quote:Op maandag 2 februari 2009 14:14 schreef owlet het volgende:
Ik heb een beschuitblik (maar iets vergelijkbaars kan ook natuurlijk) staan met een diepvrieszakje er in. Daar gaan alle kleine prulletjes in en als ie vol is knoop ik het zakje dicht en gaat het in de prullenbak.
snap ik, maar bij de Xenos kosten die dingen niet eens zo heel veelquote:Op maandag 2 februari 2009 14:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel kunnen, maar die moet je er dan weer speciaal voor kopenik ben een vrek
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:18 schreef mrien het volgende:
En ik zat net te typen:
Even langs de Xenos of de Action Freecell
Leuke blikjes/bakjes genoeg
Al neem je zo'n houten bakje, kun je zelf versieren (in het kader van crea bea)
quote:
Ah oke, ik snapte hem al nietquote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ps mrien, ik heb freecell's doos opgeleukt met kerst
Eerst getrimd daarna geverfdquote:Op maandag 2 februari 2009 14:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ps mrien, ik heb freecell's doos opgeleukt met kerst
Ik verslik me zowat in mijn theequote:
Bespeur ik daar een foto-experiment?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef Ynske het volgende:
in cul krijg ik geen antwoord dus dan maar even hier
die kleurstoffen voor in eten wat je kunt kopen, als je die in water druppelt, dwarrelt dat dan meteen uit zoals bij verf? of blijft het eventjes een balletje?
en kun je die ook bij de supermarkt kopen?
ja, je moet toch wat he, als t regent buitenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een foto-experiment?Je kunt het bij een toko kopen, is ook een stuk goedkoper dan bij de supermarkt.
Whehehequote:Op maandag 2 februari 2009 14:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Whahaha ja freecell! Een houten doosje opleuken!!
heb je al eens geprobeerd om als de verbinding wegvalt handmatig een nieuw ipadres aan te vragen?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef Vicky het volgende:
Dat mutsje is echt schattig! Ik ben zo a-crea als de pest.. dus ik hou me aanbevolen voor als iemand er eentje gaat maken
Oehh Stout, lekker hoor chili con carne.
Ik heb net een boterkoek gemaakt. Het ruikt heerlijk in huis
Oei, Pinq, dat is minder!Vanmiddag is de Ziggoman geweest want volgens Ziggo was er een probleem met ons modem omdat we regelmatig de verbinding kwijt zijn. De man heeft niets aan het modem gedaan, alleen aan het inkomend signaal en hij heeft een binnenwerk vervangen. Volgens hem zouden we nu geen storingen meer hebben, maar helaas... de verbinding was net weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |