quote:Op maandag 2 februari 2009 14:14 schreef owlet het volgende:
Ik heb een beschuitblik (maar iets vergelijkbaars kan ook natuurlijk) staan met een diepvrieszakje er in. Daar gaan alle kleine prulletjes in en als ie vol is knoop ik het zakje dicht en gaat het in de prullenbak.
snap ik, maar bij de Xenos kosten die dingen niet eens zo heel veelquote:Op maandag 2 februari 2009 14:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel kunnen, maar die moet je er dan weer speciaal voor kopenik ben een vrek
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:18 schreef mrien het volgende:
En ik zat net te typen:
Even langs de Xenos of de Action Freecell
Leuke blikjes/bakjes genoeg
Al neem je zo'n houten bakje, kun je zelf versieren (in het kader van crea bea)
quote:
Ah oke, ik snapte hem al nietquote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ps mrien, ik heb freecell's doos opgeleukt met kerst
Eerst getrimd daarna geverfdquote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ps mrien, ik heb freecell's doos opgeleukt met kerst
Ik verslik me zowat in mijn theequote:
Bespeur ik daar een foto-experiment?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef Ynske het volgende:
in cul krijg ik geen antwoord dus dan maar even hier
die kleurstoffen voor in eten wat je kunt kopen, als je die in water druppelt, dwarrelt dat dan meteen uit zoals bij verf? of blijft het eventjes een balletje?
en kun je die ook bij de supermarkt kopen?
ja, je moet toch wat he, als t regent buitenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een foto-experiment?Je kunt het bij een toko kopen, is ook een stuk goedkoper dan bij de supermarkt.
Whehehequote:Op maandag 2 februari 2009 14:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Whahaha ja freecell! Een houten doosje opleuken!!
heb je al eens geprobeerd om als de verbinding wegvalt handmatig een nieuw ipadres aan te vragen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef Vicky het volgende:
Dat mutsje is echt schattig! Ik ben zo a-crea als de pest.. dus ik hou me aanbevolen voor als iemand er eentje gaat maken
Oehh Stout, lekker hoor chili con carne.
Ik heb net een boterkoek gemaakt. Het ruikt heerlijk in huis
Oei, Pinq, dat is minder!Vanmiddag is de Ziggoman geweest want volgens Ziggo was er een probleem met ons modem omdat we regelmatig de verbinding kwijt zijn. De man heeft niets aan het modem gedaan, alleen aan het inkomend signaal en hij heeft een binnenwerk vervangen. Volgens hem zouden we nu geen storingen meer hebben, maar helaas... de verbinding was net weer weg
k geloof niet dat ik je snap?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef simmu het volgende:
we eten restjes vandaag. of een boterham. ik ben al de hele dag zo gespannen als wat, en sangdrax vond het een goed idee om met veel geBOEM en geBEN|G de box naar beneden te doen terwijl selene en ik ernaast zaten (zonder waarschuwing) en daarmee is mijn humeur kaput.
en ik kan er zelfs nauwelijks bij zo
ik schrok me net helemaal kapotquote:
hee wat goed!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb morgen gewoon een intake/gesprek bij een uitzendbureau.![]()
En ze vonden mijn werktijdwensen niet eens raar. En ze hadden wel wat voor me.Gloep.
Zou het dan toch?
Ik heb tijdens Sterres vioolles gezocht in de winkels hier. We hebben een breiwinkel hier, maar ze zitten net tussen winter- en zomercollectie in dus was er niet zo heel veel. Niet de goede kleuren helaas. Ik heb zelf nog wel spul liggen, Softfun van Scheepjeswol, da's 60% katoen, 40% acryl, maar ik vind het groen dat ik nog heb net iets te licht eigenlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef lady-wrb het volgende:
wat voor katoen gebruik je daarvoor spuuglokje? (voor die aardbeimuts dus) en nee, die is niet voor luca, die houdt niet van dingen op zijn hoofd.
thnx k ga morgen eens op zoek ernaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ynske er bestaat ook kleurpasta, dat blijft een bolletjeVloeibare kleurstof dwrrelt meteen uit
Dat aardbeimutsjeEcht lief
Ik heb ze gekocht bij een Surinaamse toko. Zal even naar het merk kijken. Het merk is JO-LA.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:31 schreef Ynske het volgende:
ja, je moet toch wat he, als t regent buiten
toko... wat voor toko? de turk hier om de hoek zal t vast niet hebben, die had niet eens turkse appelthee
* Ynske gaat nu maar weer verder met de foto's van gister
Dat ken ik. Maar waarvan ook alweerquote:Op maandag 2 februari 2009 19:57 schreef freecell het volgende:
maar tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren
Jajaquote:Op maandag 2 februari 2009 19:59 schreef huuphuup het volgende:
Heuhw? Wat een filosofisch intermezzo ineens Freecell!
Willem Elschot uit 'het huwelijk'. Volgens mij was het 'maar doodslaan deed hij niet, want tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat ken ik. Maar waarvan ook alweer
Doe mij zo'n manquote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef simmu het volgende:
[..]
ik schrok me net helemaal kapot![]()
ik was in de keuken bezig en selene in de babygym, en had tegen sangdrax gezegd dat de box en bedje naar beneden moetsen, en toen deed hij dat onmiddelijk, met een boel lawaai.
Volgens het bestemmingsplan mag je het gebruiken als woonruimte, maar ook als expositie-hal, kerk, museum, bibliotheek, dat soort dingen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:06 schreef huuphuup het volgende:
Ahw wat een schetig kerkje![]()
wordt het verkocht als kerk-met-kerkfunctie zeg maar? (krijg je dr een hele gemeente bij) of een soort woon-kerk? Die zag ik laatst ook voorbij komen ergens.
Het is maar 20 KM van Groningen-stad.... Das voor ons goed te doen. En ik ken het dorpje goed, het is echt een geweldig dorpje!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef Igraine het volgende:
Oh dat lijkt me zo tof he, zo'n kerkje als woning verbouwen!
Maar ja, woon je in the middle of nowhere....
Nou, we hebben nu een huurhuisquote:Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef huuphuup het volgende:
Een hypotheek van 68.000 maar? Oh das niet heel veel nee. Maar bedoel je dan dat je het naast je huidige woning zou kopen en dat je daarom dat bedrag krijgt?
Ik ben een hypotheek-n00b hoor dus neem me niets kwalijk als ik iets stoms zeg
hij's megakoel, en je ontmoet 'em vanzelf op de meetquote:
Ik heb wel een broer met een heel hip salaris die zelf maar een kleine hypotheek heeftquote:Op maandag 2 februari 2009 20:20 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, krijgen we nu fok battle of the houses?![]()
oooooh op die fiets! Ik dacht dat je met dubbele lasten ofzo zat. Nee begrijpelijk. Je hebt (dacht ik) wel een soort van borgstelling hypotheken enzo toch? Generatie-hypotheek ofzo? Dat is iets van een constructie met je ouders ofzo geloof ik, maar hoe dat zit weet ik niet
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:23 schreef huuphuup het volgende:
Grinnik, ik heb ook een broertje met een hip salaris(accountants pfff...) maar daar krijg ik fijne kookboeken van. Moet dat toch es subtiel om gaan buigen richting een huis dan
haha
en dan heb je een grote broer, wordt zn fiets gejat, komt ie jankend thuis en dan heb je een kleine stoerdere zus die zn fiets even ging halenquote:Op maandag 2 februari 2009 20:31 schreef Lois het volgende:
Ik heb altijd een broertje willen hebben, of eigenlijk liever een grote broer. Dat leek me zo tof vroeger, lekker stappen met je grote broer enzo, altijd beschermd tegen gepest, knappe vriendjes die hij mee naar huis zou nemen...
broertje dreigde ook altijd met z grote zusquote:Op maandag 2 februari 2009 20:37 schreef moussy het volgende:
[..]
en dan heb je een grote broer, wordt zn fiets gejat, komt ie jankend thuis en dan heb je een kleine stoerdere zus die zn fiets even ging halen
quote:Op maandag 2 februari 2009 20:37 schreef moussy het volgende:
[..]
en dan heb je een grote broer, wordt zn fiets gejat, komt ie jankend thuis en dan heb je een kleine stoerdere zus die zn fiets even ging halen
oehh die is wel heel erg lekker!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
Oh, mijn broertje is heul hip, zn salaris ook en hij is nog in de aanbieding![]()
Ik had juist begrepen dat de vis bij een hoop visboeren ook uit een pakje komt maar dat ze het daar dan gewoon zeg maar voor de sier in het ijs mikkenIk krijg zaterdag van lief vis van de visboer daar in de boogaard bij de mac zeg maar. Ik mag kiezen!
En vanavond ook al vis gehad. Ik moet veel vis eten van em, is goed voor de baby
Gooi hem in het swop topicquote:Op maandag 2 februari 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
Oh, mijn broertje is heul hip, zn salaris ook en hij is nog in de aanbieding![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
simmu ik vind dat je ongelooflijk zeikt. Ga een dagboek bijhouden ofzo..is een stuk gezelliger voor de rest die hier meeleest.
Ik sluit me aan.quote:
Jaquote:
WIJZERE zusquote:Op maandag 2 februari 2009 20:48 schreef snoopy het volgende:
Phluph, ik sluit me aan bij je eennalaatste post![]()
Snoopy is idd terug van weggeweest. Skiën in Italië. Het was echt heel erg vervelend! Elke dag zon en een enorme berg sneeuw![]()
![]()
En tuurlijk mag jij mijn zus zijn! Eindelijk een OUDERE zus
Ow helpquote:Op maandag 2 februari 2009 20:31 schreef Lois het volgende:
Ik heb altijd een broertje willen hebben, of eigenlijk liever een grote broer. Dat leek me zo tof vroeger, lekker stappen met je grote broer enzo, altijd beschermd tegen gepest, knappe vriendjes die hij mee naar huis zou nemen...
Ik zat toevallig net in de auto naar het zwembad nog aan jullie te denken. Hoe is het met jou en Karin nu dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef Lois het volgende:
Fijn dat de vakantie zo akelig was Snoop![]()
Ik ben ook even blij, Iris slaapt eindelijk in haar eigen bedjeNa 3 nachten bedplassen en enorme nachtmerrries dacht ik even dat het nooit meer zou lukken maar ze wilde het wel weer proberen. Het samen oversteken bij school vanmorgen had geholpen, bleek nu pas dat ze daar zo bang voor was vannacht.
Wel fijn dat het de goede kant op gaat!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:51 schreef Lois het volgende:
Fijn dat de vakantie zo akelig was Snoop![]()
Ik ben ook even blij, Iris slaapt eindelijk in haar eigen bedjeNa 3 nachten bedplassen en enorme nachtmerrries dacht ik even dat het nooit meer zou lukken maar ze wilde het wel weer proberen. Het samen oversteken bij school vanmorgen had geholpen, bleek nu pas dat ze daar zo bang voor was vannacht.
woeiquote:Op maandag 2 februari 2009 20:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit me aan.Ik lees af en toe het bankje en de "oh wat ben ik zielig en heb ik het zwaar" posts van simmu vallen in negatieve zin erg op.
simmu, ik weet niet hoe je in andere topics posts, maar je komt op mij niet al te gelukkig over.
Doe er wat aan, zou ik zeggen.
maar je kláágt en je jammert zo verschrikkelijk, je zou haast gaan denken dat je daar zit te verpieteren in niemandsland.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef simmu het volgende:
[..]
woei
als er na een pagina toch op doorgegaan wordt ga ik erop in ook. ik begreep uit het volgen van het bankje dat het een chat is. slow of niet. je mag hier posten wat je doet en wat je gaat koken bijvoorbeeld, begreep ikdat deed ik en sommigen hadden en vragen die beantwoorde ik
ik ga ervan uit dat als dat niet ok is, de mods wel ingrijpen of gaan zeuren
![]()
maar heej, als ik het verkeerd begrijp mag een mod ingrijpen hoor
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef PM-girl het volgende:
Snoopy, gelukkig ben je weer in nederland! Wat akelig zo'n vakantie![]()
Pinquit, was er bij jullie thuis niet eens eerder iemand die de oven aanzette terwijl er een pak pitabroodjes in lag?Genetisch bepaald denk ik!
Buuf, alvast veel succes morgen!
Niet altijd alles hoeft van de modjes af te komen hoor. Peer pressure en een beetje zelfregulatie is niks mis mee.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef simmu het volgende:
[..]
woei
als er na een pagina toch op doorgegaan wordt ga ik erop in ook. ik begreep uit het volgen van het bankje dat het een chat is. slow of niet. je mag hier posten wat je doet en wat je gaat koken bijvoorbeeld, begreep ikdat deed ik en sommigen hadden en vragen die beantwoorde ik
ik ga ervan uit dat als dat niet ok is, de mods wel ingrijpen of gaan zeuren
![]()
maar heej, als ik het verkeerd begrijp mag een mod ingrijpen hoor
toegegeven, we wonen net 2 maanden in drenthe vanuit den haag, dus die opmerking is best raakquote:Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef moussy het volgende:
[..]
maar je kláágt en je jammert zo verschrikkelijk, je zou haast gaan denken dat je daar zit te verpieteren in niemandsland.
Wat grappig dat je hier wel eens komtquote:Op maandag 2 februari 2009 19:11 schreef Reinhilde het volgende:
Max, stouterd!![]()
(Pinq, wat zat er in de oven?)
Oh, Pinq, ken je die visboer in jouw stadje, in winkelcentrum P.? De gerookte zalm is daar echt zo. Zaterdag zijn wij weer in jouw stadje, want op bezoek bij mijn schoonouders, maar we gaan eerst lekker zalm halen daar!
quote:Op maandag 2 februari 2009 21:08 schreef PM-girl het volgende:
Pinquit, was er bij jullie thuis niet eens eerder iemand die de oven aanzette terwijl er een pak pitabroodjes in lag?Genetisch bepaald denk ik!
hahahha dat laatstequote:Op maandag 2 februari 2009 22:25 schreef pinquit het volgende:
[..]
Wat grappig dat je hier wel eens komt![]()
ik ken de visboer wel, maar heb er geloof ik nog nooit iets anders gehaald dan kibbeling
Maar eens de gerookte zalm proberen dan
bedankt voor de tip
euh, en in de oven zat: 2 ovenwantendie zijn dus verbrand. 2 siliconen bak'blikken'; ook verbrand. voor de rest glazen ovenschalen en blikken bakblikken die het wel overleefd hebben
![]()
[..]
![]()
![]()
mja. maar bij mij ging het perongeluk, max deed het expres. en max de hele tijd zeggen: de oven is heet he mama? de oven is heet he? en ik: nee joh, nu niet, de oven staat nu niet aan! totdat ik iets vreemds rook. en er rook langs liep
volgende keer meer vertrouwen hebben in wat max zegt
![]()
Moet dat dan gelijk in elk topic waar je post?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:26 schreef simmu het volgende:
[..]
toegegeven, we wonen net 2 maanden in drenthe vanuit den haag, dus die opmerking is best raakmaar ik vind het geklaag en gejammer echt heul meevallen. ik geniet er nu juist zo van dat ik naar buiten kan. ik vraag over dingen raad. over die schoonfamilie, tsja. tsja, een vraag om advies in een chattopic. daar kan je over vallen of niet. da's ook jouw keus dan.
*grinnik* hij is 23, wordt 24 in juni. Maar ik betwijfel of ie iets voor je isquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef pinquit het volgende:
hoe oud is je broertje trouwens huup? kan nog wel een rijke vent gebruiken
hmm nee 23 is ook wel wat jong danquote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*grinnik* hij is 23, wordt 24 in juni. Maar ik betwijfel of ie iets voor je ishaha, niet lullig bedoelt verder hoor! Hij woont nog bij papa en mama en dat vindt ie voorlopig ook wel best geloof ik... lijkt me niet dat je op nog een kind (met riant salaris, dat dan weer wel) zit te wachten
maar verder is ie wel heel lief hoor!
Ik ga anders ook es mn vriendenkring afspeuren of k niet nog een leuke vent voor je hebeisen?
Want je weet wel dat je grappig bent?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
je hoeft geen sorry te zeggen hoor![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef pinquit het volgende:
[..]
hmm nee 23 is ook wel wat jong dan![]()
oei ik heb heel veel eisenmaar t belangrijkst is natuurlijk dat ie leuk is
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh ik heb nog wel een pak indo's in de aanbieding.hebben? Even aan lief vragen welke het leukst is
t liefst zou k je aan neef-van-lief koppelen, die heeft n zoontje net 1 slag jonger dan Max en volgens mij zouden jullie leuk zijn saampjesmaar hij heeft net een nieuwe vriendin
beetje jammer
hehe, allemaal lekker koppig enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 23:12 schreef pinquit het volgende:
[..]een heel pak indo's! maar dat worden botsende karakters, dat weet ik nu al
![]()
oh ik heb nog een leuke vraag/stelling. Denken jullie dat karakter en cultuur met elkaar te maken hebben?
en ietsje verder nog: is cultuur (cultuurtrekjes zegmaar) erfelijk? alsin 'zit t in je bloed' net als dat karakter erfelijk is? officieel niet natuurlijk, maar soms denk ik het.
Titel van een boek wat mn lief gebruikt voor zn scriptie... 'remade in japan'quote:
haha een adopkoquote:Op maandag 2 februari 2009 23:20 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hehe, allemaal lekker koppig enzo
karakter en cultuur hmm moeilijk, dan ga je er vanuit dat karakter aangeboren is ofzo en dat het ras-bepaald is. Als je je laatste dingetje neemt. Aangeleerd wel en het werkt wel wat generaties door natuurlijk. Zo'n koppige indo krijg je dr nie zomaar uit![]()
Cultuur wordt doorgegeven van generatie op generatie en je karakter wordt mede gevormd door de omgeving waarin je opgroeit dus sommige dingen lijken best wel in-je-bloed-achtig. Misschien dat je zoiets pas echt goed zou kunnen zien bij geadopteerde kinderen ofzo. Maar dan moeten ze zich wel nog niet heel erg bewust zijn van de gewoontes en gebruiken van het land van herkomst.
Ik ken een adopko (geadopteerde Koreaan) die dacht echt dat ie et uitgevonden had zegnerd. Haha. Hij had echt het licht gezien toen hij in Korea was geweest ging hij zich ineens heel anders gedragen. Sloffen met zn voeten enzo, roggelen op straat... terwijl hij daarvoor echt niet van andere NLse jongens te onderscheiden was qua gedrag en karakter.
Interessant wel ja![]()
Ik heb trek in een beschuitje met pindakaas maar k wil ook zo slapen... dilemma's...
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha ja vies hè?! Ik dacht echt van ja, ga je naar zuid-korea, neem wat hips mee ofzo, mobieltje ofzo. But nooo...
Ja dat probeerde ik te zeggen maar jij doet het veul korter en beter geformuleerdquote:Op maandag 2 februari 2009 23:47 schreef Igraine het volgende:
Er zijn wel bepaalde karaktertrekken of gedragingen die typisch van een bepaalde cultuur zijn. Ik denk dat het meer te maken heeft met de waarden die van die cultuur zijn en die (on)bewust worden meegegeven in de opvoeding.
Ik had een 9,3 voor een tentamen cultuurpsychologiequote:Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja dat probeerde ik te zeggen maar jij doet het veul korter en beter geformuleerd![]()
Maarja, vandaar dus geadopteerden, daar zou je het bij moeten kunnen zien, soort van.
Ik denk dat k maar naar bed moet. Beschuitje eten met mn pindakaas
ah, ik doe chinees, misschien ligt het daaraanquote:Op maandag 2 februari 2009 23:52 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik had een 9,3 voor een tentamen cultuurpsychologie
hihiquote:Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef huuphuup het volgende:
Ik denk dat k maar naar bed moet. Beschuitje eten met mn pindakaas
oehquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:08 schreef Reinhilde het volgende:
oh pinq, ik heb nog wel een tip voor je in het kader van zunigheid:
bij die visboer hebben ze ook gerookte zalm 'snippers', wat net zo lekker is, maar wel veel goedkoper! Het zijn de randjes en de dikkere stukken van de mooie plakken.![]()
![]()
ik krijg straks visite en moet vanmiddag naar de fysio, niet echt boeiend dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:51 schreef freecell het volgende:
[..]
oehbedankt voor de tip!
Ik had om 7:40 een afspraak... dacht ik
Ben ik helemaal klaar enzo, kijk ik op de kalender: 8:40
Nu, dan eerst maar een kop koffie![]()
Iemand nog iets belangrijks vandaag?
Rewimo morgen toch? Of moet je er vandaag alvast heen?
Dat is echt vet liefquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik krijg straks visite en moet vanmiddag naar de fysio, niet echt boeiend dus
Ik werd vanmorgen wakker gemaakt met een dikke knuffel en de woorden![]()
![]()
mama ik hou van jou en ik heb je zo gemist
![]()
![]()
en toen werd ik helemaal emo
Tis een goed begin van de dag, maar ik verwacht nog wel dat dit ook nog eens 100 graden om gaat draaien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:16 schreef pinquit het volgende:
Ooh Amber!!![]()
![]()
je weet wel hoe je de dag moet aanbreken! had ik maar zo'n knuffelkont
Spannend die echo ! We duimen voor je dat alles goed is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:16 schreef huuphuup het volgende:
Stout, mijn lief gebruikt voor alles glassex![]()
Ik gebruik die roze Andy, maar dat was meer omdat ik de keus had uit 3 en dit was de enige roze (de rest rook me te wc-verfrisserig).
Ja Rewimo had vandaag haar schouderoperatie toch? Succes Rewimo!![]()
Ik heb vandaag de 12-weken-nekplooi-meting-echo op het program staan. En ik ben heul hard bezig om aan mn volle blaas te werken nu
Nee, dat is toch het grootste euvel van die chemische geuren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:26 schreef pinquit het volgende:
wij hebben iets van ajax-fris.ik vind een net schoongemaakt huis nooit lekker ruiken eigenlijk
(bij ons iig)
Hey Belanie! Gezellig dat je er even bent.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:26 schreef Belana het volgende:
hawwow
* Belana zwaait even
ik hou al jullie gesprekken nooit zo bij![]()
![]()
niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:53 schreef pinquit het volgende:
nee, de voetjes groeien geloof ik niet in een half jaar 2 maten hoor
Straks wilyan nog even snel een kleurtje uit laten kiezen. Hanne weet al welke ze wil.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:38 schreef E.T. het volgende:
Op www.crocs.nl is de sale begonnenDisney-crocs voor kinderen zijn nu nog maar 10,49
3x raden wat mijn kinderen alle drie dragen deze zomer
(ze hebben ook genoeg andere modellen in de sale trouwens)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
niet?
Ik heb weer es een wonderkind!
ik heb de tip uit het crocs-topicquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:00 schreef Noli. het volgende:
[..]
Straks wilyan nog even snel een kleurtje uit laten kiezen. Hanne weet al welke ze wil.
Bedankt voor de tip E.T.!!!
Idd wilde ik de bruine doen. Ga ik daar maar voor. Op zich nu met die 70% korting kan het ook wel lijen zeg maar mochten ze niet passen. Ze zijn zo op MP gezet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:02 schreef E.T. het volgende:
ik heb die sandaaltjes ook voor Tijn besteldin het bruin
![]()
Voor Nienke waren ze er niet meer![]()
Er staat trouwens bij dat ze wat krapper vallen he! dus ik zou 21/22 bestellen voor Sasha
Hij is in een jaar tijd van 20-21 naar 26 gegaan...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:01 schreef pinquit het volgende:
[..]2 maten!!!? in een half jaar!! brent toch
das toch veuls te duur!
Nee, morgen inderdaad. Ik moet er om 12.30 zijn. Ik zie er aan de ene kant tegenop, aan de andere kant ben ik nu hopelijk binnenkort van de pijn afquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:51 schreef freecell het volgende:
Iemand nog iets belangrijks vandaag?
Rewimo morgen toch? Of moet je er vandaag alvast heen?
dan nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:03 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik heb de tip uit het crocs-topic![]()
beter daar bedanken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hij is in een jaar tijd van 20-21 naar 26 gegaan...
Mijn oudste van 36 naar 40..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hij is in een jaar tijd van 20-21 naar 26 gegaan...
En bedanktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:38 schreef E.T. het volgende:
Op www.crocs.nl is de sale begonnenDisney-crocs voor kinderen zijn nu nog maar 10,49
3x raden wat mijn kinderen alle drie dragen deze zomer
(ze hebben ook genoeg andere modellen in de sale trouwens)
Zeg het niet te hard... 3 maanden doen met voetbalschoenen is hier heel gewoonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:53 schreef pinquit het volgende:
nee, de voetjes groeien geloof ik niet in een half jaar 2 maten hoor
vergeleken bij het betalen van de volle mep is het nog niet duur... vind ik dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:30 schreef pinquit het volgende:
ja, als ik nou 3 paar zou kopen ok, maar 1 paar cute, dat wel sandaaltjes voor 9 euro..zal ik nou wel of niet..
oei oei, bij jullie ook alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zeg het niet te hard... 3 maanden doen met voetbalschoenen is hier heel gewoon
Veel succes ende sterktequote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, morgen inderdaad. Ik moet er om 12.30 zijn. Ik zie er aan de ene kant tegenop, aan de andere kant ben ik nu hopelijk binnenkort van de pijn af
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:40 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
En bedanktheb er gelijk ook geld uitgegeven.
![]()
Tnxquote:
ik zie het gemak ook wel hoor, maar voor mij weegt dat persoonlijk niet op tegen de gruwelijke lelijkheid van die dingen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:41 schreef Belana het volgende:
P_iglet, voor de kinderen zijn ze gewoon geweldiglichtgewicht, zit lekker, makkelijk aan en uit doen.
Wel uitkijken voor uitglijdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:51 schreef Faja-Lobi het volgende:
mij zie je niet op die crocs lopen en als ik we weg gaan heeft ze goede schoenen aan. Ik vind het leuke dingen voor bij de deur of op de camping. Morgaine heeft ook een paar nepperds mee naar zwemles, dan hoeft ze niet op haar blote voeten daar te lopen en je kan ze zo makkelijk afspoelen
Ja gewoon even drie uur rijden om even te gaan kijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef Lishe het volgende:
Igraine!! 'Dan ben je echt mijn held'. Dat liet ik me geen 2 keer zeggen over dat kerkje!!!
Ga gewoon een keer kijken.... (Volgende meet bij jullie?)
da's wel wat ver ja. zal ik dan voor jullie gaan kijken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja gewoon even drie uur rijden om even te gaan kijken.Hoewel ik zoiets echt heel graag zou willen, hebben L. en ik er wel wat verschillende ideeën over. En ik ben nou eenmaal iemand die heel goed 100 redenen kan bedenken om iets níet te doen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef Igraine het volgende:
Ach die crocs, ja ik zou er zelf nog niet dood mee over een hek willen hangen, maar voor kinderen vind ik ze wel erg makkelijk.
Ik ben al bezig!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:55 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Spuug! Spuug!
Ik heb dit topic de hele dag niet gezien dus ik lees het nu pas, maar je zou me echt supergelukkig maken met zo'n aarbeitje! Zo met zo'n kroontje erop is echt zo tof!
Ja dat is goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:34 schreef Lishe het volgende:
[..]
da's wel wat ver ja. zal ik dan voor jullie gaan kijken?
Nou ja, dat dus!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:14 schreef Igraine het volgende:
Ach die crocs, ja ik zou er zelf nog niet dood mee over een hek willen hangen,
Die Jibbitz is ook zoiets. Neppers (vaak ook niet zo heel goedkoop) vallen er naar verloop van tijd vanzelf af of gaan voortijdig al stuk. Ons Buufje en die van de oppas hebben ook die echte en die zitten er al van af begin vorig zomer op...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:48 schreef flowerbox het volgende:
Pfff, ik zie hier door de was de wasmand niet meerIk wurm me een weg door de wasjungle...
Crocs staan hier al klaar voor strax. Kadootje maar zelf zal ik ze niet snel kopen. En dan die dingen die je erop kan doen (jibbits); ziet er wel leuk uit maar is wel duur uiteindelijk denk ik.
Mjah, maar ik moet tussendoor ook nog even afstuderenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat goed! innepin, ik heb gewoon gesolliciteerd toen ik zwanger was van B. en ben aangenomen en werk er toch al weer bijna 3 jaar (met een vast contract). In principe mogen ze je er niet om afwijzen en wie weet doe je zo goed je best dat ze je na je verlof best weer willen hebben
Misschien de verkeerde crocs? Niet alle modellen zijn in de aanbieding maar de 'kids disney cayman' dus wel. Misschien dat je een ander model aanklikt met mickey erop?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:27 schreef Saffier het volgende:
Even inbreken vanwege de crocs-aanbieding; ET jij zei dat je de Micke Mouse crocs ook voor ¤10.49 kan bestellen? Als ik ze bestel/aanvink zijn ze 45 euroIk snap niet wat ik fout doe....
Ik zou best in een nieuwbouwwijk kunnen wonen, vorig jaar waren we nog bezig met een nieuwbouwproject hier in de buurt. Maar toch niet gedaan. Nu wonen we in een jaren '70 huis, is ook leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef Lishe het volgende:
Mooi Belana!
Igraine, dan heb ik nog wel een huis in de aanbieding voor je! (Maar op de een of andere manier zie ik jullie niet in en nieuwbouwwijk wonen...)
hij zit er zover ik weet nog steeds. van de week nl langsgelopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:29 schreef owlet het volgende:
Reinhilde, bedankt! Volgens Google zou hij er zitten, de site werkt alleen niet. Binnenkort maar even bellen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:37 schreef loezzie het volgende:
[..]
hij zit er zover ik weet nog steeds. van de week nl langsgelopen.
ja ! Dat is de geur waaraan ik mijn opa herinner....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef Saffier het volgende:
Oeh, ontwikkelen van filmMijn vader had vroeger op zolder een doka en ik mocht weleens meehelpen foto's ontwikkelen, de typische lucht van die chemicalien kan ik nog zo voor de geest halen
Memories
Ik zal een jaar of 7 zijn geweest, hooguit!
Lekker dat je op vakantie je eigen vooruitgang merkt, leuk! Naar je zin gehad in Italie?
Syrena kennende moest ze dat nou maar niet doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:51 schreef Stout het volgende:
Kom op Syrena !![]()
![]()
![]()
Je hebt het vast voorbereid, je weet vast wat je wilt zeggen dus t moet wel lukken (en anders stel je iedereen gewoon naakt voor....)
Hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Syrena kennende moest ze dat nou maar niet doen
Er is een begraafplaats voor mijn deur, dat is best lekker dichtbijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had F. dat kerkje laten zien. Zegt ie net dat ze bij zijn detacheerder wel werk hebben in Groningen (hij moet weg bij zijn opdracht bij de ING) en dat er zelfs een duikshop zit in Grunn die nog op zoek zijn naar een vennoot.
En dat ik dan vast wel een uitvaart-iets ga vinden daar. Of er niet een kerhof in de achtertuin lag.![]()
Maar ja, maar ja, maar ja... het is wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg.
Als het ergens net aan de andere kant van Utrecht was voor ong. dat geld dan had er nu al Te Koop voor het raam gehangen hier hoor!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Of er niet een kerhof in de achtertuin lag.
Ik ben ook erg blij met mijn begraafplaats voor de deurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Doen die Pyjama dan freecell! Sasha heeft hem ook, zo cute!
Een begraafplaats voor de deur heeft iets.
Wij woonden er vroeger tegenover eentje.
Ho! Was Carmella een neppert?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef moussy het volgende:
Is Carmella nog wel eens gespot na de verdenkingen dat ze een neppert was?
ik heb vannacht helemaal gedroomd dat het ook de fotojatter van een tijdje terug was![]()
![]()
Jouw F. lijkt op mijn L. dan wat dat betreft!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had F. dat kerkje laten zien. Zegt ie net dat ze bij zijn detacheerder wel werk hebben in Groningen (hij moet weg bij zijn opdracht bij de ING) en dat er zelfs een duikshop zit in Grunn die nog op zoek zijn naar een vennoot.
En dat ik dan vast wel een uitvaart-iets ga vinden daar. Of er niet een kerhof in de achtertuin lag.![]()
Maar ja, maar ja, maar ja... het is wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel ver weg.
Als het ergens net aan de andere kant van Utrecht was voor ong. dat geld dan had er nu al Te Koop voor het raam gehangen hier hoor!
Nee, helemaal niet!quote:
Als je even geduld hebt... Nog een maandje dan is Sasha uit de zijne gegroeid, stuur ik hem naar je op ok?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij met mijn begraafplaats voor de deur
En mja, die pyjama... *pieker* Wel heel leuk, maar ik wil eigenlijk een draagdoek
Ik heb die pyjama voor mezelf gekocht omdat ik zwanger was van Leander, dus wat dat betreft wel weer leuk!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Stout het volgende:
Ken Carmella niet maar bedoel je dat ze foto's van een ander jat Mous ?
Gelukkig heb jij mij al eens in levende lijve gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |