Vertel mij wat. Die gast is zo onrustig aan de bal. Gewoon geen Ajax 1 materiaal op dit moment.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:49 schreef Voltreffer het volgende:
Anita. Zaterdag ook dood aan zitten ergeren.
Zeker niet, leuke verdediger, maar opbouwend nog minder als oleguer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Die gast is zo onrustig aan de bal. Gewoon geen Ajax 1 materiaal op dit moment.
Heb ik gemist. Wat zei hij?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef Messenga het volgende:
Been legde het uit, met 'buitenspelers'.... het klopt wel
Suarez, Urby en Sulejmani lopen constant naar binnen, waardoor er steeds een enorme ruimte wordt gecreëerd aan de buitenkant die onbenut blijft, en een drukte van jewelste in het midden.quote:
Hmm, wel een beetje het bekende verhaal dus eigenlijk. Als Urby aan de linkerkant speelt zou ie altijd de ruimte moeten benutten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Suarez, Urby en Sulejmani lopen constant naar binnen, waardoor er steeds een enorme ruimte wordt gecreëerd aan de buitenkant die onbenut blijft, en een drukte van jewelste in het midden.
Hebben we al gewonnen sinds hij terug is?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, Stekelenburg. Die MOET hij hebben.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |