Kerkje: klikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef E.T. het volgende:
ik heb het kerkje gemist!![]()
Lijkt me geweldig! een verbouwd kerkje om te wonen![]()
De wereld wordt hier langzaam witZal dus wel weer een eeuwigheid duren voor Swets thuis is
![]()
Net met Saskia kadootjes voor d'r vriendinnetje ingepakt en een stoffen bloem er op gefabriekt.. Saskia een half bloemblaadje en ik 5,5![]()
En toen ze de steel ging tekenen prikte ze door het inpakpapier heen![]()
Maar ze vind wel dat ze het mooiste kado van de wereld heeft
Ah, ok, dank je wel. Ik was al helemaal verbaasd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet!
Die verdenkingen zijn geuit. Daarna hebben wij als mods een korte snelle check gedaan en daar bleek niks verkeerds uit.
Carmella heeft er daarna alleen zelf voor gekozen niet meer te posten omdat ze zich wel gekwetst voelde door de twijfels.
JAAAAAA!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je even geduld hebt... Nog een maandje dan is Sasha uit de zijne gegroeid, stuur ik hem naar je op ok?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet, you're welcome! Mijn broertje vond het altijd geweldig daar.
Moussy, ik moet ook vaak aan haar denken. Ik had dat helemaal niet meegekregen, maar was wel aan PM-en met haar, waarin ze er iets over zei. Toen ben ik gaan teruglezen, ik snap nog steeds niet waar dat nou ineens vandaan kwam, dat ze nep zou zijn. Zoiets verzin je toch niet?
Naar mijn idee kwam er ineens een vreemde in het zwangerschaps topic binnenwandelen die Carmella niet geloofde. Hij had haar postgeschiedenis nagekeken en vertrouwde haar niet. Omdat 'ze altijd maar zo'n last had en toch hele verhalen kon schrijven'quote:Moussy, ik moet ook vaak aan haar denken. Ik had dat helemaal niet meegekregen, maar was wel aan PM-en met haar, waarin ze er iets over zei. Toen ben ik gaan teruglezen, ik snap nog steeds niet waar dat nou ineens vandaan kwam, dat ze nep zou zijn. Zoiets verzin je toch niet?
Mja jammer wel, ik lurkte vol op.. vond het allemaal wel triestig wat haar overkwam.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Naar mijn idee kwam er ineens een vreemde in het zwangerschaps topic binnenwandelen die Carmella niet geloofde. Hij had haar postgeschiedenis nagekeken en vertrouwde haar niet. Omdat 'ze altijd maar zo'n last had en toch hele verhalen kon schrijven'
En sindsdien is Carmella spoorloos.
Echt superleuk! Dank je wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, ik hoef er niks voor te hebben hoor. Vind het alleen al leuk dat ik je er een plezier mee kan doen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef Poppejans het volgende:
Reinhilde, er zijn echt mensen die op forums hun hele leven bij elkaar fantaseren, veelal met een hoop verzonnen ellende v de aandacht en compleet met gejatte kinderfoto's
Okee.. Dus als het allemaal is uitgeplozen en ze dus 'onschuldig' blijkt, waarom is ze dan toch weggegaan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur... het ligt wel even ietsje anders...
De mensen die hier de verdenkingen kwamen uiten dachten in Carmella's verhaal iets te herkennen van iemand die wel ontmaskerd is als oplichtster in een ander subforum van FOK!
En ik ga geen namen prijsgeven, maar het waren echt niet mensen die zomaar uit het niets kwamen. Al met al reden genoeg voor ons als modjes om het even na te willen gaan. Ten slotte hebben wij ook een verantwoording naar alle mensen die wel te goeder trouw meeleven met alle users en hun verhalen. Bij navraag achter de schermen bleek dat het dus 2 verschillende personen waren en dat de verdenkingen dus ongegrond waren.
Dit hebben we in het topic gemeld en daarna hebben we die personen dan ook aangesproken en gevraagd of ze verder opmerkingen voor zich wilden houden en zo is het ook gebeurd.
De link staat in de openingspostquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het kerkje gemist en als ik het zo lees ga ik ook maar niet zoekenIk ken mezelf
Ik zoek nog maar niet, we moeten volgens mij eerst uitvechten waar we gaan wonen. Ik hoor namelijk niks meer van "in het zuiden" bij de wederheft. En ik ga dus echt niet in de buurt van Roermond wonenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Reinhilde het volgende:
Maar goed, even ontopic in de SC. Ik ga eens even op funda loeren of ik iets vind dat lijkt op mijn droomhuis.
1 in de categorie 'dikke erfenis/loterij winnen' en 1 de categorie 'realistisch'.
quote:Ik ben het KLB spook!
Als je een topic maakt in KLB binnen de 5 minuten zul je je hele leven lang geluk krijgen!
Doe je dit niet, dan zal er veel onheil en ongeluk in de lucht hangen de komende 5 jaar!
YOU HAVE BEEN WARNED!
Kom gezellig naar het Noorden dan. Hier hebben we tenminste nog normale prijzen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zoek nog maar niet, we moeten volgens mij eerst uitvechten waar we gaan wonen. Ik hoor namelijk niks meer van "in het zuiden" bij de wederheft. En ik ga dus echt niet in de buurt van Roermond wonen![]()
De huizen daar zijn duurder dan hier, plus dan zou ik veel meer reistijd en dus reiskosten gaan krijgen. Niet handig. Zeker niet als er nog beebsen naar KDV's gebracht moeten worden enzo. Hij heeft een leaseauto, ik heb een wrakje op wielen.
Allebeiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:29 schreef freecell het volgende:
Hahaha Syrena, ik zie het voor me
Is hij helemaal geen kinderen gewend dan? Of knuffelt hij gewoon nooit baby's?
Voor zover ik heb begrepen, maar dat is viavia, omdat ze zich alsnog o.a. gekwetst voelde door de verdachtmakingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Okee.. Dus als het allemaal is uitgeplozen en ze dus 'onschuldig' blijkt, waarom is ze dan toch weggegaan?
*aansluit...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Succes rewimo, voor ik het vergeet
Persoonlijk zou ik daar dus schijt aan hebben, maar goed, ik ben ook nog nooit beschuldigd van iets hier. Geloof ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, maar dat is viavia, omdat ze zich alsnog o.a. gekwetst voelde door de verdachtmakingen.
Helaas...
Oke, duidelijk. Jammer want ben wel benieuwd hoe het met haar is nu.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen, maar dat is viavia, omdat ze zich alsnog o.a. gekwetst voelde door de verdachtmakingen.
Helaas...
Ik moet er om half 1 zijn. Hoe laat ik aan de beurt ben weet ik niet (kunnen ze niet zeggen, er kan altijd wat tussenkomen of zo).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef Reinhilde het volgende:
Oeiii Rewimo... hoe laat is je operatie?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Succes rewimo, voor ik het vergeet
Tnxquote:
Dan ga ik duimen dat er niemand tussenkomt en dat alles goed gaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik moet er om half 1 zijn. Hoe laat ik aan de beurt ben weet ik niet (kunnen ze niet zeggen, er kan altijd wat tussenkomen of zo).
Mja, die leest wrs niet meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
TnxMisschien kun je beter de chirurg succes wensen
Dank je welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:42 schreef Syrena het volgende:
Dan ga ik duimen dat er niemand tussenkomt en dat alles goed gaat(met twee duimen zelfs
)
Oewquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef Reinhilde het volgende:
Deze is echt mooi![]()
Echt wat ik mooi vind! (Maar het geel moet wel weg.)
De buurt is ook super, ken ik goed, heb er gewoond vroeger.
Maar die prijs he.
die doet me heel erg denken aan het pand waar ik 2 jaar met mijn opleiding gezeten heb.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef Reinhilde het volgende:
Deze is ook leuk, vooral die keuken!
Het ging wel goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je welHoe ging je presentatie nou eigenlijk?
Voor degenen die het aandurvenDit gaan ze doen
Nou, dan kan jij het ze mooi lerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Syrena het volgende:
Het ging wel goedIk moest docenten een computerprogramma aanleren. Ze waren enthousiast en willen nu graag dat alle eerstejaars ermee leren werken
Ik denk alleen dat het een probleem wordt om dat goed vorm te geven in het eerste jaar.
Whoah mooi! Jammer van dat geel jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef Reinhilde het volgende:
Deze is echt mooi![]()
Echt wat ik mooi vind! (Maar het geel moet wel weg.)
De buurt is ook super, ken ik goed, heb er gewoond vroeger.
Maar die prijs he.
Zie je wel, zo eng is het allemaal niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het ging wel goedIk moest docenten een computerprogramma aanleren. Ze waren enthousiast en willen nu graag dat alle eerstejaars ermee leren werken
Ik denk alleen dat het een probleem wordt om dat goed vorm te geven in het eerste jaar.
Ik moest m'n vest zelfs aanhouden, ik heb een dikke vlek in mijn truitjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zie je wel, zo eng is het allemaal niet.
Of was je alsnog naakt?
ohh Sterkte ! Dat heeft een moeder van een klasgenootje van de oudste 2 weken terug gehad ! Is haar erg meegevallen, alleen de fysio nu is wat minder. We zullen aan je denken en voor de chrirug : beste meneer of mevrouw SUCCES !quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dank je welHoe ging je presentatie nou eigenlijk?
Voor degenen die het aandurvenDit gaan ze doen
O, dat is prettig om te horen, dat het meevielquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:04 schreef Stout het volgende:
ohh Sterkte ! Dat heeft een moeder van een klasgenootje van de oudste 2 weken terug gehad ! Is haar erg meegevallen, alleen de fysio nu is wat minder. We zullen aan je denken en voor de chrirug : beste meneer of mevrouw SUCCES !
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Zijn er ook meiden met een niet-nerd-man/vriend/partner die geen PC aanraakt verder?
De mijne is net zo verslaafd als ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Die is ook leuk Reinhilde!
Wat ik me nou wel eens af vraag he, wat doen jullie mannen nou op een avond als jullie hier aan het ouwehoeren zijn? De mijne is zeker geen die-hard FOK!ker meer, dus die houdt zich op op het duikforum en speelt games (WoW of dingen op de xbox). Meestal zitten we samen op de bank. Tv op de achtergrond.
Zijn er ook meiden met een niet-nerd-man/vriend/partner die geen PC aanraakt verder?
Ik had maar vijf mensen. Ze moesten namelijk zelf dingen aanklikken en intikken. "Ik heb dat niet!" En dan ondertussen naar de arm van de ander informeren of lekker je eigen dingen opzoeken in Googlequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef Chell het volgende:
Fijn dat je presentatie goed ging Syrena! Dat geeft de burger moed!
(ik moet vanaf maandag a.s. 450 mensen een introductie Office 2007 geven.... the horror!)
Ja, das ook wel weer waar.. die badkamerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Brighteyes het volgende:
Echt Poppejans? Ik bedoel Texel is gaaf, en de gevel ook, maar de rest is wel heel erg kammekonieké hoor!
Meer een huisje voor iemand alleen ofzo.
mega goudvis, of is t misschien een koi karper die door een kat/reiger gejat is uit een vijverquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef innepin het volgende:
Mijn vriend is totaal geen nerd, raakt inderdaad de pc nauwelijks aanmaar hij is ook kok, dus 's avonds altijd weg...
Even iets heel anders dat ik echt even kwijt moet.... er ligt een vis in mijn tuin.Een heul grote, 15 cm ofzo, knaloranje megagoudvis. WTF.
Ik krijg er dus 450 in groepjes van 20. En ze mogen nergens zelf aankomen en ook geen hele diepgaande vragen stellenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had maar vijf mensen. Ze moesten namelijk zelf dingen aanklikken en intikken. "Ik heb dat niet!" En dan ondertussen naar de arm van de ander informeren of lekker je eigen dingen opzoeken in Google![]()
Of vijf vragen in 1 keer vragen of al mijlenver vooruitlopen op dingen. Er zit echt altijd zo'n irritante betweter tussen die het allemaal al eens heeft gezien en gehad. Maar die had ik op het end toch in het bakkie"OH dat is echt handig!" Owyeah.
De mijne vertrekt na het eten naar zijn kamer om daar aan zijn gitaren te pielen en te internetten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me nou wel eens af vraag he, wat doen jullie mannen nou op een avond als jullie hier aan het ouwehoeren zijn? De mijne is zeker geen die-hard FOK!ker meer, dus die houdt zich op op het duikforum en speelt games (WoW of dingen op de xbox). Meestal zitten we samen op de bank. Tv op de achtergrond.
Ah, je had hem al.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef Ynske het volgende:
Erg wat, BE?aaaah je kan je kont niet keren
hehehehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef innepin het volgende:
Even iets heel anders dat ik echt even kwijt moet.... er ligt een vis in mijn tuin.Een heul grote, 15 cm ofzo, knaloranje megagoudvis. WTF.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef innepin het volgende:
Mijn vriend is totaal geen nerd, raakt inderdaad de pc nauwelijks aanmaar hij is ook kok, dus 's avonds altijd weg...
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:09 schreef innepin het volgende:
ehh die van mij zit boven op de pc te schaken, muziek luisteren, spelletjes doen en zo voort.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Haha dat is wel tof. Tja, het onze is een workshop, dus ik vond dat er dan ook met de handjes gewapperd moet worden. Het houdt de boel alleen zo op. Zeker omdat er echt ALTIJD iemand bij zit die amper weet hoe een pc aan gaat. Maar gelukkig springen andere mensen dan in. En normaal zijn we met twee, dat scheelt ook echt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik krijg er dus 450 in groepjes van 20. En ze mogen nergens zelf aankomen en ook geen hele diepgaande vragen stellen
Mijn vriend confisqueert de laptop juist altijd. Dus ik kan alleen overdag of boven fokken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Dat vind ik dus niets he, desperate houswives ....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef Webkim het volgende:
Oh, en ik ga Desperate Housewives kijken en daarna nog ff aan het werk. Wat vaak neerkomt op laptoppen en tv kijken tegelijk.
Drie stuks maar liefst, maar één blijft binnen, één is hartstikke minuscuul en de derde is te dom om z'n eigen kont af te vegen, dus dat zal ook wel niet. Plus er is niet aan gehapt ofzo, hij lijkt best intact....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Gewoon een heuse koi bij iemand uit zijn vijver gejat!
Heb je katten?
tjee dat meen je niet!! Wat een fout zeg !!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Webkim het volgende:
Hmmz. Ik was bij de apotheek om Syntocinon te halen (neusspray voor het kolven), maak ik net thuis het zakje open, zitten er twee doosjes Stediril in. Een merk anticonceptiepil dat ik niet had én ik ben helemaal niet meer aan de pil.Wat een stommerds daar. (Of op de HAP.)
Misschien toch een beetje te zwaar geweest, dus uit z'n bek gevallen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef innepin het volgende:
[..]
Drie stuks maar liefst, maar één blijft binnen, één is hartstikke minuscuul en de derde is te dom om z'n eigen kont af te vegen, dus dat zal ook wel niet. Plus er is niet aan gehapt ofzo, hij lijkt best intact....
Maar het mysterie is opgehelderd, want de buurvrouw een paar huizen verderop heeft een vijver, met net erover, maar het net is kapot en dat weet de reiger die hier soms rondzwerft kennelijk ook![]()
waarom ie niet opgegeten is, weet ik niet, en hoe dat beest zo ver van de vijver vandaan beland is..?
Ik wel. Ik ben een Bree-wannabe. (Maar dan alleen qua opgeruimd- en georganiseerdheid en koken en bakken.) Maar ik heb alleen de klunzigheid van Susan en de chaos van Lynette.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef Stout het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niets he, desperate houswives ....
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef Stout het volgende:
[..]
tjee dat meen je niet!! Wat een fout zeg !!![]()
Wat denk je?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Wat ik me nou wel eens af vraag he, wat doen jullie mannen nou op een avond als jullie hier aan het ouwehoeren zijn?
Klinkt bekend.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:27 schreef Webkim het volgende:
Ik wel. Ik ben een Bree-wannabe. (Maar dan alleen qua opgeruimd- en georganiseerdheid en koken en bakken.) Maar ik heb alleen de klunzigheid van Susan en de chaos van Lynette.
Hier 1.79 voor een grote (maar hij was voor ons viertjes nog te kleinquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
mmm bloemkool.
Ik vind de bloemkool nog een beetje te duur (2,49 voor een kleintje!).
Lief lust geen spekreepjes en shoarma en beiden lusten we geen fruit door het etenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:53 schreef Stout het volgende:
Couscous....ik kan er maar niet aan wennen, doe mij maar gewoon rijst of pasta
wat receptjes voor zuurkool
Zuurkoolquiche
Zuurkool-ovenschotel-met-gehakt-ananas-en-kaas
Shoarma-zuurkoolschotel
mmm krijg er honger van
Jeetje Stout, da's best heftig dan. Kan dat nog wel weer verbeteren? Of is het een permanente verslechtering?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Stout het volgende:
eetse Thomas... Hier kijken de heren starwars![]()
![]()
Straks mag ik : eerst op nld 1 een medische serie, dan op SBS 6 en dan ga ik naar kanaal 203 voor John& Kate plus 8, Little People Big World en weet ik het nog niet
Ben weer terug van de apotheek met inhalator formaat jumbo (de oude voldeed niet, heb te weinig ademkracht om de medicatie te inhaleren)
Geen idee maar t helpt wel ! Waarschijnlijk gevolgje van de griepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeetje Stout, da's best heftig dan. Kan dat nog wel weer verbeteren? Of is het een permanente verslechtering?
ja....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:01 schreef Stout het volgende:
zeg een vraagje : heb professor layton op de ds .. maar ik loop bij de wolven en kipjes vast....![]()
weet iemand hier de truck voor het verplaatsen van die beesten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Daar let ik dus nooit op he.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:42 schreef Reinhilde het volgende:
mmm bloemkool.
Ik vind de bloemkool nog een beetje te duur (2,49 voor een kleintje!).
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze er Antikal in spuitenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:21 schreef phluphy het volgende:
Beste Chirurg van Rewimo, wilt u s.v.p. heel voorzichtig aan de kalk peuteren? Laat anders ook even een paar blokjes Calgon achter, dat scheelt weer de komende jaren!![]()
En Rewimo zelf: succes met herstel en zo.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze er Antikal in spuiten
Vorige club-avond was ik ziek, dus niet geweest en die van vanavond heb ik net ook afgebeld, ik ben gewoon te moe, wil vanavond beetje op tijd in bed liggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:45 schreef snoopy het volgende:
Saffier, hoe is het met jouw fotografiegebeuren? Heb je er nog tijd voor?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik*
kunnen we er niet een OUD-project van maken dan ofzo en er een soort time-shared vakantiewoning van makenhaha. Heeft iedereen een klein beetje zn zin.
quote:Het geheel is geschikt voor veel doeleinden, de combinatie wonen en werken is zeer geschikt.
Verder heeft de Gemeente Winsum bereidheid getoond om mee te werken aan het realiseren van eventueel meerdere wooneenheden in de kerk.
Yes please.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
Knullige fout Webkim!
Spaart hier ook iemand etos babyzegels? Ik niet (meer) namelijkHeb het opgegeven.
Ik heb een vol boekje van vorig jaar (dus ff peuteren en omzetten naar een boekje van dit jaar) en nog een klein stapeltje losse zegels.
Wie-o-wie?
Ik heb het linkje even bij Duderinnetje gedumpt. Die zit volgens mij in Moskou nu, maar ik ben benieuwd. Lijkt me ook wel wat voor haar.quote:
Jaaa!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:50 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik*
kunnen we er niet een OUD-project van maken dan ofzo en er een soort time-shared vakantiewoning van makenhaha. Heeft iedereen een klein beetje zn zin.
Hij gebruikt Firefox, die kun je zo instellen dat hij geen geschiedenis bewaart als je 'm sluitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:21 schreef phluphy het volgende:
Syrena, kun je niet even snel in de geschiedenis kijken als-ie even gaat poepen of zo?
Ik zou echt wel willen weten wat ie dan steeds wegklikt!![]()
Hehe, en dan terechtkomen op een reisbureau site voor een huwelijksreis naar Las Vegas of zo, om je te verrassen.![]()
![]()
Wijzelf kunnen dat niet*, maar de FA's hebben de beschikking over een kloonscan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:21 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje aan de dames mod: hoe checken jullie dan of iemand "echt" is?
(ik las in het vorige bankje dat dat jullie die carmella gecheckd hadden en toen vroeg ik me af waarop en hoe enzo)
gewoon nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |