wilden houden en zo is het ook gebeurd.

freecell, ik hoef er niks voor te hebben hoor. Vind het alleen al leuk dat ik je er een plezier mee kan doen.
pi_65698432
Reinhilde, er zijn echt mensen die op forums hun hele leven bij elkaar fantaseren, veelal met een hoop verzonnen ellende v de aandacht en compleet met gejatte kinderfoto's
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65698459
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:

freecell, ik hoef er niks voor te hebben hoor. Vind het alleen al leuk dat ik je er een plezier mee kan doen.
Echt superleuk! Dank je wel!
Ik ben echt helemaal vrolijk nu, haha.
pi_65698476
Dat kerkje
Die vraagprijs Daar heb je hier een garage voor
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:26:12 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65698542
fijn dat t goed gegaan is Syrena
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65698564
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef Poppejans het volgende:
Reinhilde, er zijn echt mensen die op forums hun hele leven bij elkaar fantaseren, veelal met een hoop verzonnen ellende v de aandacht en compleet met gejatte kinderfoto's
Echt? Wat triest zeg.
Ik weet ergens wel dat mensen dat doen, maar toch.. je verwacht het niet. (Ik niet iig.)

Nou ja, Carmella, mocht je dit lezen, ik hoop dat het goed gaat met je!
pi_65698575
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur... het ligt wel even ietsje anders...
De mensen die hier de verdenkingen kwamen uiten dachten in Carmella's verhaal iets te herkennen van iemand die wel ontmaskerd is als oplichtster in een ander subforum van FOK!
En ik ga geen namen prijsgeven, maar het waren echt niet mensen die zomaar uit het niets kwamen. Al met al reden genoeg voor ons als modjes om het even na te willen gaan. Ten slotte hebben wij ook een verantwoording naar alle mensen die wel te goeder trouw meeleven met alle users en hun verhalen. Bij navraag achter de schermen bleek dat het dus 2 verschillende personen waren en dat de verdenkingen dus ongegrond waren.

Dit hebben we in het topic gemeld en daarna hebben we die personen dan ook aangesproken en gevraagd of ze verder opmerkingen voor zich wilden houden en zo is het ook gebeurd.
Okee.. Dus als het allemaal is uitgeplozen en ze dus 'onschuldig' blijkt, waarom is ze dan toch weggegaan?
pi_65698591
Ik heb het kerkje gemist en als ik het zo lees ga ik ook maar niet zoeken Ik ken mezelf

Oh, zondag waren we op kraamvisite bij de beste vriendin van mijn vriend. Hij kreeg de baby aangereikt, en hij keek er nogal benauwd bij "Oh. Oh. Iehh, hij eh.. beweeeeegt" Echt zo cute
Beebs lag trouwens te slapen, dus dat bewegen viel wel mee hihi.
Maar het was wel echt
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_65698620
Maar goed, even ontopic in de SC . Ik ga eens even op funda loeren of ik iets vind dat lijkt op mijn droomhuis.
1 in de categorie 'dikke erfenis/loterij winnen' en 1 de categorie 'realistisch'.
pi_65698682
Hahaha Syrena, ik zie het voor me
Is hij helemaal geen kinderen gewend dan? Of knuffelt hij gewoon nooit baby's?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:30:46 #17
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65698712
Zuurkool *kwijl*

Ik hoop dat carmella terug komt met een gezonde baby !
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65698763
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het kerkje gemist en als ik het zo lees ga ik ook maar niet zoeken Ik ken mezelf
De link staat in de openingspost
pi_65698782
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Reinhilde het volgende:
Maar goed, even ontopic in de SC . Ik ga eens even op funda loeren of ik iets vind dat lijkt op mijn droomhuis.
1 in de categorie 'dikke erfenis/loterij winnen' en 1 de categorie 'realistisch'.
Ik zoek nog maar niet, we moeten volgens mij eerst uitvechten waar we gaan wonen. Ik hoor namelijk niks meer van "in het zuiden" bij de wederheft. En ik ga dus echt niet in de buurt van Roermond wonen
De huizen daar zijn duurder dan hier, plus dan zou ik veel meer reistijd en dus reiskosten gaan krijgen. Niet handig. Zeker niet als er nog beebsen naar KDV's gebracht moeten worden enzo. Hij heeft een leaseauto, ik heb een wrakje op wielen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:34:06 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_65698813
Pfffffff heb mijn werk overgedragen, nu kan ik officieel zenuwachtig worden voor morgen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2009 @ 17:35:27 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_65698861
het fok!spook is echt
quote:
Ik ben het KLB spook!
Als je een topic maakt in KLB binnen de 5 minuten zul je je hele leven lang geluk krijgen!

Doe je dit niet, dan zal er veel onheil en ongeluk in de lucht hangen de komende 5 jaar!

YOU HAVE BEEN WARNED!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65698867
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik zoek nog maar niet, we moeten volgens mij eerst uitvechten waar we gaan wonen. Ik hoor namelijk niks meer van "in het zuiden" bij de wederheft. En ik ga dus echt niet in de buurt van Roermond wonen
De huizen daar zijn duurder dan hier, plus dan zou ik veel meer reistijd en dus reiskosten gaan krijgen. Niet handig. Zeker niet als er nog beebsen naar KDV's gebracht moeten worden enzo. Hij heeft een leaseauto, ik heb een wrakje op wielen.
Kom gezellig naar het Noorden dan. Hier hebben we tenminste nog normale prijzen!
pi_65698876
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:29 schreef freecell het volgende:
Hahaha Syrena, ik zie het voor me
Is hij helemaal geen kinderen gewend dan? Of knuffelt hij gewoon nooit baby's?
Allebei
Als ik de vader van het jongetje met de beeb zag *smelt*. Hij lag eventjes in de box, bij de eerste kik schoot ie al meteen van zijn stoel om 'm lekker bij zich te pakken en te knuffen
pi_65698881
Oeiii Rewimo... hoe laat is je operatie?
pi_65698920
Succes rewimo, voor ik het vergeet
Saartje
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:37:56 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65698954
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Okee.. Dus als het allemaal is uitgeplozen en ze dus 'onschuldig' blijkt, waarom is ze dan toch weggegaan?
Voor zover ik heb begrepen, maar dat is viavia, omdat ze zich alsnog o.a. gekwetst voelde door de verdachtmakingen.
Helaas...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:39:12 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65699002
Vervelend maar opzich wel begrijpbaar.
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:40:14 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65699040
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
*aansluit...
Je bent me net voor.
pi_65699064
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Voor zover ik heb begrepen, maar dat is viavia, omdat ze zich alsnog o.a. gekwetst voelde door de verdachtmakingen.
Helaas...
Persoonlijk zou ik daar dus schijt aan hebben, maar goed, ik ben ook nog nooit beschuldigd van iets hier. Geloof ik
pi_65699070
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Helaas...
Oke, duidelijk. Jammer want ben wel benieuwd hoe het met haar is nu.
Thnx iig
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:41:15 #31
13151 crew  Rewimo
pi_65699075
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef Reinhilde het volgende:
Oeiii Rewimo... hoe laat is je operatie?
Ik moet er om half 1 zijn. Hoe laat ik aan de beurt ben weet ik niet (kunnen ze niet zeggen, er kan altijd wat tussenkomen of zo).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:42:24 #32
13151 crew  Rewimo
pi_65699112
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Brighteyes het volgende:

*aansluit...
Je bent me net voor.
Tnx Misschien kun je beter de chirurg succes wensen
pi_65699125
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik moet er om half 1 zijn. Hoe laat ik aan de beurt ben weet ik niet (kunnen ze niet zeggen, er kan altijd wat tussenkomen of zo).
Dan ga ik duimen dat er niemand tussenkomt en dat alles goed gaat (met twee duimen zelfs )
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:44:06 #34
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65699172
succes Rewimo, wat gaan ze doen?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65699220
Deze is echt mooi
Echt wat ik mooi vind! (Maar het geel moet wel weg.)
De buurt is ook super, ken ik goed, heb er gewoond vroeger.

Maar die prijs he.
pi_65699239
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:42 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[..]

Tnx Misschien kun je beter de chirurg succes wensen
Mja, die leest wrs niet mee
Maar jij veel sterkte met het in bedwang houden van zenuwen en met weer beter worden.
Hoezee! Einde pijn!
pi_65699242
Chrirug van Rewimo, succes!

Rewimo, sterkte!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:46:21 #38
13151 crew  Rewimo
pi_65699252
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:42 schreef Syrena het volgende:
Dan ga ik duimen dat er niemand tussenkomt en dat alles goed gaat (met twee duimen zelfs )
Dank je wel Hoe ging je presentatie nou eigenlijk?

Voor degenen die het aandurven Dit gaan ze doen
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:47:09 #39
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65699275
Rewimo, wens je je chirurg succes van mij?!! Hopelijk gaat het je meevallen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:48:02 #40
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65699308

[ Bericht 100% gewijzigd door texelonia op 03-02-2009 18:56:36 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:48:16 #41
13151 crew  Rewimo
pi_65699312
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef Reinhilde het volgende:
Deze is echt mooi

Maar die prijs he.
Oew Dikke portemonnaie wel vereist ja, superhuis!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:48:30 #42
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65699318
succes
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65699486
Deze is ook leuk, vooral die keuken!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:53:20 #44
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65699521
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef Reinhilde het volgende:
Deze is ook leuk, vooral die keuken!
die doet me heel erg denken aan het pand waar ik 2 jaar met mijn opleiding gezeten heb.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65699576
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het ging wel goed Ik moest docenten een computerprogramma aanleren. Ze waren enthousiast en willen nu graag dat alle eerstejaars ermee leren werken Ik denk alleen dat het een probleem wordt om dat goed vorm te geven in het eerste jaar.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:55:33 #46
13151 crew  Rewimo
pi_65699603
Oude huizen Eerlijk gezegd vind ik het jammer als ze er zulke moderne strakke keukens en badkamers in zetten. Past er niet bij. Hoewel ik die keukens en badkamers op zich dus wel mooi vind
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:56:02 #47
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65699633
Oh, dat kerkje, wij hebben er ook al over zitten dromen! Maar ja, echt veeeel te ver weg!!

Gelukkig werk ik al in een kerk Compleet met begraafplaatsje in de achtertuin, waar ik elke dag doorheen wandel (shortcut naar parkeerplaats)

En laatst was er een begrafenis (minder leuk natuurlijk, maar ik wist niet eens dat de begraafplaats nog gebruikt werd) en toen kwamen de begraafmannetjes bij ons de klok luiden
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:56:38 #48
13151 crew  Rewimo
pi_65699661
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Syrena het volgende:

Het ging wel goed Ik moest docenten een computerprogramma aanleren. Ze waren enthousiast en willen nu graag dat alle eerstejaars ermee leren werken Ik denk alleen dat het een probleem wordt om dat goed vorm te geven in het eerste jaar.
Nou, dan kan jij het ze mooi leren
  dinsdag 3 februari 2009 @ 17:56:45 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65699666
Oh dear...
Ik werd vanmorgen gebeld dat Sasha niet lekker was, of ik hem wilde komen halen.
Hij leek diarree te hebben en had wat verhoging. Dus ik hem halen. Thuis een boterhammetje gedaan, toen lekker zijn bed in en daarna gezellig gespeeld, niks aan het handje. Wel nog 1 vieze luier met wat waterige zooi, maar dat is ook wel eens vaker met doorkomende tandjes enzo.

Nu heeft hij net 10 minuten zijn eten op en loopt al knetterend en steunend rond joh! Daar komen poepjes uit!
En ik denk dat ik zo zijn broekspijpen maar dicht ga binden ofzo!
pi_65699706
Zo nu ga ik stoppen met estateporn. Ik vond nog deze prachtige villa, waar ik wel het nodige aan zou veranderen... maar echt prachtig!

Nog even kijken of ik iets kan vinden wat we wel kunnen betalen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 17:57:45 #51
13151 crew  Rewimo
pi_65699708
Oei BE, ik zou maar vast plastic leggen op de vloer
pi_65699723
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef Reinhilde het volgende:
Deze is echt mooi

Maar die prijs he.
Whoah mooi! Jammer van dat geel ja
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 februari 2009 @ 17:58:53 #53
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65699753
Dure smaak heb je Reinhilde!

Die op de Hertoginnenlaan is wel echt ge-wel-dig! Jammer dat je er amper kan parkeren volgens mij (en dat ik het niet kan betalen...maar dat is een detail )
pi_65699764
Sasha!

Succes BE!
pi_65699816
Ja Chell, ik weet het....
Mijn opa&oma woonden vroeger in een hele mooie villa, waar mijn zusje en ik altijd prinsesje speelden .
Ik wil ook zo'n mooi huis
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:00:35 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65699819
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zie je wel, zo eng is het allemaal niet.
Of was je alsnog naakt?
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 februari 2009 @ 18:03:43 #57
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65699957
Fijn dat je presentatie goed ging Syrena! Dat geeft de burger moed!

(ik moet vanaf maandag a.s. 450 mensen een introductie Office 2007 geven.... the horror!)
pi_65699973
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zie je wel, zo eng is het allemaal niet.
Of was je alsnog naakt?
Ik moest m'n vest zelfs aanhouden, ik heb een dikke vlek in mijn truitje
Ze waren wel om de nanoseconde afgeleid net studenten "Oh, wat heb je aan je arm?!" en dat soort dingen. Hehe.
pi_65699977
En dan nu 1tje in de categorie 'realistisch'. Best wel leuk!
pi_65699978
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

ohh Sterkte ! Dat heeft een moeder van een klasgenootje van de oudste 2 weken terug gehad ! Is haar erg meegevallen, alleen de fysio nu is wat minder. We zullen aan je denken en voor de chrirug : beste meneer of mevrouw SUCCES !
pi_65700013
Syrena, goed gedaan hoor!

Ik ga eens koken.
pi_65700088
Ik zou echt zo graag op Texel willen wonen! Heb er zelfs al een droomhuisje gevonden (die inrichting nu is alleen horror)
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Default.aspx?id=97291e74-6aba-4fee-a4d7-55d953629387&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:06:57 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65700110
Die is ook leuk Reinhilde!

Wat ik me nou wel eens af vraag he, wat doen jullie mannen nou op een avond als jullie hier aan het ouwehoeren zijn? De mijne is zeker geen die-hard FOK!ker meer, dus die houdt zich op op het duikforum en speelt games (WoW of dingen op de xbox). Meestal zitten we samen op de bank. Tv op de achtergrond.
Zijn er ook meiden met een niet-nerd-man/vriend/partner die geen PC aanraakt verder?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 18:08:06 #64
13151 crew  Rewimo
pi_65700156
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:04 schreef Stout het volgende:
ohh Sterkte ! Dat heeft een moeder van een klasgenootje van de oudste 2 weken terug gehad ! Is haar erg meegevallen, alleen de fysio nu is wat minder. We zullen aan je denken en voor de chrirug : beste meneer of mevrouw SUCCES !
O, dat is prettig om te horen, dat het meeviel Tnx
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:08:25 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65700165
Echt Poppejans? Ik bedoel Texel is gaaf, en de gevel ook, maar de rest is wel heel erg kammekonieké hoor!
Meer een huisje voor iemand alleen ofzo.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 18:09:02 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65700188
Erg wat, BE?aaaah je kan je kont niet keren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65700192
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:

Zijn er ook meiden met een niet-nerd-man/vriend/partner die geen PC aanraakt verder?

Die van mij zit op de bank naast me tv te kijken momenteel naar Miami Ink .En anders zit ie op de andere conputer( ik heb een laptop)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 18:09:24 #68
13151 crew  Rewimo
pi_65700201
quote:

Wat ik me nou wel eens af vraag he, wat doen jullie mannen nou op een avond als jullie hier aan het ouwehoeren zijn? De mijne is zeker geen die-hard FOK!ker meer, dus die houdt zich op op het duikforum en speelt games (WoW of dingen op de xbox). Meestal zitten we samen op de bank. Tv op de achtergrond.
De mijne is net zo verslaafd als ik We zitten gezellig naast elkaar te Fok!ken Gelukkig vinden we nog meer dingen allebei leuk, dat scheelt
pi_65700203
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef Chell het volgende:
Fijn dat je presentatie goed ging Syrena! Dat geeft de burger moed!

(ik moet vanaf maandag a.s. 450 mensen een introductie Office 2007 geven.... the horror!)
Ik had maar vijf mensen. Ze moesten namelijk zelf dingen aanklikken en intikken. "Ik heb dat niet!" En dan ondertussen naar de arm van de ander informeren of lekker je eigen dingen opzoeken in Google
Of vijf vragen in 1 keer vragen of al mijlenver vooruitlopen op dingen. Er zit echt altijd zo'n irritante betweter tussen die het allemaal al eens heeft gezien en gehad. Maar die had ik op het end toch in het bakkie "OH dat is echt handig!" Owyeah.
pi_65700208
Mijn vriend is totaal geen nerd, raakt inderdaad de pc nauwelijks aan maar hij is ook kok, dus 's avonds altijd weg...

Even iets heel anders dat ik echt even kwijt moet.... er ligt een vis in mijn tuin. Een heul grote, 15 cm ofzo, knaloranje megagoudvis. WTF.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65700239
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
Echt Poppejans? Ik bedoel Texel is gaaf, en de gevel ook, maar de rest is wel heel erg kammekonieké hoor!
Meer een huisje voor iemand alleen ofzo.
Ja, das ook wel weer waar.. die badkamer
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 18:10:52 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65700247
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef innepin het volgende:
Mijn vriend is totaal geen nerd, raakt inderdaad de pc nauwelijks aan maar hij is ook kok, dus 's avonds altijd weg...

Even iets heel anders dat ik echt even kwijt moet.... er ligt een vis in mijn tuin. Een heul grote, 15 cm ofzo, knaloranje megagoudvis. WTF.
mega goudvis, of is t misschien een koi karper die door een kat/reiger gejat is uit een vijver
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 3 februari 2009 @ 18:11:12 #73
95752 crew  Chell
Kluns
pi_65700260
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik had maar vijf mensen. Ze moesten namelijk zelf dingen aanklikken en intikken. "Ik heb dat niet!" En dan ondertussen naar de arm van de ander informeren of lekker je eigen dingen opzoeken in Google
Of vijf vragen in 1 keer vragen of al mijlenver vooruitlopen op dingen. Er zit echt altijd zo'n irritante betweter tussen die het allemaal al eens heeft gezien en gehad. Maar die had ik op het end toch in het bakkie "OH dat is echt handig!" Owyeah.
Ik krijg er dus 450 in groepjes van 20. En ze mogen nergens zelf aankomen en ook geen hele diepgaande vragen stellen
pi_65700328
quote:

De mijne vertrekt na het eten naar zijn kamer om daar aan zijn gitaren te pielen en te internetten.
Ik weet niet welke sites, ik vind het alleen verdacht worden dat als ik binnenkom, het zo gaat van *klikkerdeklik* en hij naar z'n bureaublad zit te kijken Riiiiight.
Verder kijken we meestal in bed nog naar een serie of kijkt hij een stukje film en lees ik wat op m'n telefoon.
pi_65700336
Deze is voor mij een droom een statig huis...

En deze is wat meer realistisch bij ons om de hoek maar dan moet er wel ff wat aan de inrichtig gebeuren
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:13:24 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65700342
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef Ynske het volgende:
Erg wat, BE?aaaah je kan je kont niet keren
Ah, je had hem al.
pi_65700346
quote:

hehehehe

BE, als nixxx niet aan de pc zit, dan wel te wii-en, kijken we samen tv, of hij leest een boek.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:14:39 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65700376
quote:

Gewoon een heuse koi bij iemand uit zijn vijver gejat!
Heb je katten?
pi_65700379
quote:

Wat vaag! Dan vast een reiger in de weer geweest bij 1 van de omliggende tuinen met vijvers?
pi_65700400
quote:

ehh die van mij zit boven op de pc te schaken, muziek luisteren, spelletjes doen en zo voort.
.. via msn hebben we contact maar we zitten ook regelmatig samen op de bank hoor
pi_65700405
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef Chell het volgende:

[..]

Ik krijg er dus 450 in groepjes van 20. En ze mogen nergens zelf aankomen en ook geen hele diepgaande vragen stellen
Haha dat is wel tof. Tja, het onze is een workshop, dus ik vond dat er dan ook met de handjes gewapperd moet worden. Het houdt de boel alleen zo op. Zeker omdat er echt ALTIJD iemand bij zit die amper weet hoe een pc aan gaat. Maar gelukkig springen andere mensen dan in. En normaal zijn we met twee, dat scheelt ook echt.
pi_65700408
Zometeen lekker pannekoeken bakken

Met kaas en met spek!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 18:15:46 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65700421
Ik ga mijn kleine stinkertje maar eens in bad en in bed stoppen.
pi_65700454
ik wilde gaan koken, maar Thomas heeft hongerrrrr dus nu ga ik nog maar even op funda kijken om de tijd te doden.
pi_65700528
quote:

Mijn vriend confisqueert de laptop juist altijd. Dus ik kan alleen overdag of boven fokken.
Dus 's avonds heb ik mijn series

Mijn vriend is altijd aan het coden of ander nerd spul aan het doen.
pi_65700570
eetse Thomas... Hier kijken de heren starwars

Straks mag ik : eerst op nld 1 een medische serie, dan op SBS 6 en dan ga ik naar kanaal 203 voor John& Kate plus 8, Little People Big World en weet ik het nog niet

Ben weer terug van de apotheek met inhalator formaat jumbo (de oude voldeed niet, heb te weinig ademkracht om de medicatie te inhaleren)
pi_65700586
Ik wil wel in een kerk op Texel wonen. Huizen kijken op Funda is zo leuk. Zeker als je boven de 2 miljoen ofzo gaat zoeken.

Hmmz. Ik was bij de apotheek om Syntocinon te halen (neusspray voor het kolven), maak ik net thuis het zakje open, zitten er twee doosjes Stediril in. Een merk anticonceptiepil dat ik niet had én ik ben helemaal niet meer aan de pil. Wat een stommerds daar. (Of op de HAP.)
Hardloper.
IG @webkim
pi_65700667
Oh, en ik ga Desperate Housewives kijken en daarna nog ff aan het werk. Wat vaak neerkomt op laptoppen en tv kijken tegelijk.
Hardloper.
IG @webkim
pi_65700753
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef Webkim het volgende:
Oh, en ik ga Desperate Housewives kijken en daarna nog ff aan het werk. Wat vaak neerkomt op laptoppen en tv kijken tegelijk.
Dat vind ik dus niets he, desperate houswives ....
pi_65700771
De planning voor vanavond :
De wereld draait door,
Desperate Housewives
Prison Break
pi_65700774
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gewoon een heuse koi bij iemand uit zijn vijver gejat!
Heb je katten?
Drie stuks maar liefst, maar één blijft binnen, één is hartstikke minuscuul en de derde is te dom om z'n eigen kont af te vegen, dus dat zal ook wel niet. Plus er is niet aan gehapt ofzo, hij lijkt best intact....

Maar het mysterie is opgehelderd, want de buurvrouw een paar huizen verderop heeft een vijver, met net erover, maar het net is kapot en dat weet de reiger die hier soms rondzwerft kennelijk ook
waarom ie niet opgegeten is, weet ik niet, en hoe dat beest zo ver van de vijver vandaan beland is..?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65700800
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Webkim het volgende:

Hmmz. Ik was bij de apotheek om Syntocinon te halen (neusspray voor het kolven), maak ik net thuis het zakje open, zitten er twee doosjes Stediril in. Een merk anticonceptiepil dat ik niet had én ik ben helemaal niet meer aan de pil. Wat een stommerds daar. (Of op de HAP.)
tjee dat meen je niet!! Wat een fout zeg !!
pi_65700892
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef innepin het volgende:

[..]

Drie stuks maar liefst, maar één blijft binnen, één is hartstikke minuscuul en de derde is te dom om z'n eigen kont af te vegen, dus dat zal ook wel niet. Plus er is niet aan gehapt ofzo, hij lijkt best intact....

Maar het mysterie is opgehelderd, want de buurvrouw een paar huizen verderop heeft een vijver, met net erover, maar het net is kapot en dat weet de reiger die hier soms rondzwerft kennelijk ook
waarom ie niet opgegeten is, weet ik niet, en hoe dat beest zo ver van de vijver vandaan beland is..?
Misschien toch een beetje te zwaar geweest, dus uit z'n bek gevallen?

Ik moet werken tot 20.30 uur
Ik heb wel Grey's Anatomy bij me en Private Practice. Maar ik kan niet ongegeneerd gaan snotteren, dus ik bewaar ze maar.
pi_65700950
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef Stout het volgende:

[..]

Dat vind ik dus niets he, desperate houswives ....
Ik wel. Ik ben een Bree-wannabe. (Maar dan alleen qua opgeruimd- en georganiseerdheid en koken en bakken.) Maar ik heb alleen de klunzigheid van Susan en de chaos van Lynette.
En dan ga ik nu even de pasta met chapignons, prei, paprika, spekjes en kaassaus tussen de naden van het parket uitkrabben. Rapley.
Hardloper.
IG @webkim
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 18:27:40 #95
13151 crew  Rewimo
pi_65700968
Webkim, staat jouw naam er wel op? Misschien heb je wel het doosje van iemand anders meegekregen. Dat blijft stom maar toch...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 18:28:40 #96
13151 crew  Rewimo
pi_65701020
Boontjes, bratwurst en gebakken krieltjes hier 't Was lekker.
pi_65701066
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef Stout het volgende:

[..]

tjee dat meen je niet!! Wat een fout zeg !!
Ja. En mijn naam staater ook nog op. De huisartsassistente zal het recept wel verkeerd gedaan hebben ofzo. Maar ik heb echt specifiek om Syntocinon neusspray gevraagd, dus hoe ze dat nou voor lekaar gekregen heeft..?
Nouja, beter dat ze dit verwisselt dan iets echt ernstigs. Een dosering heftige pillen voor iemand anders ofzo. Brrr.
Hardloper.
IG @webkim
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 februari 2009 @ 18:32:15 #98
13151 crew  Rewimo
pi_65701179
Gelukkig dat je zelf geen pillen moest hebben, anders heb je het misschien niet eens zo snel in de gaten
pi_65701282
quote:

Wat ik me nou wel eens af vraag he, wat doen jullie mannen nou op een avond als jullie hier aan het ouwehoeren zijn?
Wat denk je?

Behalve internetten, kijkt ie ook suffe tv series en andere suffe tv series. En Lost, dat kijk ik dan ook, maar ik loop 5 weken achter.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_65701331
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef Webkim het volgende:

Ik wel. Ik ben een Bree-wannabe. (Maar dan alleen qua opgeruimd- en georganiseerdheid en koken en bakken.) Maar ik heb alleen de klunzigheid van Susan en de chaos van Lynette.
Klinkt bekend.

Zo, wij eten restjes. Prima. Spruitjesstamppot met rookworst .
pi_65701499
Hier was (met nadruk op was) het karbonaatje, bloemkool en aardappelschijfjes uit de frituur

* Stout schrijft zichzelf een briefje dat ze toch echt meer dan 1 kg groente mee moet nemen morgen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')