quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:05 schreef rthls het volgende:
Ik ga binnenkort met een vriend naar Australie en we kwamen er achter dat het zo'n 300e scheelt als je vanuit Engeland vliegt. Daarom dachten wij: we pakken zo'n goedkope Ryan-Air vlucht naar Manchester en nemen daar het vliegtuig richting Sydney.
Ten eerste, dit lijkt een hele mooie optie, maar zien we niks over het hoofd (behalve de wat extra reistijd...)?
Ten tweede, hoeveel tijd moet je rekenen voor het overstappen?
Manchester is best groot, zou goed kunnen dat er vandaar af vluchten richten Singapore en verder gaan. Toen ik er was gingen er in ieder geval vluchten naar Amerika en Pakistanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vliegen ze rechtstreeks van Machester op Azie/ Sydney of zit er dan een overstap op Heathrow bij?
Singapore Airlines vliegt een paar keer per week van Manchester naar Singapore. En anders is er nog de 2 dagelijkse Emirates vlucht naar Dubai.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Manchester is best groot, zou goed kunnen dat er vandaar af vluchten richten Singapore en verder gaan. Toen ik er was gingen er in ieder geval vluchten naar Amerika en Pakistan
Wel bij Q-park, maar dan bij het flughafenbahnhof Dusseldorf, dat was iets van 6 euro per dag. Je kon overigens voor het flughafenbahnhof ook op het bedrijventerrein / woonwijk staan, wat veel gedaan werd, maar gezien mijn Nederlandse nummerplaten leek mij dat niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:39 schreef athlonkmf het volgende:
Iemand ervaring met het parkeren bij dusseldorf in de q-park park&fly garage? http://www.park-and-travel.de
Is er een andere parkeerplaats van Q-park dan? Ik kon alleen deze vinden dus Kieshecker Weg 100quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:00 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Wel bij Q-park, maar dan bij het flughafenbahnhof Dusseldorf, dat was iets van 6 euro per dag. Je kon overigens voor het flughafenbahnhof ook op het bedrijventerrein / woonwijk staan, wat veel gedaan werd, maar gezien mijn Nederlandse nummerplaten leek mij dat niet zo'n goed idee.
Voor meer dagne kan trouwens een andere parkeerplek van Q park goedkoper zijn, voor een weekeind was flughafenbahnhof absoluut de goedkoopste en was ik met de Skytrain zo op de luchthaven zelf.
Vanuit Manchester vliegen ze eerst naar Abu Dhabi en daarna Sydney. Er gaat elke dag een vlucht vanuit Manchester met Etihad Airways (iemand ervaring mee?) We hebben ook een aantal vliegvelden in Duitsland en Belgie geprobeerd maar daar kom je op ong 900 euro het laagst, in Frankfurt, maar dat is weer erg lang rijden met de auto (voor papa en mama niet zo leukquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vliegen ze rechtstreeks van Machester op Azie/ Sydney of zit er dan een overstap op Heathrow bij?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef rthls het volgende:
[..]
Vanuit Manchester vliegen ze eerst naar Abu Dhabi en daarna Sydney. Er gaat elke dag een vlucht vanuit Manchester met Etihad Airways (iemand ervaring mee?) We hebben ook een aantal vliegvelden in Duitsland en Belgie geprobeerd maar daar kom je op ong 900 euro het laagst, in Frankfurt, maar dat is weer erg lang rijden met de auto (voor papa en mama niet zo leuk). We hebben ook vanaf Heathrow gekeken, maar daar gaan geen goedkope vluchten heen, alleen naar andere London vliegvelden, dus dan krijg je dat gereis daarheen weer. Dat schiet ook niet echt op.
Voor het overstappen moeten we dus ongeveer 3uur rekenen.
Morgen eens even verder kijken.
Nee, als je een ticket boekt met vertrek DUS, word je ook geacht in DUS je vliegreis te beginnen. Doe je dat niet, dan schrapt de maatschappij je hele boeking en mag je op Schiphol een nieuw ticket kopen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef JTB85 het volgende:
Heb het volgende ticket gevonden:
22/10/09 DUS-AMS // AMS-EWK // EWK-MEX
(3 maanden later terug uit Panama)
Is het mogelijk DUS-AMS over te slaan? Ik woon namelijk niet ver van Schiphol en dat zou een stuk praktischer zijn.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef JTB85 het volgende:
Heb het volgende ticket gevonden:
22/10/09 DUS-AMS // AMS-EWK // EWK-MEX
(3 maanden later terug uit Panama)
Is het mogelijk DUS-AMS over te slaan? Ik woon namelijk niet ver van Schiphol en dat zou een stuk praktischer zijn.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:21 schreef JTB85 het volgende:
Thanks voor het antwoord en de achtergrondinformatie.:) Het is mij alleen niet duidelijk wat nu precies het nadeel is voor een luchtvaartmaatschappij.
In mijn geval vlieg ik van DUS naar AMS met klm en van AMS naar EWR en MEX met continental. Is jou antwoord ondanks de verschillende maatschappijen dan nog steeds van kracht?
(Bedoelde idd EWR. Van een dag zoeken en afkortingen raak je in de war;))
Kan deze reis niet via een online ticketaanbieder boeken? Dan kan je vaak met ideal of overboeking betalen. Anders is de lufthansadesk op Schiphol ook nog een optie, maar afhankelijk waar je woont is dat niet altijd makkelijk om te komen.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:00 schreef Snuggles_P het volgende:
Eind april wil ik naar Madrid met mijn vriendin en nu lijkt Lufthansa (Amsterdam - Frankfurt - Madrid) qua vertrektijden en prijs de beste optie. (Reisduur is wel verdubbeld, maar goed 2 voordelen en 1 nadeel)
Alleen wil ik gaan boeken met een credit card die niet op mijn naam staat, maar ze geven aan dat de credit card houder 1 van de passagiers moet zijn. En dit is dus niet het geval
Moet ik nu toch maar andere tickets gaan boeken?
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:33 schreef Snuggles_P het volgende:
Dank je voor je reactie. De tickets die ik wil zie ik er niet bij staan. Misschien zijn ze alleen beschikbaar via de website van Lufthansa. Op zich zou ik ook nog wel langs de balie bij Schiphol kunnen gaan; alles voor een goedkoop ticket
Zelf gebruik ik www.lowcostairlines.nl wel eens om te kijken wie waar naar toe vliegt alleen gebruiken zij alleen lowcost maatschappijen...
Kan ik niet gewoon betalen met een credit card die niet van mij is en dan met een stalen gezicht bij de incheckbalie verschijnen
Is dit nou wel verantwoord handelen? Een voordeeltje pakken doe ik graag en slaafs in de pas lopen van grote bedrijven vermijd ik graag. Maar mogelijk een hele vlucht vertragen en een grote groep mensen duperen is een stap verder.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:44 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Op de terugweg aan jouw de keuze om aan de balie van KLM/Continenal je bagage terug te krijgen of, als het een beetje aansluit door te vliegen naar Dusseldorf en dan met de trein terug te reizen.
Het terugvragen van bagage gaat uiteindelijk sneller, het vliegtuig zal nooit vertrekken met jouw bagage erin als jij niet aan boord bent, maar het kan even duren.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 13:17 schreef jaco het volgende:
[..]
Is dit nou wel verantwoord handelen? Een voordeeltje pakken doe ik graag en slaafs in de pas lopen van grote bedrijven vermijd ik graag. Maar mogelijk een hele vlucht vertragen en een grote groep mensen duperen is een stap verder.
Ik ben bang dat er misschien ook juridische aansprakelijkheid uit zo'n aktie voortvloeit. Je hebt gelijk dat niemand je kan dwingen een vlucht te nemen, maar het is ook overduidelijk dat je handelt tegen de ticketvoorwaarden in met het oog op een financieel voordeel. Mocht dit tot een rechtszaak komen dan zal een rechter die 2 dingen tegen elkaar afwegen. Jouw argument dat je uitstapte omdat je ziek was zal waarschijnlijk niet al te serieus worden genomen.
Ik vraag me alles overwegende af of het afbreken van je geboekte (en ingecheckte) terugreis te adviseren valt met het oog op de risico's.
Vorig jaar overstap in Houston naar La,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:35 schreef jopiejo het volgende:
Wat zijn mensen hun ervaringen met overstappen op Houston
Donderdag vlieg ik naar Guatamala city middels een overstap op Houston airport.
Vreemde is dat overstap tijd 1,5 uur is. Is dit niet beetje crap.
Dat is toch al vele jaren zo? In ieder geval sinds de introductie van hun nieuwe tariefsysteem.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef Buzz129 het volgende:
Was net bezig met een KLM ticket te boeken, kom ik tot de ontdekking dat je alleen bij een Full Flex Economy tarief nog 100% airmiles spaart. Bij alle lagere tarieven spaar je nog maar 25 tot 75% van de basis miles. Dit is toch gods geklaag en wel een op een hele geniepige manier doorgvoerde wijziging. Voor mij maar even geen Skyteam partner vlucht meer. Er is namelijk geen voordeel meer en zo kan ik ook met welke maatschappij dan ook een intercontinentale vlucht boeken zonder dat ik enig verschil merk.
De baas betaalt toch, en miles sparen om die vervolgens prive te gebruiken is altijd leuk, is een veelgebruikte redenquote:Op zondag 15 februari 2009 16:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is toch al vele jaren zo? In ieder geval sinds de introductie van hun nieuwe tariefsysteem.
maar ik begrijp sowieso dan ook het idee om 300 euro meer uit te geven aan een slechtere vlucht om miles te sparen niet
Die Miles mag ik van mijn baas niet privé gebruiken en vele anderen ook niet. Als je het wel doet, mag je er uiteraard belasting over betalenquote:Op zondag 15 februari 2009 17:10 schreef Thetallguy het volgende:
De baas betaalt toch, en miles sparen om die vervolgens prive te gebruiken is altijd leuk, is een veelgebruikte reden
Ik vermoed dat je frequent flyer miles bedoelt ? Waarom zou je Skyteam voortaan specifiek vermijden? Of ben je zo boos dat je deze boycot bij wijze van straf oplegt ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 17:16 schreef Buzz129 het volgende:
Was net bezig met een KLM ticket te boeken, kom ik tot de ontdekking dat je alleen bij een Full Flex Economy tarief nog 100% airmiles spaart. Bij alle lagere tarieven spaar je nog maar 25 tot 75% van de basis miles. Dit is toch gods geklaag en wel een op een hele geniepige manier doorgvoerde wijziging. Voor mij maar even geen Skyteam partner vlucht meer. Er is namelijk geen voordeel meer en zo kan ik ook met welke maatschappij dan ook een intercontinentale vlucht boeken zonder dat ik enig verschil merk.
Laat dat UITERAARD maar weg. Er is ooit wel eens een "slimme" ambtenaar geweest die opperde om de gespaarde Freebees, en god mag weten hoe die spaar programma's allemaal heten, van het tanken met een leaseauto belastbaar te maken. Die man is dus gewoon afgeschoten. En wat betreft die airmiles, daar is het prive gebruik dus gewoon ONBELAST!quote:Op zondag 15 februari 2009 17:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Die Miles mag ik van mijn baas niet privé gebruiken en vele anderen ook niet. Als je het wel doet, mag je er uiteraard belasting over betalen
Hier staat dat ze aan het einde van het afgelopen zomerseizoen ermee gestopt zijn wegens 'poor performance'quote:Op dinsdag 17 februari 2009 01:32 schreef MCH het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom Easyjet haar vluchten vanaf Berlijn naar Tallinn en Riga heeft geschrapt en sinds wanneer? Kan er nergens een nieuwsbericht over vinden. Ik dacht de Baltische staten wel in waren, heb vorig jaar ook nog van die routes gebruik gemaakt.
Bedankt, ook voor de interessante website.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:26 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Hier staat dat ze aan het einde van het afgelopen zomerseizoen ermee gestopt zijn wegens 'poor performance'
Repost van deze vraag +quote:Op maandag 16 februari 2009 19:53 schreef PAA-053 het volgende:
Ik vlieg over 1,5 maand van Reykjavik naar Amsterdam met IcelandAir. De prijzen fluctueren gigantisch: eergisteren was ik voor een ticket op 5 april 230 euro kwijt, vandaag 120. Mijn vraag is dan ook: is de verwachting dat de vliegprijzen nog verder gaan dalen?
Zo ja, dan wacht ik nog even met boeken. Zo nee, dan doe ik het zsm.
Bedankt alvast
Edit: Bizar, de prijs van het ticket is in dit kwartiertje van 120 naar 210 gegaan
Low cost maatschappijen verkopen hun tickets doorgaans niet via kanalen van anderen. Zodoende besparen ze geld (provisie voor derden) en kunnen ze de prijzen laag houden. Als de eigen website van de gewenste Low Cost maatschappij dus geen iDeal of overboeking accepteert dan houdt het dus waarschijnlijk op. Je zou eventueel nog even de service lijn kunnen bellen: misschien is het mogelijk om bijv. persoonlijk op Schiphol met een pinpas te betalen.quote:Op zondag 22 februari 2009 13:25 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Repost van deze vraag +
Is er een website waar je zonder creditcard tickets van lowcost-maatschappijen kunt boeken? Dus betalen met iDeal of overboeking ofzo?
Is een optie, maar kom vanuit Manilla, via Hong Kong, dus is de TGV weer wat langerquote:Op zondag 22 februari 2009 14:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je dan niet beter de TGV pakken ipv van een binnenlandse vlucht? Van CDG naar Orly kost afhankelijk van het tijdstip van de dag tussen de 2 en 4 uur.
388 is de A380-800, 333 is een A330-300. Elk type vliegtuig heeft zijn eigen afkorting.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:24 schreef Pancake1967 het volgende:
Wat is aircraft type 388? LHR - SIN is type 388 en SIN - BNE is type 333. Zijn dit bepaalde toestellen of zo?
Tegenwoordig moet je op veel vliegvelden weer opnieuw door de security check. Bagage hoef je zelf niet op te halen tenzij je via/in Amerika binnenkomt. Je krijgt per vluchtgedeelte een boardingpass. Als je uitstapt bij de eerste vlucht gewoon de bordjes van transfer volgen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb een beetje een noob vraag.
Komende zomer moet ik transferren in Helsinki. Nu heb ik wel eens eerder getransferd, maar toen haalde ik mijn bagage op, ging door de douane en checkte vervolgens opnieuw in.
Dat kan dus ook sneller, bagage door laten labelen en zelf gelijk door. Dat is met de tijd tussen de vluchten nu ook nodig, maar hoe zit dat eigenlijk met je boardingpass? Heb je een aparte balie voor transfervluchten ofzo? Mij is verteld dat je de douane niet door hoeft dan.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:59 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb een beetje een noob vraag.
Bij .nl of bij .com. In het eerste geval kun je binnen 24 uur - dus voordat het ticket geprint wordt - zeer waarschijnlijk wel wijzigen; dat komt er dan op neer dat je een nieuw ticket boekt en betaalt, zij het andere ticket annuleren en jij je creditcardbetaling ongedaan moet maken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:07 schreef Susi het volgende:
Ik ook.
Heb via Cheaptickets een ticket geboekt, maar is het mogelijk om 'm nog om te zetten naar een dag later ?
Daarom is het aan te raden om zo spoedig mogelijk te bellen na het verkeerd boeken. Als het langer dan 24 uur terug is, dan zal het geld gaan kosten inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:41 schreef Katinkat het volgende:
Voor omboeken betaal je vaak veel geld.
Dan zul je een doktersverklaring nodig hebben, dus die zou ik vandaag nog gaan regelen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:36 schreef DutchTrain het volgende:
Dat kan inderdaad, omdat je die ticketvoorwaarden hebt geaccepteerd. Je had ook (voor veel meer geld) een wijzigbaar ticket kunnen boeken.
Maar als ze echt 'not fit to fly' is, kun je natuurlijk proberen je reis- of annuleringsverzekering aan te spreken.
En Immodium.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:39 schreef nelisb het volgende:
Het gaat redelijk.
We gaan gewoon. Ibruprofen maar mee en dan zien we wel.
Niet, je kan geen 500 euro afschrijven als er maar 400 euro opstaat zeg maar. Maar uitmijnhoofd gezegd is een boeking pas compleet als er ook daadwerkelijk betaald is, m.a.w., je boeking is nog niet compleet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 05:09 schreef Bapesta het volgende:
Beste FOK-ers ik heb een vlucht van KLM geboekt bij edreams.com
Als een vlucht wel geboekt is maar nog niet betaald, omdat het geld niet van me cc afgehaald kan worden wordt de vlucht dan helemaal geannuleerd? Of komen er nog annuleringskosten erbij? Want hoe willen ze anders het geld eraf halen van me cc als er niet genoeg opstaat?
tis al geregeldquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Niet, je kan geen 500 euro afschrijven als er maar 400 euro opstaat zeg maar. Maar uitmijnhoofd gezegd is een boeking pas compleet als er ook daadwerkelijk betaald is, m.a.w., je boeking is nog niet compleet.
Als je van de boeking afwil, is dit wel een (beetje botte) manier van annuleren. In het geval dat er annuleringskosten aan vast zitten, kunnen ze die ook niet afschrijven, dus betaal je die dan ook niet. In principe hebben ze wel een vordering op jou, maar de vraag is in hoeverre ze die dan ook gaan incasseren.
Bij een eventuele volgende boeking in de toekomst kun je hier wel problemen mee krijgen natuurlijk, in het geval dat er dan nog annuleringskosten open staan.
Ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:35 schreef timp0e het volgende:
Hoihoi,
ik heb ook een vraagje,
wij gaan 27 april naar NY JFK met Delta Airlines... wij vertrekken om 13.30 van schiphol
echter als ik op de site kijk van Delta zie ik bij onze vlucht dit staan:
Delta 8859
74M
operated by Klm Royal Dutch Airlines
In-Flight Services
Betekent dit dat wij met KLM vliegen?
Alvast bedankt!
Dit is de eerste keer dat ik ga vliegen, dus ik weet er niks van.quote:
Er staat zo te zien dat je met een 747 vliegt. Die hebben alleen vergeelde kleine schermen boven het gangpad, die je net niet kan zien als je bij het raam zit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:38 schreef timp0e het volgende:
Whoei, dat is wel lekker!
Vooral met in flight-service, als t goed is heb je dus een eigen tv-tje
Bedankt voor het snelle antwoord! (Y)
KLM is schijt, ik hoop voor jou dat jouw benen niet langer zijn dan 35cm.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:39 schreef timp0e het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik ga vliegen, dus ik weet er niks van.
En omdat ze ook bij de reisburo zeiden van je kan met KLM... maar Delta is goedkoper, dus wij hebben Delta geboekt... vandaar ik het zo raar vond dat je dan toch met KLM ga maar wel goedkoper uit bent?
Ja, daarom is business class ook altijd voorin. Zo ver mogelijk achter de vleugel zitten helpt trouwens niet zoveel, lawaai gaat toch naar achterquote:Op zondag 8 maart 2009 03:35 schreef Brett-Anderson het volgende:
Een vraagje over de beste zitplekken. Er staat veel over beenruimte op seatguru en ander gemak, maar weet er iemand ook wat zo'n beetje het stilste plekje is in een vliegtuig. Helpt het als je zo ver mogelijk van die straalmotoren gaat zitten?
Een troost, met Delta is het niet veel beter qua inflight entertainment in hun 767. (Hoewel de beenruimte allicht wel wat groter is, maar ja, das niet zo moeilijk met de beenruimte die KLM geeft.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er staat zo te zien dat je met een 747 vliegt. Die hebben alleen vergeelde kleine schermen boven het gangpad, die je net niet kan zien als je bij het raam zit.
Niet dat je over het algemeen die films wilt zien die ze dan vertonen overigens.
Niet helemaal met je eens!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
KLM is schijt, ik hoop voor jou dat jouw benen niet langer zijn dan 35cm.
Als ik met budgetmaatschappijen vlieg en bij de nooduitgang zit heb ik ook voldoende beenruimte.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:16 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens!
Ik ben afgelopen donderdag met KLM gevlogen naar Lissabon en over 2 uur vlieg ik terug.
Zit beide bij de nooduitgang. Ben zelf 190cm en kan gewoon languit liggen!! Zoveel beenruimte heb ik nooit gehad. Tevens tijdens de 2 uur durende vlucht eten gehad, paar keer drinken,voor het landen nog een snack!
Wat betreft deze vlucht, hulde voor klm!
Goh, dat zal dan wel aan het tijdstip van de dag gelegen hebben. Nu vlieg ik niet meer zo heel vaak binnen Europa maar de laatste keer KLM vanuit Istanbul om 5 uur 's middags geloof ik werd er slechts een bakje verlepte sla met één cherrie tomaat en wat dressing geserveerd. En een paar keer drinken .... ja als je de eerste uitdeelronde en daarna de koffie of thee als een paar keer wilt zien, prima. Overigens valt het voer bij KLM op een longhaul vlucht wel mee, al is het bij Air France dan net iets beter en meer. Maar goed, de FB miles maakten altijd veel goed maar vanaf 1 april valt ook dat voordeel grotendeels weg.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:16 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niet helemaal met je eens!
Ik ben afgelopen donderdag met KLM gevlogen naar Lissabon en over 2 uur vlieg ik terug.
Zit beide bij de nooduitgang. Ben zelf 190cm en kan gewoon languit liggen!! Zoveel beenruimte heb ik nooit gehad. Tevens tijdens de 2 uur durende vlucht eten gehad, paar keer drinken,voor het landen nog een snack!
Wat betreft deze vlucht, hulde voor klm!
En een van de weinige lowcost maatschappijen die je nog een drankje 'gratis' aan boord geven.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:59 schreef Mik31 het volgende:
Zijn er hier mensen die al eens met Airberlin hebben gevlogen?
Ik vlieg in de zomervakantie van Helsinki naar Dusseldorf met deze maatschappij.
Lijkt me een typische no-nonsens maatschappij die je voor weinig geld naar je bestemming brengt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:59 schreef Mik31 het volgende:
Zijn er hier mensen die al eens met Airberlin hebben gevlogen?
Ik vlieg in de zomervakantie van Helsinki naar Dusseldorf met deze maatschappij.
Lijkt me een typische no-nonsens maatschappij die je voor weinig geld naar je bestemming brengt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:39 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Het is jammer dat Air Berlin niet meer naar Berlijn vliegt vanaf Amsterdam, heb slechts twee keer van ze gebruik mogen maken, nu ben ik weer veroordeeld tot KLM of de NS Internationale trein.
quote:
Oh shit. Moskou - Berlijn. Even veranderenquote:Op maandag 9 maart 2009 18:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
En een van de weinige lowcost maatschappijen die je nog een drankje 'gratis' aan boord geven.
Susi: Berlijn - Amsterdam vliegen ze al sinds 2006 niet meer
De grap was juist dat Transavia direct ging concurreren met AirBerlin door vijf minuten voor hun te vertrekken op zowel heen als terugreis en tien euro goedkoper te zijn. Toen AirBerlin er mee stopte werden de Transavia slots weer KLM slots en ging de prijs weer omhoog.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:14 schreef ozzietukker het volgende:Transvertragia is geen optie. Ten eerste vliegen ze 's ochtends vroeg, en komen pas heel laat op Schiphol terug, en aangezien het de laatste vlucht is ook nog vaak met vertraging.
Dit is het gevolg van een goedkoop ticket boeken. Zo laten ze voor de duurdere tickets langer de keuze om een stoel uit te zoeken en delen ze de stoelen voor de goedkoopste tickets pas later in. Maar gegarandeerd dat je op de plaats van bestemming komt. En met een beetje geluk is dat vliegtuig niet vol en kun je alsnog naast elkaar zitten. Maar dat je achterin zit, is wel zeker!quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:25 schreef timp0e het volgende:
Hallo!
Ik heb weer een vraagje :$
Wij willen graag onze stoelen reserveren bij Delta, en we weten dat dit al kan.
Wij hebben van de reisbureau gehoord waar we zitten, en we zitten dus niet naast elkaar...!
Als ik kijk op de site van Delta, voor onze vlucht, zie ik dat de helft van de stoelen nog vrij zijn.
Wij hebben geboekt bij een reisbureau, en krijgen daardoor onze e-ticket pas 10 dagen van te voren, en wij hebben al om een e-ticket nummer gevraagd maar die kunnen ze niet geven,
Is er een manier om snel achter je e-ticket nummer te kunnen komen...?Anders gaan wij bellen naar Delta!
Alvast bedankt
Die tijd hebben we gelukkig al een aantal jaar achter onsquote:Op donderdag 19 maart 2009 22:38 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Waar is de tijd met ECHTE vliegtickets.
Echt 5 vliegreizen geboekt, en het enige bewijs zijn een paar lullige mailtjes
Ik ben dan echt als de dood dat er iets mis is. geen houvast enzo...quote:Op donderdag 19 maart 2009 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die tijd hebben we gelukkig al een aantal jaar achter ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |