Moi.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Congrats Houniet.
Heb trouwens een slecht voorgevoel over de wedstrijd tegen Vitesse... Zoals de laatste jaren dat al het geval was.
Vorig seizoen was het zo onnodig puntenverlies. Die wedstrijd lieten we het na om de wedstrijd gewoon op slot te gooien. Niet veel later viel de 2-2 door uitgerekend die prutser Gommans omdat Urby (geloof ik) achterin stond te slapen.quote:
Perez gaf een ongelooflijk domme steekbal toen, en uit dat balverlies viel de 2-2. Was die pass goed geweest, dan was je op de counter met drie man alleen op Velthuizen afgestormd. Niet dat het de 1-3 had betekend, gezien alle gemiste kansen die wedstrijd, maar toch.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het zo onnodig puntenverlies. Die wedstrijd lieten we het na om de wedstrijd gewoon op slot te gooien. Niet veel later valt de 2-2 door uitgerekend die prutser Gommans omdat Urby (geloof ik) achterin stond te slapen.![]()
Het voelde echt als een nederlaag.
Gelukkig krijgt Ajax tegenwoordig niet meer zulke frotgoals tegen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het zo onnodig puntenverlies. Die wedstrijd lieten we het na om de wedstrijd gewoon op slot te gooien. Niet veel later viel de 2-2 door uitgerekend die prutser Gommans omdat Urby (geloof ik) achterin stond te slapen.![]()
Het voelde echt als een nederlaag.
Dat is nog het meest frustrerende. Tegengoals bij Ajax zijn altijd van die domme goals. Nooit eens een sublieme aanval van de tegenpartij. Keer op keer domme fouten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:07 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gelukkig krijgt Ajax tegenwoordig niet meer zulke frotgoals tegen.
Als dat er nou eens uitgaat hé.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat is nog het meest frustrerende. Tegengoals bij Ajax zijn altijd van die domme goals. Nooit eens een sublieme aanval van de tegenpartij. Keer op keer domme fouten.
quote:‘Het is maar een spelletje…’ hoorde we een pannenkoek van de stadionbeveiliging roepen naar supporter na afloop. Een supporter die zijn 30e titel aan zijn neus voorbij zag gaan, die rekende erop om in mei de derde ster boven het logo te zien verschijnen. Dat gevoel dat te zien was, die emotie, dat kan ik met geen toetsenbord beschrijven. In acht dagen tijd is het kampioenschap verspeelt. Foetsie, weg. De hoop die we putte uit de goede wedstrijden die er waren, zeldzaam blijkt maar weer, bleek weer eens loos te zijn. Een gat van negen punten, er zullen gekke dingen moeten gaan gebeuren.
Vooraf de wedstrijd verzamelde een grote groep VAK410′ers en andere Ajacieden op de wallen. Een zaterdagavond wedstrijd, prima aangelegenheid om eerst even elkaar te meeten. Een biertje werd gedronken en een happie bij de Febo werd gehaald. Vervolgens werd er via metrolijn 53 uitgestapt bij station van der Madeweg en gewacht op de rest van de groep. Eenmaal aangekomen werden we verwelkomt door een grote brigade van de politie. Van te voren werd er aangeraden om een vergunning aan te vragen. Een vergunning? Om naar het stadion te lopen? Het moet toch niet gekker worden. De kloof tussen beide groepen wordt op deze manier alsmaar groter…
Uiteindelijk vertrok een kwartier eerder dan gepland een groep van 300 a 350 man richting het stadion. Paarden voorop, een stille wagen met een cameraman (kunnen we de beelden gebruiken voor de nieuwe dvd heren?) daarachter en wat platte petten. En in de ruime omgeving gevolgd door vele ME-busjes. Sluipschutters op de Utrecht-boog. De inauguratie van Obama was er niets bij. Een aantal arrestaties was dan ook onvermijdelijk, de machtsinzet moet ergens te verantwoorden zijn.
Ajax, ons enige en eeuwige geloof. ‘Our Religion’ het viel te lezen op het balustradedoek bij opkomst van de spelers. Gevolgd door een megadoek met daarop het Ajax logo verwerkt in een kruis, op een wit-rood-witte achtergrond. Twee woorden, 1 afbeelding. Het zegt meer dan duizend woorden, de zinsconstructie ‘het is maar spelletje’ komt alleen daarin niet voor.
Na het doek werden de spelers nog eens flink aangevuurd. Onder toeziend oog van tientallen camera’s en politieogen op vak 427, werden de songs richting het speelveld gevuurd. Tevergeefs, het signaal werd niet opgepikt. Toch was er in de rust de hoop er dat het goed zou komen, twee minuten na rust was de droom gevlogen. Vermealen kreeg rood wegens het neerhalen van een doorgebroken spelers. De derde rode kaart op rij, met nog een hele tweede helft voor de boeg zou het dus moeilijk worden. De supporters voerde de zang nog meer eens op, maar al snel bleek dat het niet mocht baten. Tijdens de vrije trap, 12 minuten later, demonstreerde de Ajax-muur ook over een ‘zee van Mozes’ te beschikken. Prachtig opende de muur toen de bal van de voet van Pranjic kwam, Stekelenburg stond in zijn hoek en kon de bal slechts toucheren… Nul - een.
Wtf.quote:Van Boekel: ''Suarez krijgt weer geel''
dinsdag 03 februari, door Jeff, Uithoorn, 16:30u, Tubantia
Pol van Boekel heeft zeer rare uitspraken gedaan over het duel van vanavond tussen Ajax en Heracles Almelo. De arbiter liet weten net als eerder dit seizoen Suarez een gele kaart te geven voor elke schwalbe die hij maakt. Pol van Boekel: ''Suarez is geschorst bij een gele kaart voor het uitduel tegen Vitesse, maar ik zal laten zien mij daar niet mee bezig te houden, geel is geel''
Pol van Boekel gaf eerder dit seizoen al een omstreden gele kaart aan Luis Suarez na een duidelijke overtreding in het strafschopgebied.
Jaap Uilenberg wilde niet verder ingaan op de uitlatingen, maar voegde er wel aan toe dat hij volledig achter de uitspraken staat van Pol van Boekel.
Bij een gele kaart is Luis Suarez geschorst voor het uitduel bij Vitesse.
Same here, vanavond ook geen zin maargoed ff wat biertjes in het home doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:32 schreef Riro het volgende:
Ik ga zondag ook. Maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in.
Waar komt dit vandaan?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waar komt dit vandaan?
Is gewoon competitievervalsing dit
Hij zegt toch geen rare dingen ofwel?quote:
Heb je het stukje ook gelezen, als Suarez idd een schwalbe maakt zal hij geel krijgen wat volkomen terecht is. En dat hij dan is geschorst is gewoon weer heel dom dan.quote:
Je krijgt het idee dat hij de pik op hem heeft, en als dat zo is kan dat nog wel eens zeer akelig gaan worden bij een werkelijke overtredingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vooral een suggestieve titel lijkt me.
Schwalbes moeten sowieso met geel bestraft worden.
Het is maar net hoe je het zelf interpreteert.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Je krijgt het idee dat hij de pik op hem heeft, en als dat zo is kan dat nog wel eens zeer akelig gaan worden bij een werkelijke overtreding
Ja oké, maar dan weet ik hoe laat het is als jij een "KUT SCHEIDSquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het zelf interpreteert.
Als het voor een schwalbe is dan is het vooral de schuld van Suarez zelf.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja oké, maar dan weet ik hoe laat het is als jij een "KUT SCHEIDS" opmerking maakt nadat Suarez onterecht afgaat met rood
Ok.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef Technoviking het volgende:
Zelfs als Suarez op maandagmiddag door de Amsterdamse binnenstad loopt. er plots een scheidsrechter opduikt vanuit de H&M aldaar en Suarez de rode kaart toont is het terecht.
Vuilie gluiperd is het.
Omdat de titel de indrukt wekt dat Van Boekel er doelbewust op uit is Suarez geel te geven.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef Technoviking het volgende:
Zelfs als Suarez op maandagmiddag door de Amsterdamse binnenstad loopt. er plots een scheidsrechter opduikt vanuit de H&M aldaar en Suarez de rode kaart toont is het terecht.
Vuilie gluiperd is het.
Ik hoop op:quote:Wedstrijdselectie voor duel tegen Heracles:
Maarten Stekelenburg
Oleguer
Jan Vertonghen
Rasmus Lindgren
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Luis Suarez
Rob Wielaert
Gabri
Dario Cvitanich
Siem de Jong
Leonardo
Jeffrey Sarpong
Vurnon Anita
Robbert Schilder
Toby Alderweireld
Steek laat de laatste tijd wel vaak een steekje vallen jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:26 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop op:
Vermeer,
VDWiel, Wielaert, Vertonghen, Vermaelen
Gabri, Lindgren
Emanuelson
Suarez, Cvitanich, Sulejmani
Maar Anita en Steek zullen wel spelen
Ging alleen tegen NEC echt de fout in, die vrije trap van zaterdag was niet zijn fout en het schot van Holla zat ook strak in de hoek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Steek laat de laatste tijd wel vaak een steekje vallen ja
Ja hoop dat Van Basten dat nog uitlegt. Begrijp het ook niet helemaal. Al is dat niet echt een key positie. Het verschil tussen die 2 is ook weer niet zo verschrikkelijk groot.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef Black-Death het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen Vermaelen? Heb ik iets gemist?Had verder liever (veel liever) Lindgren gezien ipv Anita
Edit: och ja Vermaelen geschorst
Je was zelf ook al zo slimquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef Black-Death het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom geen Vermaelen? Heb ik iets gemist?Had verder liever (veel liever) Lindgren gezien ipv Anita
Edit: och ja Vermaelen geschorst
Ik vind er nogal een groot verschil tussen Lindgren en Anita hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja hoop dat Van Basten dat nog uitlegt. Begrijp het ook niet helemaal. Al is dat niet echt een key positie. Het verschil tussen die 2 is ook weer niet zo verschrikkelijk groot.
Haha ja! ik had die wedstrijd zelf niet gezien dus was even in verwarring gebrachtquote:
Het is hier niet anders toch. Je hebt maar perfect te zijn anders kan je het wel vergeten bij de grote meerderheid in dit topic.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Stekelenburg is een geweldige keeper. Vermeer ook maar Stekelenburg heeft gewoon een voorsprong. En Stekelenburg heeft nog geen echte fout gemaakt. Geen die jongen wat krediet alsjeblieft. Paar mindere wedstrijden en hij is meteen afgeserveerd.
Vertel mij wat. Die gast is zo onrustig aan de bal. Gewoon geen Ajax 1 materiaal op dit moment.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef Voltreffer het volgende:
Anita. Zaterdag ook dood aan zitten ergeren.
Zeker niet, leuke verdediger, maar opbouwend nog minder als oleguer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Die gast is zo onrustig aan de bal. Gewoon geen Ajax 1 materiaal op dit moment.
Heb ik gemist. Wat zei hij?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef Messenga het volgende:
Been legde het uit, met 'buitenspelers'.... het klopt wel
Suarez, Urby en Sulejmani lopen constant naar binnen, waardoor er steeds een enorme ruimte wordt gecreëerd aan de buitenkant die onbenut blijft, en een drukte van jewelste in het midden.quote:
Hmm, wel een beetje het bekende verhaal dus eigenlijk. Als Urby aan de linkerkant speelt zou ie altijd de ruimte moeten benutten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Suarez, Urby en Sulejmani lopen constant naar binnen, waardoor er steeds een enorme ruimte wordt gecreëerd aan de buitenkant die onbenut blijft, en een drukte van jewelste in het midden.
Hebben we al gewonnen sinds hij terug is?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, Stekelenburg. Die MOET hij hebben.....
Stekelenburg is een prutser eerste klas, ook deze bal had hij weer moeten hebben. Maar hij valt weer te laat om als een zak aardappelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Stekelenburg is een geweldige keeper. Vermeer ook maar Stekelenburg heeft gewoon een voorsprong. En Stekelenburg heeft nog geen echte fout gemaakt. Geef die jongen wat krediet alsjeblieft. Paar mindere wedstrijden en hij is meteen afgeserveerd.
Stekelenburg had deze gewoon moeten hebben, van zo'n afstand!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:33 schreef navigator het volgende:
[..]
Stekelenburg is een prutser eerste klas, ook deze bal had hij weer moeten hebben. Maar hij valt weer te laat om als een zak aardappelen.
En nee, ik ben geeen naprater, ik heb het nooit in die gast zien zitten. Hij heeft allles wat een topkeeper moet hebben, behalve talent.
Wat mij betreft mogen ze. Maken we de concurrentie ook nog eens zwakker mee als het zo doorgaat...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we die kopen voor 10 mln?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |